خیانت زنان و رابطه جنسی چه ارتباطی با هم دارند؟

خیانت زنان و رابطه جنسی
   

خیانت زنان و رابطه جنسی

مهم ترین دلایلی که زن ها به شوهرانشان خیانت می کنند به شرح زیر است:

از نظر عاطفی احساس کمبود می کنند

هنگامی که زنی حس کند از نظر عاطفی آسیب می‌بیند، شروع می‌کند به یافتن اطمینان خاطر و قوت قلبی که یک مرد می‌تواند به او بدهد. اگر مردی در این زمینه تبحر داشته باشد، ممکن است به راحتی بتواند چنین زنی را فریب داده و به دست آورد. مرد عزیز! کاری کن که همسرت در کنارت احساس امنیت روحی و عاطفی داشته باشد تا در جاهای دیگر به دنبال قوت قلب و اطمینانی که شما به او نمی‌دهید نباشد.

کلمات کلیدی(خیانت زنان|دلایل خیانت زنان |رابطه جنسی و تأثیر آن در خیانت زنان | بهترین مرکز مشاوره زناشویی )
زمان مطالعه تخمینی : ۶دقیقه

پول دوست است

تا به حال به این مسأله فکر کرده اید که آیا همسرتان عاشق خود شماست یا موقعیت مالی تان؟ بعضی از خانم ها پول پرستند. این چنین زنانی بیشتر به پول شما و امکاناتی که برایش فراهم می‌کنید اهمیت می‌دهند تا ذات وجودی خود شما. زندگی با این چنین زنی امیدوارکننده و موفقیت آمیز نیست. چون همیشه مردهایی هستند که پول بیشتری نسبت به شما دارند و می‌توانند زنان این چنینی را جذب کرده و به سمت خود کشانند.

به خودش حق می دهد که خیانت کند چون رابطه‌ی زناشویی‌اش بحرانی شده است

بعضی زنان فکر می‌کنند رابطه شان با همسرشان بحران زده است. اما واقعیت این است که قرار نیست زندگی زناشویی همیشه و در همه زمان ها پر از لحظات عاشقانه باشد. هر زندگی مشترکی فراز و نشیب‌های خاص خودش را دارد و این بخشی از بازی زندگیست. مهم این است که در کنار هم بمانید و عاشقانه و با محبت با هم مشکلات را حل کنید.

با مرد غریبه ای آشنا شده که حس خوبی به او می‌دهد

مطمئنا این تیپ مردها را دیده اید؛ کسانی که که واقعا خوش تیپ‌اند، جاذبه‌ای عجیب دارند و خوب حرف می‌زنند. زن ها عاشق چنین مردهایی هستند و از تعریف و تمجیدهایشان لذت می‌برند.  چیزی که می‌تواند در ابتدا صرفا خوش گذرانی و تفریح تلقی شود ممکن است خیلی زود به چیزی فراتر از لحظه‌ های گذرا و احساس موقتی تبدیل شود.

در مورد عواطفش گیج شده است

همانطور که آگاهید احساسات و عواطف یک زن مانند دریاست؛ جزر و مد دارد و متغیر است. گاهی نمی‌تواند در وصف خوبی های شما هیجان زده نشود، گاهی هم نمی‌تواند دست از شکایت از شما بردارد. وقتی مرد دیگری درست در چنین زمان مناسبی وارد زندگی اش می‌شود می‌تواند فورا این زن را علیه همسرش بشوراند و خودش برنده دعوا شود.

شخص سوم  از او حمایت عاطفی می‌کند

زن ها دوست دارند درک شوند. آنها نیاز به پشتوانه‌ و حمایت عاطفی دارند و اگر شما نتوانید این حمایت را از او بکنید، جای دیگری به دنبالش می گردد. بعضی اوقات شانه‌ای برای تکیه دادن می‌تواند در مدت زمان کم به خیانت جنسی تبدیل شود. بنابراین بسیار مهم است که شما به عنوان شوهر، همیشه از نظر روحی و محبتی برای همسرتان پاسخگو باشید، تا هر دوی شما بتوانید حامی عاطفی یکدیگر باشید. حتما می‌دانید که این مسأله یکی از بسترهای اساسی یک رابطه‌ی سالم است.

نمی‌تواند در مقابل وسوسه مقاومت کند

اگر دختری زیبا و جذاب هر جاییکه می‌روید کنارتان باشد چه واکنشی نشان خواهید داد؟ پس عجیب نیست که همسرتان هم گاهی اوقات وسوسه شود.

احتمالا از یک زن خیانتکار انتظار دارید که تمایل کمتری به برقراری رابطه‌ جنسی نشان دهد. هرچند که این اتفاق ممکن است در برخی موارد رخ دهد، اما این اتفاق نیز ممکن است بیفتد که همسر شما برعکس تمایل بیشتری نسبت به رابطه جنسی پیدا کند. این تمایل گاها می‌تواند راهی برای مقابله بر احساس گناه او باشد.

شوهرش برای او وقت نمی‌گذارد

زن ها نیاز به محبت و نوازش‌های غیر جنسی نیز دارند. اگر سرتان آنقدر شلوغ باشد که زمانی برای توجه و رسیدگی به همسرتان صرف نکنید او احساس می‌کند نادیده گرفته شده و افسرده می شود. در نتیجه ممکن است جای دیگری به دنبال این توجه و محبت بگردد. همیشه برای یکدیگر وقت بگذارید. این عادت خوبی است که دست کم یک بار در هفته در کنار هم باشید و به هم توجه و محبت کنید و نه هیچ چیز دیگری. قرارهای عاشقانه و محبت آمیز بگذارید، درست مانند زمانی که سعی داشتید دل یکدیگر را ببرید و برای جلب توجه یکدیگر هر کاری می‌کردید.

 

خیانت زنان و رابطه جنسی

 

علائم خیانت زنان و تأثیر آن بر رابطه جنسی

علائم و نشانه های بسیاری برای تشخیص خیانت زنان وجود دارد که به مهم ترین ها اشاره می کنیم.

گذراندن وقت بسیار با دوستان

اگر متوجه شدید همسرتان به طور ناگهانی با گرو‌ه های دوستی زیادی که شما جزو آن نیستید وقت گذرانی می کند، می‌تواند نشانه‌ی بدی باشد. دقت داشته باشید که وقت گذرانی با دوستان می‌تواند نرمال باشد اما حد و اندازه ای دارد.

 

گفتگو درباره‌ یک دوست جدید

زنان معمولا تمایل به صحبت کردن درباره‌ی اتفاقات زندگیشان دارند، حتی اگر لازم باشد چیزی را پنهان کنند. اگر همسرتان از یک دوست جدید در زندگیش تعریف می‌کند، این شخص می‌تواند معنایی فراتر از یک دوست اجتماعی داشته باشد.

تغییر در الگوی استفاده از تلفن

فهمیدن این موضوع کمی دشوار است. زیرا این روز‌ها افراد زمان زیادی را با تلفن همراه خود می‌گذرانند. اما اگر می‌بینید زمان بیشتری را به پیام دادن می‌گذراند، هنگام ورود شما به اتاق، تلفن را قطع می‌کند یا برای جواب دادن به تماس از اتاق بیرون می رود، باید کمی نگران باشید.

تغییر در رابطه‌ی جنسی

احتمالا از یک زن خیانتکار انتظار دارید که تمایل کمتری به برقراری رابطه‌ جنسی نشان دهد. هرچند که این اتفاق ممکن است در برخی موارد رخ دهد، اما این اتفاق نیز ممکن است بیفتد که همسر شما برعکس تمایل بیشتری نسبت به رابطه جنسی پیدا کند. این تمایل گاها می‌تواند راهی برای مقابله بر احساس گناه او باشد.


علت خیانت زنان را کشف کنید.

درمورد رابطه خیانت زنان و بی توجهی مرد به روابط زناشویی بیشتر بخوانید.

شاید مطالعه ریشه های خیانت زنان و بررسی علل آن برای شما جالب باشد.


تأثیر نارضایتی از رابطه جنسی برروی خیانت زنان به مردان

مردهایی که دچار ناتوانی جنسی هستند، اختلال نعوظ دارند یا با بیماری های جنسی دیگری مواجهند، بد شانس هستند. چون برخی از زن ها فکر می‌کنند این مشکلات، مجوزی است برای آن ها که به شریک زندگی خود خیانت کنند. این زنان می‌خواهند نیازهای جنسی‌شان تامین شود اما نمی‌دانند خیانت، راه حل این مشکل نیست. زن و مرد با هیچ توجیهی نمی توانند از حریم های اخلاقی خود برای تأمین نیاز جنسی خارج شوند.

دو بحث در این زمینه وجود دارد. اول این سوال مطرح است که آیا این دو نفر واقعا محرک یکدیگر هستند؟آیا به یکدیگر کشش جنسی دارند؟ آیا از نظر جذابیت های جنسی یکدیگر را قبول دارند؟

اگر جواب این سوالات مثبت باشد، اطمینان داشته باشید که این زوج از کنار هم بودن آرامش پیدا می کنند و راضی هستند و هیچ گاه به جدایی فکر نمی کنند چون ارتباطات جنسی آن ها خوشایند و رضایت بخش است.

خیانت زنان و رابطه جنسی

 

نحوه درمان خیانت زنان و رابطه جنسی از طریق سایت زندگی ما

تشخیص خیانت زنان اولین پله برای درمان می باشد. تشخیص درست اینکه آیا زنان با علائم و نشانه های مختلف، واقعا فکر خیانت در سر دارند یا خیر، مسأله پیچیده ای است که کار متخصصان خبره است. این تشخیص درست و به جا، در سایت زندگی ما، نزد روانشناسان ماست. مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب، پس از اینکه مطمئن شدند که خیانت همسر درحال وقوع است، سریعا راه پیشرفت را گرفته و شروع به درمان می کنند. زنانی که دچار این مشکل شده اند، برای درمان باید با افراد خبره در زمینه مشکلشان صحبت و گفتگو داشته باشند. متخصصان سایت زندگی ما با بهره گیری از بهترین متخصصان علم روانشناسی، کمک بسیاری را برای تشخیص و درمان خیانت زنان می کنند. روانشناسان ماهر سایت زندگی ما، راه های پیشگیری از مشکل خیانت زنان را می دانند. شما می توانید برای جلوگیری از ایجاد این مشکل در خانواده تان، با مشاوران ما تماس گرفته تا با خیالی آسوده و آرام زندگی کنید. حق انتخاب درمورد مشاوران مرد و زن، از مزیت های سایت زندگی ما است. و می توانید براساس نوع مشکلی که دارید مشاورهای زن یا مرد در سایت زندگی ما را انتخاب کنید. آن ها همانند پدر و مادری دلسوز برای مشکل شما زمان می گذارند و پس از شنیدن صحبت هایتان آرامش را برایتان به ارمغان می آورند. روانشناسان مرکز مشاوره تلفنی مجیب در تمامی طول روز و در ایام هفته، حتی در روزهای تعطیل، پاسخگوی تماس شما عزیزان خواهند بود. با مراجعه به سایت زندگی ما، بدون هیچ اتلاف زمانی، بدون اینکه زمان خود را در ترافیک های سنگین شهری بگذرانید، به صورت تلفنی با مشاورین ما صحبت کنید. هزینه مشاوره در سایت زندگی ما، طبق تعرفه سال گذشته نظام روانشناسی و مشاوره کشور است تا ما نهایت تلاش خود را برای رفاه حال شما دوستان عزیز کرده باشیم. شعار ما: آرامش سهم همه مردم ایران زمین است.

برای صحبت با روانشناسان ما جهت مشاوره از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب در تمامی روزهای هفته و حتی ایام تعطیل با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب به شماره zendeghima.ir تماس حاصل فرمایید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه