چرا رابطه جنسی برای بعضی از زنان ترسناک است؟

ترسناک بودن رابطه جنسی برای زنان
   

ترسناک بودن رابطه جنسی برای زنان و اضطراب در اتاق خواب می تواند لذت داشتن رابطه جنسی را کم کند. ما پیشنهاد می کنیم که این استراتژی های تایید شده را برای غلبه بر نگرانی ها در مورد اندام هایتان، همسرتان و سایر مواردی که ممکن است در رابطه جنسی شما مزاحمت ایجاد کند را امتحان کنید.

کلمات کلیدی:(ترسناک بودن رابطه جنسی برای زنان|اضطراب رابطه جنسی  |مشاوره جنسی)
زمان مظالعه: ۶ دقیقه

داشتن رابطه جنسی نه تنها شادی بخش کننده و لذت بخش است، بلکه دارای مزایای بهداشتی و درمانی مانند کاهش استرس، بهبود سیستم ایمنی بدن و حتی افزایش طول عمر است. اما برای برخی از زنان، روابط زناشویی می تواند احساس گناه، ترس و اضطراب ایجاد کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با سایت زندگی ما تماس حاصل نموده و از خدمات برترین مشاوران و متخصصان حاضر در این مرکز به صورت همه روزه بهره مند شوید.

ترسناک بودن رابطه جنسی برای زنان

می دانیم که این یک موضوع جالب نیست، اما بهتر است در مورد ترستان از انتقال بیماری مقاربتی حین رابطه جنسی، با همسرتان صحبت کنید. همه افراد در مورد بیماری های منتقله از راه جنسی اگر داشته باشند، صادق نیستند یا ممکن است بدانند که آن ها تحت تاثیر قرار می گیرند، زیرا آنها مورد بررسی قرار می گیرند یا ممکن است حامل آن باشند اما بدون علامت. بنابراین، استفاده از کاندوم برای مقاربت جنسی ضروری است و کار شما را راحت می کند.

ترسناک بودن رابطه جنسی برای زنان

ترس از دیدن بدنتان بدون لباس

بیایید با ترسناک بودن رابطه جنسی برای زنان روبرو شویم، همه ما از اندام هایمان ناراضی هستیم یا به خاطر وزن اضافی یا بخاطر شکل و ظاهر باسن مان. اما به جای تمرکز بر این معایب بی اهمیت، بهتر است که در رابطه با لذت بردن از رابطه در لحظه تمرکز کنید. واقعیت این است که همسر شما در هنگام رابطه جنسی به هیچ کدام از اینها توجه نمی کند و فقط از طرف شما هیجان زده است. شما می توانید برای دریافت مشاوره و کسب آگاهی بیشتر در این خصوص با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس حاصل نمائید و از خدمات آنلاین و تلفنی آن ها حتی در ایام تعطیل نیز بهره مند شوید.

علت ترسناک بودن رابطه جنسی برای زنان

شما می ترسید که همسر شما در طول رابطه جنسی چیزی را که با آن راحت نیست انجام دهد. قبل از شروع رابطه جنسی، مرزهای شخصی خود را مشخص کنید. به عنوان مثال، من بدون کاندوم رابطه جنسی ندارم، من با رابطه جنسی مقعدی یا رابطه جنسی دهانی موافق نیستم و به قواعد خود پایبند بمانید. تلاش برای تجربیات جنسی جدید، بخش مهمی از زندگی سالم جنسی است، اما همسر شما نباید تحت فشار قرار دهد شما را برای انجام تجربه های جنسی جدید این کار نادرست است.

علت

یکی از علت های ترسناک بودن رابطه جنسی برای زنان این است که احساسات خود را نمی شناسند. مهم است که احساسات خود را بشناسید. مردان ذهن خوان نیستند، بنابراین هیچ مشکلی در نشستن و صحبت کردن در مورد میل و رضایت جنسی وجود ندارد. به عنوان مثال، این کار یا این نوع رابطه جنسی به من احساس خجالت می دهد و من برای آن آماده نیستم یا امشب من خوب نیستم یا شاید بهتر است بعدا آن را امتحان کنیم. جهت دریافت اطلاعات و مشاوره تخصصی در این مورد سایت زندگی ما به صورت همه روزه در دسترس شما است حتی در ایام تعطیل نیز می توانید از خدمات مشاوران استفاده نمائید.

نکات دانستی جنسی برای زنان

ترسناک بودن رابطه جنسی برای زنان که باید از این امر آگاهی داشته باشند که با شروع مقاربت جنسی و تقریبا پس از نعوظ در مردان، فشار و تنش جنسی بر مردان افزایش می یابد و زمانی که فعالیت جنسی ادامه می یابد و شدت این استرس به سرعت افزایش می یابد و آقایان معمولا تحت نفوذ و فشار این تنش تقریبا قطعا بیشتر فعالیت جنسی خود را کنترل نمی کنند (که بعضی اوقات با نادیده گرفتن آن به لحظه انزال همراه است) و ممکن است فعالیت جنسی آقایان در حین برقراری رابطه جنسی مورد دلخواه شما و  قابل کنترلشما نباشد. بنابراین واقع بین باشید و مطمئن باشید نظرات خود را قبل از شروع به طور واضح بیان کنید و انتظار نداشته باشید که آقایان از شنیدن و کنترل فعالیت های خود در طول فعالیت های جنسی اعمالی کنند.

بیایید با ترسناک بودن رابطه جنسی برای زنان روبرو شویم، همه ما از اندام هایمان ناراضی هستیم یا به خاطر وزن اضافی یا بخاطر شکل و ظاهر باسن مان. اما به جای تمرکز بر این معایب بی اهمیت، بهتر است که در رابطه با لذت بردن از رابطه در لحظه تمرکز کنید.

پاره شدن کاندوم

پاره شدن کاندوم در طول رابطه جنسی و بارداری ناخواسته یکی از علت های ترسناک بودن رابطه جنسی برای زنان بشمار می رود. احتمال خیلی کمی برای از بین رفتن یا پارگی کاندوم وجود دارد که این فکر نباید مانع از لذت جنسی شما در اتاق خواب شما شود. فقط یک لحظه قبل از رابطه جنسی و نزدیکی، بررسی کنید که درست است و به طور کامل تا انتها باز شده است و تمام آلت تناسلی را پوشش می دهد. توصیه می شود برخی از فضای آزاد در سر کاندوم (قسمت پوشاننده سر آلت) را آزاد بگذارید به طوری که هیچ مشکلی وجود نداشته باشد، زیرا اگر این فضا کافی نباشد، حجم اسپرم آزاد شده از سر باعث ایجاد پارگی کاندوم می شود.

در آوردن کاندوم

فراموش نکنید که کاندوم را به درستی مصرف کنید و بعد از پایان رابطه جنسی کاندوم را در بیاورید. پایان کاندوم را با انگشتان دست خود در یک دست نگه دارید (قسمت دهانه کاندوم که در انتهای آلت تناسلی را نگه می دارد) با انگشتان دست در دست بگیرید و سمت سر کاندوم را که با آن پر شده است، بیرون بکشید. مانند یک بادکنک حاوی اسپرم، از آلت تناسلی و مطمئن شوید اسپرم در کاندوم باقی مانده است.

ترسناک بودن رابطه جنسی برای زنان

نشانه ترس از رابطه جنسی برای زنان

یکی از نشانه های ترسناک بودن رابطه جنسی برای زنان ترس از سوء استفاده جنسی در هنگام رابطه یا اینکه اتفاقی حین رابطه پیش بیاید که باعث شرمندگی آن ها شود. واقعیت این است که رابطه جنسی با کثیف کاری همراه است. بسیاری از چیزها ممکن است در طول رابطه جنسی، صداهای بدن شما، مایعات و گاز اتفاق بیفتد، ولی فقط کافیست به این اتفاقات بخندید و از کنارشان رد شوید.

مقالات پیشنهادی مجیب

هموطنان گرامی می توانند برای دریافت مشاوره تخصصی از برترین مشاوران و روانشناسان کشور با سایت زندگی ما تماس حاصل نمانید و از خدمات آن ها به صورت همه روزه حتی در روزهای تعطیل نیز بهره مند شوند. ضمنا جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ترسناک بودن رابطه جنسی برای زنان از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی در روزهای تعطیل نیز نسبت به تماس گرفتن با این مرکز اقدام فر مائید و از شماره زیر استفاده کنید. شماره تماس:zendeghima.ir

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه