چرا برخی از نوجوانان دچار آلزایمر کاذب هستند ؟

آلزایمر کاذب در نوجوانان
   

آلزایمر کاذب در نوجوانان یکی از شایع ترین مشکلاتی است که نوجوانان و جوانان کشور ما به آن مبتلا شده اند. امروزه تعدادی زیادی از نوجوانان با بیماری زوال عقل با نام هایی همچون دمانس کاذب و یا آلزایمر کاذب رو به رو هستند. در واقع یکی از مهم ترین رویداد زوال عقل یک اختلال عصبی و مخصوصا اضطراب و افسردگی در جوان های امروزی است.

اما جالب است بدانید که فراموشی در سن های بسیار بالا و فراموشی در نوجوانان علت های متفاوتی دارد. هر چه سن بالا تر می رود مغز عملکرد کمتری می تواند داشته باشد و دمانس یا زوال عقل اتفاق می افتد. در واقع یکی از مهم ترین و اصلی ترین علل آلزایمر سن افراد است.

اگر شما هم نوجوان هستید و یا نوجوانی در اطراف خود دارید که مبتلا به آلزایمر کاذب هستند می توانید با راهنمایی گرفتن از یک مشاوره خوب شروع به درمان آن نمایید. با کمک مشاوره می توانید علت اصلی آلزایمر کاذب نوجوان خود را پیدا نمایید و با روش ها و تکنیک های جدید شروع به درمان آن نمایید.

آلزایمر کاذب در نوجوانان اگر در دوره جوانی درمان نشود ممکن است نتایج نا مطلوبی را به همراه داشته باشد. بنابراین هر زمانی که متوجه این اختلال شدید، بی درنگ با مرکز مشاوره تلفنی مجیب تماس حاصل فرمایید.

مرکز مشاوره تلفنی مجیب یکی از معتبرترین مراکز مشاوره در کشور جمهوری اسلامی ایران است. برای تماس با مرکز مشاوره تلفنی مجیب کافیست شمارهzendeghima.ir  شماره گیری نمایید. همچنین به یاد داشته باشید که مرکز مشاوره تلفنی مجیب در تمامی روز های هفته حتی روز های تعطیل از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی به تماس های شما عزیزان است.

علت اصلی آلزایمر کاذب در نوجوانان

شاید برخی از شما این را بدانید که مبتلا شدن به آلزایمر دارای علت های متفاوتی است. یکی از مهم ترین این علت ها خون ریزی داخل مغز است که ممکن است بر اثر یک صضربه اتفاق افتد. اما علت اصلی آلزایمر کاذب در نوجوانان امروزی اختلالات عصبی و افسردگی و اضطراب است.

آلزایمر کاذب در نوجوانان

اگر نوجوانان شما احساس می کنند اضطراب زیاد و یا احساس افسردگی دارند، ممکن است در آینده نزدیک مبتلا به آلزایمر کاذب شوند. برای جلوگیری و پیشگیری از مبتلا شدن به آلزایمر کاذب کافیست با یک مشاوره خوب در تماس باشید. مرکز مشاوره تلفنی مجیب در زمینه های درمان اضطراب و افسردگی دارای موفقیت های بی شماری است. با خیالی آسوده می توانید با مرکز مشاوره تلفنی مجیب در تماس باشید. با کمک مرکز مشاوره تلفنی مجیب می توانید از مبتلا شدن به آلزایمر کاذب جلوگیری نمایید.

اگر در دوره جوانی احساس نمودید که مبتلا به آلزایمر شده اید، جایی برای نگرانی نیست می توانید سریعا شروع به درمان آن نمایید. با کمک یک مشاوره خوب به راحتی می توانید درمان روان شناختی را شروع نمایید و علت اصلی آلزایمر خود را بیابید.

برای تماس با مرکز مشاوره تلفنی مجیب می توانید با شماره zendeghima.ir تماس حاصل فرمایید. این مرکز مشاوره در تمامی روز های هفته حتی روز های تعطیل از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

لازم به ذکر است که بیان شود افرادی که مبتلا به اضطراب هستند مخصوصا نوجوانان امروزی در معرض ابتلا به آلزایمر کاذب می باشند. این اتفاق به دلیل عدم تمرکز سبب می شود مسائل در ذهن افراد ثبت نشود.

اثر آنتی اکسیدان ها در جلوگیری از آلزایمر در جوانی

آنتی اکسیدان ها همیشه در بدن انسان وجود دارند و عملیات اکسید شدن را در بدن انسان کنترل می نمایند. آنتی اکسیدان ها از وجود سموم گوناگون به بدن جلوگیری می کند. همچنین به این نکته باید توجه نمود که هر چه میزان آنتی اکسیدان ها در بدن کاهش یابند عملیات تخریب و فرسایش افزایش می یابد.

با مصرف میوه ها و سبزیحات ها می توانید آنتی اکسید های مورد نیاز بدن را جذب نمایید. همچنین ثابت شده است که با مصرف ویتامین های E، C از بروز آلزایمر در جوانی و پیری جلوگیری می نماید. دانشمندان هلندی ثابت نموده اند که افرادی که ویتامین C بیشتری مصرف نمایند، دیر تر دچار آلزایمر خواهند شد.

آنتی اکسیدان و آلزایمر

علاوه بر این موارد با درمان روانشناختی نیز می توانید از بروز آلزایمر کاذب در نوجوانان پیشگیری نمایید. با کمک مشاوران با تجربه و متخصص در زیمنه درمان آلزایمر و علل های آلزایمر می توانید از بروز آن جلوگیری کنید و یا اگر مبتلا به آلزایمر هستید برای درمان از روش ها و تکنیک های نوین آن استفاده نمایید.

مرکز مشاوره تلفنی مجیب یکی از مراکز مشاوره با تجربه ای است که در زمینه های مختلفی همچون اضطراب، افسردگی، استرس و…. موفقیت های بی شماری را کسب نموده است. برای استفاده از روش های مفید و نوین مرکز مشاوره تلفنی مجیب کافیست شماره zendeghima.ir شماره گیری نمایید.

مرکز مشاوره تلفنی مجیب در تمامی روز های هفته حتی روز های تعطیل از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی به تماس های شما عزیزان می باشند.

مقالات پیشنهادی مجیب

نتیجه گیری

آلزایمر و یا فراموشی ممکن است در هر دوره ای از زندگی اتفاق بیفتد. آلزایمز به طور معمول در دهه ۶۰ به بعد زندگی رخ می دهد. اما امروزه به دلیل استرس و اضطراب زیادی که جوانان ما  دارند ممکن است زود تر از دهه ۶۰ اتاف بیفتد. آلزایمر بر روی عملکرد مغز تاثیر دارد، و به تدریج سبب کاهش توانایی های مغز و قدرت استدلال و تفکر خواهد شد.

جالب است بدانید بیشتر دانشمندان  بیان نموده اند که آلزایمر کاذب در نوجوانان به‌ دلیل جمع شدن پروتئینی به نام آمیلوئید در مغز بوجود می آید. مغز اگر مقدار بیش‌ ازحد نیاز از این پروتئین را دریافت نماید، باعث تاثیر گذاری بر نحوه عملکرد مغز انسان خواهد شد.

اگر در دوره جوانی احساس نمودید که مبتلا به آلزایمر شده اید، جایی برای نگرانی نیست می توانید سریعا شروع به درمان آن نمایید. با کمک یک مشاوره خوب به راحتی می توانید درمان روان شناختی را شروع نمایید و علت اصلی آلزایمر خود را بیابید.

مرکز مشاوره تلفنی مجیب با سابقه ترین مرکز مشاوره در زمینه درمان آلزایمر می باشد. با خیالی آسوده می توانید با شمارهzendeghima.ir تماس حاصل فرمایید و از مشاوران با تجربه و متخصص سایت زندگی ما راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

نگرانی این نباشید که شاید مراکز مشاوره در روز های تعطیل فعالیت ندارند، مرکز مشاوره تلفنی مجیب در تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی به تماس های شما عزیزان است.

 

 

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه