رساندن منظور بدون حرف زدن زیاد و راه حل

New Project 2019 09 02T172646.313 1 رساندن منظور بدون حرف زدن زیاد و راه حل
   

رساندن منظور بدون حرف زدن زیاد چگونه ممکن است؟ جنبش های فیزیکی که شامل راه رفتن و موقعیت بدن و حرکات مربوط به حالت احساسی شما هستند، تغییرات حرکت مداوم است که در طول صحبت کردن، پیاده روی و حتی خواب رخ می دهد و درک تفاوت بین حرکات مختلف بدن مهم است. بسیاری از افراد این ها را دارند.

شرایطی که در اندام شما اتفاق می افتد می تواند در یک لحظه در کل بدن اتفاق بیفتد. شرایط بدنی قوی تر و غیر قابل برگشت است و به ما ثبات می دهد.

این شرایط باعث تقویت رفتارهای ما می شود و ما به آنها تکیه می کنیم: “من گرم، پر جنب و جوش و هوشمند هستم یا” من یک مادر خوب، یک دوست خوب یا یک عاشق خوب هستم، من موفق، ثروتمند، بدبخت و یا افسرده هستم.

در حقیقت، با روش ها و رفتارهای خاص، وضعیت ارگان ها ریشه در رفتارهای والدین در حین رشد دارند، و از نقش ها و واکنش ها به حوادث زندگی متغیر است. در ادامه با راه حل هایی برای رساندن منظور بدون حرف زدن زیاد اشنا می شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رساندن منظور بدون حرف زدن زیاد می توانید به صورت روزانه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با سایت زندگی ما تماس حاصل نمائید.

رساندن منظور بدون حرف زدن زیاد

ما یاد می گیریم که حالت ارگان را کپی کنیم. و با ذخیره سازی وضعیت های ارگان ویژه، ما خواسته ها و رفتارهای خاصی منتقل می کنیم. وضعیت ارگانیک بازخوردی است که ما از نظرات دیگران دریافت می کنیم، و همچنین تجسم عقاید و باورهای ماست. از سوی دیگر، جنبشها وضعیت مختلف را نشان می دهند. این حرکت نشان دهنده ارتباط بین قسمت های مختلف بدن است. البته تمام بدن نیست مقدسات مهم در فعالیت های معمول روزمره ما، مانند قهوه برای صبحانه، دست دادن و تبریک و به طور کلی همه چیز بسیار مهم است.

رساندن منظور بدون حرف زدن زیاد

برخی حرکات بیانگر امضای شخصی کاملا منحصر به فرد هستند. این حرکت ها گاهی زیبا و گاهی مضحک و احمقانه هستند. اما آنها به طور کلی قابل توجه و مهم هستند. در واقع، این حرکت ها ما را برای سازماندهی ارتباطات کلامی ما و دسته بندی ارتباطات با پیام های کوتاه کمک می کند. ما این اطلاعات را در یک چشم به هم زدن از بین می بریم و از آن به طور ناخودآگاه استفاده می کنیم. حرکت نشان دهنده تعادل و انسجام ارتباطات، ایجاد روابط بین افراد و تداوم آنها است.

در حالی که شرایط سازمانی پیوند بین افراد را حفظ می کند، یک سیستم معنایی کلی تولید می کند. اگر این هماهنگی پایه بین حرکت نیست، پس ما در برقراری ارتباط مشکل داریم.ضمنا شما می توانید در این خصوص با سایت زندگی ما نیز مشورت نمائید و از خدمات متخصصان و مشاوران با تجربه بهره مند شوید.

نکته کلیدی در اینجا این است که از اشتباه در پیچ و خم بحث استفاده نکنید. کسی که با شما صحبت می کنید یک انسان است، نه یک حریف و نه یک تیرانداز. صرف نظر از اینکه محتوای شما چقدر قانع کننده است، اگر شما نمیتوانید یک رابطه انسانی با طرف دیگر ایجاد کنید، هیچ تاثیری روی او نخواهید داشت.

اشکال و آهنگ ها در ارتباط

ما نیازی به این اشکال و آهنگ ها نداریم. تنها چیزی که باید توجه کنیم دانستن و درک مفهوم است که نشان می دهیم. ما در این سازگاری الگوها، وابستگی گروهی خواهیم دید. در حقیقت، همانطور که ارتباط معنی داری در طرف دیگر پرده وجود دارد، در طرف دیگر پرده هم معنای دیگری نیز وجود دارد.

شما می توانید تمرینات ساده ای را با دوستان انجام دهید تا این مفاهیم را درک کنید. شما ممکن است از میزان تمرین استفاده و وضعیت خود و این واقعیت که این حرکات و موقعیت ها بسیار واضح است متعجب شوید. هنگامی که دوست شما صحبت می کند، سعی کنید حرکت های واضح او را تقلید کنید. به این ترتیب، شما با حرکت دوستان خود آشنا خواهید شد. توجه داشته باشید که این حرکت باعث افزایش درک شما از ارتباطات خواهد شد. در مورد آنها با دوست خود صحبت کنید. و همان معنی را که هر ذهنیت در ذهن ایجاد می کند، در نظر بگیرید. اکنون از دوستان خود بخواهید تا شبیه سازی حرکت بیانگر شما را نشان دهند. این در حال حاضر به صورت یک فرهنگ لغت شخصی است که حرکت و معنی را بیان می کند.

حرکات بیانگر

هر بخش بدن دارای حرکتی خاص خود است. در واقع، هر بخش یک علامت خاص را ارسال می کند، ارتباط برقرار می کند و یک فعالیت را انجام می دهد. هر بخشی از بدن می تواند بیان نمادین ارائه دهد.

چشمانت را ببند و بدنت را تصور کن. به عنوان مثال، تصور کنید که دست راستتان را بچرخانید. چطور احساس میکنی شما چه زمانی به این قسمت از بدن خود حرکت دادید؟ چه میخواستید بگوئید یا چه کاری انجام دهید؟ اکثر قسمت های بدن معنا و نماد های کد شده و پیام های استاندارد را در بر می گیرد. به عنوان مثال، برای ما عادی است که دست خود را به طرف خود بکشیم و با شخص دیگری کنار بیاییم. یا، برای مثال، زمانی که می خواهیم نشان دهیم که ما لاغر هستیم، شکممان را تو می دهیم. بسیاری از حرکات نشان دهنده شروع یا پایان مکالمات است.

مقالات پیشنهادی مجیب

برخی جنبش ها علامت هستند.

به عنوان مثال، وقتی می خواهد بگوید: “برای من چای بیاور”، بدون گفتن چیزی، فنجان خود را تکان می دهید. یا، برای مثال، کارشناسان همیشه پیپ های خود را قبل از شروع یک اقدام مهم به طور همزمان شروع می کنند (البته با صدای ناخودآگاه). خانواده ها و گروه ها مقرراتی را ایجاد می کنند که اجازه تصویب رسمی را می دهند. افراد به معنای خاصی به حرکات بیانگر خود می اندیشند تا یکدیگر را درک کنند. بنابراین، حرکتهای بیانگر در ساختار ارتباطات قرار دارند و معنای شخصی خود را دارند.  برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در زمینه رساندن منظور بدون حرف زدن زیاد با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس حاصل نمایئد.

مشاوره مجیب برای رساندن منظور بدون حرف زدن زیاد

رساندن منظور بدون حرف زدن زیاد

اگر مردم بدانند چه شخصیتی دارید، ممکن است بیشتر چیزی را قبول کنند و می توانید آنها را متقاعد کنید. این تحقیق در دانشگاه استنفورد انجام شد و از دانشجویان خواسته شد که در کلاس درس شرکت کنند. اولا، بدون دادن هیچ دستورالعمل، دانش آموزان موفق به پذیرفتن ۵۵ درصد از مذاکرات شدند. اما پس از اینکه از دانش آموزان خواستند، قبل از دادن هر گونه گفتگو، پیش زمینه های شخصیت خود را ارائه دهند و به ۹۰٪ افزایش می یابند.

نکته کلیدی در اینجا این است که از اشتباه در پیچ و خم بحث استفاده نکنید. کسی که با شما صحبت می کنید یک انسان است، نه یک حریف و نه یک تیرانداز. صرف نظر از اینکه محتوای شما چقدر قانع کننده است، اگر شما نمیتوانید یک رابطه انسانی با طرف دیگر ایجاد کنید، هیچ تاثیری روی او نخواهید داشت.

برای تماس با کارشناسان متخصص سایت زندگی ما برای رساندن منظور بدون حرف زدن زیاد از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره  zendeghima.irاز سراسر ایران تماس بگیرید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه