بررسی تاثیر مثبت پیش نوازشهای روزانه در درمان سردمزاجی مردان

درمان سردمزاجی مردان
   

درمان سردمزاجی مردان چگونه ممکن است؟ سعی نکنید سردمزاجی را به خودتان تحمیل کنید. اکثر مردان مبتلا به سردمزاجی به خوبی به مراحل خودآمدی پاسخ می دهند مانند دستیابی به حمایت اجتماعی، ورزش، تغییر در رژیم غذایی سالم و تغییر سبک زندگی.

اما انتظار نداشته باشید که خلق و خوی شما بلافاصله بهبود یابد. به احتمال زیاد احساس میکنید هر روز کمی بهتر میشوید. این مراحل خودآموز می تواند تأثیرات مهمی بر روی احساسات شما داشته باشد، به شما کمک کند تا بر علائم سردمزاجی غلبه کنید و لذت بردن از زندگی خود را دوباره به دست آورید.

کلمات کلیدی:(درمان سردمزاجی مردان | مشکلات جنسی|درمان مشکلات جنسی|مشاوره زناشویی )

مدت زمان مطالعه: ۷ دقیقه

خود سردمزاجی اثرات مضر روی عملکرد جنسی دارد. تقریبا ۴۰ درصد مردان در ۴۰ تا ۶۰ سالگی دچار مشکل در دستیابی یا حفظ نعوظ هستند و افسردگی یکی از علل شایع این مشکل است. یکی دیگر از علل رایج، میزان تستوسترون کم است که در ۲۵ تا ۵۵ درصد مردان بالای ۵۰ سال و ۷۵ درصد مردان بالای ۷۰ سال رخ می دهد.


موارد زیر را مطالعه بفرمایید

درمان دارویی سردمزاجی مردان چگونه ممکن است؟

رابطه بیمارهای بیماری جسمی و سرد مزاجی مردان

خیال پردازی های جنسی عاملی موثر در بروز سرد مزاجی مردان


 

سردمزاجی مردان و افسردگی

 درمان سردمزاجی مردان

سردمزاجی مردان و افسردگی عنوان بحثی است که امروز در این مقاله در رابطه با آن صحبت خواهیم کرد. افسردگی گاهی سرماخوردگی سلامت روان نامیده می شود، اما بر خلاف سرماخوردگی حداقل در دو جنبه سردمزاجی مردان و افسردگی مهم است: در یک هفته درمان نمی شود و بر مردان و زنان به طور یکسان تاثیر نمی گذارد. با وجودی که افسردگی عمدتا پیامدهای زیادی برای زنان ایجاد می کند، این اختلال نیز مشکلات خاصی را برای مردان هم ایجاد می کند.

در هر سنی، مردان سلامت کمتر نسبت به زنان و مرگ و میر بالاتری را دارا هستند. آنها همچنین دارای خطرات بالاتری در بیشتر اختلالات روانپزشکی شامل اسکیزوفرنی، الکل، اعتیاد به مواد مخدر و اوتیسم هستند. بنابراین قابل توجه است که میزان سردمزاجی مردان و افسردگی تشخیصی در مردان تقریبا در همه نقاط جهان بسیار پایین است. در ایالات متحده، حدود نیمی از مردان و زنان به طور جدی در برخی از زمان ها در زندگی خود افسرده می شوند. مردان دچار افسردگی کمتر، دیستیفمی کمتر (افسردگی مزمن خفیف تا متوسط) و احتمالا افسردگی دوقطبی کمتر (اگرچه میزان اختلال دوقطبی در هر دو جنس یکسان است.)

مانند یک بیماری فیزیکی، سردمزاجی را می توان درمان کرد. درمان های روانشناختی وجود دارد که می تواند به کاهش تفکر منفی، ایجاد استراتژی هایی برای مقابله با مشکلات و بهبود روابط کمک کند.

پیش نوازش روزانه و روابط

عدم درمان سردمزاجی مردان می تواند تاثیر بسیار منفی بر روابط یک فرد داشته باشد. افراد سردمزاج اغلب کمبود انرژی و انگیزه ای را تجربه می کنند که می تواند به شدت مانع از توانایی آنها در برقراری ارتباط در یک رابطه شود. آنها ممکن است تحریک پذیر شوند و بسته شوند، یا به حالت بی حوصلگی برسند که در آن قاطعانه عمل نکنند و یا حتی صبح از خواب بیدار شوند. بسیاری از مبتلایان به سردمزاجی نیز علاقه به رابطه جنسی را از دست می دهند و مشکلات بیشتری در روابط شان ایجاد می شود.

درک اینکه رفتار یک فرد سردمزاج ناشی از یک بیماری است، ممکن است همه چیز را آسان نکنند، اما دانستن آنچه که در حال انجام است و شرایط قابل درمان است، می تواند احساس امید دهد. در این حالت پیش نواز روزانه قطعا بسیار در رابطه تاثیر گذار است.

 

سردمزاجی مردانه چیست؟

سردمزاجی در مردان یک وضعیت سلامت قابل درمان است، نه نشانه ای از ضعف عاطفی و یا عدم توانایی مردانگی. این بر میلیونها نفر از مردان در تمام سنین و پسران، و همچنین همسر، دوستان و خانواده ، تاثیر می گذارد. البته، طبیعی است که هر کسی از لحظه ای احساس خستگی می کند، یک حالت عادی در برابر خسارات، ناکامی ها و ناامیدی در زندگی است. با این حال، سردمزاجی مردانه، احساس، و عملکرد در زندگی روزانه را تغییر می دهد. این می تواند بر بهره وری شما در محل کار یا مدرسه نفوذ کند و بر روابط، خواب، رژیم غذایی و لذت بردن از زندگی تاثیر بگذارد. سردمزاجی شدید می تواند شدید و بی رحم باشد.

متاسفانه، سردمزاجی در مردان اغلب نادیده گرفته می شود، زیرا برای بسیاری از ما دشوار است در مورد احساسات خود صحبت کنیم. در عوض، ما تمایل به تمرکز بر نشانه های جسمی که اغلب همراه با سردمزاجی مردانه مانند درد پشت، سردرد، خواب کم، یا مشکلات جنسی است، داریم. این می تواند منجر به سردمزاجی شود که درمان نشده است، که می تواند پیامدهای جدی داشته باشد.

روان درمانی

درمان سردمزاجی مردان

چند نوع روان درمانی یا «بحث درمان سردمزاجی مردان» می تواند به مراحل درمان کمک کند. بعضی از درمانها همانند داروهای خاص برای انواع مختلف سردمزاجی هستند. درمان با آموزش روش های جدید تفکر و رفتار و تغییر عادات که ممکن است به سردمزاجی کمک کند، کمک می کند. درمان همچنین می تواند به افراد کمک کند که در شرایط دشوار یا روابطی که ممکن است موجب سردمزاجی و یا بدتر شدن آن شوند، چگونه عمل کنند.

مانند یک بیماری فیزیکی، سردمزاجی را می توان درمان کرد. درمان های روانشناختی وجود دارد که می تواند به کاهش تفکر منفی، ایجاد استراتژی هایی برای مقابله با مشکلات و بهبود روابط کمک کند.

برای برخی، ترکیبی از داروها و درمان های روانشناختی ممکن است بهتر عمل کند. مهم است که یک رویکردی را پیدا کنید که برای وضعیت شما کار می کند.

 

مرکز مشاوره تلفنی مجیب برای درمان سردمزاجی مردان

هنگامی که مردی از سردمزاجی رنج می برد، نمی تواند به راحتی به نیازهای خود برسد. در روابط سالم، مردم به طور مداوم رشد می کنند و شکوفا می شوند. اما در رابطه با افسردگی، رشد و پیشرفت  قطعا غیر میسر خواهد بود. گاهی اوقات وقتی کسی به مدت طولانی در وضعیت سخت سردمزاجی قرار می گیرد، برایش باور رهایی از بند و سختی سردمزاجی سخت است. اما این شمایید که می توانید او را از این بحران نجات دهید. کافی است که با مشاوران با تجربه سایت زندگی ما تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

شاید خیلی از افراد به خاطر ترس از نرسیدن به نتیجه مطلوب به مشاوره مراجعه نمی­ کنند. درصورتی که اگر افراد در مراحل اولیه سردمزاجی به مشاوره مراجعه کنند، مشاور می­ تواند راه حل هایی ارائه نماید و اوضاع را به سرعت بهبود بخشد. از این رو قبل از اینکه دیر شود می توانید با کمک مشاوران مجیب دوباره به زندگی عادی برگردید. ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم دوباره زندگی کنید و از زندگی سالم بدون سردمزاجی لذت ببرید. برای تماس با کارشناسان متخصص سایت زندگی ما برای درمان سردمزاجی مردان از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره  zendeghima.irاز سراسر ایران تماس بگیرید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه