قرص قوی برای پریود شدن معرفی کنید

عقب افتادگی قاعدگی
   

قرص قوی برای پریود شدن معرفی کنید

از جمله مشکلاتی که ممکن است شما هم به عنوان یک زن با آن درگیر شده باشید، عقب افتادگی قاعدگی یا پریود است. که گاهاً باعث نگرانی شما می شود. البته معمولاً برای همه پیش می آید که این ممکن است تحت تاثیر استرس، شرایط زندگی، تغییرات بیولوژیکی بدن و تغذیه باشد. با توجه به این که ممکن است عقب افتادن پریود باعث ایجاد استرس و نگرانی در شما شود و گاهی با درد همراه است حتماً شما هم به دنبال قرص قوی برای پریود شدن یا داروهای گیاهی موثر خواهید بود.

کلمات کلیدی:(پریود شدن | عقب افتادگی قاعدگی| قرص قوی برای پریود شدن | تنظیمات هورمون های زنانه)

مدت زمان مطالعه: ۷ دقیقه

 قرص قوی برای پریود شدن

در این مقاله به شما خانم های عزیز خواهیم گفت

عقب افتادگی قاعدگی چیست؟ چه نشانه هایی دارد و انواع قرص قوی برای پریود شدن  را به شما معرفی خواهیم کرد.

عقب افتادگی قاعدگی چیست؟

قاعدگی فرآیندی است که در بدن زنان به منظور ایجاد توانایی بارداری رخ می دهد. این چرخه یک دوره ی ۲۸ روزه است و اگر از این زمان دیرتر شود به آن عقب افتادگی قاعدگی یا پریود می گویند. البته این نکته را باید در نظر داشت که در بعضی افراد این چرخه متغیر بین ۲۱ تا ۳۵ روز است که به این شرایط عقب افتادگی پریود اتلاق نمی شود.

شما وقتی قاعدگییتان عقب می افتد نگران و عصبی می شوید؟ آرامشتان را از دست می دهید و نمی توانید به امور روزمره ی خود بپردازید؟ نگران نباشید به غیر از اینکه برای درمان پزشکی آن اقدام می کنید می توانید با گرفتن مشاوره از مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب راه های مسلط شدن بر اعصاب و ذهن خود را از مشاوران ما جویا شوید. شماره تلفن ده رقمی zendeghima.ir از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر از ۸ صبح الی ۱۲ شب در خدمت شما عزیزان می باشد. شما همه روزه حتی ایام تعطیل و از هر نقطه ای از کشور بدون نیاز به گرفتن کد و صفر می توانید برای مشاوره تماس حاصل نمایید.

پریود شدن

نشانه های عقب افتادگی قاعدگی

به طور معمول زمانی که شما باردار هستید یا یائسه می شوید عقب افتادگی پریود اتفاق می افتد. اما در بعضی افراد این عقب افتادگی علت های مختلفی می تواند داشته باشد و می تواند نشانه ای از وجود بعضی مشکلات در زنان باشد که در اینجا به بعضی از آنها اشاره می نماییم.

  1. اگر پریود شما در بازه ی زمانی ۲۱ تا ۳۵ روز اتفاق نمی افتد این اولین نشانه ی عقب افتادگی پریود است .
  2. دردهای شکمی زیاد یکی دیگر از نشانه ها محسوب می شود.
  3. عدم پریود شدن تا قبل از ۱۶ سالگی نیز می تواند زنگ هشداری در مورد سلامت بدن شما به عنوان زن باشد چرا که به طور طبیعی دختران باید در سنین بلوغ پریود شوند.
  4. نوسان در تاریخ پریود شدن و عقب افتادگی های بسیار در آن می تواند نشانه ای از وجود مشکل و تغییر هورمون ها در بدن شما باشد که باید حتماً به پزشک متخصص مراجعه نمایید. چرا که عقب افتادگی قاعدگی می تواند مشکلاتی مانند بیماری های قلبی، چاقی، ناباروری و اثرات منفی دیگری را نیز به همراه داشته باشد.

 

درمان سریع عقب افتادگی قاعدگی

با توجه به اینکه عقب افتادگی پریود بیشتر به علت بهم ریختن تنظیمات هورمون های زنانه است بیشتر داروهایی که برای این مشکل استفاده می شود کمک به تنظیم میزان هورمون ها در بدن می نماید. قبل از اینکه لیستی از انواع قرص قوی برای پریود شدن را به شما معرفی کنیم از شما می خواهیم که به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است این عقب افتادگی به دلیل بارداری باشد و مصرف این دارو منجر به سقط جنین یا عوارضی برای او می گردد پس حتماً قبل از استفاده از عدم بارداری خود مطمئن شوید.

 

عقب افتادگی قاعدگی

۱٫پرو ورا

ماده ی اصلی این دارو مدروکسی پروژسترون است که نوعی هورمون زنانه محسوب می شود. که با مصرف آن چرخه ی قاعدگی منظم شده و مشکل عقب افتادگی قاعدگی را حل می نماید.

۲٫مپرات

یکی دیگر از انواع قرص قوی برای پریود شدن است که حاوی مدروکسی پروژسترون می باشد و چرخه ی قاعدگی را فعال می نماید. این دارو را در سرطان سینه و برای جلوگیری از بارداری نیز استفاده می گردد.

۳٫شاتواری ول وومن

این دارو کاملاً گیاهی بوده و عوارض جانبی به همراه ندارد و کمک می کند تا قاعدگی شما منظم شود.

۴٫ارگانیک شاتواری ول بیینیگ

 این دارو با ایجاد تعادل در هورمون های زنانه به نظم  پریود  شدن شما کمک می کند.

۵٫جنوسیا آشوکا

این دارو هم مجموعه ای از عصاره های گیاهی است که هورمون های زنانه را در بدن تنظیم می کند.

۶٫بلک کوهوش

از  ریشه ی گیاهان تهیه شده و در انواع پودر، شربت و قرص ارائه می شود. این دارو می تواند مشکل قاعدگی نامنظم شما را به طور کامل رفع نماید.

۷٫قرص جیناون

این قرص با تحت تاثیر قرار دادن سیستم گردش خون شما به مشکل عقب افتادگی قاعدگی شما کمک می کند.

۸٫قرص M2 tone health tonic

این دارو علاوه بر درمان عقب افتادگی پریود برای زودتر پریود شدن هم استفاده می شود.

۹٫قرص hashmi herbal lady

این کپسول برای بازگشت چرخه ی قاعدگی به حالت منظم استفاده می شود.

۱۰٫داروی kai menstural

این محصول جز قوی ترین داروها در درمان مشکلات بی نظمی قاعدگی محسوب می شود.

در پایان باید خاطر نشان کنیم که آنچه در این مقاله مطرح شد تنها جنبه ی اطلاع رسانی و معرفی دارد و نباید هیچ یک را بدون مشورت با پزشک و اطلاع از نحوه و مقدار مصرف صحیح آن استفاده نمایید. مرکز مشاوره تلفنی مجیب علاوه بر ارائه این مقالات در وب سایت خود که با هدف افزایش سطح آگاهی عموم تهیه شده است از طریق شماره تلفن ثابت zendeghima.ir از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر آماده است تا خدمات مشاوره و روانشناسی خود را در زمینه های مختلف در خدمت شما گذارد. اگر به دلیل عقب افتادگی پریود خود دچار استرس و اضطراب هستید و به فردی عصبی و پرخاشگر تبدیل شده اید، می توانید با گفتگو با مشاوران ما راهنمایی هایی را جهت کاهش این فشارها دریافت نمایید. قطعاً گفتگو با یک مشاور و روانشناس سهم به سزایی در باز گرداندن آرامش روانی شما خواهد داشت.  این گفتگوها نیاز به گرفتن وقت قبلی و ماندن در صف انتظار نداشته و شما به صورت آنلاین بدون وقفه می توانید مشاوره ی خود را دریافت نمایید.


جهت دریافت مشاوره تخصصی روانشناسی در این زمینه از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر و از سراسر ایران با شماره ی zendeghima.ir از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی در روز های تعطیل تماس حاصل فرمایید تا روانشناسان متخصص ما در خدمت شما باشند.


 

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه