مرکز مشاوره روانشناسی قزوین راهی برای بهتر ظاهر شدن در جامعه

مرکز مشاوره روانشناسی قزوین
   

مرکز مشاوره روانشناسی قزوین جایی است که در آن می‌توانید تمامی مشکلات مختلف خود را در آن ارائه و حل کنید. مشاوره روانشناسی نیز یک تخصص روانشناسی است که پژوهش و کارهای کاربردی را در چند حوزه گسترده فراهم می کند:

فرایند مشاوره و نتیجه آن؛ نظارت و آموزش؛ توسعه حرفه ای و مشاوره؛ و پیشگیری و سلامت.  برخی از موضوعات متحد در میان روانشناسان مشاوره شامل تمرکز بر دارایی ها و نقاط قوت، تعاملات فرد و محیط، رشد تحصیلی و شغلی، تعاملات کوتاه و تمرکز بر شخصیت های دست نخورده است.

روانشناسان مشاوره با توجه به خدمات ارائه شده و جمعیت مشتریان، در بخش های مختلف کار می کنند. بعضی از آنها در دانشکده ها و دانشگاه ها به عنوان معلمان، ناظران، پژوهشگران و ارائه دهندگان استخدام می شوند. دیگران در بخشی مستقل کار می کنند که مشاوره، روان درمانی، ارزیابی و… را به افراد، زوج ها، خانواده ها، گروه ها و سازمان ها ارائه می دهد.  در ادامه با اهمیت مرکز مشاوره روانشناسی قزوین آشنا خواهید شد.

|مرکز مشاوره روانشناسی قزوین|مشاوره روانشناسی تلفنی|روانشناسی تلفنی در قزوین|

مدت زمان مطالعه: ۷ دقیقه

اهمیت مرکز مشاوره روانشناسی قزوین

مرکز مشاوره روانشناسی قزوین در واقع همان چیزی است که شما و همسر آینده شما یا فرزندانتان ممکن است بخواهید به عنوان بخشی از برنامه خود برای ایجاد ازدواجی پایدار و زندگی سراسر از عشق و پیشرفت در جامعه در نظر بگیرید.

در صورتی که شما با یک مشاور حرفه ای قبل از ازدواج مشورت کنید، احتمال موفقیت آمیز بودن ازدواج شما و تصمیم گیری درست در این زمینه افزایش خواهد یافت و به طبع در این حالت فرزندان موفق تری نیز خواهید داشت.

وقتی که اطمینان حاصل کردید که شما به طور کامل برای ازدواج با شریک زندگی خود آماده شده اید و برای مقابله با هر گونه سوالی و یا مشکلی آماده اید، آن گاه بهتر است که از یک مشاور در این زمینه برای اطمینان خاطر خود مشورت بگیرید. مشاوره از طریق مشاوران ایران نوین همه روزه و حتی در ایام تعطیل از ساعت ۰۹ صبح الی ۱۰ شب صورت می گیرد.

تاثیر مشاوره در ازدواج

در حالی که مشاوره شاید همان چیزی نباشد که بسیاری از زوج ها به طور علنی در رابطه با آن  بحث می کنند، اما برخی از آمارها (healthresearchfunding.org) وجود دارد که نشان می دهد که این امر به زوج های موفق برای ازدواج موفق کمک شایانی می کند.

  • زوجهایی که قبل از عروسی خود مشاوره می گرفتند، میزان موفقیت زناشویی شان ۳۰٪ بالاتر از کسانی بود که نداشتند.
  • ۴۴ درصد از زوج هایی که ازدواج کرده اند، امروزه با مشاوره قبل از ازدواج موافق هستند.

آنچه این آمار نشان می دهد این است که حتی صرف زمان محدودی برای مشاوره روانشناسی با یک مشاور حرفه ای می تواند در نتیجه به یک ازدواج متفاوت و خوب منجر شود و همانطور که در بخش بعدی این مقاله بحث خواهیم کرد، بسیاری از مزایای مشاوره قبل از ازدواج، بر یادگیری نحوه ارتباط موثر با شریک زندگی تاکید دارند، حتی زمانی است که شما با اختلاف نظر زیادی در مورد مسائل مختلف مواجه هستید.

مرکز مشاوره روانشناسی قزوین

چگونه با کمک مرکز مشاوره روانشناسی قزوین موفق باشید

اگر شما و همسرتان تصمیم دارید که به مشاوره مراجعه کنید، راه هایی وجود دارد که می توانید اطمینان حاصل کنید که بهترین نتیجه را کسب می کنید. این شامل:

  • قطعا این کار چالش برانگیز خواهد بود و به شما این امکان را می دهد تا برخی از مسائل را به راحتی مطرح کنید در حالی که به تنهایی قادر به حل آن نبودید.
  • سعی نکنید “تقلب” کنید و یا افکار و عقاید خود را نزدیک به طرف مقابلتان نشان دهید تا به این نتجیه برسند که شما کاملا سازگار هستید – این به طور کامل از تصمیم گیری درست به دور است.
  • قطعا مشاور شما یک “پناهگاه امن” است و آنچه که شما با مشاور خود صحبت می کنید قطعا در جای دیگری بروز پیدا نخواهد کرد.
  • در مورد مشاجره خود با هیچ کس حتی نزدیک ترین دوستان و اعضای خانواده تان صحبت نکنید. آنچه که در مشاوره بحث می کنید صرفا برای گوش مشاور است و گسترش آن تنها باعث ایجاد عدم اعتماد می شود.

 ارتباط با ما

اگر شما و همسرتان  مرکز مشاوره روانشناسی قزوین را در نظر دارید، باید خاطر نشان کرد که مشاور رایگان ایران نوین یکی از بهترین های مشاوره در این زمینه خواهد بود که در این زمینه به شما کمک خواهد کرد. منابع زیادی برای کمک به پیدا کردن مشاور حرفه ای مناسب وجود دارد، و قطعا در نظر گرفتن زمانی برای مشاوره می تواند به شما مهارت هایی بدهد تا به طور موثر با شریک زندگی خود ارتباط برقرار کند، به طور فعال با مسائل بالقوه ارتباط برقرار کنید و احترام متقابل را نسبت به یکدیگر تقویت کنید. این پایه ای را ایجاد می کند که ازدواجی قوی و پایدار را توسعه دهید. از این رو مشاوران ایران نوین برای پاسخگویی به سوالات شما و کمک به شما در هر زمینه همیشه آماده هستند.

مرکز مشاوره روانشناسی قزوین

اگر فرزند شما در رده سنی قرار دارد که حس می کنید نیاز دارید تا با روانشناسی در رابطه با او صحبت کنید، اگر شما و شریک زندگیتان به مشکل خورده اید و هزاران هزار سوال دیگر دارید، می توانید جهت دریافت مشاوره با برترین متخصصان کشور

از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره zendeghima.ir

از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب در تمامی ایام هفته و حتی روز های تعطیل تماس حاصل فرمایید.

فواید مرکز مشاوره روانشناسی قزوین چیست؟

فواید مرکز مشاوره روانشناسی قزوین قطعا غیر قابل انکار است. تعریف مرکز مشاوره روانشناسی، “مشاوره ای است که به زوج ها کمک می کند تا ازدواج و انتخاب درستی داشته باشند. مشاوره می تواند به شما اطمینان دهد که شما و شریک زندگی تان یک رابطه قوی و سالم خواهید داشت و به شما فرصتی بهتر برای ازدواجی پایدارتر و رضایت بخش تر می دهد.

علاوه بر این، مشاوره همچنین می تواند به زوج ها کمک کند تا نقاط ضعف خود را شناسایی کنند که عدم حل آن به طور بالقوه منجر به مشکلات یا حتی شکست درازدواج می شود. موضوعات زیر به عنوان تمرکز اصلی مشاوره قبل از ازدواج فهرست می شوند و می تواند به شما در تصمیم گیری درست کمک کنند.

  • امور مالی
  • ارتباطات
  • باورها و ارزش ها
  • نقش ازدواج
  • عشق، صمیمیت و رابطه جنسی
  • کودکان و والدین
  • روابط خانوادگی
  • تصمیم سازی
  • مواجه با خشم
  • صرفزمان کافی

بیشتر بخوانید: مرکز مشاوره تلفنی خانواده

مرکز مشاوره روانشناسی قزوین اغلب توسط حرفه ای ها در طول چند جلسه کوتاه ارائه می شود و ممکن است از زوج ها بخواهند فعالیت های مختلف و تمریناتی را با هم و یا جداگانه انجام دهند تا بهتر بدانند چگونه با یکدیگر رفتار می کنند و سطح سازگاری آنها چقدر است.این تمرینها ممکن است شامل یک آزمون یا پرسشنامه نوشته شده (که در بخش بعدی این مقاله پوشش خواهیم داد) باشد، این پرسشنامه ها، اهداف و زمینه های بالقوه تنش زناشویی را شناسایی می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه مشاوره روانشناسی با متخصصین مشاوره مجیب تماس بگیرید.

سوالات درباره روانشناسی
اکنون تماس بگیرید تا با کمک یک متخصص یاد بگیرید

zendeghima.ir

مرکز مشاوره روانشناسی قزوین

هدف مرکز مشاوره روانشناسی قزوین براساس دانش، مهارت ها و رفتارهاست، بنابراین جوانان می توانند انتخاب های مسئولانه و مطمئن انجام دهند . مرکز مشاوره روانشناسی خوب بر پایه عشق، امنیت، احترام، احترام به دیگران و خود، حقوق و مسئولیت های شخصی، روابط و دوستی، ارتباط موثر، تصمیم گیری و رفتارهای خطر متمرکز است.

مرکز مشاوره روانشناسی قزوین یکی از مؤلفه های یادگیری اصلی است که جامعه متعهد می شود تا افراد را برای زندگی سالم و خوب پرورش دهد .آموزش مناسب در ارتقاء زندگی سالم ذهنی و جسمی ضروری است. آموزش روانشناسی خوب می تواند دشوار باشد، اگر شما نمی دانید که از کجا شروع کنید وچگونه به آن نزدیک شوید. خوشبختانه راه های زیادی وجود دارد که می توانید مرکز مشاوره روانشناسی را برای کودکان، نوجوانان و حتی برخی بزرگسالان پیشنهاد دهید. یکی از این راه ها کمک از مشاور ایران نوین است.

شاید خیلی از افراد به خاطر ترس از نرسیدن به نتیجه مطلوب به مشاوره مراجعه نمی­ کنند. درصورتی که اگر افراد در مراحل اولیه بروز مشکلات به مشاوره مراجعه کنند، مشاور می­ تواند راه حل هایی ارائه نماید و افراد را در همه زمینه ها آماده کند و روابط آنها را بهبود بخشد. از این رو قبل از اینکه دیر شود می توانید با کمک مشاوران ایران نوین برای نوجوانان خود آینده ای زیبا بسازید و موجب رشد و ترقی آنها در هر زمینه ای شوید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه