با شوهر چشم چران خود چگونه باید برخورد کنیم؟

شوهر چشم چران
   

نحوه برخورد با شوهر چشم چران در یک مطالعه در انگلیس نشان داد مردان به طور متوسط ۴۴ دقیقه در روز به حال خود رنج می برند که ۲۶۹ ساعت یا حدود ۱۲ روز در سال است. مجموع این زمان بین ۱۸ تا ۵۰ سالگی به یک مرد بیش از ۱۱ ماه و ۱۱ روز تبدیل می شود. به این معنا که یک مرد بریتانیایی حدود یک سال از زندگی اش صرف کاری کرده است، که در فرهنگ ما (چشم چرانی) نامیده می شود. اگر شما توسط رفتارهای همسرتان عصبانی شده اید، پیش از انجام هرکاری، خودتان را قضاوت کنید. شما ممکن است آن را به همسر خود اعطا کنید زیرا شما تمایل به رفتار خود آگاهانه یا ناخودآگاه دارید یا ممکن است به دلیل گذشته همسرتان، روی رفتار های امروزش حساسیت به خرج دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت زندگی ما تماس حاصل فرمائید.

کلمات کلیدی:(شوهر چشم چران |برخورد با شوهر چشم چران)

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

برخورد با شوهر چشم چران

یک خواننده مطرح نوشت: نسبت به شوهرم بسیار حساس هستم. او بسیار دوستانه و بسیار راحت است، می تواند با زنان به راحتی ارتباط برقرار کند، همیشه به زنان دیگر در خیابان نگاه می کند و به آن ها اشاره می کند و راجع به آن ها اظهار نظر می کند. این آهسته است، هر چند من هرگز آن را به رویش نیاورده ام، اما واقعا به من لطمه می زند و از این موضوع رنج می برم، لطفا مرا راهنمایی کنید:

نحوه برخورد با شوهر چشم چران چگونه است.

از همسر خود برای سلامتی زندگی بخواهید تا رفتار مشترک شما مطابق با این یادداشت انجام دهد و نادیده گرفتن این اصول کلی شما را به یک معامله جدی تر سوق می دهد.

پاسخ به سوال فوق:

اول صحبت کردن سپس قضاوت کردن

صحبت کردن و گفت و گو با همسرتان قبل از ازدواج در مورد دامنه رابطه میان مردان و زنان مهم است و وقتی شما به یک موضع مشترک رسیدید و شما در مورد پیوستن به این مرزها موافقت کرده اید، در حال حاضر با در نظر گرفتن رفتارهای همسر خود و قضاوت در مورد آن ها، اطمینان حاصل کنید شما می دانید که آیا رفتار همسر شما در چارچوبی که قبلا توافق کرده اید، است؟ یا شوهر چشم چران دارید؟ معنادار است یا اینکه رفتار کنونی همسر شما دروغین است و سزاوار مجازات است؟ اگر درباره این صحبت نکردید، ابتدا فرصت بدهید و او را بشنوید و با همسرتان در مورد جزئیات صحبت کنید و خطوط قرمز و زمینه های ارتباط با جنس مخالف را شناسایی کنید.

شوهر چشم چران

چگونگی برخورد با شوهر چشم چران

اگر شما توسط رفتارهای همسرتان برانگیخته شده اید، پیش از انجام هرکاری، خودتان را بررسی کنید. شما ممکن است آن را به همسر خود اعطا کنید زیرا شما تمایل به رفتار خود آگاهانه یا ناخودآگاه دارید، یا ممکن است به دلیل رفتارهای همسرتان در گذشته به رفتارهای فعلی او حساس باشید. برای مقابله با این مشکل، بهتر است ذهنتان را تقویت کنید و یاد بگیرید که چگونه ذهنیتان را مدیریت کنید.

رفتار صحیح با شوهر چشم چران

به خاطر داشته باشید رفتارهای طولانی و قابل مجازاتی که می توانید تکرار کنید، اگر فقط یکبار احساس کنید همسر شما به دنبال شخص دیگری با نگاه خوشایند است، فورا او را قضاوت نکنید و با حساسیت شدید خود هر بار نگاه و رفتار همسر خود را زیر ذره بین قرار ندهید، این نه تنها به حل مشکل شما کمک نمی کند، بلکه موجب اضطراب یا اختلال وسواسی، بدبینی خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و چگونگی برخورد با شوهر چشم چران می توانید به صورت همه روزه با سایت زندگی ما تماس حاصل فرمائید و از خدمات بهترین مشاوران و روانشناسان بهره مند شوید.

وضع کردن قانون های تازه

اگر واقعا می فهمید که همسر شما به طور متفاوت با زنان دیگر نگاه می کند یا به عبارتی دیگر شوهر چشم چران است، عصبانی می شوید یا احساس ناتوانی می کنید، قبل از اینکه بتوانید خشم خود را برطرف کنید، هر فرصتی را در اختیار او قرار دهید، سپس رفتار او را بررسی کنید. اگر مجددا در بازبینی دوباره تصمیم بگیرید که رفتار همسرتان درست نیست، به او بگویید به صراحت بگویید و نگرانی خود را به شریک خود بگوید، شما باید انتظارات خود را در حد شرعی و سفارشی بیان کنید و با کمک همسرتان، چارچوب جدیدی برای محدودیت ها روابط خود را تنظیم کنید و بر آن توافق داشته باشید.

پایبندی به قانون جدید

از همسر خود برای سلامتی زندگی بخواهید تا رفتار مشترک شما مطابق با این یادداشت انجام دهد و نادیده گرفتن این اصول کلی شما را به یک معامله جدی تر سوق می دهد. به یاد داشته باشید هرگز برای تلافی و مقابله با شوهر چشم چران خشم خود را به عنوان یک رفتار منفعل، مانند قهر کردن بی دلیل نشان ندهید چرا که در نهایت زندگی شما را به یک چرخه معیوب از عمل و واکنش منجر می کند. این کار نه تنها راه حل آن نیست، بلکه بسیار مخرب است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی در این خصوص، به صورت همه روزه می توانید با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب ارتباط بگیرید و از مشاوران برتر کشور مشاوره با کیفیت تلفنی دریافت کنید.

مقالات پیشنهادی مجیب

شوهر چشم چران

نگاه درست به وضعیت

یکی از دلایل اصلی ناراحتی های زنان هنگام دیدن شوهر چشم چران خود، احساس ناامنی و احساس رنجش است. مطمئنا، زمانی بوده است که از این کار شوهرتان بسیار عصبانی شده اید و خودخوری کرده اید، اما واقعیت بیولوژیکی این وضعیت می گوید این کار او هیچ معنی ندارد. این فقط یک لحظه عبوری است که در ذهن انسان اتفاق می افتد و به این معنا نیست که او به یک رابطه نزدیک با آن غریبه وارد خواهد شد.

اهمیت دادن به خودتان

شما ممکن است تصور کنید که بی ارزش هستید و در معضلات وحشتناکی هستید و شما خود را ناراحت می کنید. اما از امروز انتخاب کنید تا از زیبایی و جذابیت خود لذت خواهید برد و می دانید که در هر موقعیتی با اطمینان احساس امنیت می کنید. کلید موفقیت این است که خود را از ترس در رقابت نادرست رها کنید و اجازه دهید زیبایی زنانه تان بدرخشد.

خانم های گرامی که می خواهند در رابطه با موضوع شوهر چشم چران مشاوره دریافت نمایند یا در این خصوص اطلاعات بیشتری کسب کنند می توانند به صورت همه روزه با سایت زندگی ما تماس حاصل نمایند و از خدمات آن ها از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی در ایام تعطیل نیز بهره مند شوند. ضمنا برای برقراری ارتباط باید از تلفن ثابت استفاده نمائید بدون گرفتن کد یا زدن صفر اقدام نمائید تا یک مشاوره تلفنی با کیفیت را تجربه کنید. شماره تماس:zendeghima.ir

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه