توجه آقایان در جلسه اول ملاقات به چه چیزهایی است؟

   

توجه آقایان در جلسه اول ملاقات به چه چیزهایی است؟ قرار اول بار با یک دوست و یا مرد مورد علاقه یک جلسه حیاتی است. اگر اولین قرار ملاقات با پسر مورد نظر خود داشته باشید، قطعا نمی خواهید اولین بازدید شما، آخرین باشد! شما می خواهید جذاب، هوشمندانه، صمیمی باشید، با این وجود پخته شده، برای اولین بار او را تحت تاثیر قرار دهید تا جذب شود. به طوری که پسر تشویق می شود که بیشتر در مورد شما بداند و شانس خود را برای ملاقات و حتی ازدواج افزایش دهد.

کلمات کلیدی:( عقدهای طولانی|دوست یابی بر روابط اجتماعی)

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

اما جذب مردان در اولین برخورد تنها زمانی ممکن است اگر شما بدانید که مردان معمولا در ابتدا با توجه به چه مواردی، چه توافق نامه عمل کرده، چگونه در اولین جلسه از آشنایی رفتار کنید و چه باید بگویید تا مورد سوءتفاهم قرار نگیرید. مسئله ای که در این مقاله به آن پرداخته شده است توجه آقایان در اولین قرار است..

توجه آقایان در اولین قرار ملاقات

توجه آقایان

اگر اولین قرار ملاقات شما با پسر دوست داشتنی تان باشد و شما می خواهید یک قرار ملاقات عالی و شگفت انگیز ایجاد کنید، به طوری که او شما را دوست داشته باشد، مراحل زیر را انجام دهید:

ظاهر درخشان و احساس تناسب اندام

شاد باشید و خوشحال و لباس مناسب را برای اولین قرار ملاقات ارائه دهید. حتی اگر برای شام معمولی بیرون بروید، لباس زیبا بپوشید. اجتناب از پوشیدن لباس ورزشی. مو و ناخن خود را تزئین کنید از لباسی مناسب برای بدن خود استفاده کنید و بیش از حد کوتاه یا تنگ نباشد، شما نباید بی ارزش و قابل دستیابی باشید اگر در هنگام ملاقات لباسهایتان راحت نیستند، نمیتوانید در طرف دیگر و در مکالم هی خود تمرکز کنید. سعی نکنید شلوار و جوراب های تنگ را بپوشید.

شما باید تمیز و زیبا باشید. عطر خوب می تواند بعد از انتصاب احساسات مردان را حفظ کند. از عطر تند استفاده نکنید.آرایش ملایم و استفاده از رژ لب و خط چشم را از دست ندهید!

عزت نفس بالا

نشان دهید که از خودتان اعتماد به نفس دارید و بر این باورید که برای او جذاب هستید. مطمئنا در اولین قرار ملاقات ممکن است راحت نباشید. در مواجهه با آن، شما عصبی هستید و ممکن است دستان و زیر بغل شما عرق کنید، اما اجازه ندهید که آنها را ببینند. چطور این کار را انجام می دهید؟ خوب از دئودورانت های قدرتمند استفاده کنید و وانمود کنید عرق نداشته اید. حتی اگر واقعا در این لحظه خوب نباشید، خود را  به او با اعتماد به نفس نشان دهید. مردان عاشق زنان با اعتماد به نفس با غرور هستند.

به عبارت دیگر به پسر رویایی خود نشان دهید که به خودتان اعتقاد دارید. چطور باید این کار را انجام داد؟ خوب با او درباره رویاهای خود صحبت کنید و آینده را دوست داشته باشید. فقط در مورد رویاهای خود صحبت نکنید، حتی  در مورد برنامه هایی که برای این رویاها دارید صحبت کنید. گام هایی را که برای برداشتن رویاهای خود برداشت کرده اید توضیح دهید و از او بخواهید در مورد رویاهای خود و مراحل انجام شده برای انجام آن صحبت کند. اکثر مردان عاشق زنان پر افتخار هستند.

به او نشان دهید که او کنترل دارید و نیازی به مراقبت ندارید. همچنین، به او نشان دهید که شما یک فرد منحصر به فرد هستید با به اشتراک گذاشتن چیزهایی که به شما نشان خاصی می دهد. این مسائل می تواند شامل استعدادها، خواسته ها و یا توانایی ها مانند موسیقی، شرکت در ورزش والیبال یا .. باشد.

صادق باشید

ما می دانیم که انجام آن سخت تر از آن است که به نظر می رسد، اما شما می توانید آن را انجام دهید. صادقانه بگویم مشکل زمانی شروع می شود که شما سعی می کنید خود را از آنچه که هستید بهتر نشان دهید. چرا؟ از آنجا که او احتمال بیشتری دارد که شما را بشناسد. در عوض، شما خودتان باشید، و حتی اگر او شما را دوست نداشته باشد، شاید این رویا به نظر شما برسد. در این مورد، خونسردی خود را حفظ کنید و به دنبال یک فرد بهتر باشید. خوب، چگونه می توانید به اولین قرار ملاقات خود برسید؟

تم هایی را انتخاب کنید که برای شما و پسر رویای شما جذاب است. آیا شما هر دو هدف نهایی دارید؟ آیا میدانید که کار شما یکسان است؟ آیا هر دو از یک نوع موسیقی، فیلم یا کتاب لذت می برید؟ بله در مورد این موارد که دارید صحبت کنید اما در مورد خودتان و چیزهایی که دوست دارید یا دوست ندارید دروغ نگویید فقط به این خاطر که او دوست دارد. صادقانه، مرد رویایی شما تحت تأثیر حقیقت شما قرار نخواهد گرفت، اما اگر بعدا به او دروغ بگویید، ناراحت خواهد شد.

مشاوره مجیب برای توجه آقایان
توجه آقایان

همانطور که ذکر شد، شما لازم نیست با همه چیز موافقت کنید تا جذب او شوید و او در اولین قرار ملاقات تحت تاثیر قرار گیرد. طعم و مزه واقعی خود را بیان کنید و می توانید با شوخی صحبت کنید. او به این دلیل افتخار می کند زیرا می داند که شما کسی نیستید که ذهن خود را برای او تغییر دهید مهم نیست چقدر او را دوست دارید.

مردان عاشق چالش های شیطانی و جوک هستند، بنابراین فکر نمی کنم که شما باید با همه چیز که می گوید موافقت کنید. همچنین نشان می دهد که شما زن هستید که ایده های خود را دارد. فعال باشید و با او بحث کنید. اگر در اولین ملاقات با یک پسر طناز باشید، می توانید با شأن و شجاعت شوخی کنید که می توانید او را تحت تاثیر قرار دهید. تمرین کنید، این همیشه به طور طبیعی اتفاق نمی افتد اما، بیشتر با تمرین بیشتر.

برای جذب پسر مورد علاقه در اولین بازدید، لباس مناسب، عطر و ظاهر شیک داشته باشید. به خودتان افتخار کنید، صادق باشید و خودتان باشید. به چالش کشیدن او تا آنجا که ممکن است جذابتان کند.

برای تماس با کارشناسان متخصص و با تجربه و تواتمند سایت زندگی ما برای توجه آقایان از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره  zendeghima.irاز سراسر ایران تماس بگیرید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه