آیا توجه مرد به خانواده پدری خود دلیل خیانت زنان می شود؟

بررسی دلیل خیانت زنان
   

بررسی دلیل اصلی خیانت زنان

در سال های گذشته تعداد زوج هایی که دست به خیانت می زدند، محدود به دوستان، همسایه ها و افرادی می شدند که در محل کار، مهمانی ها یا مراسم های مختلف یکدیگر را می دیدند و باب آشنایی باز می شد. اما امروزه به لطف تکنولوژی، اینترنت و شبکه های مجازی، تعداد این افراد به تعداد بی شماری افزایش پیدا کرده است.

کلمات کلیدی( دلیل خیانت زنان |مشاوره برای دلیل خیانت زنان| درمان خیانت زنان |بررسی دلیل اصلی خیانت زنان| بهترین مرکز مشاوره زناشویی در تهران )
زمان مطالعه تخمینی : ۶ دقیقه

در حقیقت، در دنیای امروز زنان، به ویژه کم سن و سال ها، پا به پای مردان با تکنولوژی دیجیتال و فضای اینترنت درگیر و مشغول هستند. حتی در برخی مواقع بیشتر از مردان درگیر آن می شوند. با ورود شبکه های اجتماعی مختلف به دنیای ارتباطات، معضل های بسیاری برای روابط بین زن و شوهرها پیش آمد و عواقب سنگینی برای بسیاری از خانواده ها داشت.

چرا زن ها به جای ترک رابطه به آن خیانت می کنند؟

جنس مرد و زن نیازهایی دارند و داشتن نیاز هیچ ایرادی ندارد و طبیعی است. وقتی زنی احساس می‌کند چیزی در رابطه‌ زناشویی اش کم است و می‌داند که نمی‌تواند در این رابطه کمبودهایش را به دست بیاورد ممکن است تصمیم بگیرد جای دیگری خارج از زندگی مشترک به دنبالش بگردد. پس چرا در این رابطه‌ می‌ماند و آن را ترک نمی کند؟ زیرا زن ها به صورت غریزی نیاز شدیدی به امنیت و اطمینان خاطر دارند. آن ها به یک رابطه‌ی امن و مطمئن نیاز دارند و به دنبال آن می گردند. زنی که کمبودی در رابطه زناشویی با همسرش دارد، ترجیح می دهد با حفظ رابطه زناشویی اش، کمبودی که دارد را بیرون از زندگی مشترک تأمین کند. تا هم نیازش تأمین شده باشد و هم حس امنیت ناشی از زندگی مشترک را از دست ندهد.

 

بررسی دلیل خیانت زنان

 

بررسی دلیل خیانت زنان به همسرانشان

موارد مختلفی برای بررسی دلیل خیانت زنان وجود دارد که به چند نمونه اشاره می کنیم.

ترس از صمیمی شدن

ترس از صمیمی شدن می تواند رابطه را خراب کند. روانشناسان معتقدند افرادی که مشکلات این چنینی دارند ممکن است همیشه نیاز به هم نشینی جنسی داشته باشند اما نه با همسر خود. بر اساس تحقیقات انجام شده، بعضی زنان چنان از صمیمیت می ترسند که میل جنسی شان فقط در رابطه ای خارج از رابطه زناشویی تحریک می شود. زیرا با همسر خود آنقدر احساس نزدیکی و صمیمیت می کنند که برای برقراری رابطه جنسی و یکی شدن با او، احساس امنیت و آرامش نمی کنند.

از دیدگاه عموم، به نظر می آید زنانی که وابستگی بیشتری نسبت به همسر خود دارند کمتر در معرض خطر خیانت قرار می گیرند. اما روانشناسان معتقدند، زنانی که به وابستگی بالایی نیاز دارند بیشتر مستعد و درمعرض خطر خیانت هستند.

خیانت عاطفی

برخی افراد خیانت عاطفی را بی خطر فرض می کنند اما مشاوران این کار را فقط نوعی دردسر می دانند. خیانت عاطفی، اغلب به خیانت فیزیکی و جسمی ختم می شود و به همین دلیل خیانت عاطفی هم می تواند به همان اندازه خطرناک باشد.

نشان دادن قدرت

گاهی اوقات مهم ترین دلایل خیانت زن به مرد چیزی جز یک نقشه نیست، تا زن به شوهرش نشان دهد چه کسی رئیس و تعیین کننده است. زمانی که زنان احساس می کنند در رابطه ی زناشویی خود، اثرگذار نیستند، به بیراهه و باتلاق کشیده می شوند. اگر زنی در زندگی مشترک حس کند در رابطه با تصمیمات خانه، درآمد خانواده یا برنامه های زندگی حرفی برای گفتن ندارد، به فکر ورود به رابطه جدیدی خارج از زندگی مشترک می افتد؛ درنتیجه بعضی از زنان با داشتن رابطه ای پنهان خارج از زناشویی حس قدرت و اعتماد به نفس به دست می آورند.

وابسته بودن

از دیدگاه عموم، به نظر می آید زنانی که وابستگی بیشتری نسبت به همسر خود دارند کمتر در معرض خطر خیانت قرار می گیرند. اما روانشناسان معتقدند، زنانی که به وابستگی بالایی نیاز دارند بیشتر مستعد و درمعرض خطر خیانت هستند. وابستگی، در روابط نزدیک زندگی شان تاثیر گذاشته و باعث می شود اشتیاق آن ها برای روابط بیشتر تحریک شود. به همین دلیل، خارج از زندگی مشترک و رابطه ی زناشویی خود به دنبال ارتباطات بیشتر می گردند.

انتقام گرفتن از همسر

برخی از زنانی که در زندگی زناشویی به آن ها خیانت شده است، آسیب روحی شدیدی دیده اند یا از طرف همسر خود مورد بی احترامی و بی توجهی قرار گرفته اند، سعی می کنند با ایجاد رابطه ای خارج از رابطه ی عاشقانه و زناشویی خود و باخبر کردن همسرشان از این موضوع، کار آن ها را تلافی کنند. به این ترتیب حس خوبی را برای خود به ارمغان بیاورند.


علت خیانت زنان را کشف کنید.

درمورد ارتباط بین خیانت زنان و رابطه جنسی بیشتر بخوانید.

شاید مطالعه توجه مرد بر روی دوستان دلیل خیانت در زنان، برای شما جذاب باشد.


بررسی دلیل خیانت زنان

 

آیا توجه بیشتر مرد به خانواده پدری خود می تواند دلیل خیانت زنان باشد؟

بله این مسأله اگر شدت پیدا کند و مرد خانواده با توجه بیشتر به پدر و مادر و خانواده پدری خود، همسر خود را نسبت به خانواده اش حساس کند، به راحتی می تواند عواقب سنگینی اعم از خیانت را در زندگی شان جای دهد. رسیدگی و توجه به پدر و مادر کار بسیار پسندیده و سفارش شده ای است، اما مرد خانواده باید عین توجهی که پدر و مادرش می کند را در خانه و برای همسرش نیز خرج کند. مردان برای حل این مسأله در زندگی خود باید با سیاست ها و راه حل های روانشناسانه وارد عمل شوند تا هم همسرشان را راضی نگه دارند و هم پدر و مادرشان را محترم شمارند. حل این مشکل باید توسط متخصصان خبره در زمینه علم روانشناسی انجام شود. آقایان باید برای برطرف کردن این مسأله در زندگی شان با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس گرفته، تا با آموزش سیاست ها و راه حل های کاربردی، زندگی زناشویی شان را نجات دهند. این مشکل در صورت عدم درمان، می تواند آسیب های جدی به بنیان خانواده وارد آورد. مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب، با بهره گیری از بهترین و خبره ترین روانشناسان کشور، در تمامی طول روز و ایام هفته، حتی روزهای تعطیل، پاسخگوی تماس های شما عزیزان محترم است. مشاوران سایت زندگی ما، با استفاده از جدیدترین و به روزترین متد های علم روانشناسی، به معاینه و صحبت با بیماران می پردازند و در نهایت پس از تشخیص درست مسأله، مراحل درمان را آغاز می کنند. مشاورین سایت زندگی ما، مانند دوستی صمیمی و دلسوز، برای مراجعین خود وقت گذاشته و با حوصله فراوان پای صحبت های شما دوستان می نشینند. روانشناسان ما بدون هیچ محدودیت زمانی پاسخگوی شما هستند و مشکلاتتان را با حفظ امنیت کامل، حل می کنند. یکی از مزیت های مرکز مشاوره تلفنی مجیب این است که مراجعین عزیز، بدون هیچ اتلاف وقتی، بدون اینکه زمان خود را صرف ماندن در ترافیک های سنگین شهری کنید، در منزل خود تلفن را برداشته و با شماره های سایت زندگی ما تماس می گیرید. همچنین می توانید روانشناس یا متخصص موردنظرتان را باتوجه به مشکل خود انتخاب کرده و با مشاورین آقا یا خانم صحبت کنید. هزینه مشاوره در سایت زندگی ما، برای رعایت حال دوستان محترم طبق تعرفه سال گذشته نظام روانشناسی و مشاوره کشور می باشد. شعار ما : آرامش سهم همه مردم ایران زمین است. با ما تماس بگیرید.

برای صحبت با مشاورین ما از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب در تمامی روزهای هفته و حتی ایام تعطیل با مرکز مشاوره تلفنی مجیب به شماره zendeghima.ir تماس حاصل فرمایید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه