آشنایی با اصول زبان بدن برای تشخیص کلاهبرداران ازدواج

اصول زبان بدن
   

در این مقاله قصد داریم شما را با اصول زبان بدن آشنا کنیم تا بتوانید کلاهبرداران ازدواج را راحت تر تشخیص دهید. برای این کار ابتدا به مطلب زیر توجه کنید. بسیاری از ما گاهی اوقات به این نتیجه رسیدیم که فکر می کردیم در بهترین زمان معامله یا یک معامله خوب و خرید بزرگ هستیم، اما پس از مدتی متوجه شدیم که هدف یک کلاهبردار متقلب حرفه ای قرار گرفته ایم. چرا نمی توانیم تشخیص دهیم که آن معامله کلاهبرداری بوده است؟

کلمات کلیدی:( زبان بدن|اصول زبان بدن | زبان بدن برای تشخیص کلاهبرداران ازدواج|زبان بدن در ازدواج )
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

سوالات آشنایی با اصول زبان بدن

آیا شخص کلاهبردار بسیار حرفه ای پیش رفته یا ما قدرت و توان تشخیص شناسایی پایینی داریم؟ چه کنیم تا دیگر در تله کلاهبرداران قرار نگیریم یا اگر افتادیم چگونه عمل کنیم؟چگونه با زبان بدن کلاهبرداران آشنا شوید؟ آیا می توانیم دروغ ها را شناسایی کنیم، با اصول زبان بدن آشنا هستیم، آیا می توانیم افکار را بخوانیم و چیزهای پنهان واقعی را بفهمیم؟ برای فهمیدن این سوالات با ما همراه باشید تا جواب آن ها را بگیرید. ضمنا می توانید برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با سایت زندگی ما تماس حاصل نمائید و از خدمات برترین مشاوران و روانشناسان به صورت تلفنی بهره مند شوید.

اصول زبان بدن

شناسایی اصول زبان بدن

دروغگوها و کلاهبردارهای حرفه ای کسانی هستند که می توانند دروغ های هنری خود را با نشانه های غیر کلامی تحقق بخشند. استفاده گسترده تر از رفتارهای جعلی از رفتارهای غیر کلامی، زمان دروغ گفتن اگر صادق تر و شفاف تر باشد، نشان می دهد که کار او حرفه ای و بهتر است. البته می‌توان هنگام برقراری ارتباط با دیگران، باز کردن کف دست‌ها را تمرین کنید و خود را محق‌تر جلوه دهید. از سوی دیگر، تا زمانی که حرکات کف دست های باز تبدیل به عادت شود، تمایل به دروغ نیز کمتر خواهد شد.

بررسی چشم های خیره

برای آشنایی با اصول زبان بدن هنگامی که کسی هیجان زده می شود، مردمک های چشم او می توانند تا چهار برابر بزرگتر از اندازه طبیعی جلوه کنند. از سوی دیگر، در یک حالت عصبانی و منفی، مردمک های چشم کوچک می شوند که به عنوان (چشم خروس) یا (چشم مار) شناخته می شود. اطلاعاتی که ما از انسان هنگام دیدن دریافت می کنیم حدود ۸۰٪ است. برعکس، برخی افراد اصرار زیادی بر روی حرف دیگران دارند و در آن لحظه ممکن است کسانی که دروغ می گویند یا کلاهبرداری می کنند، در زبان بدن یک انسان می توان پیام های دقیق و بیشتری را دریافت کرد که از سوی کلاهبرداران دیده می شود. ما باید خودمان را آموزش دهیم تا این کار را انجام دهیم تا بتوانیم واکنش ها، چهره ها و دست‌های اشخاص را تشخیص دهیم.

انواع اصول زبان بدن

فشار دادن لب ها یا گزیدن لب ها

لب ها یکی از مهم ترین نشانه های بودن در وضعیت استرس زا هستند. در بسیاری از موارد، زمانی که انسان ها اشتباه می کنند، بی‌اختیار لب‌های خود را می‌گزند. در این مورد و موقعیت ها، انسان تلاش می کند تا به صورت ناخودآگاه با گزیدن لب هایش و فرو بردن آن ها به داخل دهان و تماس با زبان به نوعی از زیر بار فشار روانی خودش را خارج کند. برای آشنایی با اصول زبان بدن باید بدانید که افراد بر اساس شخصیت هایی که دارند رفتارهای آن ها نیز متفاوت هستند، بنابراین انواع مختلف رفتارها را می توان از افراد مختلف دید. برخی از کلاهبرداران دارای اعتماد به نفس بالا هستند و بسیار قاطعانه صحبت می کنند. برای دریافت مشاوره با سایت زندگی ما تماس حاصل فرمائید و از خدمات همه روزه آن ها حتی در ایام تعطیل نیز استفاده نمائید.

دروغگوها و کلاهبردارهای حرفه ای کسانی هستند که می توانند دروغ های هنری خود را با نشانه های غیر کلامی تحقق بخشند. استفاده گسترده تر از رفتارهای جعلی از رفتارهای غیر کلامی، زمان دروغ گفتن اگر صادق تر و شفاف تر باشد، نشان می دهد که کار او حرفه ای و بهتر است.

بررسی رفتار یک کلاهبردار

هنگامی که با یک فرد متقلب یا کلاهبردار مواجه شدیم، باید بدانیم که این افراد چگونه واکنش نشان می دهند و اصول زبان بدن آن ها را شناسایی کنیم. به طور معمول، این افراد خیلی سریع صحبت می کنند تا نتایج مورد نظرشان را دریافت کنند و در تن و صدا خود حالت اضطرابی دارند. ما می توانیم پیام های بسیاری از چشم ها و لب های این افراد دریافت کنیم؛ چشمانشان پر از اضطراب هستند، این افراد وقتی صحبت می کنند همزمان در حال فکر کردن نیز هستند، معمولا با گوشه های ناخن بازی می کنند و پاهای خود را تکان می دهند. این رفتارها نشانه هایی است که ما باید به آنها توجه کنیم.

نکاتی در خصوص صحبت کلاهبرداردان

افراد مبتنی بر شخصیت های مختلف رفتارهای متفاوت دارند، بنابراین رفتارهای متفاوتی از افراد مختلف و اصول زبان بدن آن ها دیده می شود. برخی از کلاهبرداران دارای اعتماد به نفس بالا هستند و بسیار قاطعانه صحبت می کنند. هدف آنها اعمال فشار بر طرف مقابل و قاطعیت در لحن، سخنرانی و حرکات دستان و ایجاد یک بسته کامل برای اعتماد به افراد، است، بنابراین یکی از علائم شناسایی آنها، اقتدار بیش از حد در رفتار آنهاست؛ یک نوع حاکمیت در رفتار نیز بحساب می آید.

چشم در چشم نشدن

کلاهبرداران و دروغگوها معمولا با چشم کسانی که در حال دیدن آنها هستند روبرو نمی شوند. برای شناخت اصول زبان بدن باید بدانید این افراد چشمان خود را پنهان می کنند یا به عبارتی می دزدند و سعی می کنند به زمین و یا بالا نگاه کنند. فرار از چشم ها، به این معناست که آن شخص آنچه را که می‌گوید باور ندارد یا همه چیز را نمی گوید و بخش هایی از این بحث را مخفی می کند. در غیر این صورت، هیچ انسان صادقی نباید نگاه به بالا یا پایین کند و توجه خود را در چشم و چهره فرد متمرکز می کند. در یک رابطه عادی، ما به چشم های طرف مقابل نگاه می کنیم تا حسن نیت و مثبت بودن را بیان کنیم. برای کسب اطلاعات لازم با سایت زندگی ما از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب تماس حاصل فرمائید.

اصول زبان بدن

مقالات پیشنهادی مجیب

بررسی میمیک صورت

به طور معمول، کلاهبرداران در روابط خود چهره ای مضطرب و برافروخته دارند و گردش خون در چهره آنها کاملا روشن است. چهره این افراد معمولا قرمز و متمایل به سرخ است، آنها کمی عرق می کنند، معمولا خود خوری و دارای اعتماد به نفس پایینی نیز هستند. برای ازدواج باید به این نکاتی که در این مقاله به آن ها پرداخته شده است دقت کنید و اصول زبان بدن را نیز به نوعی تمرین کنید تا در مواجه با این افراد بهتر عمل نمائید.

مشترکین و کاربران گرامی که می خواهند یک مشاوره تلفنی با کیفیت را تجربه نمایند و از خدمات سایت زندگی ما  بهره مند شوند می توانند از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با این مرکز تماس حاصل نمایند و در روزهای تعطیل نیز می توانند اقدام به دریافت مشاوره در خصوص اصول زبان بدن نمایند. جهت برقراری تماس با شماره زیر بدون زدن صفر یا گرفتن کد اقدام فرمائید. شماره تماس:zendeghima.ir

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه