خواب در ۶۰ ثانیه با انجام تکنیک های کاربردی

New Project 2019 08 26T204847.520 خواب در ۶۰ ثانیه با انجام تکنیک های کاربردی
   

خواب در ۶۰ ثانیه چگونه ممکن است؟ چگونه در ۱ دقیقه به خواب ببریم؟ خواب همیشه برای بدن مفید است، اما نه برای روز، اگر شما نیاز به خواب در شب دارید یا درس دارید، شما می توانید ۱ دقیقه خواب در شب داشته باشید. آیا می توان در ۱ دقیقه خوابید؟  چه بهتر از رفتن به رختخواب، شما می توانید در ۶۰ ثانیه بخوابید و فردا صبح بیدار شوید. مشکلات خواب برای بسیاری از مردم می تواند درمان شود.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خواب در ۶۰ ثانیه می توانید به صورت روزانه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با سایت زندگی ما تماس حاصل نمائید.

خواب در ۶۰ ثانیه

خواب در ۶۰ ثانیه

جهان امروز به افزایش تعداد افراد مبتلا به بی خوابی منجر شده است. دستگاه های الکترونیکی مانند گوشی های هوشمند عامل اصلی در دست ما است، چرا که علاوه بر اتصال دائمی به اینترنت و امکان گشت و گذار ناخواسته در فضای مجازی، نمایشگر آن نیز در ایجاد اختلال خواب موثر است. بنابراین روش جدیدی که ما معرفی خواهیم کرد، تست کنید.

صبح زود بیدار شوید تا در طول روز بخوابید. در پایان روز و در ابتدای شب، خواهید دید که شما خواب هستید و آماده رفتن به رختخواب هستید. البته، یک خواب کوتاه ۱۵ تا ۲۰ دقیقه قبل از ظهر به شما کمک می کند تا انرژی روزانه خود را بهبود ببخشید.

روش پیشنهادی ما “قانون ۴-۷-۸” است.

بر اساس این راه حل، باید موارد زیر را انجام دهید:

  • به مدت ۴ ثانیه از بینی به آرامی نفس بکشید.
  • نفس خود را برای ۷ ثانیه نگه دارید.
  • به آرامی برای ۸ ثانیه نفس بکشید.

شاید فکر کنید کاربردی نیست، اما ما پیشنهاد می کنیم که امشب این کار را انجام دهید تا مطمئن شوید اثر جادویی آن چیست.

اثر قانون “۴-۷-۸” غیر از خواب چیست؟

شما باید بدانید که وقتی یک فرد اضطراب یا استرس دارد، ترشح آدرنال در خون افزایش می یابد و در نتیجه، آن سریع تر و سبک تر از قبل نفوذ می کند. در چنین مواردی، این ورزش تنفسی به عنوان آرام بخش عمل می کند. هنگامی که عمدا میزان تنفس خود را کاهش می دهید، در واقع ضربان قلب شما را آرام می کند و به سرعت خوابتان می گیرد.

این روش نیز برای آرام کردن مغز استفاده می شود. این به این دلیل است که فقط تمرکز بر روی همه چیز است. شما این را درک نمی کنید، اما بعد از آن، سیستم عصبی مرکزی به تدریج فعالیت شما را کاهش می دهد و متوجه خواهید شد که اضطراب کاملا ناپدید شده است.

نتیجه کلی این نوع تنفس نیز آرامش کلی بدن است. با توجه به سرعت و قدرت فیزیکی این تمرین، این تمرین موجب حساسیت شبیه طنز و بیهوشی به انسان می شود. اندرو ویل، دکتر هاروارد در قانون ۴-۷-۸، اظهار داشت که این دقیقا همین روش است که قدیسین هندی برای قرن ها استفاده می کنند. آنها از این ورزش نفس گیر استفاده می کنند تا بدن خود را آرام کنند.

به غیر از همه اینها، این نوع نفس به بدن آسیب نمی رساند، و بهتر است خودتان امتحان کنید و از مزایای آن لذت ببرید. برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در این زمینه با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس حاصل نمایئد.

این ورزش تنفسی چیست؟

با استفاده از این روش نفس گیر، شما می توانید به آرامی هر خلقی که داشته اید و اختلال خواب خود را پایان دهید. همچنین هنگامی که شما عصبی، بی قرار و یا مضطرب هستید، می توانید از این روش تنفس لذت ببرید.

یک نسخه برای خواب در ۶۰ ثانیه ، خوابی خوب و به موقع

خواب در ۶۰ ثانیه

  • اولین گام این است که برای رسیدن به یک خواب خوب و به موقع تنظیم برنامه کنید. شما باید برنامه های خود را تنظیم کنید تا در مانند یک هواپیمای آهسته، برای استفاده از بدن خود، عادت داشته باشید که در ساعات اولیه شب، حدود ساعت ۱۰ و ساعت ۱۱ آماده خواب شوید.
  • شام خود را کمی زود بخورید، مثلا در ساعت ۸، شام را آماده کنید. شام را سبک بخاطر خواب آرام و با کیفیت بخورید.
  • مهمانی خانوادگی می توانند برای ظهر و بعد از ظهر شوند، و اگر نمی توانید مهمانی بعد از ظهر صورت دهید، ظهر روز تعطیل را در نظر بگیرید. در مورد انتقادات خانواده و دوستان خود نگران نباشید. دیگران به تدریج به این رفتار خوب عادت می کنند، و آن را حس می کنند
  • هنگام خواب تلفن را قطع کنید و تلفن همراه خود را به حالت ویبره منتقل کنید.
  • در مورد برنامه های صوتی و تصویری شبانه نگران نباشید. با ویژگی های موجود در این روزها، چیزی را از دست نخواهید داد و فردا و در زمان مناسب می توانید برنامه مورد علاقه خود را ببینید. فقط از توانایی ضبط برنامه های دیجیتالی استفاده کنید یا حتی ساعت را برای تکرار برنامه ای که می خواهید در طول روز استفاده کنید تنظیم کنید.

شما می توانید در این خصوص با سایت زندگی ما نیز مشورت نمائید و از خدمات متخصصان و مشاوران با تجربه بهره مند شوید.

ادامه

  • صبح زود بیدار شوید تا در طول روز بخوابید. در پایان روز و در ابتدای شب، خواهید دید که شما خواب هستید و آماده رفتن به رختخواب هستید. البته، یک خواب کوتاه ۱۵ تا ۲۰ دقیقه قبل از ظهر به شما کمک می کند تا انرژی روزانه خود را بهبود ببخشید.
  • اجتناب از خوردن چای و قهوه و نوشیدنی ها با کافئین در طول ساعات خواب.
  • در ساعات پایانی شب، اجتناب از تمرین، گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم های هیجان انگیز. چنین چیزهایی باعث می شود سطح احساسی شما تحریک و صعود پیدا کند و شما خوابتان سخت تر می شود.
  • در شام، سعی کنید از ماست و سایر محصولات لبنی استفاده کنید. محصولات لبنی خواب را آرام تر می کنند.
  • فراموش نکنید که تخت یک مکان استراحت است و شما باید در رختخواب خود به خواب بروید.
  • زمان خاصی برای خواب و بیدار شدن در نظر بگیرید، هر روز همان زمان بخوابید و از خواب بیدار شوید. این به بدن شما اجازه می دهد تا سرعت ریتم خواب خود را بیابد و بدون دردسر برای ساعت های خواب و بیداری آماده شود.
  • برای آرامش بیشتر، قبل از رفتن به رختخواب می توانید از حمام آبگرم استفاده کنید.
مقالات پیشنهادی مجیب

مشاوره مجیب برای خواب در ۶۰ ثانیه

کارشناسان می گویند که کارهای زیادی انجام می شود که باعث می شود خواب راحت تر شود. این روش ها را امتحان کنید تا بتوانید به راحتی از خواب شبانه خلاص شوید. برای زمان خواب خود برنامه ریزی کنید.. هنگامی که به مدت یک ساعت به رختخواب می روید، ساعت زیستی بدن به طور خودکار تنظیم می شود. سعی نکنید برنامه خواب خود را بیش از یک ساعت تعطیل کنید.

برای زود خوابیدن، همیشه راه حل هایی وجود دارد که گاهی اوقات نمی دانیم. شما باید تکنیک های خواب سریع را برای درمان بی خوابی و خواب در شب بخوانید. از آنجا که خواب زود در شب، تاثیر مثبت بر عملکرد بدن شما دارد. در این یادداشت، آموزشهای سریع خوابیدن را خواندید، پس به آن عمل کنید با از مشاوران ما کمک بگیرید.

برای تماس با کارشناسان متخصص سایت زندگی ما برای خواب در ۶۰ ثانیه از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره  zendeghima.irاز سراسر ایران تماس بگیرید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه