بهترین مرکز مشاوره ترک سیگار در تهران

مرکز مشاوره درمان ترک سیگار
   

مرکز مشاوره درمان ترک سیگار تهران

هرگز اشتباه نکنید؛ ترک سیگار کار آسانی نیست، اما این غیرممکن هم نیست. اغلب افراد سیگاری چندین بار تلاش می کنند تا سیگار را ترک کنند و انواع روش های مختلفی را امتحان می کنند. مطالعات نشان داده است که افراد سیگاری به طور متوسط چهار بار تلاش می کنند تا بتوانند به طور کامل بتوانند سیگار را ترک نمایند.

کلمات کلیدی( مشاوره ترک سیگار|ترک سیگار| مشاوره ترک سیگار در تهران |درمان ترک سیگار| بهترین مرکز مشاوره اعتیاد )
زمان مطالعه تخمینی : ۶ دقیقه

مارک تواین بیان نمود که ترک سیگار ساده ترین چیز در جهان است؛ من  آن را هزاران بار انجام داده ام. ترک سیگار یک فرآیند فیزیکی و روانی است، و می توانید با کمک بهترین مشاوران مرکز مشاوره تلفنی مجیب و با راهنمایی های لازم این فرایند سخت را برای خود آسان نمایید و اقدام به ترک سیگار در بهترین مرکز مشاوره درمان ترک سیگار تهران نمایید. تهرانی های عزیز برای تماس با مرکز مشاوره تلفنی مجیب می توانید با شماره zendeghima.ir از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد یا صفر تماس حاصل فرمایید. این مرکز مشاوره از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب حتی در روز های تعطیل آماده پاسخگویی به تماس های شما عزیزان می باشد.

 

 مرکز مشاوره درمان ترک سیگار تهران 

مرکز مشاوره درمان ترک سیگار تهران، مرکز مشاوره تلفنی مجیب با سال تجربه در زمینه درمان ترک سیگار توانسته است بهترین رتبه را در بیم مرکز مشاوره های ترک سیگار تهران بدست آورد. این مرکز مشاوره درمان ترک سیگار با روش ها و تکنیک های روان شناختی به افراد کمک می نماید تا با راهی آسان و با کمترین درد بتوانند سیگار را ترک نمایند.

سایت زندگی ما دارای روانشناسان مجرب و متخصص می باشد که تجربه بسیار زیادی را در حوزه ترک سیگار دارند. اگر شما هم قصد دارید برا ترک سیگار اقدام نمایید با کمی جستجو مرکز مشاوره تلفنی مجیب را انتخاب خواهید نمود.

بنابراین به شما تهرانی های عزیز توصیه می کنیم برای ساده ترین راه و روش برای ترک سیگار با مشاوران متحصص مرکز مشاوره درمان ترک سیگار تهران، مرکز مشاوره تلفنی مجیب تماس برقرار نمایید.

کافیست گوشی تلفن را بردارید و شماره zendeghima.ir از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد یا صفر شماره گیری نمایید. مشاوران ما در تمامی ایام هفته حتی روز های تعطیل از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی به تماس های شما عزیزان می باشند.


 درباره برنامه ریزی ترک سیگار بر روی تقویم بیشتر بدانید.

 مرکز مشاوره درمان ترک سیگار تهران

با افزایش طیف گسترده ای از مواد شیمیایی سرطان در جهان ، دود سیگار ، که شامل هزاران ماده شیمیایی و بیش از ۶۰ ماده سرطان زا است، به عنوان عامل اصلی این بیماری برجسته شناخته شده است.

 مرکز مشاوره درمان ترک سیگار تهران 

 

نکته حائز اهمیت ترک سیگار این است که سبب کاهش خطر ابتلا به سرطان، حمله قلبی، سکته مغزی و بیماری مزمن ریوی می شود.

بنابراین مشاوران متخصص و مجرب در زمینه درمان ترک سیگار می توانند به افراد کمک نمایند تا به راحتی و با ساده ترین روش های درمانی بتوانند سیگار را ترک نمایند.

افراد برای درمان ترک سیگار نیازمند انگیزه خارجی و نیز عزم شخصی هستند. برای برخی افراد، این انگیزه می تواند خانواده باشد. هر انگیزه ای می توانید داشته باشید، و برای دست یابی و موفقیت باید برنامه ای برای مقابله با اعتیاد داشته باشد. در اینجا چند مورد که لازم است شما با بهتریم مشاوران درمیان بگذارید را بیان می کنیم:

فقط توقف

برای ترک سیگار حتما از یک فرد با تجربه در زمینه ترک سیگار کمک بگیرید. می توانید از بهترین مشاوران سایت زندگی ما برای این امر راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

جالب است بدانید نیکوتین موجود در تنباکو، پس از مصرف سیگار در خون جریان پیدا می کند و زمانی که شما اقدام به ترک سیگار می کنید این نیکوتی پس از سه روز از بدن شما خارج می شود.

خروج نیکوتین ممکن است همراه با درد در بدن باشد که می توانید با راهنمایی های لازم و دارو درمانی و رفتار درمانی مشاوران مرکز مشاوره درمان ترک سیگار تهران (سایت زندگی ما) این درد را کاهش دهید و دوره ترک را کوتاهتر نمایید.

درمان جایگزین نیکوتین (NRT)

مرکز مشاوره درمان ترک سیگار

در برخی از مواقع در درمان ترک سیگار جایگزینی برای نیکوتین موجود در سیگار در نظر گرفته می شود. این شامل دوز اندازه گیری شده از نیکوتین برای کمک به کاهش علائم فیزیکی در هنگام خروج نیکوتین است. بر خلاف سیگار، که شامل هزاران مواد شیمیایی سمی و / یا سرطان زا هستند، NRTs شامل تنها نیکوتین است. NRTs اجازه می دهد تا در هنگام خروج نیکوتین از بدن به تدریج به تدریج مقدار آن کاهش یابد.

مشاوره

با کمک مشاوران با تجربه می توانید دوره درمان خود را کوتاهتر نمایید و به راحتی و سادگی می توانید سیگار را برای همیشه کنار بگذارید. بنابراین به شما تهرانی های عزیز توصیه می کنیم تنها برای یک بار با سایت زندگی ما برای درمان ترک سیگار تماس حاصل فرمایید تا خدمات و روش های درمانی ویژه این  مرکز مشاوره درمان ترک سیگار تهران را مشاهده نمایید. برای تماس با این مرکز مشاوره کافیست از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره ی zendeghima.ir تماس حاصل نمایید. مرکز مشاوره تلفنی مجیب در تمامی ایام هفته حتی در روز های تعطیل از ساعت ۰۸ الی ۱۲ شب تماس برقرار نمایید.

داروها

علاوه بر روان درمانی برای ترک سیگار دارو درمانی نیز در برخی از موارد برای افراد لازم است. داور درمانی نیز یکی از روش های درمانی ترک سیگار است. اغلب داروهای ضد افسردگی و ضد اضطراب برای درمان ترک سیگار تجویز می شوند. داروهای متداول متشکل از بوپروپیون (شامل مارک های Zyban، Wellbutrin و Buproban) و Chantix است.


مقاله داروهای ترک سیگار و بررسی عملکرد آن ها شاید برای شما جالب باشد.

نتیجه گیری

برای درمان ترک سیگار، ابتدا باید یک مرکز مشاوره درمان ترک سیگار خوب انتخاب نمایید. مرکز مشاوره تلفنی مجیب یکی از بهترین و باسابقه ترین  مرکز مشاوره درمان ترک سیگار تهران به شمار می آید. اگر شما هم می خواهید برای همیشه با سیگار کشیدن خداحافظی نمایید و سیگار را ترک کنید و به دنبال یک مرکز مشاوره درمان ترک سیگا رخوب می گردید، به شما پیشنهاد می کنیم سایت زندگی ما را انتخاب نمایید.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه ترک سیگار می توانید با مرکز مشاوره تلفنی مجیب با شماره zendeghima.ir از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر تماس حاصل فرمایید. سایت زندگی ما در تمامی ایام هفته حتی روز های تعطیل از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی و کمک به شما عزیزان تهرانی و حتی دیگر شهر های کشور می باشند.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

3
برچسب ها :

دیدگاه شما

3 دیدگاه

  • مسعود
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشید ببخشید پدر من جانباز شیمیایی هستن حدود ۳.۴ ماه پیش اسنت گذاری کردن و حدود ۳۵ روزه از داروی ترک سیگار نیکوماتین دارن استفاده میکنن
    ولی سیگارشون کم نشده هیچ بیشترم شده بعد میخواسم بدونم رگای قلبش ممکنه گرفته باشه
    بعد اینکه دوره ترک سیگارش تموم شد ولی نتونست سیگار کنار بزاره میتونه دوباره سیگار ب اون محلول ااغشته کنه بعد استعمال کنه
    ممنون میشم جواب بدین هزینه هم داشت سوالم پرداخت میکنم ممنون میشم جواب بدید

  • محمد سپاهی
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشید
    فردی هستم که حدود ۶ ماه پیش عمل اسنت گذاری قلب انجام دادم و بعد از اون تو دو ماه اخیر از داروی ترک سیگار نیکوماتین استفاده میکنم که متاسفانه نتونسم بار اول ترک کنم
    الان دوباره حدود ۱۰ روزه دارم دوباره دوره ترک سیگار شروع میکنم
    میحواستم بدونم شما داروی بهتر از این هم دارین که سریع وتظمینی جواب بگیریم
    بعد اینکه امکان داره تو این چند وقت رگ قلب من دوباره گرفته باشه
    ایا داروهای ترک سیگار نیکوماتین عوارضی نداره که بتونیم باهاش سیگار بکشیم
    ممنون میشم جواب منو زودتر بدید من جانباز شیمیایی هستم

  • صحرا
    4 سال پیش

    سلام وقت بخیر
    من چن روزی بود ازطریق یه مرکز مشاوره و خوندن کتابی
    ترک کرده بودم ک متاسفانه امروز دیگه نتونستم طاقت بیارم
    الان خیلی ناراحت و پشیمونم نمیدونم چیکار کنم ک این ترک راحت و بدون وسوسه فکری باشه
    چون درد جسمی نداره فقط درد فکریه