بیماری های آمیزش در مردان و راه های پیشگیری و درمان

Sexual Diseases in Men بیماری های آمیزش در مردان و راه های پیشگیری و درمان
   

بیماری های آمیزش در مردان چیست؟ هنگامی که ما در مورد بیماری های منتقله جنسی صحبت می کنیم، می دانیم که ریشه های این بیماری ها در زنان و مردان باعث ناراحتی های جنسی ناشی از رابطه ناسالم می شوند. اشتباه نکنید رابطه نا سالم در این بخش فقط غیرقانونی بودن رابطه نیست، اما زنان و مردان نیز در معرض خطر حتی در رابطه باهمسر خود از طریق روابط زناشویی قرار دارند. در مورد بیماری های منتقله از راه جنسی، این گزارش به بیماری مردان اختصاص داده شده و بیشترین موارد ممکن را توصیف می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بیماری های آمیزش در مردان می توانید به صورت روزانه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با سایت زندگی ما تماس حاصل نمائید.

بیماری های آمیزش در مردان چیست؟

بیماری های آمیزش در مردان

عفونتهای کلامیدیا شایع ترین پاتوژن های باکتریایی در جهان هستند و عامل های میکروبی به نام “Chlamydia trachomatis” هستند. در گذشته، مهم ترین بیماری مرتبط با کلامیدیا، “تراخم” بود که یک بیماری چشم و یکی از شایع ترین علل نابینایی است، اما اکنون یک گونه از این باکتری شایع تر است که باعث عفونت سیستم تناسلی می شود. کلامیدیا پارازیت های روده ای هستند و بسیاری از ویژگی های فیزیکی آنها مانند ویروس ها هستند. این میکروب ها سبب التهاب مجاری مثانه، مهبل (واژن)، دهانه رحم، لوله های رحم، انسداد و تخمدان ها می شوند Chlamydia. عفونت درون سلولی است، بنابراین تشخیص آن با روش های معمول آزمایشگاهی دشوار است.

بیماری های آمیزش در مردان ، رابطه جنسی دهانی با زنان

از آنجایی که اکثر افرادی که رابطه جنسی دهانی دارند نیز انواع مختلفی از ربطه جنسی ا را انجام می دهند، محققان دشوار می توانند بدانند که بیماری های جنسی منتقل شده تا چه حد  از طریق دهان و دندان است. در عین حال، همه ما می دانیم که بسیاری از بیماری های شایع انتقال یافته از طریق رابطه دهان نیز منتقل می شوند. این موارد عبارتند از: کلامیدیا، سوزاک، زونا، اچ آی وی، ویروس ورم پوستی (HPV)، التهاب غیر سوزاکی (NGU)، سیفلیس، عفونت مخمر.

بیماری های عفونی تناسلی

بیماری های عفونی تناسلی انواع مختلفی دارند، علت این بیماری ها می تواند شامل میکروب ها یا ویروس های منتقله از راه جنسی باشد. انواع قدیمی این بیماری ها سیفیلیس و سوزاک هستند، اما امروز بیماری های دیگر مانند ایدز و آنتی ژن های منتقل شده جنسی وجود دارد. اگر عفونت مثانه در مردان رخ دهد، پیگیری لازم باید انجام شود. عفونت های دیگر عفونت های بیضه ای است که ممکن است در پسران اتفاق بیفتد که ممکن است مادرزادی باشد یا خود به خودی رخ دهد. برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در زمینه بیماری های آمیزش در مردان با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس حاصل نمایئد.

بیماری های منتقله از راه جنسی (STD) یا بیماری عفونت جنسی (VD) یک نام عمومی برای انواع بیماری هایی است که از طریق روش های گوناگون جنسی (دهانی، واژن، مقعدی) رخ می دهد. بعضی از این بیماری ها نیز از طریق روش های غیر جنسی، از طریق یک سوزن مشترک در معتادان تزریقی یا در زایمان و شیردهی انتقال می یابند.

علائم و نشانه های سندرم پیرونی و درمان

پیرونی یک بیماری عملا ناآشنا برای اکثر مردان است. بعضی از افراد از یک بیماری خاصی به نام پیرونی رنج می برند که رابطه برای آنها سخت تر و دردناک تر می شود و علت ممکن است ضربه ای به آلت تناسلی باشد.

بیماری پیرونی چیست؟

بیماری پیرونی که به “سفتی پلاستیکی آلت” ترجمه می شود، یک اختلال در بافت آلت مردانه است که به علت رشد پلاک های لیفی در بخشی بافت نرم آلت تناسلی است و ۱ تا ۴ درصد مردان این ناراحتی برایشان به وجود می آید. این بیماری خطرناک می باشد، اگر به موقع درمان نشود، باعث ناتوانی جنسی خواهد شد. شیوع این بیماری از دهه پنجم زندگی است، اما متأسفانه در ایران بیشتر بیماران زیر سن ۵۰ سالگی هستند و در دهه سوم و چهارم زندگی از این بیماری رنج می برند. یکی از دلایل ایجاد شیوع در دهه های سوم و چهارم زندگی این است که آلت تناسلی مرد در حالت نعوظ برای از بین بردن نعوظ تا می شود.

برای جلوگیری از بیماری، بهترین راه برای مراقبت از آلت تناسلی، جلوگیری از ضربه زدن است. اگر به هر دلیلی بر آلت تناسلی ضربه وارد شد  و به آن صدمه زد، به خصوص اگر آن با کبودی و خونریزی همراه باشد، باید یک متخصص به آن اشاره کرد. اگربه پزشک در مراحل اولیه مراجعه نکنید، فیبر و پلاک به تدریج تولید می شوند و در طول زمان، کلسیم در بافت فیبری یا پلاک رسوب می کند که در این مرحله بیمار پاسخی نخواهد داشت. تشکیل این پلاک سبب کوچک شدن آلت تناسلی می شود. بهترین روش برای تشخیص پلاک و رسوب کلسیم در پلاک، سونو از آلت تناسلی است که باید توسط افراد متخصص انجام شود.

درمان پیرونی

بسیاری از درمانها برای درمان پیرونی پیشنهاد شده است، که هیچ یک از آنها تأثیر قطعی بر درمان ندارد. دکتر می تواند از مجموعه ای از داروهای مخصوص برای درمان استفاده کند، بر اساس وضعیت و تجربه بیمار. در بسیاری از موارد، در فواصل مختلف، نوع دارو برای تعیین بهترین دارو برای بیمار تغییر می یابد.

شایع ترین بیماری های منتقله از نظر جنسی در مردان انزال زودرس است

عدم به تاخیر انداختن ارگاسم و انزال، که پس از یک دوره کوتاه از ارگاسم جنسی و انزال رخ می دهد و معمولا منجر به نارضایتی شریک جنسی می شود. انزال زودرس انزالی است که زودتر از زمان دلخواه رخ می دهد و باعث می شود یک یا هر دو آنها ناراضی باشند. به این معنا است که حتی اگر همسرش بیشترین نزدیکی را داشته باشد که انزال همسرش زودتر از زمان انتظار اوست، و این باعث نارضایتی او خواهد شد، حتی اگر مرد چنین احساسی نداشته باشد، انزال مردان زودرس است و باید بررسی شود.ضمنا شما می توانید در این خصوص با سایت زندگی ما نیز مشورت نمائید و از خدمات متخصصان و مشاوران با تجربه بهره مند شوید.

مقالات پیشنهادی مجیب

شایع ترین بیماری های منتقله از راه جنسی در مردان واریکوسل

واریکوسل در ایجاد رگهای بیضه اتفاق می افتد و در واقع تمایل به خنثی کردن دیواره های رگ در اطراف بدن وجود دارد. به عبارت دیگر، در بیماران مبتلا به واریکوسل خطر ابتلا به وارس پا و هموروئید نیز بالاتر است.

مشاوره مجیب برای درمان بیماری های آمیزش در مردان

بیماری های آمیزش در مردان

بیماری های منتقله از راه جنسی (STD) یا بیماری عفونت جنسی (VD) یک نام عمومی برای انواع بیماری هایی است که از طریق روش های گوناگون جنسی (دهانی، واژن، مقعدی) رخ می دهد. بعضی از این بیماری ها نیز از طریق روش های غیر جنسی، از طریق یک سوزن مشترک در معتادان تزریقی یا در زایمان و شیردهی انتقال می یابند. برخی از این بیماری ها علائم و نشانه ای ندارند و برای برخی از زمان ها پنهان می مانند، اما آنها به دیگران منتقل می شوند.

برای تماس با کارشناسان متخصص سایت زندگی ما برای بیماری های آمیزش در مردان طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره  zendeghima.irاز سراسر ایران تماس بگیرید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه