اقداماتی که باید برای فراموشی همسر قبلی خود انجام دهید.

فراموشی همسر قبلی
   

اگر از همسرتان جدا شده اید، باید آن را فراموش کنید. شاید فراموشی همسر قبلی ساده به نظر نمی رسد، اما راه هایی برای مقابله با آن وجود دارد. تمام آشنایی ها پایان خوب و خوشحالی ندارند. گاهی اوقات اتفاق می افتد که شما و نامزدتان به هر دلیلی از هم جدا شده اید. اما مقابله با این مشکل معمولا برای زنان دشوار است.

اگر می خواهید در مورد عشق و رابطه قبلی در این زمان فراموش کنید، بهتر است چند توصیه را به دقت مطالعه کنید. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به صورت همه روزه با سایت زندگی ما تماس حاصل فرمائید و از خدمات آن ها حتی در ایام تعطیل نیز بهره مند شوید.

بررسی فراموشی همسر قبلی

به یاد داشته باشید همه چیز را، به همه چیز کاملا فکر کنید، نه خیلی و با وسواس زیاد. به یاد بیاورید اولین روزهای آشنایی و به یاد آوردن تمام ناآرامی ها و تنش هایی که ایجاد می کردید.

سعی کنید با درد جدایی مقابله کنید، طبیعی است که بعد از جدایی احساس گمراهی کنید، اما باید تصمیم خود را جهت فراموشی همسر قبلی بگیرید و اشتباه نکنید و امیدوار باشید که سلامت به زودی به شما بازگردد.

سعی کنید دریابید که چرا شما دو نفر از هم جداشدید. پیدا کردن علل، فکر کردن به خودتان، این درست است که شما خاطرات بسیار جالب داشته اید اما در نهایت دیر یا زود این جدایی اتفاق افتاد. هنگامی که شما بر دلایل جدایی تمرکز می کنید، می توانید اشتباهات خود و همسرتان را درک کنید تا از این مشکلات در آینده و دیگر روابط جلوگیری کنید.

فراموشی همسر قبلی

نرفتن به این مکان ها

اجتناب از رفتن به تمام محیط هایی که ممکن است نامزد قبلی شما یادآوری کند. برای فراموشی همسر قبلی حتی اگر دوستانی داشته باشید که مشترک هستند برای مدتی از آن ها دوری کنید، به اعضای خانواده او نزدیک نباشید، حتی سعی کنید با ایمیل یا تلفن خود با او تماس نگیرید و به هیچ وجه به محیط هایی که احتمالا حضور او هست نروید.

نکاتی برای فراموشی همسر قبلی

به طور دائمی در مورد تصمیماتی که گرفته اید فکر نکنید. اگر تصمیم به پایان دادن به این ازدواج یا نامزدی دارید، به یاد داشته باشید که تفکر در مورد خاطرات خوب می تواند تمام دلایل منطقی را از ذهن پاک کند و بنابراین به رابطه ی سمی باز می گردید. طبیعی است که مغز شما شروع به فانتزی کردن و متقاعد کردن شما می کند که این رابطه به اندازه کافی بد نیست، یا حتی تصور کنید که زندگی بدون نامزد قبلی شما امکان پذیر نخواهد بود.

راه حل:

اما شما باید شروع به فراموشی همسر قبلی خود نمائید و مغز خود را از فکر و خیال متوقف کنید، حتی هستند کسانی که درصدد برمی آیند احساسات خود را با نامزدشان در میان بگذارند تا شاید او را تحت تاثیر قرار داده و مجبور به بازگشت شود، اما این راه درست نیست، شرایط را قبول کنید و سعی کنید به جای حرکت به گذشته رو به جلو بروید. جهت دریافت مشاوره تلفنی و آنلاین می توانید از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با سایت زندگی ما تماس بگیرید و از خدمات برترین و بهترین مشاوران بهره مند شوید.

برعهده گیری مسئولیت تصمیم

سعی کنید با درد جدایی مقابله کنید، طبیعی است که بعد از جدایی احساس گمراهی کنید، اما باید تصمیم خود را جهت فراموشی همسر قبلی بگیرید و اشتباه نکنید و امیدوار باشید که سلامت به زودی به شما بازگردد.

از سوی دیگر، فراموش نکنید که شما در این ارتباط بهترین کار را انجام دادید و تنها فردی که اشتباه را در ازدواج انجام داد، نیستید. البته مطمئنا می توان گفت که مرحله انکار پس از همه ی شکست ها مطمئنا اتفاق می افتد و تنها راه پذیرش موقعیت فعلی و استقامت، تصمیم گیری درست است.

مقالات پیشنهادی مجیب

ساختن شبکه برای فراموشی همسر قبلی

یک شبکه بسازید، پس از جدایی جدی و سخت، شما نیاز به افرادی دارید تا دوستتان داشته باشند و همچنین شما را درک کنند و به شما بفهمانند کارتان درست است، بنابراین مردم می توانند احساسات شما را به شما نشان دهند.

سعی کنید با دوستان و اقوام دلسوز خود بیشتر آشنا شوید، آنها به شما در فراموشی همسر قبلی کمک می کنند تا شخصیت ارزشمند خود را پیدا کنید و می توانید به زودی خود را نیز پیدا کنید و روی پای خود بایستید، شبکه ای آرام از دوستان بیش از هر چیز می تواند از دردها و ناراحتی شما کم کند.

فراموشی همسر قبلی

پیدا کردن چیز های جدید

جدایی می تواند دوباره یک زندگی جدید را شروع کند، بنابراین ما پیشنهاد می کنیم دکور اتاق خود را تغییر دهید، موقعیت های شخصیت های خود را تغییر دهید و فضای کمی برای چیزی جدید باز کنید؛ حتی سعی کنید احساسات خود را برای فراموشی همسر قبلی تازه کنید. هرج و مرج و آشفتگی می تواند شما را افسرده و استرس و اضطراب شما را افزایش دهد.

وقتی سعی می کنید چیزها را دوباره مرتب کنید و تنظیم کنید، مغزتان آمادگی خود را پیدا می کند که خود را از درد جدا می کند، کارهایی را انجام می دهد که ذهن شما را درگیر کرده و به شما انرژی می دهد. برای این کار می توانید از خدمات مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب نیز استفاده نمائید و با خط تلفن ثابت با آن ها تماس حاصل فرمائید.

 رابطه ورزش کردن با جدایی

تا زمانی که آن را تغییر دهید و افسردگی فراموشی همسر قبلی را از بین ببرید، به ورزش و فعالیت بدنی بروید. علاوه بر این، ورزش ذهن شما را از موقعیت فعلی تغییر می دهد، صبح پیاده روی کنید، به ورزشگاه بروید یا حتی با دوستانتان راه بروید.

خودتان را در حرکت قرار دهید تا احساسات بد را در هر نوبت دور بیاندازید. ورزش واقعا جدی است زیرا در این حالت بدن شما نیز با کمک ذهن شما همراه است، بنابراین شما می توانید درد خود را غلبه کنید و دوباره به زندگی سالم بازگردید.

خانم ها و آقایانی که به تازگی طلاق گرفته اند یا از رابطه ای جدا شده اند می توانند به صورت همه روزه با سایت زندگی ما تماس حاصل نمایند و از خدمات بهترین مشاوران و روانشناسان سطح کشور به صورت آنلاین و تلفنی بهره مند شوند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فراموشی همسر قبلی نیز می توانید با خط ثابت با شماره زیر تماس حاصل فرمائید. لازم به ذکر است که نیازی به گرفتن کد یا زدن صفر هنگام شماره گیری نخواهد بود. شماره تماس:zendeghima.ir

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه