بهترین مرکز مشاوره نوروفیدبک در تهران

مرکز مشاوره درمان نوروفیدبک تهران
   

مرکز مشاوره نوروفیدبک تهران

جالب است بدانید در مغز همه ی انسان ها، میلیون ها فرآیند خودکار به طور غیر ارادی اتفاق می افتد. فرآیند های غیر ارادی بسیار زیادی که به طور کامل از زمینه های  آگاهی و اختیار انسان دور است و هیچ کدام از انسان ها نمی توانند در مورد چگونگی عملکرد هر کدام از واکنش های فیزیولوژیک غیر ارادی و موج های مغزی موجود در مغزشان اطلاعات دقیق و روشنی بدست آورد.

کلمات کلیدی(نوروفیدبک|نوروفیدبک چیست؟ |مشاوره نوروفیدبک|مشاوره نوروفیدبک در تهران | بهترین مرکز مشاوره )
زمان مطالعه تخمینی : ۷ دقیقه

برای انجام نوروفیدبک ضروری است که یک مرکز مشاوره نوروفیدبک معتبر و با تجربه انتخاب نمایید. ما به شما عزیزان تهرانی، یکی از بهترین مرکز مشاوره نوروفیدبک تهران را معرفی می کنیم. سایت زندگی ما یکی از بهترین مرکز مشاوره نوروفیدبک تهران به شمار می آید. برای تماس با مرکز مشاوره تلفنی مجیب کافیست شماره zendeghima.ir شماره گیری نمایید. شما عزیزان حتی در روز های تعطیل می توانید از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب تماس حاصل فرمایید و از خدمات این مرکز بهره مند شوید.

انتخاب بهترین مرکز مشاوره نوروفیدبک تهران

سایت زندگی ما یکی از بهترین و با سابقه ترین مرکز مشاوره نوروفیدبک تهران است که این مرکز مشاوره دارای مشاورین مجرب و کارآزموده می باشد. سایت زندگی ما در زمینه نوروفیدبک دارای تجربه بسیار زیادی است و تمام هدف این مرکز مشاوره این است که بتواند بهترین خدمات را به شما تهرانی های عزیز ارائه دهد.

برای انجام نوروفیدبک باید مرکز مشاوره ای انتخاب کنید که معتبر و دارای تجربه بسیار فراوانی در زمینه نوروفیدبک داشته باشد تا بتوانید بهترین نتیجه را دریافت نمایید. مرکز مشاوره تلفنی مجیب در تمامی روز های هفته حتی روز های تعطیل از ساعت ۰۸ الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی به شما عزیزان تهرانی و سایر شهر های دیگر می باشند. برای تماس با مرکز مشاوره تلفنی مجیب شماره zendeghima.ir شماره گیری نمایید تا بتوانید از روش ها و راهنمایی های منحصر به فرد این مرکز مشاوره بهره مند شوید.

نوروفیدبک چیست؟

مرکز مشاوره نوروفیدبک تهران

 

نوروفیدبک نوعی بیوفیدبک است که موج های مغزی را اندازه می گیرد تا سیگنال تولید کند و به عنوان بازخورد برای آموزش تنظیم عملکرد مغز استفاده شود.

نوروفیدبک معمولا با استفاده از ویدئو یا صدا ارائه می شود. اکثر افراد عملکرد مغزی طبیعی دارند، هنوز اختلالات مغزی یا عواطف مزمن وجود دارد که بر زندگی روزمره آنها تأثیر می گذارد. این جایی است که نوروفیدبک می تواند کمک کند.

مرکز مشاوره تلفنی مجیب یکی از مجرب ترین مرکز مشاوره ها در زمینه نوروفیدبک در شهر تهران است. شما عزیزان می توانید برای آشنایی با نوروفیدبک و حتی نحوه عملکرد این روش با مرکز مشاوره تلفنی مجیب تماس برقرار نمایید تا مشاورین با تجربه و متخصص ما توضیحات لازم را برای شما عزیزان بدهند.

نوروفیدبک راهی برای تمرین فعالیت مغزی است. این بیوتفرم برای مغز است. برای درک نوروفیدبک ابتدا باید کمی امواج مغزی را درک کنیم. با استفاده از سنسورها روی پوست سر، می توان این فعالیت را اندازه گیری می شود. با نرم افزار تجزیه و تحلیل مغز (نقشه مغز QEEG)، می توان اندازه موج های مغزی شما اندازه گیری شود. هنگامی که نواحی نگران کننده مشخص باشد، می توان یک برنامه آموزشی برای کمک به جلب مغز و به راحتی و کارآمد ایجاد شود.

برای تماس با بهترین مرکز مشاوره نوروفیدبک تهران می توانید با شماره zendeghima.ir تماس برقرار نمایید. این مرکز مشاوره در تمامی روز های هفته حتی روز های تعطیل از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.


 درباره نوروفیدبک و کاربرد آن بیشتر بدانید.

نوروفیدبک چگونه کار می کند؟

نحوه کار نوروفیدبک بدین صورت است که شما می توانید به تماشای یک فیلم که خود انتخاب نموده اید بپردازید. هنگام تماشای فیلم انتخابی خود، یک EEG (سنسور در سرتان) میزان شار مغز شما را سریع یا کند می کند و ناخودآگاه مغز شما را  در سرعت مطلوب ترغیب می کند.

فیلم هایی که تماشا می کنید تنها زمانی اتفاق می افتد که موج مغزی شما در محدوده بهینه ای عمل کند و مغز شما را متقاعد کند. هنگامی که مغز موج های شما با نرخی که خیلی آهسته، اغلب یا خیلی سریع به نظر می رسد، فیلم متوقف می شود. بازخورد فوری برای مغز شما فراهم می شود که چیزی غیر از تعادل باشد.

در طول برنامه تمرینی، مغز شما ممکن است از این بازخورد یاد بگیرد و تغییرات ساختاری پایدار در مغز شما ممکن است اتفاق بیفتد، به این معنا که مغز بتواند به طور مداوم در محدوده بهینه خارج از محیط آموزشی تمرین کند و علائم شما را تسکین دهد.

کدام بیماری ها با نوروفیدبک درمان می شود؟

مرکز مشاوره نوروفیدبک تهران

نوروفیدبک برای درمان بسیاری از بیماری ها مانند: ADHD و ADD، اختلالات استرس، اضطراب، حملات هراس، اوتیسم، Aspergers، افسردگی، سردرد، میگرن و مشکلات خواب استفاده می شود. همچنین ممکن است برای کمک به نگرانی های حافظه مورد استفاده قرار می گیرد.

برای کمک به افراد مبتلا به صرع، PTSD، سندرم Tourette، رفتارهای وسواسی / اجباری و تجاوز کاربرد دارد.همچنین برای تعمیر آسیب مغزی از سکته مغزی یا آسیب مغزی آسیب دیده است.

بسیاری از ورزشکاران حرفه ای و متخصصان کسب و کار نیز با استفاده از تمرکز بیشتر و مدیریت بهتر استرس، از عملکرد نوروفیدبک برای بهبود عملکرد ذهنی و بهره وری بهره می برند. بسیاری از افراد مزایای مکمل برای آموزش نوروفیدبک را تجربه می کنند که می تواند شامل بهبود کیفیت خواب، اضطراب کمتر، توانایی بیشتر برای انطباق و مبارزه با چالش های روزانه و پردازش شناختی بیشتر باشد.


شاید برای شما هم جالب باشد درباره اختلال شخصیت اسکیزوتایپال بیشتر بدانید.

نتیجه گیری

نوروفیدبک روشی است برای درمان اختلال کم توجهی و بیش فعالی، اختلالات افسردگی و اضطراب و … که درسایت زندگی ما که یکی از بهترین مرکز مشاوره نوروفیدبک تهران به شمار می آید به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای انجام می شود. سایت زندگی ما با مشاورین متخصص در این زمینه رتبه اول را در نوروفیدبک در شهر تهران را دارا می باشد.

شما عزیزان تهرانی و حتی عزیزانی که در دیگر شهر های کشور ساکن هستند می توانند از طریق شماره zendeghima.ir با سایت زندگی ما تماس حاصل فرمایند. این مرکز مشاوره از ساعت ۰۸ الی ۱۲ شب در تمامی روز های هفته حتی روز های تعطیل آماده پاسخگویی به تماس شما عزیزان می باشند. بنابراین توصیه می کنیم اگر می خواهید بهترین نتیجه را  از این روش درمان دریافت نمایید مرکز مشاوره تلفنی مجیب را انتخاب نمایید.

 

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه