باکلاس بودن در میهمانی با رعایت اصول طلایی

باکلاس بودن در مهمانی
   

باکلاس بودن در مهمانی چگونه ممکن است؟ اگر شما باکلاس هستید، به خود افتخار کنید. اگر شما معمولا با نمایش و نیرنگ زندگی می کنید، مطمئن شوید که باید علل آن را بررسی کنید. هر کسی که با بزرگواری و افتخار به دنیا می آید و رفتار می کند، نیازی به پرده نمایش ندارد.

اگر شما نمیتوانید خود را به دیگران نشان دهید، پس چه کسی را خواهند دید؟ ممکن است از اینکه شنیدید که باید خودتان باشید، خسته اید، اما درست است. وانمود کردن مانع از باکلاس بودن می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه باکلاس بودن در مهمانی می توانید به صورت روزانه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با سایت زندگی ما تماس حاصل نمائید.

باکلاس بودن در مهمانی

 باکلاس بودن در مهمانی

چگونه برای مهمانی شیک و با کلاس باشیم؟ باکلاسی هیچ ارتباطی با غرور ندارد. شما باید احترام را ترویج کنید، یعنی احترام برای همه، از جمله خودتان. مراقب باشید که با دیگران خوب رفتار کنید و احترام و ژست آنها را ببینید. اعتماد به نفس خود را همیشه حفظ کنید، به طوری که شما می خواهید همیشه با کلاس لباس بپوشید.

درگیر مد نباشید

لذت بردن از مد و یا خرید لباس هایی که برای شما جذاب هستند هیچ گونه اعتراضی ندارد، اما لباس هایی را که برای بدن شما مناسب نیست و یا رنگ هایی که نمی توانید بردارید را نادیده نگیرید. مدرن نباشید زیرا در این مورد به نظر می رسد معنوی، وسواسی یا سطحی است. لباس شما باید شخصیت خود را به جای ایجاد یا تغییر شخصیت جدید بالا ببرد. این توصیه در بسیاری از جنبه های زندگی استفاده می شود؛ جنبه هایی که “همرنگ جماعت شدن” ممکن است شما را زیر فشار برد.

ما باید اعتراف کنیم که ما در یک جامعه زندگی می کنیم که در آن تیپ ما و ظاهر ما عمدتا نشانگر شخصیت ماست، اما اغلب ما درک درستی از کلاس نداریم.

خود را با ظاهر شسته و رفته خاص کنید

ظاهر عالی، نیمی از کلاس است. لباس پوشیدن و استفاده از جواهرات مناسب برای خود توصیه می شود، هرگز چیزی که شما با آن راحت نیستید نپوشید. شما لازم نیست که گران ترین لباس ها را بخرید و یا حتی لباس های گران قیمت را در خرید خریداری کنید، اما باید نگاهی به ظاهر خوب داشته باشید. تمیز کردن و بهداشت بسیار مهم است. هر روز حمام بروید و همیشه در جاهای که برای اولین بار در آن هستید تازه و پاک بمانید. ضمنا شما می توانید در این خصوص با سایت زندگی ما نیز مشورت نمائید و از خدمات متخصصان و مشاوران با تجربه بهره مند شوید.

 لباس های غیر رسمی نپوشید

اگر می خواهید لباس پوشیدن در مکانی رسمی یاغیر رسمی داشته باشید، باید شرایط را درک کنید. اگر یک لباس کمی رسمی پوشیدید بهتر است یک لباس غیر رسمی داشته باشید. به طور مشابه، شما نباید از جین برای حضور در لباس رسمی استفاده کنید ر مورد آداب و رسوم و پوشش جایی که در آن قرار است بروید، اطلاعات کسب کنید و در صورت سردرگمی از میزبان یا دوستانی که قرار است به آنجا بیایند، از آنها بخواهید.

جوری به نظر نرسید که شما تا پایان شب مهمانی بودید

با نشانه هایی که از شب قبل از آن مهمانی برگزار شد، جایی نروید. به عنوان مثال، آرایش شب مهمانی قبلی را پاک کنید و هر کجا که بخواهید بروید، باید نشان دهید که آماده اید تا یک روز جدید را شروع کنید.حتی اگر شب سختی داشته باشید، نباید بگویید ، “من خسته و خواب آلود هستم”، این واقعا کلاس نیست.

 قبل از خروج از خانه، باید کاملا مرتب شود

اگر می خواهید کلاس بالا باشید، قبل از خروج از خانه آماده باشید. ریمل، شانه، دکمه های بسته، بستن بند کفش و … در مکان های عمومی نزنید. این به این معنی است که قبل از اینکه خانه را ترک کنید آماده سازی لازم برای حضور نداشته اید. قبل از خروج از خانه، ریمل مژه و ابرو را بزنید، لباس زیر را مرتب کنید، و هیچکدام از این ها را انجام نداده خانه خود را ترک نکنید. زیرپوش شما نباید مشخص شود. برای تماس با کارشناسان متخصص سایت زندگی ما برای باکلاس بودن در مهمانی از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره  zendeghima.irاز سراسر ایران تماس بگیرید.

 لباس و کفش مناسب برای نشان دادن شما هستند

خوب است که به زیبایی خود نگاهی بیندازید، اما اثرات بیش از حد ممکن است اثر منفی داشته باشد، به ویژه اگر هدف قرار نگیرید. انتخاب خود را درست تعیین کنید و با آن راحت باشید.

مقالات پیشنهادی مجیب

 در همه جا خوش ژست باشید

این بخشی از کلاس است که دارای حرکات خوب و زبان بدن خوب باشید. کمر خود را صاف نگه دارید، به جای نگاه کردن به پایین، به جلو نگاه کرده و تا آنجا که شما می توانید شانه خود را پایین نیاورید. شما نباید دستهای خود را بر روی قفسه سینه خود بگذارید، آنها را به طرفین نگه دارید تا سینه های خود را گسترده کنید. اگر سر خود را بالا ببرید، به نظر می رسد باکلاس هستید. هنگام نشستن خم نشوید.

بد دهنی نکنید

بد دهنی اصلا با کلاس نیست. اگر می خواهید حرف زشت بزنید، داخل حمام یا دستشویی بروید، شیر را باز کنید و هر غم و اندوه دارید انجا بگویید یا به دیوار بگویید! اما اجازه ندهید دیگران شما را ببینند، زیرا به نظر بی ارزش می ایید. اگر دلیل توهین و فحش به این دلیل باشد که شما عصبانی هستید و نمی دانید که چگونه می توانید آن را کنترل کنید، پس می دانید که این یک نشانه ای از بی کلاس بودن است! از بد دهنی در برابر عموم در رابطه با افراد خاص اجتناب کنید. برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در زمینه باکلاس بودن در مهمانی با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس حاصل نمایئد.

 مشاوره مجیب برای باکلاس بودن در مهمانی

باکلاس بودن در مهمانی

امروزه بسیاری از زنان وقت خود را در سالن های زیبایی برای، رنگ مو، ناخن، مدل مو و..می گذرانند و برای ایجاد یک نگاه چشمگیر و باکلاس بودن در مهمانی  ، از لباس ها و کفش ها و.. استفاده می کنند و اما خانم باکلاس زمان زیادی برای ظاهر شدن ندارد.

ما باید اعتراف کنیم که ما در یک جامعه زندگی می کنیم که در آن تیپ ما و ظاهر ما عمدتا نشانگر شخصیت ماست، اما اغلب ما درک درستی از کلاس نداریم.

همه ما قطعا دور و برمان کسانی هستند که باکلاس شناخته شده اند. وقتی مجموعه ای از ویژگی های مثبت با هم در یک فرد جمع می شود و موجب می شود او دیده شود، او به خود و رفتار ش حساس تر نگاه می کند و در نتیجه سعی خواهد کرد مبنایی برای آیین ها داشته باشد.

برای تماس با کارشناسان متخصص سایت زندگی ما برای باکلاس بودن در مهمانی از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره  zendeghima.irاز سراسر ایران تماس بگیرید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه