اهمیت قد پسران برای دختران

قد پسران
   

قد پسران جذاب، تحقیق بر روی اولویت های قد از لحاظ جنسیتی مردان و زنان انجام شده است. استراتژی این است که زنان مردان قد بلند را دوست دارند، یعنی مردانی که حداقل بلندتر از خودشان هستند را دوست دارند مردان از زنان کوتاهتر (از لحاظ ارتفاع آنها) را می پسندند.

کلمات کلیدی:(اهمیت قد پسران|اهمیت قد پسران برای دختران|بلندی قد |قد پسران جذاب )

مدت زمان مطالعه:۵ دقیقه

نتایج نشان می دهد مردان در انعکاس بلندی قد و یا کوتاهی قد طرف مقابل خود انعطاف پذیری بیشتری دارند. جالب است که توجه داشته باشیم که نتایج این مطالعه نشان داده است که با افزایش سن خانم ها، تمایل آن ها به بلندی یا کوتاهی قد مردان کاهش می یابد. البته متوسط برای سالمندان زن یکسان بود. در مردان، الگوی مشخصی در افزایش محدودیت سنی قد مورد نظر وجود ندارد.

در ادامه راجع به انواع قد پسران که دختران به آن اهمیت می دهند خواهیم پرداخت و آن ها را بررسی می کنیم. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر نیز در این خصوص با سایت زندگی ما تماس حاصل نمائید و از خدمات برترین متخصصان روانشناسی به صورت تلفنی بهره مند شوید برای این منظور از ساعت ۸ صبح الی ۱۲شب می توانید اقدام نمائید.

استراتژی این است که زنان مردان قد بلند را دوست دارند، یعنی مردانی که حداقل بلندتر از خودشان هستند را دوست دارند مردان از زنان کوتاهتر (از لحاظ ارتفاع آنها) را می پسندند.

اولویت‌های قد پسران برای دختران

میانگین متوسط قد یک زن برای مردان ۴ سانتیمتر بود و که محدوده ایده آل کلی ۱۳٫۵ سانتی متر کوتاه تر و ۴ سانتی متر بلند تر ارزیابی شده است. متوسط قد برای زنان ۲۰ سانتی متر بلند تر بود، با محدوده ایده آل کلی ۱۳٫۵ سانتی متر بلندتر تا ۲۶٫۵ سانتی متر بلندتر تعیین شده است در ادامه به بررسی انواع قد ها برای دختران خواهیم پرداخت.

قد پسران

بررسی قد دختران کوتاه

  • قد آن ها ۱۵۶ سانتی متر است.
  • قد پسران بین ۱۷۰ سانتی متر و ۱۸۲ سانتی متر را می پسندند.
  • اولویت متوسط این گروه ۱۷۸ سانتیمتر بود.

قد دختران متوسط

  • قد متوسط دخترانی با محدوده ۱۶۵ سانتی متر
  • پسرانی بین ۱۷۵ سانتی متر و ۱۸۷ سانتی متر را دوس دارند و به آن اهمیت می دهند.
  • اولویت متوسط این گروه ۱۸۲ سانتیمتر بود.

دختران بلند قد

  • قد متوسط آن ها ۱۷۳ سانتی متر است.
  • قد پسران بین ۱۷۸ سانتی متر و ۱۹۳ سانتی متر را انتخاب می کردند.
  • اولویت متوسط این گروه ۱۸۸ سانتیمتر بود.

اهمیت قد پسران برای دختران

به طور معمول، ازدواج دختر و پسری که دختر وزن و قد بزرگتری دارد، معمول نیست و دختران معمولا می خواهند پسران با قد و وزن و جثه بزرگتر از خودشان را انتخاب کنند و در مقابل پسران همگی مایل نیستند با دخترانی ازدواج کنند که از لحاظ قد و هیکل  از آن ها بزرگتر هستند. با توجه به تحقیقات در مورد قد پسران و  انتخاب مردم برای اولویت ازدواج آنها، مردان نسبت به انتخاب های خود نسبت به زنان انعطاف بیشتری نشان می دهند، به این معنی که مردان مایل هستند که برخی از انتخاب های دختران قد بلند تر از خودشان را برگزینند، اما دختران جوان هیچ تمایلی برای انجام این کار ندارند.

جالب توجه است، با توجه به تحقیقات مشابه در رابطه با قد پسران، زمانی که سن دختران افزایش می یابد، آن ها انعطاف بیشتری نسبت به گزینه های خود دارند. اگر مسائل آشکار ظاهری که بیش از حد اهمیت دارند و دختر و پسر، از لحاظ خلق و خو، قد و هیکل، باید متناسب هم باشند را کنار بگذاریم. قد بلندتر و بزرگتر خانم می تواند مشکلات جدی زناشویی را ایجاد کند. اما به طور کلی، انتخاب سلیقه ای است و تا حد بسیاری به خود فرد برمیگردد، انتخاب این شخص ایستادن پای آن به خود فرد مربوط است. بنابراین، برای جلوگیری از هر گونه مشکل، شما می توانید به دقت انتخاب کنید و همچنین با افراد با تجربه و آگاه در انتخاب خود مشورت کنید تا زندگی خوبی داشته باشید. برای این کار می توانید از خدمات سایت زندگی ما استفاده نمائید.


همچنین ببینید:


اهمیت قد پسران در ازدواج

اگر تفاوت بین قد مردان و زنان را در نظر بگیرید. مردان بلندتر احتمال دارد با قد خود نسبت به جنس مخالف تضاد آن را مایل باشند. به طور متوسط دختران ترجیح می دهند:

  • فردی که در کنار آن ها قرار دارد ۸ تا ۱۴ سانتیمتر بلندتر از خودشان باشد.
  • مردان ترجیح می دهند که زنان ۴ تا ۵ سانتیمتر کوتاه تر از آن ها باشند.
  • در نتیجه، این دامنه قابل قبول برای مردان ۵ سانتیمتر است.
  • این ۵ سانتی متر برای بلند تر بودن قد پسران نسبت به دختران قابل قبول است.

مردان جذاب بلند هستند، بنابراین، مردان بلندتر برای زنان جذابترند.

اولویت قابل قبول برای زنان کمی بالاتر از طبقه متوسط است.

از نقطه نظر تکاملی نیز، این منطقی به نظر می رسد. بهتر است یک مرد بلندتر از همسرش باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس حاصل نمائید و از خدمات همه روزه آن ها بهره مند شوید.

قد پسران

اثرات روانی قد پسران

این رابطه روانشناختی (قد) و مادی در زندگی مردان و زنان اثرات خوبی دارد. به عنوان مثال، فردی که می خواهد با یک کودک صحبت کند. آنها باید قدشان را پایین بیاورند تا بتوانند با او صحبت کنند و با آن بازی کنند تا بتوانند ارتباط دوستانه بین خود و آن ایجاد کنند. این مسئله قد پسران در زندگی زناشویی نیز ثابت است. از آنجا که مردان دارای غرور مردانه هستند. این غرور در مسیر عشق ورزیدن و عشق به زندگی خود مزاحم است و از سوی دیگر، زندگی بین شوهر و همسر باید عاشقانه و مهربان باشد و هنگامی که فرد کوتاه تر است. مرد مجبور می باشد که به دلیل اینکه صحبتی را بشنود  به خود اجازه دهد تا به درجه ای هم سطح او برسد و این به سلامت ارتباطات زناشویی منجر می شود.

هموطنان عزیز می توانند برای دریافت اطلاعات لازم و بیشتر در خصوص اهمیت قد پسران برای دختران به صورت همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی در روزهای تعطیل نیز با سایت زندگی ما تماس حاصل نمائید. برای دریافت مشاوره تخصصی نیز می توانید با شماره زیر از تمام نقاط ایران اقدام نمائید جهت برقراری ارتباط نیازی به گرفتن کد یا زدن صفر نخواهد بود. شماره تماس:zendeghima.ir

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه