قوانین اتاق خواب زوجین و تاثیر آن بر رابطه زناشویی

قوانین اتاق خواب زوجین
   

قوانین اتاق خواب زوجین چیست؟ زنان احساس میل جنسی خود را احساس نمی کنند و زمانی که آمادگی خود را پیدا می کنند و در معرض محرک های مناسب قرار می گیرند احساس می کنند. زنان باید محل خوبی برای آماده شدن در معرض تحریک قرار بگیرند؛ اگر محل برای رابطه جنسی مناسب نباشد، پر از اضطراب و ترس باشد، زنان هرگز از رابطه جنسی لذت نمی برند. درمانگر نارسایی جنسی گفت که اجزاء مختلف منجر به رابطه زناشویی مناسب میان زوج ها می شود، یکی از مهم ترین آنها اتاق خواب است که ویژگی های خاص خود را دارد.

کلمات کلیدی:(قوانین اتاق خواب زوجین|رابطه زناشویی و اتاق خواب |محل رابطه جنسی )
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

 

قوانین اتاق خواب زوجین

قوانین اتاق خواب زوجین

مردان احساس میل جنسی می کنند و نیازی به آماده شدن برای رابطه ندارند، اما زنان احساس میل جنسی نمی کنند و باید تحریک شوند تا آمادگی آنها اعلام شود، با اشاره به تفاوت های دیگر بین مردان و زنان. آنها آن را پیدا می کنند و مستعد تحریک هستند، احساس می کنند.

تفاوت جنسی زن و مرد

او گفت: “نکته مهم دیگر این است که مردان احساس میل جنسی می کنند و نیازی به آماده شدن برای رابطه ندارند، اما زنان احساس میل جنسی نمی کنند و باید تحریک شوند تا آمادگی آنها اعلام شود، با اشاره به تفاوت های دیگر بین مردان و زنان. آنها آن را پیدا می کنند و مستعد تحریک هستند، احساس می کنند. زنان باید محل خوبی برای آماده شدن و در معرض تحریک قرار بگیرند؛ اگر زنان برای رابطه جنسی شرایط مناسب ندارند، پر از اضطراب و ترس خواهند شد، زنان هرگز از رابطه جنسی لذت نم برند.

من در مورد این موضوع با توجه به تجربه بیماران صحبت می کنم: زوج ها به من مراجعه می کنند، زنان شکایت می کنند: “ما در یک اتاق نشسته و تلویزیون تماشا می کنیم. همسر من می خواهد من را تحریک کند و با من ارتباط برقرار کند. او می گوید که بچه ها در حال دیدن تلویزیون هستند، آنها می گویند حواس کودکان در تلویزیون است و هیچ کاری در مورد ما انجام نمی دهند. »در این مورد زن درست می گوید. شاید یک مرد بتواند حداقل تحریک جنسی را تحمل کند، حتی اگر این رضایت عمیق در مردان نباشد، اما زنان به هیچ وجه حتی به اندازه ای کوچک در چنین شرایطی، تحریک سطحی و رضایت ناکافی را به دست نمی آورند. بنابراین محل بسیار مهم است.

اتاق خواب دارای قوانین است

این درمانگر برای اختلالات جنسی، تاکید می کند که به نظر من موقعیت مناسب زوجین فقط یک اتاق خواب نیست، گفت: برای یک زن و شوهر تازه متاهل، شرایط برای آنها در دسترس است، آنها کودک ندارند و نمی توانند دیده یا شنیده شوند. این محل حتی در پذیرایی یا هر جای دیگر مناسب است. اما به طور معمول برای زوج هایی که خانواده ای ایجاد کرده اند و دارای یک فرزند هستند، بهترین و امن ترین مکان اتاق خواب است. اتاق خواب زن و شوهر دارای الزامات و مقرراتی است که کودکان باید در مورد این قوانین یاد بگیرند. یکی این است که تخت کودک هرگز نباید در این اتاق قرار گیرد.

کودکان باید یاد بگیرند که در اتاق جداگانه ای از اتاق خواب مادر و پدرشان باشند. بسیاری از زوج هایی که می آیند به دیدنم می گویند که ما شوخی نمی کنیم و ممکن است کنجکاو باشیم اگر ما بخواهیم اتاق کودکمان را جدا کنیم. شما باید به آنها بگوئید که چگونه کودک خود را موزش دهند که او حق ندارد درب را باز کند؛ شما همچنین باید به او بگویید که اتاق خواب مادر و پدر همچنین یک مکان شخصی است و نمی تواند ناگهان درب را باز کند و وارد شود. قوانین اتاق خواب زوجین آموزش داده می شود و ما باید به کودکان آموزش دهیم. این آموزش ها باید به عنوان یک کودک ارائه شود، زیرا زمانی که آنها بزرگتر می شوند، برای آنها سؤال می شود چرا آنها تا دیروز مجوز ندادند.

افسردگی و دعوا در اتاق خواب ممنوع است!

اخوان به نیاز به یک فضای شاد در اتاق خواب اشاره کرد و افزود که نکته بعدی این است که این اتاق نباید موجب افسردگی و اختلال شود یا خاطرات تلخ را یادآوری کند. اتاق خواب، پر از عکس های مرحوم، والدین، پدربزرگ و مادربزرگ، یادآور خاطرات گذشته و ایجاد افسردگی نباشد. در افسردگی و از دست دادن خلاقیت، انگیزه جنسی بسیار کم است. انگیزه جنسی در محیط شاد، لذت بخش و آرام است که افزایش می یابد. نکته بعدی اینست که اتاق خواب نباید محل جنگ زوجین باشد. بسیاری از زوجین با همدیگر بحث می کنند زیرا فرزندانشان نمی توانند درک کنند. اتاق خواب، که یادآور خاطرات تلخ است، نمی تواند یک انگیزه باشد.

تجهیزات اضافی را از اتاق خواب بردارید

قوانین اتاق خواب زوجین

رئیس کلینیک بهداشت خانواده دانشگاه شاهد گفت: “چیز بزرگ بعدی این است که اتاق خواب، اتاق کار نیست.” مدیر کل درمانگاه خانواده شاهد مسئول نظارت بر تلویزیون و کسب و کار در اتاق خواب گفت: “مهمترین چیز بعدی این است که اتاق خواب اتاق کار نیست.” بعضی افراد کار خود را به اتاق خواب خود می برند برای مثال، چت و حسابرسی با لپ تاپ. اتاق خواب فقط یک مکان برای راحتی، یک رابطه مخفی و یک رابطه زن و شوهری بسیار صادق و عاشقانه است. بنابراین، ما حق استفاده از هیچ وسیله ای مانند لپ تاپ، رایانه یا حتی تلویزیون در اتاق خوابمان نداریم. اگر ما ببینیم تلویزیون باعث می شود که ما همسرمان را نادیده بگیریم، این تلویزیون باید از اتاق خواب خارج شود.

مقالات پیشنهادی مجیب

مشاوره مجیب برای قوانین اتاق خواب زوجین

یکی از اعضای گروه درمان و مسئول آموزش کلینیک بهداشت خانواده مرکز پزشکی دانشگاه شاهد برای درمان اختلال جنسی، در مورد نیاز فضای اتاق خواب زن و شوهر بیان کرد: برای داشتن رابطه زناشویی رضایت بخش و لذت بخش، چندین اجزاء وجود دارد این ها باید با هم در نظر گرفته شود، شوهر و زن کاملا باید از  یکدیگر از نظر روابط جنسی راضی باشند. یکی از اجزای مهم محل سکونت است. موقعیت این رابطه بسیار مهم است و مخصوصا برای زنان بیش از مردان مهم است. از آنجا که در مردان، چرخه پاسخ جنسی بسیار سریع است؛ این می تواند بسیار سریع و هیجان انگیز باشد، اما این مورد در زنان نیست و چرخه پاسخ جنسی به آرامی و به کندی است. به عبارت دیگر، زنان به آرامی هیجان زده و تحریک می شوند و ارگاسم آنها بعد از مردان رخ می دهد.

برای تماس با کارشناسان متخصص سایت زندگی ما برای قوانین اتاق خواب زوجین از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره  zendeghima.irاز سراسر ایران تماس بگیرید.

 

 

 

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه