دوستان همسرتان چه کسانی هستند و نحوه برخورد با آنها

دوستان همسرتان
   

دوستان همسرتان چه کسانی هستند؟ اصل ترک نیز مربوط به روابط با دوستان است. دوستان شما زندگی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین درباره دوستیابی با دوستان خود پس از ازدواج صحبت کنید. وقتی دوستان همسرت را دوست نداری چه کار میکنی؟ آیا شما فقط باید آنها را تحمل کنید؟ شاید شما با دوستان همسرتان چیزی نداشته باشید و به نظر شما کلمات دوستان همسرتان سطحی، مخرب و خسته کننده هستند. آیا در حال حاضر دوستان مشترک دارید؟ اگر نه، توصیه می کنیم چنین روابطی ایجاد کنید. دوستی با زن و شوهر نیز دوستی شما را تقویت می کند و باعث می شود که زندگی مشترک خوبی داشته باشید. اگر دوستی قوی با زن و شوهر دیگری نداشته باشید، سعی کنید به گروه هایی که در آن شما با زوج ها با ارزش ها و منافع خود آشنا هستید، پیوستگی کنید.

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

ارتباط با دوستان

دوستان همسرتان

"اگر شما می خواهید یک ازدواج پایدار داشته باشید، حداقل ۵ بار تا زمانی که شما بر روی نقاط منفی تمرکز می کنید، به نقاط مثبت نگاه کنید."

شما می توانید به گروه های مذهبی یا گروه های فعال در خیریه و داوطلبانه بپیوندید. شما می توانید با همکلاسی خود ثبت نام کنید. هنگامی که با زوج هایی که منافع مشترک دارند آشنا شوید، دوستی بین شما تقویت خواهد شد. هنگامی که شما با گذشت زمان از والدین و نزدیکان خود گذر کردید، می توانید از اصل دوم پیروی کنید. و به طور طبیعی به یکدیگر کمک کند. پیوستن احساس تعهد می دهد که فراتر از تفاوت است. وقتی تصمیم می گیرید با هم متحد شوید، فراتر از با هم بودن با هم می شوید. شما خود را متعهد به تبدیل شدن به شخصی صمیمی تر می بینید.

تقویت روابط

هر روز فرصت هایی برای اعمال اصل پیوستن به روابط ما وجود دارد. استرس های روزانه زندگی، زمان های سخت و زمان های خوب می تواند ما را به هم متصل کند. مهم است که خودتان را از خودتان بیرون بکشید. شما باید فعالیتهایی را که برای شما نزدیک می آفریند، به حداکثر برسانید. در حال حاضر در مورد چیزهایی که احساس می کنید بین شما حرکت می کنند فکر کنید. سعی کنید از آنها اجتناب کنید. هیچ کس زندگی معمولی را نمی خواهد، اما زندگی مشترک نیاز به فداکاری دارد. این نیاز به تفکر در مورد هم دیگر و جستجو برای راه هایی برای کمک به یکدیگر دارد، یعنی اینکه بهترین دوست با همسرتان چکار می کند؟ آیا منافع مشترک دارید؟ همسران در ازدواج سالم و پویا همیشه به دنبال راه هایی برای همکاری و کمک به یکدیگر هستند. پیشنهادات زیر برای همدلی و نزدیکی به یکدیگر کاربرد دارند.

تمرین تمرکز بر نقاط مثبت

شما به راحتی می توانید به موارد مثبت قبل از ازدواج تمرکز کنید. اما به محض اینکه ازدواج کردید، همه چیز بوی عاشقانه ای ندارد. شما احتمالا پیدا خواهید کرد که فردی که قبل از ازدواج کامل بود پس از ازدواج عادت های آزار دهنده ای داشته باشد. اگر با کسی رفتاری کنید، آن را باقی می گذارد. اگر با او به گونه ای رفتار کنید که باید و باید باشد، پس او شخص بهتر و بزرگتری خواهد شد. ما توصیه می کنیم که همسر خود را از این زاویه بررسی کنید. همسر شما در معرض خطر است. احتمال دارد مهارت و یا تغییر شغل را یاد بگیند. چرا ما توانایی و رشد را تحسین نمیکنیم؟

تمرکز بر توانایی های یکدیگر: هر کس دارای نقاط قوت و ضعف است. قدرت و ضعف ما موفقیت یا شکست ما را تضمین نمی کند. تنها مناطقی که در آن زندگی مشترک مان وجوددارد. اجازه دهید نقاط قوت ما نمایش داده شود. ما می توانیم از یکدیگر حتی در مناطقی که ضعیف هستیم یاد بگیریم.

نقاط مثبت و منفی خود را دنبال کنید.

دکتر گوتمن در کتاب خود، “چرا ازدواج موفق می شود یا شکست خورده می گردد”، می نویسد: “اگر شما می خواهید یک ازدواج پایدار داشته باشید، حداقل ۵ بار تا زمانی که شما بر روی نقاط منفی تمرکز می کنید، به نقاط مثبت نگاه کنید.” توجه داشته باشید که چقدر عبارات منفی و مثبت شما در بیست و چهار ساعت آینده موثر است. به یاد داشته باشید که نسبت ۵ به ۱ فقط برای تعادل است. نسبت ۷ به ۱ یک نسبت سالم است.

مقالات پیشنهادی مجیب

یک لیست از نکات خوب دریافت کنید.

هنگامی که ما فکر می کنیم منفی است، ما صرفا افکار منفی خود را بیان می کنیم. اما وقتی افکار مثبت و درست را می بینیم، اغلب آنها را در دلمان نگه می داریم. ما اغلب برعکس عمل می کنیم. چه باوری غلط، و چه باوری ضعیف است؟ ما به این نکات اشاره خواهیم کرد. افکار مثبت گسترش می یابد، اما استفاده از آن به زمان و پشتکار نیاز دارد. پس آماده باشید تا ثابت بمانید شما می توانید به همسرتان فکر کنید و لیست خود را ایجاد کنید. آیا می توانید در مورد چیزهایی که به او اشاره می کنید فکر کنید؟ آیا او عشق و تعهد خود را برای شما بیان می کند؟ چطور؟

یک ویژگی محترمانه در مورد او بیان کنید شاید او استعداد خوبی در بازار کار و امور مالی دارد. ادامه این مطلب را بخوانید و به خاطر داشته باشید که همسرتان صادقانه، خالص، دوست داشتنی و قابل تحسین است. هنگامی که احساس می کنید افکار منفی به ذهن شما می آیند، می توانید لیست خود را اضافه کنید و به ویژگی های مثبت اضافه کنید. آیا همسر شما می داند چقدر دوستش دارید و او را تحسین می کنید؟ چرا شما سعی نکنید این افکار مثبت را به افعال کلامی تبدیل کنید؟

 مشاوره مجیب برای دوستان همسرتان

دوستان همسرتان

در هسته خانواده، آنچه که تداوم و بقای صمیمیت را ایجاد می کند، نگرش ها و رفتارهای مردان و زنان است. در عین حال، نقش یک زن در ایجاد فضای دلپذیر و جذاب بسیار مهم است. اگرچه ازدواج آسان نیست، تداوم و پیوستگی بسیار دشوار است. شناخت ذهنیت مردان نه تنها مشکلات زوجین را کاهش می دهد بلکه روابط بهتر بین آنها را ایجاد می کند. همه خانم ها می خواهند قلب های شوهرشان را تسخیر کرده و صدای آنها را بشنوند، اما اغلب آنها گاهی خشم، حساسیت و غفلت از شوهرشان دارند. روانشناسان و مشاوران خانواده بر این باورند که آقایان پیام های بازدید کننده را دریافت می کنند، و زنان دوست دارند مخاطبان را بشنوند.

برای تماس با کارشناسان متخصص سایت زندگی ما برای دوستان همسرتان از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره  zendeghima.irاز سراسر ایران تماس بگیرید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه