بهترین مرکز مشاوره برای درمان وسواس در تهران

مرکز مشاوره درمان وسواس تهران
   

مرکز مشاوره درمان وسواس تهران

درمان وسواس امروزه با کمک مراکز مشاوره درمان وسواس تهران با کمک بهترین مشاوران برای افراد وسواس کمک بسیار بزرگی است. اکثر مردم با شنیدن نام وسواس فردی را در ذهن خود یاد آور می شوند که روی تمیزی و نظافت شخصی خود و یا محیط بسیار زیاد حساسیت دارد و اکثر وقت خود را در روز به شستشو و نظافت می پردازد.

این نوع از وسواس بسیار شایع است؛ اما وسواس هم به صورت عملی است و هم فکری. به طور کلی می توان این گونه بیان نمود که هر فکر و یا عملی که به صورت آزار دهنده و مستمر صورت گیرد و نتوان ذهن خود را آزاد نمود و یا از آن عمل فرار کرد، وسواس نامیده می شود.

جالب است بدانید که برای درمان وسواس لازم است، ذهن خود را از تفکرات مریض و مسموم که در ذهن ناخود آگاه پنهان شده است، آزاد نمایید.


درباره نقش ضمیر ناخودآگاه در ایجاد و درمان وسواس بیشتر بدانید.

مرکز مشاوره تخصصی مجیب با دارا بودن روانشناسان متخصص و با تجربه سال ها در زمینه ی درمان وسواس مطالعه داشته اند و امروز به نتایج مطلوبی درباره درمان آن رسیده اند که می توانند با بررسی شرایط فردی شما بهترین راهنمایی ها را انجام دهند و شما را برای مقابله با ترس هایتان آماده سازند تا بتوانید به راحتی وسواس فکر و عملی که دارید را کنار بگذارید. درمان وسواس یکی از تخصص های ویژه این مرکز مشاوره می باشد که می توانید با تماس با این مرکز مشاوره وسواس فکر و یا عملی خود را درمان نمایید.

مرکز مشاوره تلفنی مجیب در زمینه ی درمان وسواس یکی از بهترین مرکز مشاوره درمان وسواس تهران به شمار می آید؛ در این مرکز مشاوره مشاوران متخصص ما تمام جوانب درمانی را برای بازدیدکننده ها و مراجعه کننده ها در نظر می گیرند و راه حل های ممکن را پیشنهاد می دهند. بنابراین شما می توانید تنها با یک تماس با این مرکز مشاوره ارتباط برقرار نمایید و مساله خود را بازگو کنید تا از طریق روش های درمانی، شناختی رفتاری و تکنیک های مختلف که روانشناسان متخصص ما برای شما در نظر گرفته اند، با گذشت زمان و با عمل به آن ها از افکار و رفتارهای وسواسی نجات یابید.

دو درمان اصلی وسواس

مرکز مشاوره درمان وسواس تهران

  • درمان روانشناسی – معمولا یک نوع درمان است که به شما کمک می کند با ترس و اندیشه های وسواس خود کنار بیایید و آنها را با قاطعیت بپذیرید.
  • دارو – معمولا یک نوع از داروهای ضد افسردگی است که می تواند با تغییر تعادل مواد شیمیایی در مغز شما کمک کند.

 مقاله درمان های دارویی وسواس را هم مطالعه نمایید. 

 

معمولا برای درمان وسواس نسبتا خفیف، دوره درمان کوتاه است. اما درمان وسواس شدید OCD ممکن است نیاز به دوره طولانی تر درمان و / یا دارو داشته باشد. این درمان ها زمانی می توانند موثر باشد که شما بهترین مرکز مشاوره درمان وسواس تهران را انتخاب نمایید. مرکز مشاوره تلفنی مجیب دارای روانشناسان مجرب و متخصص در زمینه درمان وسواس فکری و عملی است. شما عزیزان می توانید با مراجعه و یا مشاوره تلفنی از خدمات و راه حل های مشاورین این مرکز مشاوره بهره مند شوید.

مرکز مشاوره تخصصی تلفنی مجیب در تمامی ایام هفته حتی روز های تعطیل از ساعت ۰۸ صبح تا ساعت ۱۲ شب آماده خدمت رسانی به شما مردم عزیز تهران و سایر شهرها می باشد که برای تماس با این مرکز مشاوره کافیست شماره zendeghima.ir را شماره گیری نمایید.

درمان روانشناسی وسواس

درمان وسواس معمولا نوعی درمان شناختی رفتاری به شمار می آید. در این نوع از درمان، فرد وسواس باید با پزشک خود مشورت کند تا مشکلات خود را به بخش های جداگانه همانند تفکرات، احساسات و اعمال جسمانی تجزیه کند.

بنابراین پزشک به شما کمک می کند تا با ترس خود مواجه شوید و اجازه دهید افکار وسواسی بدون خنثی کردن آن ها با رفتارهای اجباری رخ دهد . شما را قبل از شروع افکار سخت و بیمار گونه با شرایطی که باعث به حداقل رساندن اضطراب می شود، رو به رو می نماید.

درمان وسواس کار دشواری به نظر می آید، اما بسیاری از افراد زمانی که با آن رو به رو می شوند، متوجه می شوند، که اضطراب رو به رویی آن ها با آن عمل یا فکر از بین رفته و یا به حداقل رسیده است.

شما در مرکز مشاوره درمان وسواس تهران، سایت زندگی ما می توانید با مشاوران متخصص در زمینه وسواس به صورت تخصصی مشاوره بگیرید. برای بهره مندی از خدمات سایت زندگی ما کافیست با شماره تماس zendeghima.ir حاصل فرمایید. این مرکز مشاوره درمان وسواس تهران در تمامی ایام هفته حتی روز های تعطیل از ساعت ۰۸ صبح تا ۱۲ شب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

روش ها و راهکارهای درمان وسواس در مرکز مشاوره درمان وسواس تهران

مرکز مشاوره درمان وسواس تهران

درمان وسواس دارای راهکار ها و روش های گوناگونی است که در ادامه می خواهیم چند مورد از این راه ها  و روش ها را برای شما بیان نماییم.

۱-اولین روش درمان وسواس به چالش کشیدن افکار وسواس گونه است.

در طول روز افکار وسواس گونه خود را یادداشت نمایید. حتی اگر آن ها تکراری بودند، باز هم سعی کنید تمامی آنچه را که ذهنتان را اشغال نموده است را بر روی یک برگه یادداشت نمایید.

اگر از یادداشت نمودن افکارتان خسته شده اید می توانید آن ها را با یک وسیله ضبط صدا آن ها را برای خود یکبار بازگو نمایید و صدای خود را ضبط کنید و به آن در طول روز چندین بار گوش دهید.

این عمل سبب می شود تا نسبت به آنچه که وسواس دارید، شناخت بیشتری پیدا نمایید و این امر سبب می شود به تدریج و با گذشت زمان آن را رفع نمایید. با این عمل مغز بعد از گذشت مدت زمانی خسته می شود و خیلی کمتر نسبت به قبل این افکار در ذهن شما ظهور پیدا می کنند.

۲-استرس،اضطراب را کم کنید.

در واقع بهتر است این گونه بیان نماییم که سبک زندگی خود را تغییر دهید. با تغییر سبک زندگی خود تا حد زیادی می توانید وسواس خود را کنترل نمایید. به طور مثال، فعالیت روزانه منظمی داشته باشید، با دوستان آشنایان و اطرافیان خود بیشتر در ارتباط باشید و همچنین خواب کافی در طول شبانه روز داشته باشید.

۳- در برابر رفتار های وسواس گونه خود مقاومت نمایید.

یکی از بهترین روش های درمانی وسواس رو به رو شدن با ترس هایتان است. هرچه از ترس های خود دور تر شوید و با آن ها مقابله نکنید سبب بزرگتر شدن رفتار وسواس گونه شما خواهد شد. یک بار این را امتحان نمایید که به جای آن که از ترس خود فرار کنید، آن را امتحان نمایید.

قبول داریم که رو به رو شدن با ترس ها کار بسیار دشواری است اما این دشواری تنها برای بار اول اتفاق می افتد و شما قوی تر از قبل خواهید شد و دیگر از آن رفتار و یا کاری که می ترسیدید با آن رو به رو شوید دیگر نخواهید ترسید و حتی گاها افراد به رفتارهایی که قبلا از آن می ترسیدند، اکنون می خندند.


شاید مقاله تاثیر مدیتیشن در کنترل و درمان وسواس برای شما هم جالب باشد.

درباره مقاومت های معمول در برابر درمان وسواس بیشتر بدانید.

نتیجه گیری

اگر شما هم وسواس دارید و برای رو به رویی با ترس ها و رفتار های وسواس گونه خود می ترسید، کافیست یکی از بهترین مرکز مشاوره درمان وسواس تهران را انتخاب نمایید و با کمک گرفتن از مشاورین متخصص در این زمینه درمان وسواس خود را شروع نمایید.

مرکز مشاوره تلفنی مجیب، یکی از بهترین مرکز مشاوره درمان وسواس تهران می باشد که می توانید برای تماس با این مرکز مشاوره با شماره تماس حاصل نمایید. مرکز مشاوره تلفنی مجیب با مشاورین متخصص در زمینه درمان وسواس در تمامی ایام هفته حتی در روز های تعطیل از ساعت ۰۸ صبح تا ساعت ۱۲شب آماده خدمت رسانی به شما مردم عزیز تهران و سایر شهر ها می باشد.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه