طولانی شدن عمر با داشتن این ویژگی های شخصیتی

New Project 2019 08 30T115941.204 طولانی شدن عمر با داشتن این ویژگی های شخصیتی
   
طولانی شدن عمر چگونه ممکن است؟ در برخی از افراد ویژگی هایی هست که سبب طولانی شدن عمر و فرآیند خوب زندگی آنها می شود. این ویژگی ها را ما در این سایت برای شما عزیزان به ارمغان  آوردیم، زیرا این رفتار ها سبب نوعی آرامش در افراد می شود و آنها را آرام می کند و در زندگی موفق می نماید. این افراد تحت تأثیر قرار می گیرند و اضطراب و استرس زندگی آنها را کاهش می دهد.
یا برخی از اخلاق ناهنجار نیز در این مقاله ذکر شده است. بشریت همیشه به دنبال جاودانگی است و زمانی که به رویای طولانی خود نرسد، او آرام نمی گیرد و به دنبال یافتن راه هایی برای طولانی شدن زندگی اش است. اگر نگرش شما نسبت به دیگران دوستانه باشد، با برخورد و ثبات احساسی راحت تر خواهید بود. دانشمندان برای شما برای طولانی شدن عمر مفید خبرهایی دارند.
یک مطالعه ده ساله از رشد بزرگسالان هاروارد، گروهی از مردان که در سال ۱۹۳۸ شروع به کار کردند (گروه مطالعه همه مرد بودند) را مورد مطالعه قرار داد. محققان هر دو ساله برای انجام معاینات پزشکی و مصاحبه با این گروه. و خانواده هایشان می رفتند. مدیر تحقیق، رابرت، می گوید: “روشن ترین پیامی که ما از این مطالعه دریافت می کنیم این است: روابط خوب ما را خوشحال تر و سالم تر می کند!” برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طولانی شدن عمر  می توانید به صورت روزانه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با سایت زندگی ما تماس حاصل نمائید.

نحوه طولانی شدن عمر

طولانی شدن عمر 

تحقیقات گسترده و مطالعاتی در میان افراد مسن تر نشان می دهد که برخی از صفات شخصیت منجر به امید به زندگی طولانی تر می شوند. اگر همچنین به دانستن این خصیصه های شخصیت در خودتان علاقمند هستید، از یک دوست بخواهید که در رابطه با این مقاله همراهی تان کند تا بیشتر بدانید که آیا برای شما یکسان است یا خیر. این ۵ مورد را با هم مرور کنید:

۱٫با وجدان بودن

این مطالعه حدود ۷۵ سال در این زمینه انجام شد و شرکت کنندگان در صورت تقریبا ۲۵ سال شرکت کردند.
حدود ۳۰۰ زوج ثبت شده برای شرکت در این نظرسنجی وجود دارد.
مردانی که بر اساس دوستانشان وجدان بیشتری داشتند، در زندگی آنها کمتر خطر بوده است.
اما آنها بیشتر عادل هستند و زندگی طولانیتری دارند.
در این راستا یکی از قدیمی ترین آزمون های روانشناسی که توسط روانشناس، “A. Lewell Kelly” در سال ۱۹۴۰ ساخته شد، تست شد.
و ۳۶ سوال مورد سوء استفاده قرار گرفته است، که از بین دیگر انواع تست روانشناسی در طول دهه قبل از آن معتبر تر است.
در میان پرسش های موجود در این آزمون عبارتند از: آیا فرد مورد نظر، پر انرژی و سرحال است؟ و “با دوستانش در جلساتش چطور است؟”
در مطالعه ۲۰۰۷، محققان آمریکایی که بین سالهای ۱۹۳۰ و ۲۰۰۰ متولد شده بودند “از سال ۱۳۰۹ تا ۱۳۷۰ مورد مطالعه قرار گرفتند”.
محققان بدون در نظر گرفتن جنس، این افراد متوجه شدند که کسانی که در دوران کودکی و نوجوانی خود وجدان دارند،آنها زندگی طولانیتری نسبت به دیگران دارند. برای تماس با کارشناسان متخصص سایت زندگی ما برای طولانی شدن عمر از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره  zendeghima.irاز سراسر ایران تماس بگیرید.

ممکن است که پیری و کسالت برای مردم خوشایند نباشد، اما اگر سالم و تندرست باشید، می توانید این ناراحتی را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. برخی از چیزهای خاصی که می توانید برای محافظت از سلامت جسمی و روحی خود بکار ببرید

۲٫راحت برخورد کردن با رویدادها

عامل دیگری که در همان مطالعه ۷۵ ساله مورد مطالعه قرار گرفت، یک رویکرد راحت تر برای افراد دارای حوادث بود.
بنابراین، این عامل پ از وجدان در طول عمر موثر است.
در ضمن، مردانی که همیشه به ایده های جدید گوش می دهند
و مقاومت کمتر به اختراعات جدید و مفهومی نشان داد، عمر طولانیتری داشت.
مطالعات دیگر توسط دانشمندان ژاپنی و بین افراد بین ۱۰۰ تا ۱۰۶ سال نیز اثبات شده است.
این ویژگی افزایش امید به زندگی را افزایش می دهد. در واقع، دلیل اصلی این امر، راحت بودن این افراد با وقایع مانند از دست دادن دوستان، اعضای خانواده، سلامت و عملکرد دیگران بود.

۳٫ثبات عاطفی

بررسی عامل احساسات در این مطالعه ۷۵ ساله، تفاوت میان مردان و زنان در مورد این که چرا ثبات احساسی در زنان که طول عمر بیشتری دارند، تفاوت دارد، بود.
شاید یکی از دلایل این مطالعه فقدان آرامش زنان در ۴۰ سالگی و در زمان شروع مطالعه بود.
زنان نسبت به مردان ثبات عاطفی بیشتر داشته و عمر طولانی تر دارند.
این فرضیه همچنین توسط تحقیقات جدید تقویت شده است. مطالعات اخیر بر روی ۲۴۰۰ مردان و زنان نشان داده است که ثبات احساسی تاثیر قابل توجهی بر امید به زندگی دارد. در این مطالعه، هر دو جنس مورد بررسی قرار گرفت و نتایج مشابهی برای هر دو آنها بدست آمد.

روابط با دیگران

یکی دیگر از عواملی که در همان تحقیق به چالش کشیده شد که د واقع توسط مطالعه ۷۵ ساله به چالش کشیده شد، نگرش دوستانه با دیگران بود.
که به ویژه در میان زنان تجزیه و تحلیل شد. مطالعه اخیر ۲۴۳ مرد و زن بین ۹۵ تا ۱۰۰ سال نشان داد که ۷۵ درصد از زنان فرازمینی دارای امید به زندگی طولانی تر با دوستی با دیگران هستند.
علاوه بر این، عامل با وجدان در میان آنها به چشم می خورد.

توانایی ابراز احساسات

آخرین پیشرفت های علمی در افراد بین ۹۵ تا ۱۰۰ ساله نشان می دهد که علاوه بر برون سپاری و راحتی با دیگران، ابراز احساسات می تواند تأثیر مثبت بر امید به زندگی داشته باشد.
از آنجایی که چنین فاکتوری در بین سالمندان مورد مطالعه قرار گرفته است، شواهدی وجود ندارد که این ویژگی ها در جوانان و در میان آنها وجود داشته باشد.
بنابراین، ممکن است هنوز نیاز به مطالعه بیشتر در مورد تاثیر بیان احساسات در مورد طول عمر داشته باشید. برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در زمینه طولانی شدن عمر با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس حاصل نمایئد.

 مشاوره مجیب برای طولانی شدن عمر

طولانی شدن عمر 

ابدیت یکی از بزرگترین آرزوهای همه ما انسانهاست، اما در این دنیای مادی نمیتواند ابدی باشد. اما شما بعضی از اسرار مهم و عملی را برای افزایش طول عمر خود در این مقاله خواهید آموخت. ممکن است که پیری و کسالت برای مردم خوشایند نباشد، اما اگر سالم و تندرست باشید، می توانید این ناراحتی را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. برخی از چیزهای خاصی که می توانید برای محافظت از سلامت جسمی و روحی خود بکار ببرید – با خوشحالی زندگی کنید. از آن استفاده کنید. این مطالعه دارای سه نتیجه اصلی بود:

  • ارتباطات اجتماعی برای ما خوب است. و تنهایی مرگبار است
  • این تعداد دوستان نیست، بلکه کیفیت روابط نزدیک است که مهم است.
  • روابط خوب تندرستی و سلامتی شما را حفظ می کند. هنگامی که شما روابط خوبی با افراد خوب دارید، می توانید آنها را در زمانی که نیاز دارید، رویشان حساب کنید و این در حافظه شما باقی خواهد ماند.

برای تماس با کارشناسان متخصص سایت زندگی ما برای طولانی شدن عمر از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره  zendeghima.irاز سراسر ایران تماس بگیرید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه