رابطه جنسی در دوران قاعدگی به سلامتی آسیب می زند؟

رابطه جنسی در دوران قاعدگی
   

رابطه جنسی در دوران قاعدگی به چه شکل است؟ قاعدگی یکی از مواردی است که رابطه جنسی برای زوج ها از قبل سخت تر است. استفاده از استراتژی های جنسی در طول قاعدگی می تواند کمک خوبی برای حفظ سلامتی شما باشد. قاعدگی برای زنان پر از سختی ها و درد و ناراحتی است! اگر ناراحتی معمول قاعدگی را در کنار علاقه جنسی  و تمایل جنسی شدید مرد به همسر خود ببینید، مشخص است که شدت قاعدگی بیشتر از آنچه که تا به حال فکر کرده اید است.

کلمات کلیدی:(رابطه جنسی |رابطه جنسی در دوران قاعدگی |بهداشت دوران قاعدگی|نزدیکی در دوران پریود)

مدت زمان مطالعه: ۷ دقیقه

البته، زنان متاهل در طول قاعدگی از نوازش شوهران خویش لذت می برند و اگر شوهرانشان قادر به انجام این کار باشند، حتی در بعضی از اوقات کارهای همسر خود را می پذیرند. برای برخی از زنان، فقط نوازش کافی نیست در حقیقت، این عارضه برای تسکین درد، به خصوص در روزهای اولیه قاعدگی است، اما با گذشت دوران اولیه قاعدگی، زنان بیشتر احتمال دارد که رابطه جنسی با همسرشان را نسبت به قبل پیدا کنند.

در مقابل، یک مرد که در طول دوره پیش از قاعدگی رابطه جنسی بیش از حد با همسرش داشته است، منتظر یک اشاره همسر است تا بتواند با او رابطه جنسی داشته باشد. رابطه جنسی که از عشق زوج ها میان شوهران و زنان به وجود می آید، فقط رابطه ی وابسته به عشق شهوانی نیست؛ این نیز رابطه ای است برای تقویت روابط عاشقانه زوج هایی که ازدواج کرده اند.

رابطه جنسی در دوران قاعدگی مجاز نیست و بنابراین لازم است که برای رضایت جنسی به طور متفاوت فکر کنید. در اینجا راهکارهایی برای رابطه جنسی در دوران قاعدگی وجود دارد.

راه حل برای رابطه جنسی در طول قاعدگی

رابطه جنسی در دوران قاعدگی

  • رابطه جنسی در دوران قاعدگی نمی تواند مقاربت باشد، و بنابراین به نظر می رسد کار کمی سخت تر است.در حقیقت، در دوران عادت های ماهیانه، زوج ها با شرایطی مشابه نامزدی برای مدت زمان محدود مواجه می شوند، با این تفاوت که آنها هنوز لذت رابطه زناشویی را تجربه نکرده اند.البته روشن است که خانم ها در طول این دوره مشکلات خونریزی دارند و به لحاظ جسمی رابطه برایشان مناسب نیست.
  • چوچوله بهترین گزینه برای زنان برای رفع نیازهای جنسی در طول قاعدگی است.این بخشی از بدن زنان است که حس جنسی آن حتی در بدن مردان نیست و می تواند سبب ارگاسم بدون نیاز به رابطه جنسی در زنان شود.بهترین راه حل برای رابطه جنسی در طول قاعدگی استفاده از این قسمت از بدن زنان است.
  • در مقابل یک مرد، شرایط ساده ای برای برآورده شدن نیاز خود و شرایط سخت تر برای برآورده کردن نیاز خانم خود دارد.وضعیت یک مرد چنین است که او می تواند به اوج لذت جنسی برسد، تنها با مالیدن آلت تناسلی خود به بدن همسرش.با این وجود، شرایطی که در رابطه با وضعیت جنسیتی یک زن اتفاق می افتد، سخت تر است.
  • برای تحریک زن در طول قاعدگی، کلمات معجزه می کنند.مرد باید از هدیه ها و کلمات عاشقانه برای تحریک همسرش در این شرایط استفاده کند.حتی نوشتن یک نامه همچنین می تواند یک زن را برای رابطه جنسی در طول قاعدگی آماده کند.نوازش و همچنان عشق بازی با همسر آغاز رابطه است، و سپس با استفاده ازچوچولهو نوازش بخش های حساس بدن، شرایط ارگاسم در زنان ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید

بلوغ جنسی در دختران را بیشتر اهمیت بدهیم

چند روز بعد از تخمک گذاری پریود می شویم؟

اختلال ملال جنسیتی چیست


نکاتی برای رابطه جنسی در طول قاعدگی

  • داشتن رابطه جنسی در دوران قاعدگی می تواند برای هر دو طرف مفید باشد. البته، برخی از نکات برای بهبود این رابطه وجود دارد به طوری که هر دو طرف، به خصوص زنانی که به لحاظ جسمی و ذهنی مناسب برای این شرایط نیستند، رضایت کافی دریافت خواهند کرد.
  • مهمترین نکته در ذهن این است که شوهر در دوره قاعدگی شرایط همسرش را بپذیرد و همسرش تحت فشار قرار نگیرد. این بدان معنی است که در زمان رابطه جنسی در طول قاعدگی، مرد باید شرایط را قبول کند و محدودیت های همسرش را بپذیرد. بالا رفتن بیش از این محدودیت ها می تواند موجب آسیب روحی به زنان شده بر روان آنها تاثیر بگذارد.
  • نکته بعدی تعداد روابط است. زنان معمولا در رابطه با داشتن رابطه جنسی در طول قاعدگی ناسازگارند و اگر به آن علاقه مند باشند، ممکن است در نهایت مجبور شوند این کار را در هر عادت انجام دهند. بهتر است مردان از اصرار بیش از حد، بپرهیزند تا زنان به این نوع ارتباط وارد نشوند.
  • بهتر است زنان در طول قاعدگی در طول رابطه جنسی به احساسات و لذت های شوهران خود توجه کنند. مردان حتی در این زمان خواهان همسرشان هستند. عدم توجه به شوهر در طول دوره قاعدگی می تواند اثرات نامطلوب داشته باشد. پیشنهاد می شود که اگر زن علاقه مند به داشتن رابطه جنسی در طی قاعدگی نباشد، حداقل شوهرش را ترک نکند.

 

مشاوره مجیب برای رابطه جنسی در دوران قاعدگی

رابطه جنسی در دوران قاعدگی

پزشکان معتقدند که رابطه جنسی می تواند به کاهش درد قبل از قاعدگی یا PMS کمک کند. البته این ها همه جدا از حکمی است که اسلام به آن داده است. وقتی اسلام چیزی را ممنوع کرد، بدان معنی است که معایب آن از مزایای آن بیشتر است. اما زوج هایی که ممکن است زندگی زناشویی با خطر بالا داشته باشند می توانند در این زمان رابطه جنسی داشته باشند.

رابطه جنسی در دوران قاعدگی مجاز نیست و بنابراین لازم است که برای رضایت جنسی به طور متفاوت فکر کنید. در اینجا راهکارهایی برای رابطه جنسی در دوران قاعدگی وجود دارد.

در طول قاعدگی، رحم باز است و دیواره های آن به دلیل خونریزی زخمی می شوند. به همین دلیل، وقتی نزدیکی در دوره قاعدگی اتفاق می افتد، میکروب ها به رحم وارد می شوند و باعث عفونت می شوند. به همین دلیل، برای ایجاد رابطه جنسی سالم در این دوره، باید رعایت شود. موارد زیر برای جلوگیری از گسترش آلودگی و کثیف بودن مشاهده می شود.

مشکل جنسی دیگر در قاعدگی آلودگی آن است. زنان اغلب با این مسئله آشنایی دارند و از خون و کثیفی تعجبی ندارند، اما ممکن است مردان احساس ناخوشایندی کنند و تمایلی به انجام این کار نداشته باشند. بنابراین شما تصمیم می گیرید که چه نوع رابطه ای را در طول این دوره مشترک داشته باشید. برای تماس با کارشناسان متخصص سایت زندگی ما برای رابطه جنسی در دوران قاعدگی از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره  zendeghima.irاز سراسر ایران تماس بگیرید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه