ورزش بدون موبایل را تجربه کرده اید؟

ورزش بدون موبایل
   

ورزش بدون موبایل چگونه است؟ آیا آن را تجربه کرده اید؟ اگر تجربه این کار را ندارید پیشنهاد می کنیم حتما این کار را انجام دهید. مدت هاست که ما خواهان یک خانواده شاد هستیم، شاید آخرین بار که ما با هم متحد شدیم ، لذت های ما تلگرام و فیس بوک نبود، و تمام خاطراتش پر از روزهای گذشته در خانه مادربزرگ بود.

کلمات کلیدی(علایم اعتیاد به گوشی موبایل|کار کردن با موبایل|اعتیاد به موبایل |ورزش بدون موبایل| درمان اعتباد به موبایل|بهترین مرکز مشاوره )
زمان مطالعه تخمینی : ۶دقیقه

یک روز بدون موبایل

ورزش بدون موبایل

امروز من می خواهم یک مقاله درباره تلفن های همراه بنویسم … یک روز بدون موبایل با خانواده ام! بگذارید قبل از هرچیزی سوالی از خدمات شما بپرسیم:
چه اتفاقی می افتد اگر چندین ساعت تلفن همراه نداشته باشید؟ اگر چند ساعت، فقط چند ساعت، پیامی را که دوستانتان در Viber، فیس بوک، Telegram و به همین ترتیب در سایر برنامه ها برای شما ارسال کرده اند، نخوانید چه می شود؟ شما قطعا زنده خواهید ماند، اما احساس می کنید که معتاد به مواد مخدر هستید که برای چند روز مواد نگرفته اید.

من نمی دانم چرا زندگی امروز بسیاری از ما بستگی به تلفن همراه دارد که حتی نزدیک ترین افراد ما فراموش شده اند واضح است که برای افرادی مانند ما که وابسته به تلفن های همراه هستند و با آنها زندگی می کنند روز بدون تلفن همراه غیر قابل تصور است . چند دقیقه ای فکر می کنید و ببینید که آیا موبایل یک موقعیت یا خانواده برتر است؟ !

شاید شما یک ایده بهتر دارید؛ فقط تصمیم بگیرید که چه کاری برای متوقف کردن تلفن همراه خود انجام دهید … همه شما می توانید موافقت کنید که دستگاه های هوشمند خود را مانند تلفن همراه، رایانه لوحی و لپ تاپ خاموش کنید و آن را در گنجه قرار دهید. قفل کردن آن یک روز شاد و صمیمی با خانواده تان بدون هیچ گونه نگرانی را رقم می زند. در ادامه در رابطه با ورزش بدون موبایل بخوانید.


شاید مطالب زیر هم سودمند باشد:

موبایل در همنشینی های خانوادگی را حذف کنید.

اثرات اعتیاد به موبایل بر شغل و زندگی شخصی

علایم اعتیاد به گوشی هوشمند و چک کردن های مداوم

 


ورزش بدون موبایل

اطمینان حاصل کنید که یک زندگی زیبا بدون تلفن همراه خواهید داشت ، حتی طعم خوردن غذا برای شما تغییر خواهد کرد، زیرا شما نباید همیشه در هنگام خوردن و با استفاده از پیامک، ایمیل، Wi-Fi، telegram و غیره پاسخ دهید. از تمام مواد غذاییکه می خورید لذت ببرید. قطعا ورزش بدون موبایل لذت بخش تر خواهد بود زیرا تمرکز شما روی ورزش و سلامتی است.

دوستان عزیز، این تنها یک تلاش درونی نیاز دارد. بنابراین بیایید یک روز برای خانواده و خودمان تلاش کنیم، مطمئن شویم که جهان پایان نمی یابد … شاید یک روز، “جهانی بدون روز موبایل” نامیده می شود .. امیدوارم آن روز اتفاق بیفتد. لطفا تجربه خود را در این روز بنویسید چطور این روز را صرف کردید؟ ورزش بدون موبایل را جدی بگیرید.

امروزه زندگی به شدت وابسته به تلفن های همراه است. هیچ کس نمی تواند بیرون از خانه بدون تلفن همراه بیاید، و اگر در خانه آن را بگذارد، به نظر می رسد بخش قابل توجهی از خود را جا گذاشته است.

 جاگذاشتن تلفن همراه

امروزه زندگی به شدت وابسته به تلفن های همراه است. هیچ کس نمی تواند بیرون از خانه بدون تلفن همراه بیاید، و اگر در خانه آن را بگذارد، به نظر می رسد بخش قابل توجهی از خود را جا گذاشته است.

تلفن های همراه، به خصوص گوشی های هوشمند، تبدیل به بخشی از زندگی انسان شده اند.

اگر شما عمدا تلفن همراه خود را در خانه بگذارید؟ به عنوان مثال، فقط چند ساعت؟

آیا احساس بدی دارید؟ استرس می گیرید؟ احساس ناامنی یا ناراحتی؟

چه اتفاقی می افتد اگر شما دوستان خود را در فیس بوک و یا دیگر شبکه های اجتماعی برای چند ساعت نبینید؟

مثل سیگاری یا معتاد به مواد مخدری هستید که سیگار یا مواد مخدر مصرف نکرده است؟

جوانان حتی نمی توانند تصور کنند که جهان قبل از اختراع تلفن های همراه چگونه بود. این دستگاه کوچک به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده است که زندگی بدون آن ممکن نیست. در حقیقت، این امر برای جوانان جامعه منحصر به فرد نیست و مردم در تمام سنین نمی توانند روز خود را بدون موبایل خود صرف کنند.

زندگی قبل از گوشی های هوشمند چگونه بود؟ مردم زنده بودند. برخلاف افراد فعلی که توجه خود را بین صفحه تلفن همراه و دنیای اطرافشان به اشتراک می گذارند، بیشتر از آنچه که در اطرافشان رخ داده است آگاه هستند. در گذشته، مردم روابط واقعی با یکدیگر داشتند، نه روابط مجازی.

انجام یک آزمایش

ما از شما می خواهیم که یک آزمایش برای خود انجام دهید. وقتی به محل کار یا دانشگاه می روید، تلفن همراه خود را فقط برای یک روز نبرید. آن را در خانه قرار دهید، آیا می توانید این کار را انجام دهید.

ما می توانیم تصور کنیم که شما چه می گویید « من هرگز این کار را انجام نمی دهم؟ این غیرممکن است». فقط فکر کردن بدون تلفن همراه شما، حتی برای یک مدت کوتاه، به شما استرس می دهد.

سؤال مطرح می شود: “چه کسی رییس است؟ شما یا موبایل شما؟”

ممکن است چند دلیل برای اینکه شما به تلفن همراه خود نیاز دارید وجود دارد:

  • اگر همسرتان به شما نیاز دارد چه؟
  • اگر یک مورد اورژانس رخ دهد و شما نیاز به یک تلفن دارید چه؟
  • شما باید با دوستان خود در ارتباط باشید.
  • شما باید اخبار را بخوانید.

اینها برخی از عذرهایی هستند که ممکن است شما داشته باشید.این دلایل منطقی است. اما در گذشته افراد بدون تلفن همراه زندگی می کردند، آنها خیلی خوب زندگی می کردند.

هیچ مشکلی وجود ندارد که شما ندانند شما چند ساعت کجا هستید. مطمئنا جهان پایان نخواهد یافت.

بدون تلفن ، شما از جهان اطراف شما مطلع خواهید شد. حتی غذای برای شما طعم بهتری دارد، زیرا وقتی غذا می خورید، فقط روی غذای خود تمرکز می کنید، نه چیزی که بر روی دستگاه تلفن همراه شما اتفاق می افتد.

قدرت درونی برای جا گذاشتن موبایل

جا گذاشتن موبایل در خانه نیاز به قدرت درونی و عزت نفس دارد، و در نتیجه، این یک تمرین عالی برای توسعه توانایی ها است. البته، آسان نیست، و اگر انجام دهید، مطمئنا برای شما یک دستاورد بزرگ خواهد بود.

برایتان ساده تر می کنیم، تلفن همراه خود را با خود بیاورید و آن را در کیف یا جیب خود بگذارید، اما تا زمانی که به خانه برگردید، آن را خاموش نگه دارید. این به شما این امنیت را می دهد. اما شما باید تمام زندگی روزمره خود را بگذرانید و نباید وسوسه شوید که تلفن همراه خود را روشن کنید.

راه دیگر این است که هر ۳۰ دقیقه تلفن همراه خود را خاموش کنید. البته، هنگام انتظار یک تماس مهم، شما نباید این کار را انجام دهید. شما آماده اید که این آزمایش را انجام دهید؟

مشاوره مجیب برای ورزش بدون موبایل

ورزش بدون موبایل

از آنجا که وابستگی به گوشی موبایل ذهنی است تا جسمی ، روش ترک گوشی موبایل هم متفاوت است و بخش روانپزشکی در ترک آن اهمیت خاصی دارد.  به همین دلیل لازم است ترک گوشی موبایل را تحت نظارت یک روانشناس بالینی و حمایت از یک روانشناس برای بهبود مهارت و بهبود روابط بین فردی بپردازیم. درمان های ارائه شده توسط روانشناسان و روانپزشکان می تواند میزان بازگشت فرد به استفاده بیمارگونه از گوشی موبایل را کاهش دهد. برای ترک اعتیاد به گوشی موبایل ، می توانید با مشاور متخصص روانشناسی مجیب برای مشاوره تماس بگیرید. برای تماس با کارشناسان متخصص سایت زندگی ما برای از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره  zendeghima.irاز سراسر ایران تماس بگیرید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه