توصیه های مفید برای کم کردن میل جنسی

کاهش میل جنسی
   

برای کاهش میل جنسی چه کارهایی باید انجام دهید البته باید بدانید که یکی از موهبت های الهی برای ادامه و بقاء بشر، نیاز است که میل جنسی هم می باشد. خواسته های جنسی مفید هستند، در صورتی که تحت کنترل و مهار قرار می گیرند. در برخی موارد، افراد دچار افزایش میل جنسی یا عطش جنسی می شوند و کنترل میل جنسی خود را از دست می دهند. عدم کنترل میل جنسی باعث مشکلاتی در زندگی مشترک و اختلال در توازن عصبی شما و کاهش توانایی های حیاتی و قدرت مغناطیسی شما می شود. در این بخش، ما راه هایی برای کنترل میل جنسی و کاهش میل جنسی را در نظر می گیریم، اما توجه داشته باشید که کنترل به معنای سرکوب این میل نیست. در ضمن برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با سایت زندگی ما تماس حاصل فرمائید و از خدمات آن ها بهره مند شوید.

کلمات کلیدی:( کاهش میل جنسی| کم کردن میل جنسی)

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

نکاتی برای کاهش میل جنسی

تحت هیچ شرایطی و به هیچ عنوان وقتی که در رختخواب هستید، اندام جنسی خود را لمس نکنید و از دست ورزی و مالش آن اجتناب کنید.

  • هرگز به رو نخوابید.
  • ورزش را به طور منظم برای تخلیه انرژی های اضافه بدن انجام دهید.
  • اوقات فراغت خود را با مطالعه، ورزش، کار، عبادت، کتاب پر کنید و سعی کنید هرگز بیکار نباشید.
  • اجتناب از رفتن به جایی خلوت و تنها و دور از دیگران
  • یک یا دو روز در هفته به عنوان روزه مستحبی یا روزه اخلاقی بگیرید، یعنی میزان غذا و تعداد آن را کاهش دهید و فاصله بین غذا را افزایش دهید.
  • وقتی دچار میل جنسی می شوید برای کاهش میل جنسی به مراکز عمومی وارد شوید و دوستان خود را جمع آوری کنید و اگر تنها هستید، دوستان خود را دعوت کنید و برای مدتی با آن ها صحبت کنید.
  • یک نگرش متکبرانه با افراد نامحرم داشته باشید و با آن ها صحبت نکنید.
  • در جاهای خلوت و دور از چشم دیگران با افراد نامحرم تنها نشوید.

تا زمانی که خوابتان نگرفته است به رختخواب نروید و سعی کنید با خواندن یک کتاب یا تماشای تلویزیون از افکار جنسی خلاص شوید.

قرآن بخوانید و در مورد معانی آیه ها فکر کنید.

کاهش میل جنسی

توصیه هایی برای کاهش میل جنسی

تا زمانی که خوابتان نگرفته است به رختخواب نروید و سعی کنید با خواندن یک کتاب یا تماشای تلویزیون از افکار جنسی خلاص شوید.

به توصیه های دیگر نیز در ادامه دقت کنید:

  • سعی کنید زود از خواب بیدار شوید و رختخواب خود را ترک کنید.
  • زمانی که افکار جنسی در سر دارید از حمام کردن اجتناب کنید.
  • اجتناب از فکر کردن به صحنه های بد که از قبل دیده اید، زیرا زمانی فرد استمناء می کند که تحریک می شود.
  • جهت کاهش میل جنسی هنگامی که خواب هستید، معده شما نباید پر و سنگین باشد به عبارتی دیگر سعی کنید سبک بخوابید.
  • لباس های تنگ نپوشید.
  • به فیلم ها و مناظر و تصاویر تحریک کننده نگاه نکنید و هنگامی که با این تصاویر مواجه می شوید، چشم های خود را ببندید یا به زمین یا آسمان نگاه کنید.
  • هنگامی که گشت و گذار در فضای مجازی را انجام می دهید، به سراغ تاصویر تحریک کننده نروید و محتوای خوب این فضا را استفاده کنید.
  • اجتناب از خواندن محتوا و مطالب جنسی و یا جوک های غلط جنسی و فکر کردن در مورد این چیز ها برای کاهش میل جنسی
  • از مواد غذایی محرک مثل خرما، پیاز، فلفل، تخم مرغ، گوشت قرمز، غذاهای پرچرب استفاده نکنید یا سعی کنید مقدار کمی از آن ها استفاده نمائید.
  • قبل از خواب، حتما به توالت بروید و مثانه را خالی کنید.
  • از نوشیدن آب بیش از حد در شب و قبل از رفتن به رختخواب خودداری کنید.

بدن خود را عریان و برهنه در آینه نگاه نکنید. همچنین برای دریافت مشاوره تخصصی می توانید با سایت زندگی ما در این زمینه تماس حاصل فرمائید و از خدمات آن ها بهره مند شوید.

کاهش میل جنسی با مصرف این خوراکی ها

یکی از عواملی که به طور مستقیم بر روابط زناشویی تاثیر می گذارد میل جنسی است. کاهش میل جنسی شما می تواند مشکلاتی در زندگی زوجین را ایجاد کند. یکی از عواملی که باعث کاهش میل جنسی می شود تغذیه و نوع غذا خوردن است. هورمون ها به کاهش و افزایش میل جنسی کمک می کنند، هورمون های تستوسترون در مردان و استروژن در زنان، باعث ایجاد میل جنسی می شود. کاهش یا افزایش این هورمون ها بر میزان میل جنسی تاثیر می گذارد. مواد غذایی که میل جنسی را کاهش می دهند. برخی از غذاها باعث تغییرات در میزان هورمون های جنسی می شوند. در اینجا چندین ماده تغذیه ای وجود دارد که این هورمون ها را کاهش می دهد و بنابراین باعث کاهش میل جنسی شما می شود.

مقالات پیشنهادی مجیب

غذاهای فرآوری شده کاهش میل جنسی

فرآوری مواد غذایی مغذی، میل جنسی را از بین می برد. به عنوان مثال، زمانی که کل گندم به آرد سفید تبدیل می شود، حدود سه چهارم روی خود را از دست می رود که یک ماده معدنی مهم در رفتار جنسی مردان است. خوردن دانه های تصفیه شده می تواند منجر به مقاومت به انسولین شود و منجر به دیابت شود. دیابت، به نوبه خود، می تواند منجر به تنگی و افزایش خطر بیماری قلبی و اختلال نعوظ شود.

نوشابه های رژیمی

نوشیدن نوشیدنی های رژیمی یک ایده وحشتناک است. این نوشیدنی ها شیرین کننده های مصنوعی، به ویژه آسپارتام دارند که به طور مستقیم بر سطح سروتونین تاثیر می گذارد. سروتونین همچنین یک هورمون حیاتی برای افزایش حس شوخ طبعی و خوشبختی است. سروتونین پایین باعث کاهش میل جنسی در مردان و زنان می شود.

کاهش میل جنسی

سویا کاهنده میل جنسی

اگر می خواهید یک وعده غذایی را در شب بخورید، مراقب باشید که سویا نباشد، زیرا سطح بالای سویا در بدن یک زن می تواند هورمون های جنسی او را کاهش دهد و عملکرد تخمدان را مختل کند. برای دریافت اطلاعات و همچنین مشاوره در خصوص کاهش میل جنسی می توانید با روانشناسان و مشاوران برتر سایت زندگی ما تماس حاصل نمائید.

پنیر

بسیاری از پنیر ها از شیر گاو ساخته شده و دارای هورمون های مصنوعی هستند، استفاده از این پنیر ها می تواند با تولید طبیعی هورمون ها در بدن، از جمله استروژن و تستوسترون  تداخل ایجاد کرده و در نتیجه باعث کاهش میل جنسی شود.

مشترکین عزیز می توانند برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در راستای  کاهش میل جنسی با سایت زندگی ما تماس حاصل نمایند و از خدمات بهترین مشاوران و روانشناسان در تمام طول هفته حتی روزهای تعطیل استفاده نمایند. برای برقراری تماس می توانید از شماره زیر از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب اقدام نمائید. ضمنا نیازی به گرفتن کد یا زدن صفر هنگام شماره گیری نیست. شماره تماس:zendeghima.ir

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه