بهترین مرکز مشاوره درمان فوبیا در تهران

بهترین مرکز مشاوره درمان فوبیا در تهران
   

بهترین مرکز مشاوره درمان فوبیا در تهران با سازمان دهی اصولی از گروه روانشناسان و مشاوره های بالینی در زمینه های متعددد روانشناسی مثل درمان انواع فوبیا در مرکز مشاوره درمانی صورت می گیرد.

کلمات کلیدی:(بهترین مرکز مشاوره درمان فوبیا|مشاوره درمان فوبیا |مشاوره درمان فوبیا در تهران |درمان خود فوبیا )

مدت زمان مطالعه: ۵ دقیقه

بیماری فوبیا یکی از انواع اختلالات اضطرابی شایع در بین تمامی افراد یک جامعه است که دلایل متعدد و انواع گوناگونی را در حوزه خود جای داده است.

بنابراین برای حل این مشکل نمی توان دست رو دست گذاشت تا شاید روزی فرا برسد و مشکلات فوبیا به خودی خود حل شوند.

بیماری های روانشناختی جز آن دسته از بیماری هایی هستند که وقتی از الویت های مهم درمانی برخوردار نباشند، سایه سیاه آن ها بر روی تمامی حالات روحی وجسمی گسترده می شود و زمانی به خود می آییم که این سایه همه جای بدن ما را فرا گرفته اند.

در هر صورت بهترین مرکز مشاوره درمان فوبیا در تهران باید مرکزی باشد که در این زمینه یعنی فوبیا تحقیقات گسترده و تجربیات وسیعی داشته باشد تا افراد از جنس های مختلف فوبیا با خیال راحت، مطمئن باشند که درمان فوبیا بدون شک امکان پذیر است و تا آخرین مرحله با عزم راسخ روند درمان را پمی توانند یش ببرند.

هدف از این مقاله شناسایی روش های درمانی فوبیا در بهترین مرکز مشاوره درمان فوبیا در تهران است.

بهترین مرکز مشاوره درمان فوبیا در تهران: تشخیص فوبیا

بهترین مرکز مشاوره درمان فوبیا در تهران

تنها راه تشخیص ترس های خاص هر فرد تنها با یک مصاحبه بالینی کامل به همراه دستورالعمل های تشخیصی قابل انجام است و بهتر است بگوییم که این روش کاملا اصولی است.

در بهترین مرکز مشاوره درمان فوبیا در تهران باید در مورد خود شما، ویژگی های شما، علائم شما در مورد شی و یا موضوع مورد ترس، سابقه پزشکی  و مسائل دیگر روان پزشکی و مشکلات اجتماعی سوالات و بررسی هایی انجام شود.

پزشک با توجه به معیار های مختص در علم روانشناسی بالینی می تواند با متمرکز شدن بر اطلاعات حاصله در مورد شما درمان را در مسیر شروع و عملی قرار دهد.

 بهترین مرکز مشاوره درمان فوبیا در تهران:رفتار درمانی

معمولا یکی از گزینه های که در بهترین مرکز مشاوره درمان فوبیا در تهران صورت می گیرد، تمرکز بر روی رفتار بیمار و ادامه بخشی از روند درمان بیمار از ناحیه رفتار درمانی است.

به خاطر اینکه در برخی شرایط فرد حتی اگر حالت وخیمی از فوبیا را داشته باشد و دکتر صلاح ببیند که با دارو درمانی می توان بخشی از درمان موثر را عملی کرد، باز هم نظر بیشتر متخصصان روان درمان این است که با رفتار درمانی کیفیت زندگی فرد را بهبود ببخشیم، به طوری که رفتار بیمار تحت تاثیر ترس های گوناگون محیط زندگی قرار نگیرد و به خوبی یاد بگیرد چگونه می تواند به بهترین وجه مدیریت افکار، احساسات خود را داشته باشد.

اگر رفتار درمانی به بهترین صورت انجام بگیرد، اضطراب ها و استرس ها دیگر کنترلی بر زندگی فرد ندارند و معمولا در همان زمان مقرر در بهترین مرکزمشاوره درمان فوبیا در تهران این امید حاصل می شود که درمان نتیجه بخش خواهد بود.

بهترین مرکز مشاوره درمان فوبیا در تهران: روان درمانی

صحبت کردن با یک متخصص سلامت  روان می تواند بکمک موثری در درمان مشکلات مربوط به روان از جمله فوبیا باشد.

در بهترین مرکز مشاوره درمان فوبیا در تهران، مشاور سعی دارد تا هر آنچه که به عنوان فوبیا در احساسات، رفتار، افکار و خلقیات شما جای گرفته و بخشی از این جزییات رفتاری و روحی شما شده است، یک فوبیا زدایی انجام دهد تا اینکه علائم و آثار فوبیا از بین برود و همین که اضطراب و استرسی که به دنبال فوبیا  همراه می شود، به خوبی مدیریت و کنترل شوند.

مثلا اگر از آسانسور می ترسید، ابتدا رفتن از یک طبقه به طبقه دیگر را با آسانسور را آزمایش می کنید و بار دیگر یک طبقه افزوده می شود و در مرحله آخر در یک آسانسور شلوغ قرار می گیرد که با کنترل استرس و اضطراب خود می توانید فوبیا حاصل از آسانسور را درمان کنید.

روان درمانی به همراه رفتار درمانی که در بالا به آن اشاره شد؛ فرد را در معرض فوبیا قرار می دهند و با این تکنیک یعنی در معرض قرار گرفتن مقابل شی، حادثه و وضعیت می توانید آن رفتار ها و حالاتی را که تا کنون در مقابل این موارد داشته اید؛ مدیریت و کنترل کنید و اکنون می توانید منطق خود را هم حکمفرما کنید که فوبیا شما کاملا غیر منطقی است، چرا که در وضعیت فوبیا قرار گرفتید و اتفاق خاصی نیفتاد.

 بهترین مرکز مشاوره درمان فوبیا در تهران:دارو درمانی

بهترین مرکز مشاوره درمان فوبیا در تهران

به طور کلی روان درمانی با استفاده از قرار گرفتن در معرض درمان موفق در درمان ترس های خاص است. با این حال، گاهی اوقات داروها می توانند به کاهش علائم اضطراب و ناامیدی که از فکر کردن یا قرار گرفتن در معرض جسم یا وضعیتی که می ترسند، کمک کنند.

داروها ممکن است در حین درمان اولیه  برای استفاده کوتاه مدت در موقعیت های خاص و غیرمستقیم مانند مشکلات پرواز با هواپیما، صحبت کردن عمومی استفاده شوند. از جمله این داروها می توان به:

دارو های بتا اشاره کرد، این داروها اثرات تحریک کننده آدرنالین را  کم می کنند، مانند افزایش ضربان قلب، افزایش فشار خون، تپش قلب را به طرز قابل توجهی کاهش می دهد.

همچنین توصیه درمانگر این است که از مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی به شدت پرهیز کنید و از رژیم غذایی سالم حاوی سبزیجات و میوه جات استفاده کنید.

مرکز مشاوره تلفنی مجیب

همان طور که گفته شد،برای درمان فوبیا خیلی خوب است که به بهترین مرکز مشاوره درمان فوبیا در تهران بروید، یکی از این مراکز مهم ،سایت زندگی ما می باشد؛ که در زمینه درمان فوبیا و شاخه های متنوع این بیماری رزومه خوبی دارد.

در این مرکز انواع فوبیا مثل فوبیا از ارتفاع، فوبیا مرگ، فوبیا جمع و انواع دیگر با متخصصان بسیاری مورد بحث و بررسی قرار گرفته که نتیجه اثر بخشی بر بیماران داشته و بدون هدر دادن زمان با تکنیک و تست های روانشناسی نوع فوبیا را تشخیص داده و سپس درمان هدف را اجرا کرده اند. این درمان نه تنها در مورد انواع فوبیا انجام شده بلکه در مورد طیف وسیعی از افراد مختلف اعم  از کودک تا سالمند صورت گرفته که همین طیف وسیع و مختلط می تواند، اطمینان کافی در مورد درمان فوبیا با خیال راحت را در بهترین مرکز  مشاوره درمان فوبیا در تهران بدهد.

جهت این منظور، یعنی درمان فوبیا می توانید در تمامی ایام هفته حتی در تعطیلات رسمی با بخش نظرات پست  از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب تماس حاصل فرمایید.

 

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه