اعتیاد به موبایل و عوارض آن

درمان اعتیاد به گوشی تلفن همراه
   

اعتیاد به گوشی یکی از مشکلات رایج در جامعه امروزی است. طبق تحقیقات انجام شده حدود ۴۳ درصد از افراد مبتلا به اعتیاد به موبایل در معرض چاقی قرار دارند. طبق این تحقیقات نوجوانانی که بیشتر از ۵ ساعت در روز از گوشی تلفن همراه خود استفاده می کنند و در روز حداقل دوبار از نوشیدنی های شیرین استفاده می کنند از فعالیت های بدنی بهره لازم را نخواهند برد.

اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید و یا دارای نوجوانانی هستید که در این دسته از افراد قرار دارند، می توانید با کمک مشاوران مجرب و متخصص در زمینه ترک اعتیاد به گوشی تلغن همراه و صرف غذا اقدام به ترک نمایید. سایت زندگی ما دارای مشاوران با تجربه و مجرب هستند برای تماس با مرکز مشاوره تلفنی مجیب می توانید با شماره تماس حاصل نمایید.

کلمات کلیدی(اعتیاد به موبایل |دلایل اعتیاد به گوشی|اعتیاد به گوشی| درمان اعتیاد به گوشی |بهترین مرکز مشاوره  )
زمان مطالعه تخمینی : ۶دقیقه

درمان اعتیاد به گوشی تلفن همراه

مرکز مشاوره تلفنی مجیب با تجربه بالا در زمینه درمان اعتیاد به گوشی و صرف غذا یکی از بهترین مرکز مشاوره های تلفنی تهران به شمار می آید.

سایت زندگی ما با دارا بودن روانشناسان با تجربه و متخصص در تمامی ایام هفته حتی روز های تعطیل از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

برای درمان اعتیاد به موبایل و صرف غذا می توانید با کمک مشاوران متخصص ما با روش های نوین و تکنیک های کاربردی به طور آسان و راحت برای درمان اقدام نمایید.

علائم اعتیاد به گوشی

  • نگاه کردن به گوشی به محض بیدار شدن از خواب

یکی از مهم ترین و اصلی ترین علائم اعتیاد به موبایل این است که صبح ها هنوز چشمان خود را باز نکرده اید به دنبال گوشی باشید.

در دنیای امروز اکثر افراد این کار را انجام می دهند و در تخت خواب خود گوشی خود را چک می کنند و در شبکه های اجتماعی به سر می برند. این یکی از بزرگترین و شایع ترین علائم اعتیاد به گوشی تلغن همراه است.

  • احساس تنهایی

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید بدون گوشی خود حتی چندین ساعت هم نمی توانند تحمل کنند، اعتیاد به موبایل دارید، زیرا شما به شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام، سروش، پینترست و …. وابسته شده اید و در طول روز اکثر وقت خود را دراین شبکه های اجتماعی به سر می برید و بدون گوشی تلفن همراه خود احساس تنهایی می کنید. زمانی که از تلفن همراه خود دور هستید احساس می کنید یکی از اصلی ترین نیاز های زندگی خود را از دست داده اید.

  • بالا بودن سرعت گذر زمان

افرادی که به موبایل خود اعتیاد دارند، هنگامی که از آن استفاده می کنند، چه در حال گذراندن وقت شبکه های اجتماعی و یا در حال بازی کردن با موبایل خود باشند، گذشتن وقت را احساس نخواهند کرد. اگر شما هم این گونه هستید مراقب باشید، زیرا به تلفن همراه اعتیاد پیدا نموده اید و این نیز یکی از علائم اعتیاد به گوشی تلفن همراه به شمار می آید. برای درمان اعتیاد به موبایل کمک گرفتن از یک مشاوره بهترین گزینه است، زیرا با راهنمایی ها و روش هایی که در اختیار شما قرار می دهند به آسانی می توانید اعتیاد به موبایل خود را رفع نمایید.

اما انتخاب یک مرکز مشاوره خوب برای درمان اعتیاد به گوشی تلفن همراه شرط است. ما به شما عزیزان مرکز مشاوره تلفنی مجیب را معرفی می نماییم. با کادری مجرب و کار آزموده با سال ها تجربه کافی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند. برای تماس با مرکز مشاوره تلفنی مجیب کافیست شماره  zendeghima.ir شماره گیری نمایید.

این مرکز مشاوره تلفنی در تمامی روز های هفته، حتی روز های تعطیل از ساعت  ۰۸ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی به تماس های شما عزیزان هستند.


 درباره نشانه های اعتیاد به موبایل بیستر بدانید.

 

  • در هر فرصتی که برایتان پیش می آید گوشی موبایل خود را چک می کنید.

درمان اعتیاد به گوشی تلفن همراه

چک کردن موبایل در فرصت های کوچک نیز یکی از علائم شایع برای فهمیدن به این که شما نیز اعتیاد به موبایل دارید یا خیر؟

تقریبا می توان این گونه بیان نمود که بیشتر افراد مخصوصا نوجوانان از هرفرصت کوچکی که در اختیار داشته باشند بدون داشتن هدف خاصی از موبایل خود استفاده می نماید. جالب است بدانید این کار به طور کاملا غیر ارادی ممکن است رخ دهد که این خود نیز اعتیاد به شمار می آید.

  • چک کردن گوشی در هنگام صرف غذا

همه ما روزانه شاهد این هستیم که خودمان و حتی اطرافیانمان در هنگام صرف غذا در حال بررسی کردن شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام، پینترست، تلگرام و…. هستیم. یکی از بزرگ ترین نشانه های اعتیاد به گوشی همین امر است. بنابراین افرادی که می گویند این کار به طور غیر ارادی انجام نمی شود و قابل کنترل است درواقع خود را گول می زنند. یکی از بدترین عادت های ما امروزه همین کار ناپسند شده است.

  • چک کردن گوشی قبل از خواب

امروزه قشر جوان جامعه با گوشی خود به تخت خواب خود می روند. قبل از خواب زمان زیادی را در حال گذراندن وقت در فضای مجازی به سر می برند و همچنین بلافاصله بعد از بیدار شدن نیز به دنبال گوشی خود می گردند. وقت گذراندن قبل از خواب با گوشی تلفن همراه نیز از شایع ترین علائم  اعتیاد به موبایل است. بنابراین سعی کنید با کمک مشاورین برای ترک اعتیاد به موبایل راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.


مقاله رهایی از اعتیاد به گوشی همراه با مشاوره روانکاوی را هم مطالعه نمایید.

شاید برای شما جالب باشد درباره اثرات اعتیاد به موبایل بر شغل و زندگی شخصی بیشتر بدانید.

نتیجه گیری

در این مقاله ما به برخی از علائم و نشانه های اعتیاد به موبایل پرداختیم، اما نشانه ها و علائم دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای فهمیدن آن که به موبایل اعتیاد دارید یا خیر به مشاوران متخصص و با تجربه مراجعه نمایید. مشاوران با تجربه مرکز مشاوره تلفنی مجیب یکی از بهترین مرکز مشاوره های تهران است. با تماس با این مرکز مشاوره تلفنی می توانید با شماره zendeghima.ir  تماس حاصل نمایید و از راهکار های نوین برای درمان اعتیاد به گوشی تلفن همراه بهره مند شوید. برای تماس با مرکز مشاوره تلفنی مجیب می توانید در تمامی ایام هفته حتی روز های تعطیل از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب تماس برقرار نمایید. مشاوران متخصص ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز هستند.

 

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه