مردان سرد مزاج را تحت فشار قرار ندهید

مردان سرد مزاج
   

مردان سرد مزاج چه کسانی هستند؟ چرا برخی از مردان سرمزاجی دارند و تمایلی به ارتباط با همسرشان ندارند؟ چه چیزی سبب تمایالت آنها در رابطه با رابطه جنسی می شود و باعث می شود آنها رابطه جنسی نداشته باشند.

کلمات کلیدی:(مردان سرد مزاج|درمان سردمزاجی مردان | مشکلات جنسی|درمان مشکلات جنسی|مشاوره زناشویی )

مدت زمان مطالعه: ۵ دقیقه

مردان سرد مزاج

مردان سرد مزاج

سرمزاجی یک اصطلاح است که برای کاهش یا از بین بردن میل جنسی استفاده می شود. این یک اشتباه است و اصطلاح “کاهش میل جنسی” درست است. اولا توضیح لازم است و اصطلاحات باید به درستی استفاده شوند و نه اشتباه گرفته شوند. اختلالات جنسی در هر دو مردان و زنان طیف گسترده ای دارند و نباید با یکدیگر اشتباه گرفته شوند.

به عنوان مثال، حدود ۲۰ نوع اختلال عملکرد جنسی در مردان وجود دارد، اما اختلالات جنسی عمده در مردان به سه دسته تقسیم می شوند: اختلال نعوظ، اختلال انزال و اختلال عملکرد جنسی. اختلالات عمده جنسی در زنان به شش دسته تقسیم می شوند: اختلال درد، اختلال میل جنسی، نارسایی اندام، اختلالات ژنتیکی، اختلال در تحریک جنسی و اختلال در رضایت جنسی. بنابراین، با اختراع اطلاعات دقیق، باید مشخص شود هدف بیمار از اصطلاح « سرمزاجی » چیست؟

سرمزاجی یا کاهش میل جنسی علمی تعریف شده است، و تنها ادعای فرد علت بیماری او نیست. سرمزاجی به طور مستقیم با سن فرد ارتباط دارد. با افزایش سن در هر دو جنس، میل جنسی کاهش می یابد و شدت آن در افراد مختلف متفاوت است.
واقعیت این که نرخ رابطه طبیعی چندین بار در هفته است از لحاظ علمی قابل توجیه نیست. این بستگی به نیاز افراد دارد. در دهه سوم زندگی، ممکن است لازم باشد تا سه بار در هفته یا یک بار در دو هفته انجام شود. معمولا گرایش جنسی نسبتا متناسب میان مردان و زنان در خانواده وجود دارد، اما افراد باید با تعادل تعادل داشته باشند. گاهی اوقات این تقریب بسیار زیاد است و در عمل باعث مشکل می شود و گاهی اوقات آن را آزار دهنده می کند.


بیشتر بدانید

درمان دارویی سردمزاجی مردان چگونه ممکن است؟

رابطه بیمارهای بیماری جسمی و سرد مزاجی مردان

خیال پردازی های جنسی عاملی موثر در بروز سرد مزاجی مردان


کاهش میل جنسی مردان یا سردمزاجی

هنگامی که گفته می شود که یک مرد سردمزاج است، به پارامترهای مختلف بستگی دارد و در سنین و موقعیت های مختلف متفاوت است. اگر مرد از ابتدای زندگی جنسی خود (از دهه سوم، یک بار بیش از ۱۰ روز) میل جنسی داشته باشد، گفته می شود که سردمزاجی دارد.

سردمزاجی به دو دسته اصلی تقسیم می شود: اولیه و ثانویه. در دوره اولیه، انسان از ابتدای زندگی جنسی خود سردمزاجی دارد و در نوع دوم پس از یک دوره عادی، مرد دچار بی میل جنسی می شود. از نظر شدت، میل جنسی یا سستی به سه دسته تقسیم می شود: خفیف، متوسط و شدید.

در نوع شدید، مرد ممکن است ماهها احساس نیاز جنسی نداشته باشد، و این باعث ایجاد مشکلات جدی در برخی از خانواده ها می شود. از سوی دیگر، در طول یک بیماری که سبب استرس و مشکل در خانواده می شود، از دست دادن میل جنسی یا سردی منجر می شود. از نظر علل کاهش میل جنسی به دو گروه بزرگ تقسیم می شود: روانی-روحی و جسمی.

. ارتباطات جنسی در مورد همسرتان به طور مستقیم به مشکلات روحی و روانی اطراف شما مرتبط است، از جمله:
• نحوه ارتباط عاطفی با همسر
• مشکلات روحی
• کار بیش از حد
• افسردگی یا اضطراب

بیکاری، مشکلات مالی، حضور یک فرد بیمار در خانواده و بسیاری از مسائل دیگر می تواند میل جنسی مرد را کاهش دهد؛ نباید فراموش کرد که وجود یک یا چند دلیل ذکر شده به دلیل کاهش میل جنسی و یا سردمزاجی نیست.

درمان مردان سرد مزاج چگونه امکان پذیر است؟ مهمترین نشانه ای از رمز و راز تفاوت های جنسیتی در افسردگی این است که زنان از سن بلوغ تا یائسگی بیشتر در معرض ابتلا به این بیماری هستند.

درمان مردان سرد مزاج

درمان مردان سرد مزاج چگونه امکان پذیر است؟ مهمترین نشانه ای از رمز و راز تفاوت های جنسیتی در افسردگی این است که زنان از سن بلوغ تا یائسگی بیشتر در معرض ابتلا به این بیماری هستند.

سوال این است که چگونه این را تفسیر می کنید؟ و یک مورد واضح هورمون های زنانه است. یکی از نظریه ها این است که زنان به علت تعاملات متقابل میان هورمون های استرس و هورمون های تولید مثل بیشتر در افسردگی آسیب می بینند.

در افرادی که تحت استرس قرار دارند، استروژن باعث اضطراب و افسردگی می شود و تستوسترون هم مخالف آن است. این ممکن است بخشی از این واقعیت باشد که مردان ظاهرا در احساسات نسبت به زنان حساس تر هستند. براساس برخی تحقیقات، میزان افسردگی در دو جنس مشابه خواهد بود اگر علائم غم انگیز، ناامیدی و … در آنها ظاهر شود. این اختلاف ناشی از اضافه شدن علائم فیزیکی در زنان است – خستگی، آشفتگی، بی خوابی یا سرماخوردگی، و از دست دادن اشتها و یا برون گرا شدن.

درمان هورمونی مردان سرد مزاج

مردان سرد مزاج

یک آزمایش حیوانی شواهدی از تأثیر درمان هورمونی سردمزاجی مردان بر تفاوت های جنسیتی در افسردگی را نشان می دهد. برای تولید یک حالت مشابه با افسردگی انسانی، موش ها بارها مجبور به شنا بودند و با راه هایی که برای فرار بودند شبیه به آن بودند. این دستگاه مرتب شده بود، به طوری که تلاش های فرار آنها همیشه نا امید شد، بنابراین بسیاری از آنها در نهایت سقوط کردند و تلاش کردند متوقف شوند. این حالت بی تفاوتی یا بی کفایتی آموخته، که شبیه افسردگی است، اگر به موش ضد افسردگی داده شود، رشد می کند. مردانی که تمایل داشتند تلاش بیشتری نسبت به زنان انجام دهند، و اگر به آنها استروژن داده شود، دیرتر از آنها می گذشت. اگر تستوسترون به آنها داده شود، زنان بیشتر تلاش می کنند.

اما این تفاوت ها در تمام آزمایشات حیوانی ظاهر نمی شود و ارتباط چنین شرایط آزمایشگاهی با افسردگی انسانی مشکوک است. علاوه بر این، تغییرات هورمونی تنها در افراد بزرگسال و نوجوان تاثیر نمی گذارد. تأثیرات فرهنگی و خواسته های اجتماعی نیز مهم هستند. “هزینه مراقبت” و خطرات عاطفی همراه با آن به طور عمده به زنان مربوط می شود. در نوجوانی، دختران شروع به نشان دادن اعتماد به نفس کمتر نسبت به پسران می کنند. بعضی معتقدند که نرخ افسردگی همگام است به این دلیل که وضعیت اجتماعی زنان تغییر می کند. و در برخی از گروه ها، برابری ممکن است قبلا به دست آمده باشد. تحقیقات دیگر نشان می دهد تفاوت های جنسیتی در افسردگی در میان دانشجویان کالج همان کلاس اجتماعی که در یک خوابگاه زندگی می کنند، یافت نشد

 

مشاوره تلفنی برای درمان مردان سرد مزاج

آموزش مناسب در مورد جنسیت در ارتقاء زندگی سالم ذهنی و جسمی ضروری است. آموزش دانش جنسی می تواند دشوار باشد اگر شما نمی دانید که از کجا شروع کنید وچگونه به آن نزدیک شوید. خوشبختانه راه های زیادی وجود دارد که می توانید آموزش های جنسی را به راحتی آموزش ببینید تا از دست انزال زودرس یا دیر انزالی خلاص شوید. یکی از این راه ها کمک از مشاور آموزش جنسی است.

شاید خیلی از افراد به خاطر ترس از نرسیدن به نتیجه مطلوب به مشاوره مراجعه نمی­ کنند. درصورتی که اگر افراد در مراحل اولیه آموزش به مشاوره مراجعه کنند، مشاور می­ تواند راه حل هایی ارائه نماید و روابط آنها را بهبود بخشد. از این رو قبل از اینکه دیر شود می توانید با کمک مشاوران تلفنی ما برای خود آینده ای زیبا بسازید و سبب رشد و ترقی خود در هر زمینه ای شوید. درمان مردان سرد مزاج ممکن است، پس با مشاوران ما از بند آن رهایی یابید. برای تماس با کارشناسان متخصص سایت زندگی ما برای از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره  zendeghima.irاز سراسر ایران تماس بگیرید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه