چگونه با یک مرد بی توجه رفتار کنیم؟

رفتار با مرد بی توجه
   

به نظر می رسد دانستن و فهمیدن مردانی که به نوعی و متفکرانه نگاه می کند کمی دشوار است، رفتار با مرد بی توجه وقتی که بنا به اشتراک گذاری احساسات و عمق هیجانات است، کاملا این نکته را به شما نشان می دهد که آن ها کمی سرد هستند و این کار را برای شما سخت می کند.

کلمات کلیدی:(مرد بی توجه| رفتار با مرد|رفتار با مرد بی توجه)

مدت زمان مطالعه: ۷ دقیقه

آیا زمانی که با همسر خود، برای پیاده روی برای تغییر آب و هوا می روید و بعد از یک ساعت بدون گفتن کلمه ای به خانه باز می گردید؟ ناامید کننده و خسته کننده است، آیا اینطور نیست؟ جهت کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می توانید با سایت زندگی ما به صورت همه روزه ارتباط برقرار نمائید و از خدمات بهترین روانشناسان به صورت تلفنی بهره مند شوید.

 شناخت رفتار با مرد بی توجه

اگر این احساس سردی که شما اغلب با شریک زندگی خود دارید، می توانید نشانه ای از این باشد که او گروهی از افرادی است که احساسات خود را بیان نمی کنند. این تیپ اشخاص یک فرد کاملا طبیعی هستند که نمی توانند عمیق ترین احساسات خود را بیان کنند و به ندرت به مسائل مربوط به عشق علاقه نشان می دهند یا احساسات خود را با دیگران به اشتراک می گذارد. برای رفتار با مرد بی توجه آنها ممکن است نیاز به توجه داشته باشند اما هرگز نمی توانند روابط احساسی با کسی برقرار کنند.

رفتار با مرد بی توجه

احساس موقتی و رفتار با مرد بی توجه

این اتفاق زمانی می افتد که یک فرد از تجربه احساسات خود به دلیل خاصی جلوگیری کند. به عنوان مثال، افرادی که به نوعی خودخواهانه هستند و می خواهند به موقعیت خاصی دست پیدا کنند، ممکن است قادر به بیان احساسات واقعی خود نباشند تا زمانی که به رویاها و آرزوهای خود برسند. کسانی هستند که پس از طلاق یا نارسایی عشقی و یا یک رابطه ناخوشایند احساس عاطفی و احساسی دارند. برای این افراد، مصالحه و مهربانی برای نشان دادن به شخص دیگری و داشتن یک رابطه منطقی بسیار دشوار است. همه اینها باعث می شود که اگر دلیل سرد بودنشان مزمن تر شود دیگر کسی نتواند در قلب آن ها نفوذ کند. برای شناخت رفتار با مرد بی توجه اگر احساس می کنید چیزی در رابطه شما وجود دارد، ممکن است به دلیل عدم ارتباط عاطفی باشد.

انجام دادن کار ها به تنهایی

ترجیح می دهد تمام کارها را به تنهایی انجام دهد. اگر همسر شما هرگز شما را در سفر، برنامه ها و فعالیت های دیگر نمی برد، پس احتمال دارد که فرد سخت گیری از نظر احساسی باشد. چنین افرادی همیشه دوست دارند فاصله خود را از دیگران حفظ کنند اما سعی نکنند دیگران را درک کنند. تنها بودن و انجام کارها به تنهایی آنها را از درگیری های احساسی محافظت می کند و این چیزی است که آنها به دنبالش هستند و آرامش می یابند. برای مشاوره در رابطه با رفتار با مرد بی توجه می توانید در روزهای تعطیل هم با سایت زندگی ما ارتباط برقرار نمائید.

بروز ندادن احساسات

این یک ایده نادرست در میان خانم هایی است که مردان احساس نمی کنند، اما این مورد نیست. مردان احساسات خود را پنهان می کنند، اما نه همیشه و نه به طور کامل! اما اگر شوهر شما تحت هیچ شرایطی احساسی بروز نکند، یا گاهی اوقات عشق و عواطفی را بیان نمی کند، یعنی رابطه او با شما عاطفی نیست. برای فهمیدن رفتار با مرد بی توجه، رفتار یک مرد چیزهای از درون قلبش را نشان می دهد با شناخت این موارد می توانید به او کمک کنید.

نحوه رفتار با مرد بی توجه

هرگز همسر خود را نادیده نگیرید. بر خلاف زنان، جوهر مردان چنین است که احساسات و عواطف در اولویت قرار نمی گیرند و به جای اینکه آن را بیان کنند، احساسات را از بین می برند، اما در عین حال مسائل زیادی را حل می کنند. برای رفتار با مرد بی توجه در مورد نیازها و انتظارات شوهر خود صحبت کنید. به خاطر داشته باشید که مردان به دلیل مسئولیت های خود از خستگی بسیار رنج می برند. پس بهتر است قبل از صحبت کردن با او از تلاش هایش تشکر کنید. برای آگاهی بیشتر در این زمینه و کسب مشاوره می توانید با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب در ارتباط باشید.

بررسی موقعیت برای رفتار با مرد بی توجه

یک زمان برای صحبت کردن انتخاب کنید که هم شما و هم همسرتان در موقعیت آرام و بدون خستگی قرار دارید و دور از فرزندان هستید. از ناراحتی خود از همسر خود بپرسید. سوالات شما نباید مورد بازجویی قرار بگیرند و سپس وقت خود را برای پاسخ دادن به آنها قرار دهید و عجله نکنید که آنها را بشنوید. جهت رفتار با مرد بی توجه سعی نکنید سوالات طولانی و بلند بپرسید. آقایان را فراموش نکنید، اگر آنها با مشکلات مواجه شوند، احساسات و عواطف آنها کاهش می یابد؛ بنابراین توجه شوهر را به مشکلات زناشویی و مشکلات محیط خانواده متصل نکنید. اکثر مردان اگر مشکلی داشته باشند، تعادل روانی آن ها بهم می خورد.

مناسب ترین رفتار با مرد بی توجه

یکی از رفتارهای مناسب با شوهر بی توجه نشان دادن این است که او را درک می کنید. به طور واضح و کامل به همسرتان بگویید که شرایط کاری و روحی او را درک می کنید. وقتی همسر شما صحبت می کند، به او توجه کنید و سر خود را به عنوان شواهدی از کلمات او تکان دهید. یک شوهر بی توجه نمی تواند عشق خود را بیان کند. اگر دوست دارید احساسات خود را در مورد رفتارهای خاص خود بدانید، به جای انتقاد از او صحبت کنید.

رفتار با مرد بی توجه

نشان دادن علاقه به شوهر

لمس و نوازش فیزیکی برای شوهر بی توجه بسیار موثر است. محبت و مهربانی مردان در نوازش رشد می کند. این باعث می شود مکالمه احساسی بین شما و شوهرتان راحت تر باشد تا احساساتتان را بیان کنید. برخی از همسران بی توجه متوجه رفتارهایشان نمی شوند؛ بنابراین، به جای اینکه او را به خاطر انجام رفتارهای مورد علاقه خود سرزنش کنید، بهتر است او را همان اندازه که خودش است، توضیح دهید. برای رفتار با مرد بی توجه وقتی رفتار شوهرتان را توصیف می کنید، قضاوت نکنید که همه چیز خوب یا بد است.

جهت دریافت مشاوره تخصصی به صورت تلفنی می توانید از سایت زندگی ما استفاده کنید که بهترین و متخصص ترین مشاوران و روانشناسان را دارد. برای برقرای ارتباط می توانید از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب به صورت همه روزه حتی در ایام تعطیل نیز اقدام فرمائید. ضمنا برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با رفتار با مرد بی توجه با شماره زیر تماس حاصل نمائید. شماره تماس:zendeghima.ir

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه