علت خیانت زنان

علت خیانت زنان
   

علت خیانت زنان متاهل

خیانت مردان به همسرشان اصولا به دلیل داشتن یک رابطه ی جنسی مناسب و پر کردن خلا نیاز به این رابطه است. اما علت خیانت زنان به همسرانشان دلایل مختلفی دارد که در این بخش به اصلی ترین آن ها خواهیم پرداخت:
همسرم مدام به من توهین می کند.

کلمات کلیدی( علت خیانت زنان|خیانت زنان|دلایل خیانت زنان|ریشه یابی خیانت زنان |مشاوره جنسی و زناشویی )
زمان مطالعه تخمینی : ۶ دقیقه

زمانی که اعتماد به نفس یک زن از طرف همسرش سلب می شود مسیرهای نادرست برای او هموارتر می شود. اما باید بدانید که با محدود شدن یک زن، او باید با صحبت کردن با همسرش و یا یک روانشناس خبره به فکر چاره باشد نه به فکر تلافی.

همسرم همیشه درگیر کار است و به من توجهی نمی کند

اینکه یک زن به صورت مداوم به توجه و محبت همسرش نیاز دارد یک مسأله جدایی ناپذیر از خصلت های زنانه است. این نیاز درمورد مردان نیز وجود دارد اما زنان در مورد تحمل کمبودهای عاطفی ضعیف تر عمل می کنند.

علت خیانت زنان به مردان چیست؟

موارد مختلفی درمورد علت خیانت زنان در تحقیقات متعدد آمده است، که به چند مورد از آن ها بسنده می کنیم:

  • اولین مورد، تأمین نشدن درمورد مسائل مالی است.
  • ارضا نشدن در مسائل زناشویی و جنسی
  • اعتیاد همسر
  • بیماری های روانی
  • بی اعتنایی همسر و تنها ماندن زن
  • فرهنگ خانوادگی و تنوع طلبی زن
  • و ….

 

علت خیانت زنان

 

 

علت اصلی خیانت زنان

اصلی ترین و بزرگ ترین علت خیانت زنان، فقر است. خانواده ای که برای مثال ماهیانه ۷۰۰ هزار تومان درآمد دارد و ۵۰۰ هزار تومان آن را باید کرایه خانه بپردازد، طبیعی است که با ۲۰۰ هزار تومان نمی تواند زندگی را بگذراند. البته خیلی از زنان خانواده، به سختی و با نان خالی هم که شده، زندگی را می گذرانند ولی متاسفانه بعضی خانم ها، طاقت نمی آورند و با اولین پیشنهاد، اسیر این باتلاق شده و تن به خیانت می‌دهند.


ریشه های خیانت زنان و علل آن را کشف کنید.

درمورد عکس العمل در برابر خیانت زنان و نحوه برخورد با آن بیشتر بخوانید.

شاید مطالعه کشف خیانت زنان و چگونگی تشخیص آن برای شما جذاب باشد.


نشانه های خیانت زنان به همسرانشان

هر زمان صحبت از خیانت زن به شوهر به میان می‌آید، نشانه‌های متعددی وجود دارد که می‌تواند نشانگر رابطه داشتن زن با شخص دیگری باشد. هرچند بعضی از علائم و حالاتی که توضیح خواهیم داد، می‌تواند دلایل خاص خود را داشته باشد و لزوماً به معنای خیانت نباشد. بیان این نشانه ها صرفاً جهت افزایش آگاهی شما است.

علائم و نشانه های رایج درمورد خیانت زنان به شرح زیر است:

مدام درمورد شخص سومی صحبت کردن

این مسأله یک نشانه قطعی نیست، اما می‌تواند نگران کننده باشد. اگر همسرتان مدام در صحبت‌هایش به فرد خاصی که شخص سوم است اشاره می‌کند، احتمال دارد که با او رابطه داشته باشد، یا حداقل علاقه ای به او پیدا کرده باشد.

بیش از اندازه به ظاهر خود اهمیت دادن

اگر همسرتان عادت نداشته که همیشه آرایش کند و لباس های مرتب بپوشد، اما به تازگی بیش از اندازه به خود می‌رسد، احتمال دارد که با مرد دیگری ارتباط پیدا کرده و می خواهد درمقابل او آراسته به نظر برسد. برای مثال مدل موهایش را عوض کرده باشد، لباس های جدید خریده باشد، مدام مشغول کلینیک‌های زیبایی باشد و …. البته این احتمال هم وجود دارد که تمام این کارها را برای جلب توجه شما انجام دهد.

صمیمیتش را با شما از دست داده است

ممکن است همسرتان به دلیل خیانت به شما دچار احساس گناه شده باشد. این حس گناه باعث می‌شود که رفتار او عوض شود.

دیر به خانه می آید

گاها برای هر شخصی پیش می‌آید که تا دیروقت کار کند و کارهای عقب مانده اش را جبران کند. اما اگر این دیر آمدن‌ها بیش از اندازه شود، نگران کننده می‌شود. اگر همسرتان اجازه نمی‌دهد که دنبال او به محل کار بروید، کمی نگران شوید و برای مطمئن شدن بررسی های لازم را انجام دهید.

بیشتر زمان خود را با تلفن همراه می گذراند

گوشی تلفن همراه یکی از ابزارهای اصلی برای ورود و جاودانه شدن در دنیای خیانت است. اگر همسرتان مکرر، مخصوصا در ساعات غیرمعمول در حال پیام دادن و صحبت با تلفن همراه است، احتمال خیانت کردن او وجود دارد.

 

علت خیانت زنان

 

مهم ترین علت خیانت زنان چیست؟

طبق تحقیقات فراوان در زمینه بهداشت جنسی و بررسی نمونه های بسیاری که دچار مشکل خیانت شده اند، ناآگاهی مردان درمورد مسائل جنسی، مهم ترین علت خیانت زنان برشمرده می شود. آموزش مسائل جنسی در زندگی زناشویی بسیار مهم هست و تاثیر اساسی روی هر دو طرف می گذارد. در تحقیقات انجام شده، برای زوج هایی که دچار مشکل بودند، کلاس ها و دوره هایی درمورد آموزش مسائل جنسی در زندگی زناشویی برگزار شد. پس از اتمام این دوره ها، سطح آگاهی زوجین بسیار بالا رفته بود و بسیاری از مشکلات ناشی از ناآگاهی به طور کامل برطرف شد.

اصلی ترین و بزرگ ترین علت خیانت زنان، فقر است. خانواده ای که برای مثال ماهیانه ۷۰۰ هزار تومان درآمد دارد و ۵۰۰ هزار تومان آن را باید کرایه خانه بپردازد، طبیعی است که با ۲۰۰ هزار تومان نمی تواند زندگی را بگذراند.

تشخیص و درمان خیانت زنان به همسرانشان توسط مشاوران سایت زندگی ما

تشخیص علت خیانت زنان اولین پله برای درمان است. تشخیص درست اینکه آیا زنان با علائم مختلف، واقعا فکر خیانت در سر دارند یا خیر، مسأله پیچیده ای است که کار اشخاص و متخصصان خبره است. این تشخیص درست و به جا، در مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب، نزد متخصصان و روانشناسان ماست. مشاوران مرکز مشاوره تلفنی مجیب، پس از اینکه مطمئن شدند که خیانت همسر درحال وقوع است، سریعا راه پیشرفت را گرفته و شروع به درمان می کنند. زنانی که دچار این مشکل شده اند، برای درمان باید با افراد خبره و متخصص در زمینه مشکلشان صحبت و گفتگو داشته باشند. متخصصان سایت زندگی ما با بهره گیری از بهترین متخصصان علم روانشناسی، کمک شایانی را برای تشخیص و درمان خیانت زنان می کنند. روانشناسان خبره سایت زندگی ما، راه های پیشگیری از مشکل خیانت زنان را می دانند. شما می توانید برای جلوگیری از ایجاد این مشکل در خانواده تان، با مشاوران ما تماس گرفته و مشاوره بگیرید تا با خیالی آسوده و آرام زندگی کنید. داشتن حق انتخاب درمورد مشاوران مرد و زن، از مزیت های سایت زندگی ما است. شما می توانید براساس نوع مشکلی که دارید مشاورهای زن یا مرد در سایت زندگی ما را انتخاب کنید. آن ها همانند خواهر و برادری دلسوز برای مشکل شما زمان می گذارند و پس از شنیدن صحبت هایتان آرامش را برایتان به ارمغان می آورند. روانشناسان مرکز مشاوره تلفنی مجیب در تمامی طول روز و در ایام هفته، حتی روزهای تعطیل، پاسخگوی تماس شما عزیزان خواهند بود. با مراجعه به سایت زندگی ما، بدون هیچ اتلاف زمانی، بدون اینکه زمان خود را در ترافیک های سنگین شهری بگذرانید، تلفن را برداشته و با مشاورین ما صحبت کنید. هزینه مشاوره در سایت زندگی ما، طبق تعرفه سال گذشته نظام روانشناسی و مشاوره کشور است تا ما نهایت تلاش خود را برای رفاه حال شما عزیزان کرده باشیم. شعار ما: آرامش سهم همه مردم ایران زمین است. با ما تماس بگیرید تا سهمی در آرامش زندگی تان داشته باشیم.

برای گفتگو با روانشناسان ما از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب در تمامی روزهای هفته و حتی ایام تعطیل با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب به شماره zendeghima.ir تماس بگیرید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه