روانشناسی شکم شش تیکه آقایان: جذابیت یا تحمل استرس

روانشناسی شکم شش تکه آقایان
   

روانشناسی شکم شش تیکه آقایان جز یکی از مباحثی است که شاید تا کنون به آن فکر نکرده باشید و یا اگر هم به آن فکر کرده باشید، تصور کرده اید که شکم شش تیکه داشتن نه تنها موردی ندارد،بلکه هم یک نوع ورزش است و هم اسلوب بدنی زیبایی خواهیم داشت.

اما معمولا به عمق ماجرا توجهی نمی شود و بسیاری از افراد با مصرف دارو های استروئیدی و فشار های مختلف از سوی تغذیه و خود عمل سنگین ورزش آسیب های جدی را به بدن خود وارد می کنند و در برخی از موارد حتی اگر فرد مورد نظر دست به دارو های غیر استاندارد هم نزند و به صورت کاملا طبیعی با سیستم ورزش پیش برود با توجه به استرس های روحی که بر خود وارد می کند، یا رقابت های که معمولا بین افراد شکل می گیرد، تناسبات روحی و روانی این افراد را به هم می ریزد و آن گونه که باید ورزش تاثیری بر فرد مورد نظر نخواهد داشت با توجه به مشکلات روحی و روانی که روانشناسی شکم شش تیکه آقایان در آن ها به دنبال خواهد داشت.

در این مقاله از سایت مجیب قصد داریم به روانشناسی شکم شش تیکه آقایان بپردازیم تا این موضوع را بررسی کنیم که جذابیت این روش با وجود استرس تا چه حد خوب است؟

روانشناسی شکم شش تیکه آقایان:دارو های استروئیدی

روانشناسی شکم شش تیکه آقایان

این موضوع یعنی روانشناسی شکم شش تیکه آقایان بیشتر در سنین جوانی بین ۲۰ تا ۲۷ سال شدت زیادی دارد و برای کسانی که به یکباره وارد ورزش بدنسازی می شوند

و به دنبال آن وجود افرادی که هیکل های بزرگ، عضلانی و شکم های تیکه تیکه دارند و مورد تحسین بقیه هستند؛به طبع افراد تازه کار هم تمایل پیدا می کنند که در عرض یک ماهه اینگونه هیکل های عضلانی را برای خود بسازند تا بتوانند در چشم دیگران به مانند بقیه جلوه کنند.

اما آیا در عرض یک ماه می توانند اینگونه هیکل های بزرگ برای خود پرورش دهند؟

قاعدتا که بدن های عضلانی، تنومند، خوش فرم و شکم های تیکه در عرض یک ماه خیلی زود است و از مربی های خبره و آگاه در این زمینه سوالات زیادی پرسیده شده و همگی آن ها اذعان کرده اند، که برای ساخت یک بدن خوش فرم و خوش استایل مطابق با استاندارد های ورزشی دوره یک الی سه ماهه بسیار زود و ناچیز است.

در این زمان بدن را تنها می توانیم، به قول معروف گرم کنیم، پایه سازی های ورزشی و عضله سازی را انجام دهیم تا کم کم برای شروع ورزش های سخت تر وجدی تر بدن این آمادگی را داشته باشد.

اما متاسفانه افراد عجول برای کاهش این زمان و داشتن یک بدن ایده آل به مانند قهرمانان فیتنس دست به مواد و ترکیبات بدنسازی غیر بهداشتی و غیر اصولی می زنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه روانشناسی شکم شش تیکه آقایان به صورت روزانه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با سایت زندگی ما  با شماره تماس zendeghima.ir  تماس حاصل فرمایید.

اگر جز افرادی هستند، که دوست دارید در زمینه ورزش و بدنسازی فعالیت کنید و بدن خوش فرمی داشته باشید، اما در بین رقابت ها و توصیه های دارویی گیر کرده اید، نمی دانید به کدام مسیر باید بروید، سردرگمی دارید و خلاصه برنامه خود را نمی دانید.

تاثیر دارو های استروئیدی بر روان

به دنبال مصرف هورمون ها و دارو های استروئیدی جهت بزرگ کردن عضلات و ماهیچه ها و از همه مهم تر که برای ورزشکاران از اهمیت بالایی برخوردار است، تیکه تیکه شدن عضلات شکم؛ اگر بخواهیم از دیدگاه روانشناس شکم تیکه تیکه آقایان را بررسی کنیم خواهیم دید که این دارو ها علاوه بر عوارض جسمی و بدنی که دارند و قاعدتا راجع به ان ها خوانده اید . شنیده ایدف بر روی روان آدمی هم تاثیرات خود را دارد.

برخی از این عوارض که بر روی هر دو جنس یعنی مرد و زن تقریبا یکسان است، بروز رفتار های نا به هنجار مثل رفتار های تهاجمی و پرخاشگرانه است که گاهی توهم و هذیان گویی هم  نیز به همراه دارد و دیگر اختلالات روانی که می تواند تا حدودی فرد را تحت تاثیر قرار دهد.

روانشناسی شکم شش تیکه آقایان: استرس و اضطراب های موجود

همان طور که در بخش ابتدایی این متن اشاره کردیم، در برخی از شرایط نیز افراد به صورت کاملا طبیعی و اصولی قصد دارند تا بدن های خوش فرم و خوش استایلی داشته باشند، به خاطر رقایت هایی که بین دوستان خود در باشگاه دارند، دچار استرس ها و اضطراب هایی می شوند که به خودی خود می تواند تاثیرات بسیار زیادی بر جسم و روح داشته باشد.

طبق تحقیقاتی که از سوی روانپزشکان امریکایی حاصل شده، هر نوع از اضطراب هایی که در زندگی تجربه می کنیم، تاثیرات به متفاوتی بر جسم آدمی دارند که می توانند هر کدام شدت های متفاوتی دارند، به دنبال این نظریه نوع مشکلاتی که از سوی رقابت های ناکارآمد به وجود می آید، مثل همین رقابت های بدنسازی و عضله سازی تاثیرات اضطراب و استرس بر روی مکانیزم های بدنی مثل کبد، معده به همراه خواهد داشت که اگر از دارو های استروئیدی که در بالا به ان اشاره شد، مصرف کنند، تاثیرات مخرب بدی بر روی سیستم گوارش خواهد گذاشت.

روانشناسی شکم شش تیکه آقایان : درمان استرس های موجود

روانشناسی شکم شش تیکه آقایان

اگر جز افرادی هستند، که دوست دارید در زمینه ورزش و بدنسازی فعالیت کنید و بدن خوش فرمی داشته باشید، اما در بین رقابت ها و توصیه های دارویی گیر کرده اید، نمی دانید به کدام مسیر باید بروید، سردرگمی دارید و خلاصه برنامه خود را نمی دانید.

توصیه می شود که از یک روانشناس برای دغدغه هایی ذهنی خود بهره ببرید، سعی کنید نگرانی ها و استرس های خود را کنترل و مدیریت کنید.

شاید این موضوع خیلی برای شما جدی نباشد و با خواندن این موضوع که باید جهت کنترل استرس خود به روانشناس مراجعه کنید، تعجب کنید و یا حتی بخندید، اما فراموش نکنید که بسیاری از نوجوانان و جوانان که به مراکز روانشناسی مراجعه می کنند، دچار استرس های حاصل از رقابت هایی شده اند که از دید اطرافیان و خانواده چندان پر اهمیت نیست، اما با عوارض خطرناکی مواجه شذه اند؛که روند درمانی آن ها گاهی با مشکل مواجه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه روانشناسی شکم شش تیکه آقایان به صورت روزانه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با سایت زندگی ما  با شماره تماس zendeghima.ir  تماس حاصل فرمایید.

مقالات پیشنهادی مجیب

مرکز مشاوره تلفنی مجیب

مشاوره روانشناسی مجیب در مورد درمان های مورد نیاز روحی و روانی دسته بندی ها و تحلیل های ویژه و جداگانه ای را اتخاذ کرده است، که این موضوع برای شاخه های مختلف روحی و روانی یک ایده ای جالب و نو می باشد، یعنی اینکه اگر فرد مورد نظر در زمینه مشکلات مربوط به رقابت های ناکار آمد که در بالا در زمینه عضله سازی و ورزش مردان اشاره شد، دچار بحران های روحی و درونی شد، بهتر است که با تکنیک ها و روش های موثر جهت مقابله با استرس و اضطراب های مورد نظر مقابله کند،تا با کنترل به موقع از آسیب ها و وسوسه های که در آینده به سراغ فرد می آید در امان باشند.

برای این منظور با شماره تماس  zendeghima.ir از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی در روز های تعطیل با مشاوره روانشناسی مجیب تماس برقرار کنید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه