زمان بندی مقاربت برای تعیین جنسیت فرزند

زمان بندی مقاربت
   

برای استفاده از روش برنامه ریزی و زمان بندی مقاربت، کافی است نگاهی به اندازه و ویژگی های تخمک (X) و دو نوع اسپرم حاوی XY در مردان نگاه کنید. ما می دانیم که زنان هر ماه در وسط چرخه تولید یک یا چند تخمک را فعال می کنند که از لحاظ جنسی ایکس فعال هستند و در مقایسه با مردان، دو نوع اسپرم XY وجود دارد که در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت و برای شما این مسئله را شرح می دهیم.

کلمات کلیدی:(مان بندی مقاربت| تعیین جنسیت فرزند| مقاربت برای تعیین جنسیت فرزند)

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

نقش مرد در زمان بندی مقاربت

در حقیقت، این مرد است که جنس سلول تخمک را تعیین می کند، همانطور که تخمک X با اسپرم X بارور می شود، سلول تخم مونث می شود و اگر تخمک X با Y اسپرم لقاح یابد، سلول های تخم مذکر می شوند. در واقع تخمک یک توده درشت است که قطر آن حدود ۰٫۱ میلی متر است و برای چشم غیر مسلح هم قابل مشاهده است. جنبش آن بسیار کوچک و سنگین است و می تواند حدود ۷۲ ساعت در رحم زندگی کند و زنده بماند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان بندی مقاربت می توانید از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب به صورت همه روزه حتی در ایام تعطیل نیز با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس حاصل فرمائید و از خدمات برترین مشاوران به صورت تلفنی بهره مند شوید.

 

زمان بندی مقاربت

در زوج هایی که دو یا بیش از ۲ فرزند دختر دارند و می خواهند یک پسر داشته باشند، یک مرد باید آزمایش بررسی و شمارش تعداد اسپرم بدهد، زیرا اگر تعداد اسپرم در یک سی سی کمتر از ۲۰ میلیون باشد، احتمال دختر ۸۰ درصد و اگر کمتر از ۵ میلیون این احتمال ۱۰۰٪ خواهد بود.

مهم ترین نکته زمان بندی مقاربت

با توجه به موارد فوق و مطالب گفته شده در قسمت بالا، یکی از مهم ترین نکات در تعیین جنسیت تعیین زمان تخمک گذاری است و اگر مقاربت در دوران تخمک گذاری اتفاق افتد، پسربچه متولد خواهد شد زیرا در طول تخمک گذاری ترشحات دهانه رحم از همیشه قلیایی تر و رقیق تر است این واکنش بسیار ارتجاع پذیر و نرم است و اسپرم Y را حرکت می دهد و حرکت آن را آسان خواهد کرد. با این حال، اگر رابطه جنسی بین ۳-۴ روز بعد یا قبل از تخمک گذاری اتفاق بیفتد، شانس پسر شدن بسیار کاهش می یابد و احتمال داشتن یک دختر بسیار بالا خواهد بود.

ارگاسم زن

یکی دیگر از چیزهایی که در زمان بندی مقاربت و انتخاب جنسیت می توان از آن استفاده کرد، ارگاسم زن در طی رابطه جنسی است. ما می دانیم که وقتی زنان دارای ارگاسم هستند، ترشحات با pH قلیایی از دهان واژن تشدید می شوند که در همان زمان با انقباض عضلات واژن، اسپرم های پسر را بالا می برد و به حرکت اسپرم به رحم کمک می کند و این برای زوج هایی که خواستار پسر هستند پیشنهاد می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با سایت زندگی ما تماس حاصل فرمائید و از خدمات مشاوران برتر کشور به صورت تلفنی و همه روزه بهره مند شوید.

مقالات پیشنهادی مجیب

تعداد اسپرم در زمان بندی مقاربت

در زوج هایی که دو یا بیش از ۲ فرزند دختر دارند و می خواهند یک پسر داشته باشند، یک مرد باید آزمایش بررسی و شمارش تعداد اسپرم بدهد، زیرا اگر تعداد اسپرم در یک سی سی کمتر از ۲۰ میلیون باشد، احتمال دختر ۸۰ درصد و اگر کمتر از ۵ میلیون این احتمال ۱۰۰٪ خواهد بود. همه چیزهایی که اسپرم ها را افزایش می دهد، پسر دار شدن را نیز افزایش می دهد و در عوض با کاهش تعداد اسپرم ها دختر دار شدن افزایش می یابد.

روش تغذیه برای جنسیت

در این روش، طب سنتی قدیمی و زمان بندی مقاربت و روش های علمی جدید استفاده می شود. با توجه به طب قدیم، خوردن برخی غذاها از قبیل کاهو، توت فرنگی، خرما، عسل، زعفران … در هنگام بار دار شدن به پسر شدن و خوردن ماست، ترشی، تخم مرغ … منجر به دختر شدن جنین می شود. همچنین، طبق تحقیق، اثبات شده است که تغییر غلظت برخی از املاح خون به تعیین جنسیت کمک می کند به طوری که افزایش سدیم و پتاسیم و کاهش کلسیم و منیزیم در بدن برای کسانی که می خواهند یک پسر داشته باشند و برعکس آن برای دختر شدن جنین مفید است، اما باید حداقل برای ۴ تا ۶ هفته انجام شود. البته، این رژیم غذایی باید تحت نظارت یک پزشک و مراقبت ویژه با مقادیر مشخص انجام شود و درمان داوطلبانه توصیه نمی شود.

زمان بندی مقاربت و ارگاسم زن

آیا ارگاسم زن در تعیین جنسیت جنین موثر است؟ بله، هنگامی که زنان از رابطه جنسی به ارگاسم  می رسند، ترشحات واژن آن ها و پی اچ قلیایی است و در این صورت عضلات واژن را منقبض می کنند و این انقباض کمک می کند اسپرم پسر به رحم برسد. از این رو احتمال این که جنین  پسر شود بالا می رود. همچنین شما والدین گرامی می توانید برای زمان بندی مقاربت و برنامه ریزی همچنین دریافت مشاوره تخصصی با سایت زندگی ما تماس حاصل نمائید و از خدمات این مرکز در تمام ایام هفته حتی روزهای تعطیل نیز بهره مند شوید جهت برقراری تماس نیز می توانید از شماره انتهای مقاله استفاده نمائید.

زمان بندی مقاربت

تعیین زمان تخمک گذاری و تعیین جنسیت

همانطور که در بالا ذکر شد، تعیین زمان تخمک گذاری برای جنسیت یکی از مهم ترین موارد است. برای تعیین زمان بندی مقاربت و تخمک گذاری، بهتر است چند ماه قبل، چرخه ماهانه خود را بنویسید تا بتوانید دقیقا زمان تخمک گذاری را دریافت کنید. شما باید در مورد زمان تخمک گذاری بسیار مراقب باشید، زیرا حتی ۲۱ ساعت زمان اشتباه نتیجه را تغییر می دهد. جنسیت جنین قبل از بارور شدن و لقاح مشخص نیست و پس از باروری هم قابل تغییر نیست.

پدر و مادرهای عزیز و والدین گرامی می توانند برای دریافت مشاوره از برترین مشاوران و روانشناسان ایران به صورت همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس حاصل نمایند و از خدمات آن ها حتی در ایام تعطیل نیز به صورت تلفنی و آنلاین بهره مند شوند. ضمنا جهت دریافت و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه زمان بندی مقاربت می توانید از طریق تماس تلفنی با شماره زیر از تمام نقاط ایران اقدام نمائید و لازم به ذکر است که جهت برقراری تماس نیازی به گرفتن کد یا زدن صفر نیست. شماره تماس:zendeghima.ir

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه