چه مسائلی می‌تواند علت دیر انزالی در مردان باشد؟

علت دیر انزالی
   

عارضه دیر انزالی در برخی از مردان وجود دارد و ما میخواهیم در این مقاله علت دیر انزالی در آقایان را بررسی نماییم. در برخی افراد انزال فقط داخل واژن اتفاق می افتد. معمولا افرادی که این مشکل را دارند یا از طریق استمناء و یا حین عشق بازی به ارگاسم می رسند. این عارضه ممکن است عواقبی مانند بروز فشارهای عصبی، استرس و در نهایت باعث شود که فرد حین مقاربت اعتماد بنفس نداشته باشد.

بخصوص در زوج هایی که میل به بچه دار شدن دارند می تواند تا حدودی مشکل ساز شود. این مشکلات می تواند از یک چالش کوچک شروع شود و این روند تا جایی ادامه پیدا کند که همسر مرد را نیز درگیر کند. کمک گرفتن از مشاوری خبره در زمینه علت دیر انزالی باعث می شود تا با بررسی تمامی ابعاد، راهکارهای مناسبی از نظر روانشناسی و تکنیک های مناسبی از نظر پزشکی ارائه شود .

|دیر انزالی|علل دیر انزالی|راه های مقابله با دیر انزالی|درمان دیر انزالی در آقایان|

مدت زمان مطالعه: ۵ دقیقه

علت دیر انزالی

دیر انزالی ممکن است از ترکیب برخی بیماری های روحی و جسمی ایجاد شود. می تواند از عوارض برخی جراحی ها ویا داروها باشد. همچنین می تواند ناشی از آلودگی به مواد مخدر باشد و یا در اثر اضطراب و یا مشکلات روحی روانی ایجاد شود.

برخی از دلایل جسمانی دیر انزالی

نقایص مادرزادی که دستگاه سیستم تناسلی مرد را دچار مشکل می کند.

از بین رفتن اعصاب لگنی که روند ارگاسم را تحت تاثیر قرار می دهند.

ابتلا به عفونت های ادراری

انجام عمل جراحی روی پروستات

بیماری هایی نظیر دیابت، سکته مغزی و یا آسیب رسیدن به بافت نخاع

پائین بودن میزان تستوسترون و یا مشکل تیروئید

انزال در جهت عکس به سمت مثانه

برخی دلایل روانی دیر انزالی

برخی مشکلات روانی مانند افسردگی و استرس

وجود مشکلات حین روابط زناشویی، وجود استرس هنگام روابط زناشویی

وجود استرس ناشی ازعملکرد خود شخص و نداشتن اعتماد بنفس

همچنین مصرف برخی از داروهای ضدافسردگی، داروهای کنترل فشار خون ومصرف الکل می تواند در بروز دیر انزالی بیشتر تاثیر بگذارند.

برای آگاهی از جزئیات دلایل و علت دیر انزالی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی تماس بگیرید تا کارشناسان با اطلاعات گسترده خود به شما آگاهی های لازم در این زمینه را بدهند.

درمان دیر انزالی

درمان فوری ای برای این مشکل وجود ندارد. همچنین داروی محرک انزال هم وجود ندارد. بهترین راه برای درمان بررسی و تشخیص دلایل و ازبین بردن آن عوامل می باشد. در برخی موارد آموزش روش صحیح رابطه زناشوئی می تواند موثر باشد. درصورتیکه مرد در فعالیت جنسی خود تغییر ایجاد کند می تواند ارگاسم صورت گیرد. برخی تغییرات مانند تغییر در زمان، مکان و حالت آمیزش جنسى و تغییر در رژیم می توانند درمان کننده باشند. درحالت کلی یکی از موثرترین راهکارها انجام  مشاوره است.

یکی از راهنمایی های مشاوران در این زمینه استفاده از ویبراتورها می باشد. گاهی اوقات مشکل دیرانزالی  مردان زمانی که دچار آسیب‌های عصبی هستند با استفاده از این ویبراتورهای درمانی بهبود میابد. روند کار به این صورت است که که جهت بازیابی سرعت انتقال عصبی روی نوک آلتشان نصب می‌شوند و روند انتقال حس را افزایش می دهد. بعضی از زوج‌ها با به کارگیری این ویبراتورها حین فعالیت‌های جنسی‌شان، در رسیدن مرد به ارگاسم کمک شایانی می کنند.

انجام امور مشاوره برای هم زن و هم مرد ضروری می باشد. ارائه این راه کار ها عموما توسط مشاور انجام می پذیرد. مشاور یا روانشناس با تجربه و متخصص می تواند مشکلات را ریشه یابی و شناسایی کند و کارآمد ترین راه حل را در زمینه روند درمان دیرانزالی ارائه دهند.

علت دیر انزالی

تاثیر مشاوره در درمان دیر انزالی

یکی از بهترین کمک ها ی مشاور نحوه کنترل امور روحی روانی توسط مرد است. کنترل استرس و فشارهای روانی حین روابط جنسی و نحوه افزایش تمرکز توسط مشاور به مرد آموزش داده می شود. درنهایت تمامی این آموزش ها و تمرین و تکرار ها توسط مشاور برای درمان دیرانزالی می باشد و درنهایت فرد می تواند حین روابط جنسی در ابتدا بیرون واژن ارگاسم داشته باشد و سپس با تمرین و تلاش ارگاسم داخل واژن را تجربه کند.

مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی یکی از بهترین گزینه ها به جهت راهنمایی در این زمینه می باشد. مرد و زن طی برقراری تماس های تلفنی با مشاور متخصص در زمینه درمان عارضه دیر انزالی چه در یک جلسه و یا در صورت لزوم پیگیری در چند جلسه می توانند بالاترین بازدهی را در روابط خود مشاهده کنند.

برخی از مزایای مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی

مشاوره توسط برترین روانشاسان کشور

امکان تماس در تمام طول روز

بدون رزرو و وقت قبلی

مشاوره آنلاین و در لحظه

مشاوره با آقا یا خانم به انتخاب شما

براساس تعرفه سال گذشته نظام روانشناسی و مشاوره کشور

بدون نیاز به مراجعه حضوری و ترافیک و مشکلات حمل و نقل

عوارض دیرانزالی

این عارضه می‌تواند عوارضی مانند بروز پریشانی در دوطرف داشته باشد. همچنین این مشکل کاهش میل جنسی و نارضایتی جنسی را در پی خواهد داشت. در برخی موارد سوء تفاهم هایی بین زوجین بوجود می آید. ممکن است همسر فرد مبتلا به دیرانزالی عدم توانایی و جذابیت را در خود حس کند و از رابطه دلسرد شود. در حالت کلی یک متخصص و مشاور درمان جنسی به خوبی و راحتی می‌تواند این مسائل را بررسی کند و یک برنامه درمانی مناسب را برای بیمار در نظر گیرد.

مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب

یکی از بهترین و معتبرترین مراکز مشاوره در علت دیر انزالی و درمان آن مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب می باشد. این مرکز با داشتن مشاورین متخصص و متعهد در امر مشاوره بهترین راهکار ها و درمان ها را در حل این مشکل ارائه می دهند. شناخت کافی فرد از خود و نقطه ضعف هایش تنها با صحبت های تخصصی با مشاوری آگاه امکان پذیر است.

شما می توانید جهت دریافت مشاوره در زمینه دیرانزالی با برترین متخصصان کشور

از طریق تلفن ثابت zendeghima.ir

از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب در تمامی ایام هفته و حتی روز های تعطیل تماس حاصل فرمایید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه