روانشناسی ازدواج ماه های تولد : دیدگاه خرافی

روانشناسی ازدواج ماه های تولد
   

روانشناسی ازدواج ماه های تولد ! بحثی که برخی آن را علمی و برخی دیگر خرافی می دانند. در این مقاله مبحث روانشناسی ازدواج ماه های تولد را از نظر خواهیم گذراند. البته سعی بر این است که از منظر خرافی این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم چرا که شواهد متقن و محکمی مبنی بر علمی بودن این بحث در دست نیست.

کلمات کلیدی:( ازدواج ماه های تولد|طالع بینی در ازدواج|دیدگاه خرافی در ازدواج|ازدواج |ازدواج و طالع بینی )

مدت زمان مطالعه:۵ دقیقه

با وجود این که بشر پیشرفت های چشمگیری در زمینه های مختلف داشته است اما همچنان شاهد برخی اعتقادات خرافی در اقصی نقاط جهان هستیم. یکی از زمینه هایی که افراد در آن به حدس و گمان های غیر عقلانی تکیه می کنند، بحث ازدواج و طالع بینی است. به اعتقاد گروهی از افراد، ماه تولد می تواند بر پایداری ازدواج اثر بگذارد. به عبارت دقیق تر، بسیاری بر این عقیده اند که ازدواج افراد باید با توجه به ماه تولدشان صورت بگیرد. خرافه و خرافه پرستی مختص به مردمان شرق نیست و شواهد نشان می دهد که عده ای کثیری از غربی ها نیز به خرافه علاقه خاصی دارند.

در ادامه نمونه هایی از طالع بینی ازدواج بر اساس ماه تولد را که گروهی از مردمان غرب اعتقاد راسخی به آن دارند، ارائه خواهیم کرد.

روانشناسی ازدواج ماه های تولد

اگر مردی هستید که به ازدواج فکر می کنید و در پی انتخاب همسری ایده آل هستید، توصیه می کنیم همسر خود را از متولدین ماه های زیر انتخاب کنید. البته همان طور که می دانید، این ها چیزی جز حدس و گمان نیست و نباید مطالب ذیل را وحی منزل دانست. ازدواج امر مهمی است که باید قبل و بعد از آن کاملا منطقی و علمی با آن برخورد کرد نه بر اساس حدس و خرافه!

در ادامه ویژگی های زنان متولد ماه های حمل، اسد، و سرطان ارائه می شود. خصوصیاتی که در زیر ارائه شده است در بین اکثر متولدین این ماه ها مشاهده شده ولی استثناء نیز می تواند وجود داشته باشد.

روانشناسی ازدواج ماه های تولد

روانشناسی ازدواج ماه های تولد : متولدین برج سرطان یا ماه تیر

شواهد حاکی از آن است که زنان متولد برج سرطان یا ماه تیر، زنانی با عاطفه و بسیار مهربان هستند. آن ها برای همسرشان از هیچ کاری دریغ نمی کنند.

زنان متولد برج سرطان (ماه تیر) همیشه در پی آنند که همسرشان را خوشحال کنند. فداکاری زنان این ماه بسیار مشهود و واضح است. آن ها برای عشق و علاقه شان قید و شرط خاصی ندارند و اگر عاشق شوند با تمام وجود برای همسرشان دلبری می کنند! اگر شما مردی هستید که با زن متولد ماه تیر ازدواج کرده اید باید به شما بگوییم که خوشا به حالتان! شما یک عمر با خیال آسوده می توانید به تمام کارهایتان برسید و از زندگی لذت ببرید. البته توجه داشته باشید که زن متولد ماه تیر کمی حساس و زود رنج است. اما این خصیصه آن قدر پر رنگ و عذاب آور نیست که بخواهید از ازدواجتان صرف نظر کنید. زن متولد برج سرطان (ماه تیر) تمام تلاشش را به کار می گیرد تا محیطی گرم و عاشقانه برای همسر و فرزندانش ایجاد کند.

خبر خوب برای مردانی که با زن متولد ماه تیر ازدواج می کند این است که در طول زندگی انواع و اقسام غذاهای خوشمزه را تجربه خواهید کرد. زنان متولد ماه تیر آشپزهای بسیار کارکشته و خوش سلیقه ای هستند.

زن متولد ماه تیر، زنی کوشا و دوست داشتنی است. فرزندان چنین زنی همواره در رتبه های نخست قرار می گیرند.


همچنین ببینید:

تاریخچه و فلسفه ازدواج

چه عواملی اختلافات فرهنگی در ازدواج محسوب می شود؟

باورهای نادرست در ازدواج و تصورات غلط


روانشناسی ازدواج ماه های تولد : متولدین برج حمل یا ماه فروردین

شنیده اید که پشت هر مرد موفقی یک بانوی مدیر قرار دارد؟ زنان متولد برج حمل (ماه فروردین) نمونه بارز زنانی هستند که با تمام وجود پشت همسرشان می ایستند. آن ها با تمام وجود خود را وقف همسرشان می کنند و از هیچ تلاشی برای ترقی و پیشرفت همسرشان دریغ نمی کنند. زن متولد این ماه بسیار معقولانه رفتار می کند و برای رسیدن به اهدافش برنامه ریزی می کند. خیلی کم پیش می آید که بی گدار به آب بزنند. البته گاهی رفتارهای بچگانه زن متولد ماه فروردین باعث تعجب اطرافیان می شود.

مردی که با زن متولد برج حمل (ماه فروردین) ازدواج می کند، اگر مردی کوشا باشد حتما به موقعیت اجتماعی بالایی دست خواهد یافت. زن متولد ماه فروردین نه تنها مانع پیشرفت همسرش نیست بلکه کاملا مدبرانه همسرش را در راه رسیدن به اهداف متعالی یاری می کند.

انتظارات زن متولد ماه فروردین انتظاراتی معقولانه و واقع بینانه است. خیلی کم اتفاق می افتد که یک زن فروردین ماهی غر بزند و زندگی را به کام همسرش تلخ کند. زن متولد ماه فروردین همسری دقیق، و مادری نمونه است.

زن فروردینی مردی را می طلبد که اراده ای قوی و پولادین داشته باشد.

روانشناسی ازدواج ماه های تولد

روانشناسی ازدواج ماه های تولد : متولدین برج اسد یا ماه مرداد

خشن و پرخاشگر!! اکثر زنان متولد این ماه زنانی خشن و مبارزه طلب هستند. نترسید! روحیه مبارزه طلبی زن متولد مرداد ماه در مقابل همسرشان کم رنگ می شود و او به هیچ عنوان به همسرش بی احترامی نمی کند. این روحیه باعث می شود زن متولد ماه مرداد در مقابل مشکلات نترسد و با اعتماد به نفس مسائل پیرامونش را حل و فصل کند. اگر به دنبال زنی با جذبه و پر ابهت هستید با متولدین مرداد ماه ازدواج کنید! قدرت تحمل زن متولد برج اسد در برابر مشکلات مثال زدنی است. هر مردی دوست دارد با چنین زنی زندگی کند چرا که به جای غر زدن و فرار کردن، مشکلات را با کله شقی خاص خود حل و فصل می کند. زن متولد این ماه از خیانت متنفر است؛ نه خیانت می کند و نه دوست دارد به او خیانت بشود. زن مرداد ماهی عشق را می فهمد و ماهرانه عاشقی می کند.

لازم به ذکر است هنوز پژوهشی علمی که موید مطالب فوق باشد صورت نگرفته است. و این مطالب تنها جنبه سرگرمی دارد. بهتر است که برای ازدواج کردن راه های منطقی و عقلانی را در نظر داشته باشد. به مشاوره های قبل و بعد از ازدواج توجه داشته باشید و مشکلاتتان را با راه های علمی و عملی حل کنید.

سایت زندگی ما با کادری متعهد، متخصص و مجرب در زمینه های مختلف از جمله ارائه مشاوره پیش از ازدواج به منظور کمک به شناخت نقاط مثبت و منفی زوجین، آماده خدمت رسانی به شما بزرگواران می باشد.

مزیت های این مرکز شامل، مشاوره تخصصی روانشناسی، مشاوره توسط برترین روانشناسان کشور، امکان تماس در تمام طول روز بدون رزرو و وقت قبلی، مشاوره آنلاین و در لحظه، مشاوره با خانم یا آقا به انتخاب شما، مشاوره بر اساس تعرفه سال گذشته نظام روانشناسی و مشاوره کشور، بدون نیاز به مراجعه حضوری و ترافیک و مشکلات حمل و نقل می شود. همین مزیت های سایت زندگی ما است که در کنار کادر متخصص آن، این مرکز را از سایر مراکز متمایز می کند.

شما می توانید جهت دریافت مشاوره روانشناسی با برترین متخصصان کشور از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب در تمامی ایام هفته و حتی روز های تعطیل با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۹۷۷۶تماس حاصل فرمایید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه