کاهش هزینه های عروسی به توصیه روانشناسان

کاهش هزینه های عروسی
   

کاهش هزینه های عروسی چگونه ممکن است؟ هزینه ازدواج و جشن عروسی یکی از اساسی ترین و در عین حال بخش های مهم عروسی است که سختی هایی برای عروس و داماد جوان را بر عهده دارد. هر کس دوست دارد عروسی خود را به بهترین نحو ممکن بدون نیاز به پرداخت زیاد، و در عین حال صرفه جویی حداکثر در هزینه های عروسی تدارک ببیند.

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

صرفه جویی در هزینه عروسی به این معنی نیست که شما از این زندگی حیاتی برخوردار نیستید و آن را کم اهمیت نمیکنید. هدف صرفه جویی در پول ، مدیریت بودجه درست و هزینه عروسی است که می تواند شروع بهتر زندگی مشترک شما را به ارمغان بیاورد.

آنچه که ما در مدیریت و کاهش هزینه های عروسی داریم، عاقلانه پول را صرف می کنیم و می توانیم به شما کمک کنیم تا عاقلانه به موارد زیر بپردازید. اگر شما همچنین به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه های ازدواج و عروسی هستید، موارد زیر را بخوانید.

عضی از باغ ها نیز برای شما هزینه زیادی صرف می کنند زیرا در شهرهای اطراف قرار دارند و هزینه های کمتری دارند و در عین حال مهمانان شما از فضای آرامش لذت می برند. شاید این ایده خوبی باشد که در مورد باغ ها که در اطراف گوشه و حاشیه نیز، فکر کنید. این مکان ها به دلیل دورتر بودن از مراکز شهر مقرون به صرفه تر است و مهمانان شما با ترافیک سنگین شهر مواجه نخواهند شد.

کاهش هزینه های عروسی با تعیین تاریخ مراسم

کاهش هزینه های عروسی

اگر می خواهید هزینه های عروسی خود را کاهش دهید، می توانید اولین اسکناس های خود را با تنظیم تاریخ صحیح آیین خود، نجات دهید. بسیاری از خدمات عروسی در اواسط هفته و در فصل پاییز و زمستان ارزان تر هستند.

با انتخاب یک روز در اواسط هفته، می توانید تخفیف های قابل توجهی در این خدمات دریافت کنید. به عنوان مثال، راهروها و باغ های مراسم، گل های مغازه ها، موسسات عکاسی و فیلمبرداری، آرایشگاه های عروسی … همه در روزهای میانه هفته، تخفیف های قابل توجهی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

علاوه بر این، در فصل های سرد سال، مانند پاییز و به خصوص زمستان، که در آن بازار شلوغتر است، می توانید این خدمات را با قیمت های پایین تر از بهار و تابستان دریافت کنید.

محل مراسم عروسی را با دقت نگاه کنید

آمار نشان می دهد که بیشتر هزینه های عروسی (حدود ۳۰٪) مربوط به هزینه محل برگزاری است. بنابراین توجه بیشتری به انتخاب یک باغ یا محل برگزاری جشن عروسی خود بدهید. برای مثال، اگر تعداد مهمان ها کم باشد، چه اتفاقی می افتد تا سالن بزرگ انتخاب کنید؟ چرا شما به یک محل کوچکتر بروید؟ با انتخاب یک مکان کوچکتر، مهمانان شما نزدیکتر می شوند و حس فضای فروم از بین نمی روند.

مقالات پیشنهادی مجیب

بعضی از باغ ها نیز برای شما هزینه زیادی صرف می کنند زیرا در شهرهای اطراف قرار دارند و هزینه های کمتری دارند و در عین حال مهمانان شما از فضای آرامش لذت می برند. شاید این ایده خوبی باشد که در مورد باغ ها که در اطراف گوشه و حاشیه نیز، فکر کنید. این مکان ها به دلیل دورتر بودن از مراکز شهر مقرون به صرفه تر است و مهمانان شما با ترافیک سنگین شهر مواجه نخواهند شد.

 گل ها و دکوراسیون های غیر ضروری را حذف کنید

سازماندهی ماشین عروس، ساخت بالن برای سالن، آتش بازی و … بسیار گران نیستند، اما اگر ترکیب شوند، می توانند بسیار گران باشند. اگر صورت حساب های خود را دوست دارید، سعی نکنید این ها را حساب کنید. شما می توانید برخی از این خدمات مانند تزئین ماشین عروسی با هزینه کم انجام دهید. برای مثال، از بین بردن گل های گران قیمت و جایگزینی آنها با گل های ارزان یا حذف گلهایی که مربوط به آن فصل نیستند و انتخاب گل های با هزینه کمتر، می توانید هزینه تزئین ماشین عروس را کاهش دهید.

اقلامی مانند بالن ها و …، اگر قرار داشته باشند، تاثیر کمی روی گرمای مهمانی شما نیز دارند. مواردی مانند آتش بازی و … نیز برای نزدیکترین افراد در هزینه بسیار پایین تر در دسترس هستند. بنابراین، هنگام قرارداد با ارائه دهنده این خدمات، نگاهی دقیق تر به انتخاب های خود بگذارید و فراموش نکنید که: قطره قطره، جمع گردد وانگهی دریا شود.

تعداد چاپ، اندازه آلبوم دیجیتال، تعداد دوربین ها و تجهیزات دیگر … ممکن است به اندازه خودشان هزینه ای نداشته باشند، اما در هنگام ترکیب، هزینه زیادی می کنند. بنابراین سعی نکنید احساس عاطفی داشته باشید

عکاسی عروسی

عکاسی و فیلمبرداری عروسی یکی از بخش هایی است که، اگر کمی نگاه کنید، می توانید حساب خود را با هزینه آن صرفه جویی کنید. اول از همه، سعی کنید با چندین موسسه مذاکره کنید و اطلاعات مربوط به قیمت ها و کیفیت کار آنها را دریافت کنید.

سعی کنید به تولیدکنندگان اصلی که دارای مجوز تولید هستند بروید و تقریبا در تمام مراحل کار خود از فیلمبرداری و گرفتن عکس به مخلوط کردن، مونتاژ و چاپ استفاده کنید. به این ترتیب هزینه کارگزاری و نمایندگی در این سرویس را از بین می برید و به راحتی ۲۰٪ تا ۳۰٪ صرفه جویی خواهید کرد. از مدیر مؤسسه بخواهید که مکان همه این مراحل را در محل کار خود به شما نشان دهد تا مطمئن شوید که آنها خودشان را انجام می دهند. سعی کنید در سفارشات خود احتیاط کنید.

تعداد چاپ، اندازه آلبوم دیجیتال، تعداد دوربین ها و تجهیزات دیگر … ممکن است به اندازه خودشان هزینه ای نداشته باشند، اما در هنگام ترکیب، هزینه زیادی می کنند. بنابراین سعی نکنید احساس عاطفی داشته باشید.

اگر قرارداد بین ۶ تا ۸ ماه قبل از تاریخ عروسی ایجاد کنید، تخفیف های قابل توجهی از موسسات عروسی و عکس دریافت خواهید کرد.

مشاوره مجیب برای کاهش هزینه های عروسی

کاهش هزینه های عروسی

طبیعی است که قیمت های مختلفی در شهرهای مختلف وجود دارد، اما برآورد شده است که هزینه برگزاری عروسی در تهران بالاتر از سایر شهرهای کشور است. امروزه با توجه به خدمات عروسی گرانقیمت، ازدواج کمی دشوارتر از قبل است، اما هنوز هم می تواند شرکت های ارائه دهنده خدمات مقرون به صرفه و در عین حال ارزان قیمت را پیدا کند. کیفیت، مهم است.

با این حال، همه چیز بستگی به تصمیم شما دارد. کدام دسته شما هستند؟ آیا ترجیح می دهید یک مراسم با شکوه و لوکس یا کوچک و ساده با شرایط اقتصادی فعلی باشد؟ نظرات و تجربیات شما قطعا باارزش است. برای تماس با کارشناسان متخصص سایت زندگی ما برای کاهش هزینه های عروسی از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره  zendeghima.irاز سراسر ایران تماس بگیرید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه