آیا تصمیم به طلاق گرفتن می تواند ژنتیکی باشد؟

ژنتیکی بودن طلاق
   

در این بخش راجع به ژنتیکی بودن طلاق صحبت خواهیم کرد اینکه آیا طلاق می تواند بین نسل ها فقط به این دلیل که فرزندان با والدین جدا شده خود زندگی می کنند منتقل شود یا پدر و مادر ژن (طلاق) را منتقل می کنند؟ مطالعات قبلی همیشه نشان داده است که کودکان طلاق، بیشتر در زندگی بزرگسالی آینده خود طلاق می گیرند. اما چرا این اتفاق می افتد؟ آیا طلاق به علت عوامل اجتماعی و روانی مانند گرایش فرزندان به تقلید والدین یا دخالت ژنتیکی است؟ برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص با برترین مشاوران و روانشناسان سایت زندگی ما تماس حاصل فرمائید و از خدمات آن ها به صورت همه روزه حتی در ایام تعطیل بهره مند شوید.

کلمات کلیدی:( ژنتیکی بودن طلاق|طلاق | تصمیم به طلاق)

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

بررسی ژنتیکی بودن طلاق

چرا طلاق در خانواده ها اتفاق می افتد؟ ما بررسی کردیم که آیا کودکانی که والدین آنها طلاق گرفته اند بیشتر در زندگی آینده خود طلاق گرفته یا طلاق گرفته می گیرند. در همین حال، ما همچنین بررسی کردیم که آیا کودکانی که والدین طلاق گرفته دارند بیشتر در معرض خطر قرار دارند در آینده زندگی آن ها به طلاق منجر می شود.

دلایل زیادی برای طلاق و جدایی در میان زوج ها وجود دارد که در آن دانشمندان به نوعی تقسیمات و طلاق هایی را که در ژن زنان ریشه دارند و ژنتیکی بودن طلاق پیدا می کنند.

  • رفتار بچه ها مانند والدین

اگر بچه ها مثل والدین بیولوژیک رفتار کنند، متوجه می شویم که این عامل ژنتیکی بودن طلاق است که منجر به این شباهت شده است، زیرا پدر و مادر بیولوژیکی فقط ژن ها را به فرزندانشان انتقال می دهند. و بالعکس؛ اگر بچه ها مثل والدین خود رفتار کنند، ما درک می کنیم که دلیل این موضوع افزایش طلاق است، زیرا والدین تنها محیط و شرایط زندگی (و نه ژن ها) را برای فرزندان خود فراهم می کنند.

ژنتیکی بودن طلاق

بررسی تحقیقات دانشمندان راجع به طلاق ژنتیکی

دانشمندان یک تجزیه و تحلیل وسیع از ۸۳۶۹۷ کودک انجام دادند، که نشان دهنده تاثیرات زیست محیطی قابل توجهی است. اما زمانی که محققان تلاش کردند نتیجه را با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده از کودکان بیولوژیک و کودکان خوانده بدست آورند، معلوم شد که فرزند خوانده ها، از لحاظ طلاق، مانند والدین بیولوژیکی خود رفتار می کنند، نه به والدین خودشان. محققان نتیجه گرفتند که شواهدی وجود دارد که عوامل ژنتیکی بودن طلاق در ارتباط با طلاق بین نسلی دخیل هستند اما شواهدی وجود دارد که تأثیرات زیست محیطی طلاق ضعیف است. مشترکین می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص با برترین مشاوران و روانشناسان کشور به صورت تلفنی و آنلاین با سایت زندگی ما ارتباط بگیرند حتی در روزهای تعطیل نیز خدمات ارائه می شود.

بررسی عوامل ژنتیکی بودن طلاق

دلایل زیادی برای طلاق در میان زوج هایی که اخیرا ژنتیک را به این دلایل اضافه کرده اند وجود دارد، اما آیا آنها طلاق ژنتیکی هستند؟ آیا ژن دیگری وجود دارد که این اتفاق می افتد؟ چگونه DNA منجر به طلاق و درگیری های زناشویی می شود؟ اگر یک رابطه پر از تنش است و زندگی مشترکی از بین می رود، شما باید دلیل و راه حل را دنبال کنید. دلایل زیادی برای طلاق و جدایی در میان زوج ها وجود دارد که در آن دانشمندان به نوعی تقسیمات و طلاق هایی را که در ژن زنان ریشه دارند و ژنتیکی بودن طلاق پیدا می کنند.

  • آموزش دادن به خودتان

اگر از مشاوره قبل از طلاق چیزی نمی دانید یا اگر نمی دانید که سیستم طلاق چگونه کار می کند، شما احتمالا اشتباهاتی را مرتکب می شوید که بعدها پشیمان خواهید شد. داشتن یک وکیل هم می تواند خوب باشد اما بهره مندی از یک مشاور تلفنی که در همه حال در دسترس شماست بهتر است؛ اما هیچ کس به اندازه خود شما به زندگی اهمیت نمی دهد.

نظر دنشمندان در رابطه با ژنتیکی بودن طلاق

دانشمندان می گویند که زنان از طریق تولید هورمون اکسیتونیک با هم زندگی می کنند، که دلیل آن ایجاد احساس مهربانی و رابطه دوستانه است. زنان به طور طبیعی این هورمون را تولید می کنند، اما زنان در زمان تولد نوزاد و در طول دوره شیردهی مضطرب شده و این هورمورن زنان دچار اختلال شده که اغلب در رابطه زناشویی و حتی یک رابطه دوستانه ضعیف عمل می کنند.

  • بررسی اقدام طلاق

در این قسمت شما را با اطلاعاتی که به کارتان خواهد آمد آشنا می کنیم، نکاتی کاربردی در رابطه با مشاوره قبل از طلاق. اطمینان حاصل کنید که ازدواج شما واقعا به پایان رسیده است و عوامل ژنتیکی بودن طلاق در آن دخیل نیست. هنگامی که شما در حقیقت اقدام به طلاق می کنید، همه چیز تغییر می کند. شما از یک خط یا حریم عبور می کنید که خط قرمز شماست. قبل از انجام این کار، مطمئن شوید این کاری است که قطعا می خواهید انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با سایت زندگی ما تماس بگیرید و یک مشاوره با کیفیت تلفنی را تجربه کنید.

مقالات پیشنهادی مجیب

ژنتیکی بودن طلاق

کمک گرفتن از یک مشاور

اگر شما مدت طولانی است که یک زندگی نامناسب را ادامه می دهید، زمان آن رسیده که با احساستان مقابله کنید، اگر نمی توانید در مورد طلاق خود تصمیمات خوب بگیرید. مشکل این است که طلاق یکی از تصمیمات بزرگ در زندگی هر فرد است. شما به کسی نیاز دارید که بتواند به شما کمک کند با ژنتیکی بودن طلاق مقابله کنید تا بتوانید به وضوح فکر کنید. مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب با برترین متخصصان و روانشناسان کشور با خدمات آنلاین در خدمت شما هستند تا شما را در این امر مهم یاری دهند.

  • عوامل ژنتیکی طلاق

در پژوهش گذشته، برای اولین بار، دانشمندان موفق به شناسایی ژن طلاق در هر دو مردان و زنان شده اند و با شناسایی این ژن، می توان پیش بینی کرد که چه کسی ممکن است ازدواج ناموفق داشته باشد، اما بعد از سال ها آنها متوجه شدند که ژن موجود در زنان عامل فقدان علاقه به ازدواج و تشکیل یک زندگی مشترک هستند، به همین دلیل آنها در ازدواج بسیار خوشحال نیستند و حتی اگر ازدواج کرده باشند، آنها تمایلی به زندگی مشترک ندارند.

مشترکین و کاربران محترم و عزیز که می خواهند در تمام طول روز و به صورت آنلاین مشاوره تلفنی با کیفیت از برترین مشاوران و روانشناسان کشور دریافت نمایند می توانند با سایت زندگی ما تماس حاصل نمایند و از خدمات آن ها از طریق تلفن ثابت بهره مند شوند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی لازم در زمینه ژنتیکی بودن طلاق می توانید به صورت همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی در ایام تعطیل با این مرکز با شماره زیر تماس حاصل فرمائید. شماره تماس:zendeghima.ir

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه