علت تمایل مردها به رابطه ی جنسی سه نفره چیست؟

علت تمایل مردها به رابطه ی جنسی سه نفره
   

علت تمایل مردها به رابطه ی جنسی سه نفره چیست؟ رابطه جنسی سه نفری خطرناک است یا نه؟ گرایشات زوجین برای چنین روابطی با تصویر ذهنی آغاز می شود و سپس هنگامی که همسران آسیب پذیرتر می شوند (مانند زمانی که مست هستند) عمل می کنند. توصیه می شود که در این مقاله علت تمایل مردها به رابطه ی جنسی سه نفره را بخوانید.

کلمات کلیدی:(رابطه ی جنسی سه نفره |تمایل مردها به رابطه ی جنسی سه نفره |مشاوره جنسی )

مدت زمان مطالعه:۵ دقیقه

علت تمایل مردها به رابطه ی جنسی سه نفره

علت تمایل مردها به رابطه ی جنسی سه نفره

مردان قدرت کافی ندارند

اغلب مردان هستند که روابط سه جانبه را پیشنهاد می دهند، اما آنها نیز خود پشیمان می شوند، زیرا بیشتر از همه زنان در روابط سه نفره لذت بیشتری می برند. به اعتقاد روانشناسان، اگر مردان افکار واضحی دارند و پس از آن پشیمان شده و اعتراف به همسر خود کنند، زنان می توانند آنها را ببخشند. بنابراین هنگامی که شما در رابطه با سه نفر یعنی با دو زن شرکت می کنید، زنان با داشتن یک رابطه با زن دیگری مشکلی ندارند.

از سوی دیگر، مردان ممکن است ابتدا از ایده به اشتراک گذاشتن همسر خود با یک مرد دیگر لذت ببرند، اما آنها نمی دانند که چه اتفاقی برای آنها رخ می دهد وقتی همسرانشان را در دست مرد دیگر ببیند. مردان احساس می کنند ترکیبی از حسادت، پشیمانی، خشم و ناامیدی است و وقتی این احساسات پیچیده بوجود می آید، تنها نتیجه این است که بر روابط غلبه کنند.

مشاوران جنسی ما در بستری امن و محرمانه پاسخگوی شما هستند تا بتوانید از راهنمایی آنان بهره مند شوید، برای این مورد از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد یا صفر با شماره ی zendeghima.ir و از سراسر ایران و از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب تماس حاصل فرمایید.

زنان اعتماد به نفس خود را از دست می دهند

با توجه به مشاوران خانواده، زنانی که رابطه جنسی گاه به گاه معمولا در دراز مدت دارند،حس اعتماد به نفس کمتری دارند. اگر رابطه سه نفره با افراد دیگر داشته باشید، بقیه افراد به روش دیگری به شما نگاه خواهند کرد، به طوری که به شما می گوید که ارتباط با او بسیار آسان است. چنین شرایطی باعث می شود زنان احساس بی ارزش کنند، که می تواند به طور جدی به عزت نفس آنها آسیب برساند.

زنان بیشتر در معرض نفوذ و آسیب پذیری نسبت به مردان هستند و در چنین روابط آسیب دیده اند، در حالی که آنها برای مردان مهم نیستند و مشکلی ندارند. در رابطه سه نفری، آنچه مردان به دنبال دارند، صرفا لذت جسمانی هست، و هنگامی که رابطه به پایان می رسد، و صبح روز بعد، زنان احساس می کنند که آنها مورد سوء استفاده قرار گرفته اند.


جهت دریافت مشاوره تخصصی روانشناسی در این زمینه از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر و از سراسر ایران با شماره ی zendeghima.ir از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی در روز های تعطیل تماس حاصل فرمایید تا روانشناسان متخصص ما در خدمت شما باشند.


احساس شرم و شرمندگی

صبح روز بعد از یک شب از یک رابطه سه نفره، هرگز یک زمان خوب نبوده است، و شما احساس خوب ندارید، هر چند ممکن است یک شب بزرگ برای شما بوده است. مطمئنا اگر شخصی به شما یک روز پس از یک رابطه سه نفره بگوید که تجربه خوبی دارد و از یک شخص ثالث لذت می برد، مطمئن باشید که او دروغ می گوید.

یکی از روانشناسان مشهور خود می گوید که پس از یک رابطه سه نفره، آنها احساس شرم و نفرت را خواهند دید. با این حال، در این مرحله، معمولا تلاش می کنند تا با تکرار گفتن «دیگر تکرار نمی شود» یا «واقعا از آن لذت بردم» خود را آرام کنند. اما اغلب نمی توانند به طور کامل بهبود یابند، و برخی افراد نیز از افسردگی مزمن رنج می برند.

خیانت

یکی دیگر از عوارض مقاربت جنسی ۳ یا چند نفره، احتمال خیانت بالا می رود به شدت، تصور کنید که برای یک شب، لذت و تنوع بیشتری در رابطه جنسی، شما با از دست دادن تمام ذهنیت و اعتباری که با همسر خود دارید، هر چند ممکن است که بانوی شما یا زنان در این زمینه رضایت کامل با انجام این کار را داشته باشند، اما با انجام این کار، فردا هر کسی می تواند برای چند رابطه به هر کسی درخواست کند، و این روند طبیعی برای او خواهد بود.

همچنین، در یک رابطه ۳ نفره که برای هر طرف جدید است، می توانید یکی از آنها را حذف کنید و یک شخص جدید را جایگزین کنید! به طور کلی، در چنین روابط ممکن است ۱ شبه لذت داشته باشد، اما به سرعت در هر دو طرف خیانت ایجاد می شود.

مشکلات بهداشتی

علاوه بر تمام مسائل مطرح شده، بسیاری از مسائل نیز ممکن است بوجود آید. حتی اگر قبلا برای یک رابطه سه نفره برنامه ریزی کرده اید یا ناگهان اتفاق افتاد، معمولا افراد از وضعیت سلامت شخص ثالث آگاه نیستند. البته، این فقط به معنای ایدز نیست، اما بیماری های رایج مانند هرپس، سوزاک، سیفلیس و … بیشتر احتمال دارد که انتقال یابد. اگرچه این بیماریها کشنده نیستند، آنها قطعا مزمن هستند و می توانند سلامت ذهنی و جسمی شما را تهدید کنند.

همیشه در نظر داشته باشید که کاندوم نمی تواند ۱۰۰٪ محافظت کند و شما را شکست دهد. تصور کنید بارداری شما پس از یک رابطه سه جانبه مثبت باشد، چه حال و روزی پیدا می کنید؟ چه کسی را سرزنش می کنید؟


همچنین ببینید:


 

مشاوره مجیب برای علت تمایل مردها به رابطه ی جنسی سه نفره

علت تمایل مردها به رابطه ی جنسی سه نفره

یکی از مطالعات نشان داد که این فانتزی جنسی برای مردان در آمریکا این نوع رابطه است. نظر شما درباره این نوع رابطه چیست؟ مطمئنا چنین روابطی به لحاظ مذهبی ممنوع است، اما آیا این نوع فانتزی در زنان و مردان ایرانی نیز شایع است؟ آیا چنین فانتزی جنسیتی را به عنوان یک مرد یا زن دارید؟ توجه داشته باشید که فانتزی به معنای انجام عمل جنسی در واقعیت نیست و تنها به افکار جنسی اشاره دارد. این موضوع چگونگی برخورد با این افکار است.

مقاربت جنسی سه نفره یک نوع رابطه جنسی است که به طور همزمان در میان سه نفر اتفاق می افتد. در این نوع رابطه جنسی، افرادی که دارای جنسیت یا هویت جنسیتی متفاوت هستند ممکن است حضور داشته باشند. مقاربت جنسی در مقایسه با سایر جنس ها کم است و ممکن است در میان دوستان هماهنگ باشد.

در رابطه جنسی بین سه مرد، هر سه ممکن است مقاربت داشته باشند یا دو نفر مقاربت مقعدی داشته باشند و شخص ثالث یک محرک باشد و برای تحریک دهانی بین دو نفر باشد. بعضی از مردان می توانند همزمان یک مقاربت مقعدی داشته باشند، در حالی که برخی ممکن است فقط یک تماشاگر باشند و شاید کمتر فعال باشند.

برای تماس با کارشناسان متخصص سایت زندگی ما برای علت تمایل مردها به رابطه ی جنسی سه نفره از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره  zendeghima.ir از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر سراسر ایران تماس بگیرید.


جهت دریافت مشاوره تخصصی روانشناسی در این زمینه از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر و از سراسر ایران با شماره ی zendeghima.ir از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی در روز های تعطیل تماس حاصل فرمایید تا روانشناسان متخصص ما در خدمت شما باشند.


 

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

4
برچسب ها :

دیدگاه شما

4 دیدگاه

  • کیارش
    5 سال پیش

    من دوست دارم

  • مهدی
    5 سال پیش

    برای من اتفاق افتاده طوری که دیگه نمی تونم از دست افکارم نجات پیدا کنم
    بیشتر در حین سکس سراغ آدم می یاد برای همین برای یه مدت ترجیح می دادم سکسم رو با همسرم محدود کنم و کمتر سکس کنم

  • حامد
    4 سال پیش

    سلام من چندنفر مراجعه کننده با این مساله داشتم و خیلی دربارهاش با اساتید حوزوی مشورت کردم که یکی از آنها که در طب سنتی هم بسیار مهارت دارد نظرش بر تاثیر تغذیه بود مثلا روغن کلزا که از گیاه کل ا گرفته نیشود اگراین گیاه را به گاو بدهند دچار جنون جنسی میشود چه ب سد به انسان، و به علاوه گوشت و پودر استخوان خوک که به انحا مختلف وارد سیستم تغذیه ی مردم شده که خاصیت آن لذت بردن از رابطه جنسی ماده خود با دیگری است

  • حمید
    2 سال پیش

    من خودم دچار این مشکل شدم کمک میخوام