مشاوره انتخاب رشته کنکور

مشاوره انتخاب رشته کنکور
   

مرحله مشاوره انتخاب رشته کنکور یکی از با ارزش ترین و مهم ترین مراحل زندگی جوانان به شمار می آید. در این مرحله از زندگی جوانان علاوه بر خود داوطلب اطرافیان آن ها و بیشتر والدین آن ها دارای استرس و نگران هستند.

کلمات کلیدی:( مشاوره انتخاب رشته کنکور|انتخاب رشته  |مشاوره انتخاب رشته)

مدت زمان مطالعه: ۶ دقیقه

این استرس و نگرانی را می توانید با انجام مشاوره انتخاب رشته کنکور در بهترین مرکز مشاوه ایران کاهش دهید. اگر شما هم امسال کنکور دارید می توانید از خدمات سایت زندگی ما استفاده نمایید. سایت زندگی ما با مشاوران با تجربه و با سابقه زیاد در زمینه مشاوره انتخاب رشته کنکور آماده پاسخگویی به تماس های شما عزیزان می باشد.

با مشاوره انتخاب رشته کنکور با کمک مشاوران متخصص مرکز روانشناسی مجیب می توانید برای آینده خود تصمیم بهتری را بگیرید، زیرا با کمک مشاوران می توانید ببینید با رتبه شما در کنکور در سال های قبل افراد هم تراز با شما در چه دانشگاهی و چه رشته ای قبول شده اند، آن گاه با دید وسیع تری می توانید تصمیم گیری نمایید که چه رشته هایی را با وجه به علایق خود و رتبه کنکورتان انتخاب نمایید. با وجود مراکز مشاوره برای انجام مشاوره انتخاب رشته کنکور دیگر جایی برای نگرانی و استرس وجود ندارد.

مشاوره انتخاب رشته کنکور

مشاوران سایت زندگی ما در تمامی ایام هفته حتی روز های تعطیل از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی به تماس های شما عزیزان هستند. کافیست برای تماس با این مرکز مشاوره تلفنی گوشی تلفن را بردارید و شماره   zendeghima.ir شماره گیری نمایید. با کمک مشاوران مرکز مشاوره ما می توانید اطمینان حاصل کنید که موفقیت از آن شماست.

مرحله انتخاب رشته کنکور برای داوطلبان کنکوری از آن جهت که آیندشان وابسته به این انتخاب است بسیار حساس و حائز اهمیت بوده است. اگر در اطراف خود داوطلب کنکور داشته باشید شاهد استرس و نگرانی های خواهید بود. برای کاهش استرس و انتخابی مطمعن برای آینده خود از مشاوره انتخاب رشته کنکور استفاده نمایید.


مطالب مرتبط با این موضوع را می توانید در عناوین زیر مطالعه فرمایید:

انتخاب رشته صحیح در آزمون سراسری

انتخاب رشته کنکور آزاد

مشاوره انتخاب رشته کنکور سایت زندگی ما


با انجام مشاوره انتخاب رشته کنکور از سهمیه های مجاز در انتخاب رشته و اینکه با رتبه شما سال های قبل چه دانشگاه هایی و چه رشته ایی افراد قبول شده اند آشنامی شوید. و مشاران با تجربه می توانند شما را در انتخاب رشته و انتخاب دانشگاه راهنمایی های لازم را انجام می دهند.

ویژگی های مشاوره انتخاب رشته کنکور به صورت تلفنی :

  • تجزیه و تحلیل دقیق رتبه شما با توجه به قبولی داوطلبان کنکوری سال های قبل
  • تطبیق تجزیه و تحلیل رتبه ها و دانشگاه های قبولی با توجه به رتبه داوطلب
  • انتخاب رشته بوسیله مشاوران بسیار با تجربه و کارآزموده
  • اولویت دهی رشته ها براساس علاقه داوطلب و بازار کار آن ها
  • اولویت دهی طبق امتیاز دانشگاه ها در رشته های گوناگون
  • فایل نهایی به صورت پی دی اف برای داوطلب ارسال می شود.

بنابراین به شما داوطلبان عزیز توصیه می کنیم با دانش و آگاهی کم انتخاب رشته کنکور را انجام ندهید. شما عزیزان می توانید با رتبه هرچند کم هم دانشگاه های با امتیاز بالا قبول شوید، تنها افیست با یک مشاوره با تجربه در زمینه انتخاب رشته کنکور مشورت نمایید و از راهنمایی های او استفاده نمایید.

مرکز مشاوره تلفنی مجیب یکی از با تجربه ترین مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور در ایران محسوب می شود. این مرکز مشاوره با سابقه ای بیش از چند دهه توانسته است رضایت مشتریان خود را بدست آورد. با انتخاب سایت زندگی ما دیگر جایی برای نگرانی در خصوص قبل نشدن در دانشگاه وحود ندارد، زیرا مشاوران خبره ما در زمینه انتخاب رشته تجربه  بسیار بالایی را دارا می باشند.

برای تماس با سایت زندگی ما می توانید در تمامی ایام هفته حتی روز های تعطیل از ساعت ۰۸ الی ۱۲ شب با شماره zendeghima.ir   تماس حاصل فرمایید.

توصیه های لازم در خصوص انتخاب رشته کنکور

انتخاب رشته کنکور

برای انجام یک انتخاب رشته خوب  کافیست ابتدا یک لیست از رشته هایی که به آن علاقه دارید تهیه نمایید. سپس با توجه به دفترچه انتخاب رشته دانشگاه های معتبری که رشته مورد علاقه شما را دارند تهیه نمایید و مطابق با معیار های خود الویت بندی نمایید. سپس می توانید به مشاوران سایت زندگی ما مراجعه نمایید و یا حتی با آن ها تماس بگیرید.

آن ها با تجربه در این زمینه می توانند کمک بسیار بزرگی را به شما داوطبان عزیز که نگران آینده خود هستید انجام دهند، مشاور با توجه به علایق شما و معیارهای شما، می توانید بهترین راه ممکن را در اختیار شما قرار دهد. درواقع او تمامی جوانب را با توجه به شرایط شما می سنجد و راه حل هایی را در اختیار شما داوطلبان کنکور قرار می دهند.

مشاوره انتخاب رشته سایت زندگی ما

با توجه به این که در تمامی نقاط کشور جمهوری اسلامی ایران مرکز مشاوره انتخاب رشته خوب وجود ندارد،  برای انجام مشاوره انتخاب رشته کنکور مرکز مشاوره تخصصی مجیب توانسته است با ارائه خدمات تلفنی این امکان را برای تمامی داوطلبان فراهم آورد که تنها با یک تماس از هر نقطه این کشور پهناور بتوانند روش ها و تکنیک های جدید انتخاب رشته را در اختیار داوطلبان کنکور قرار دهند.

اگر شما هم جزء داوطلبان کنکور هستید و برای انتخاب رشته خود به مشکل بر خورده اید می توانید با مرکز مشاوره تلفنی مجیب تماس برقرار نمایید و با کمک مشاوران با تجربه این مرکز انتخاب رشته کنکور خود را انجام دهید. بنابراین در حیاتی ترین و حساس ترین مرحله زندگی خود دقت کافی را داشته باشید تا پشیمان نشوید که چرا با یک مشاوره خوب و با تجربه در این زمینه مشورت نکرده اید.

مرکز مشاوره تلفنی مجیب با مشاوانی با دانش بالا در زمینه انتخاب رشته کنکور آماده هستند تا اطلاات و راهنمایی های لازم را در خصصوص انتخاب رشته در اختیار شما جوانان عزیز کشور قرار دهند تا بتوانید در بهترین دانشگاه کشور با توجه به علایقتان شروع به درس خواندن نمایید تا در آینده به موفقیت های بسیاری دست یابید.

برای تماس با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب می توانید با شماره تماس zendeghima.ir  حاصل فرمایید این مرکز مشاوره از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲شب در تمامی روز های هفته حتی روزهای تعطیل آماده پاسخگویی به سوالات شما داوطلبان عزیز در خصوص انتخاب رشته هستند.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه