دیر انزالی مردان در زندگی زناشویی

   

دیر انزالی مردان یک مشکلی است که اکثر زوج ها با آن درگیر هستند, و همیشه به دنبال راه حلی برای این مشکل می گردند. چون اکثر آقایان زود انزالی دارند به دلیل مشکلات خستگی و کاری و حتی استرس و اضظراب ناشی از زندگی, به همین دلیل اکثر زوج ها با زود انزالی مردان مشکل دارند زیرا این زود ارضا شدن مانع از ارضا شدن خانم ها می شود. ما در این مقاله راه کارهایی را برای حل این مشکل به شما پیشنهاد می کنیم که دیگر نگران این مشکل خود نباشید.

کلمات کلیدی( دیر انزالی مردان | زودانزالی | ارضاشدن | مشکلات جنسی | مقاربت جنسی| انزال | مشاوره جنسی| مشاوره زناشویی|ارگاسم )
زمان مطالعه تخمینی : ۶ دقیقه

در این مقاله مطالب زیر را بررسی میکنیم:

  • علل  دیرانزالی
  • راه کارهای مناسب دیر انزالی مردان

هنگام داشتن مقاربت، اکثر مردان قبل از اینکه زن به ارگاسم برسد تحریک می شوند و به انزال می رسند. اکثر مردان پس از حدود پنج دقیقه و یا حتی کمتر بعد از مقاربت واژینال دچار انزال می شوند. بعضی از مردان می توانند خودشان را نگه دارند و دیرتر به انزال برسند.

شما همیشه می توانید از مراکز مشاوره روانشناسی مجیب که به صورت تلفنی و آنلاین وجود دارند در خصوص این مسائل بهره ببرید. این مراکز روانشناسی به دلیل اینکه پاسخ گویی آنلاین و غیر حضوری دارند باعث می شوند که اگر شما با صحبت کردن به صورت حضوری مشکلی داشته باشید و یا خجالت بکشید از این طریق می توانید بدون رو در رو بودن با مشاور روانشناس خود صحبت کنید و مشکل خود را با او در میان بگذارید. حتی می توانید به انتخاب خودتان مشاور زن یا مرد را انتخاب کنید.

برای این منظور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد یا صفر با شماره ی zendeghima.ir از سراسر ایران و از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب در بستری امن و محرمانه با سایت زندگی ما تماس حاصل فرمایید.

دیر انزالی مردان

راه کارهای مناسب برای دیر انزالی مردان

به توصیه کارشناسان بهتر است که قبل از اینکه مقاربت انجام دهید شریکتان را از راه های رابطه جنسی دهانی و لمس کردن به ارگاسم برسانید. زیرا هم این کار باعث می شود که واژن زن مرطوب و برای عمل مقاربت آماده تر باشد و هم اینکه شما مردان لذت بیشتری از این نزدیکی می برید و اگر هم زود انزال شدید دیگر نگرانی در رابطه با ارگاسم شریکتان نداشته باشید.

شایع ترین اختلالات جنسی در مردان شامل: اختلالات انزال، اختلالات نعوظ و میل جنسی می باشد. این و دیگر مشکلات جنسی را می توان با درمان علل فیزیکی و روان شناختی آن به کمک مشاورین روانشناسی اصلاح کرد.که امروزه مشاوره روانشناسی که به صورت تلفنی و غیر حضوری می باشد این مشکل را برای کاربران حل کرده است.

برای دیر انزالی مردان اسپری های تاخیری تولید شده است که که باعث افزایش مدت زمان مقاربت تا پنج دقیقه بیشتر می شود. این اسپری ها شامل پریلوکاعین و لیدوکایین و بی حس کننده های موضعی هستند. متخصصان روانشناسی، مردانی را که دچار مشکلات فیزیکی و روانی هستند را از مصرف این داروهای بی حسی منع می کنند زیرا اثرات نامطلوبی را بر روی آنها دارد. به همین دلیل توصیه می کنیم که قبل از مصرف هر نوع ماده ای حتما با کارشناسان روانشناسی تلفنی ما در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم را در خصوص مشکلتان به شما عرضه کنند.

توصیه می شود که از این اسپری ها در هر ۲۴ ساعت بیشتر از یک بار استفاده نشود. وگرنه اثرات بدی را بر روی شما خواهد داشت.

البته با توجه به عوارض و برخی خطرات استفاده از اسپری ها، قرص ها و یا مواد تاخیری حتما پیشنهاد می شود قبل از استعمال آنان، از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره ی zendeghima.ir تماس برقرار نمایید و از سکس تراپ های مرکز مجیب کمک بخواهید.

یکی دیگر از راه هایی که باعث دیر انزالی مردان می شود, منحرف کردن فکر خود به چیزهایی غیر از مقاربت است. که این خود شاید باعث دوری مردان از شرکای جنسیشان شود که چندان توصیه نمی شود.

یک راه دیگر, بیرون کشیدن آلت و متوقف کردن عمل مقاربت می باشد. که ممکن است چند دقیقه رابطه جنسی را به طول بیانجامد.

به شرکای جنسی مردان توصیه می شود که اگر شوهرانشان مشکل در دیر انزالی دارند هیچ وقت سر آلت تناسلی آن ها را لمس نکنند زیرا این تحریک باعث زود ارضا شدن در مردان می شود.

برای مردانی که هیچ کدام از این راه کارها عملی نمی شود کارشناسان داروهایی را به آنها پیشنهاد می دهند. که بعضی از داروهای ضد افسردگی که تجویز می شوند می توانند انجام مقاربت را طولانی تر کنند.

برای دیر انزالی مردان کارشناسان روانشناسی داروهایی مانند: آنتی هیستامین سیپروهپادین, داروی ضد آنفولانزا و داروی آمانتادین را برای درمان تاخیر در انزال تجویز می کنند.

در بعضی مواقع توصیه می شود که از کاندوم ضخیم یا دو یا سه تا کاندوم همزمان استفاده کنید تا دیرتر به انزال برسید.

مشکلات در انزال ممکن است به نظر ساده بیایند و با این راه حل ها بر طرف شوند. اما بسیاری از مواقع مشکلات انزال مربوط به مشکلات گسترده تری هستند که نیاز دارد حتما شما با یک روانشناس در این خصوص صحبت کنید تا این مشکل را از پایه ریشه کن کنید.

چه چیزی مردان را از دیر انزالی باز می دارد؟

سطوح پایین تستوسترون, داروهای تجویزی مانند داروهای ضد افسردگی, داروهای فشار خون بالا, اختلالات رگ های خون مانند آترو اسکلروز یعنی سخت شدن شریان ها و فشار خون بالا, سیگار کشیدن, الکل و مصرف مواد مخدر, این اختلالات باعث می شوند که مردان دچار مشکلات مربوط به انزال و کاهش میل جنسی شوند.

حتی روش تغذیه هم در انزال مردان بسیار تاثیر دارد. بسیاری از مشکلات در انزال مردان در فکر و مغز آنهاست و باید با با مراجعه به مشاور روانشناس آنها را برای همیشه برطرف نمایند.

این افراد با کمک گرفتن از مراکز مشاور تلفنی می توانند مشکل خود را برطرف کنند.

مزایایی که این مراکز مشاور تلفنی نسبت به بقیه مراکز مشاوره دارند شامل: مشاوره تخصصی روانشناسی در هر زمینه ای که نیاز داشته باشید است.

امکان تماس و پاسخگویی در تمام طول روز

مشاوره آنلاین با خانم یا آقا به انتخاب شما

هزینه ای که در مشاوره تلفنی پرداخت می کنید هیچ گونه هزینه اضافی نسبت به سال گذشته برای شما ندارد. و به شما کمک می کند که در این ترافیک و شلوغی نیاز به مراجعه حضوری شما نباشد و آنلاین و در هر جای دنیا که باشید بتوانید از این خدمات بهره بگیرید.

تماس با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد یا پیش شماره از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی در ایام تعطیل با شماره ی zendeghima.ir میسر می باشد.

سایت زندگی ما آماده پاسخ گویی به شما عزیزان با بهترین مشاوران در سراسر کشور می باشد. تا مشکلات شما را در بهتر شدن زندگی و روابط شما بهبود بخشند.

 

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • بدیری
    5 سال پیش

    راه کارهای ودرمان طبیعی در مشکل زود انزالی را شرح دهید