راه‌های لذت بردن از زندگی در جهت کاهش وابستگی ناسالم چیست؟

۲ راه‌های لذت بردن از زندگی در جهت کاهش وابستگی ناسالم چیست؟
   

راه های متنوع لذت بردن از زندگی به تغییر ذهنیت ما بستگی دارد. بسیاری از راه کارها وجود دارد که به شما خوشحال شدن, سالم تر شدن و بیش تر لذت بردن از زندگی را یاد می دهد تا بتوانید وابستگی های ناسالم خود را هم از این طریق کاهش دهید.

لذت بردن از زندگی – لذت از زندگی – لذت از زندگی و کاهش وابستگی ناسالم

مدت زمان مطالعه: ۹ دقیقه

راه های افزایش لذت بردن از زندگی در کاهش وابستگی های ناسالم

فرض کنید که اطرافیانتان بسیار خوب هستند.

کلید خوشبختی در این است که تصور کنید که افراد اطراف شما دارای نیت های خوب هستند, آنها به بهترین توانایی های خود عمل می کنند به این معنی که قرار نیست به شما هیچ آسیبی بزنند. هنگامی که این تصمیم را می گیرید که به دیگران به چشم مثبت نگاه کنید , باعث می شود که ذهنیت منفی را از خود دور کنید.

با خودتان به اندازه کافی صحبت کنید.

ما از زبان و عبارات مربوط به خودمان برای صحبت با خود استفاده می کنیم که ممکن است برای افراد دیگر غیر قابل قبول باشد. با خودتان همانطور صحبت کنید که در مورد بهترین دوستتان صحبت می کنید. انجام این کار یکی از مهم ترین راه کارهای کلیدی برای خوشحالی شما در هر روز است که باعث می شود وابستگی های ناسالمی هم اگر دارید کاهش یابد.

به ایمان خود متمرکز شوید.

آنچه که بسیاری از ما قبلا از طریق تجربه شناخته ایم این است که, مردم با ایمان شادتر هستند و شادی پایدار را در زندگی پیدا می کنند. این افراد با نیایش با خدای خود سعی در این دارند که مشکلات را فراموش کنند و قوت قلبی برای مشکلات روزمره پیدا می کنند که همین باعث می شود که احساس آرامش بیشتری در زندگی داشته باشند و بتوانند لذت بیشتری را از زندگی خود ببرند .

گذراندن وقت با افراد مثبت برای لذت بردن از زندگی و کاهش وابستگی های ناسالم

هنگامی که ما با افراد حامی, مثبت و دلگرم کننده وقت می گذرانیم, ذهنیت مثبت بیشتری به دست می آوریم و خوشحال می شویم. هنگامی که خود را در معرض افرادی قرار می دهیم که منفی, بحرانی و مضر هستند, خوشبختی و شادی ما از بین می رود. به همین دلیل وقت گذراندن با افراد مثبت باعث می شود که ترک وابستگی های ناسالم ما افزایش یابد.

مرکز مشاوره روان شناسی مجیب تمام این راه کارها و راه ها ی مقابله با وابستگی های ناسالم را به شما آموزش می دهد و به شما یاد می دهد که چگونه از زندگی خود لذت بیشتری ببرید تا بهتر بتوانید اگر وابستگی ناسالمی دارید آن را کنار بگذارید.

سعی کنید خودتان باشید

اجازه دهید خودتان شخصیتی باشد که برایتان ایجاد کرده است و خودتان را همانند کسانی که دوستشان دارید دوست بدارید.

لذت بردن از زندگی

شکست در زندگی را زمینه ای برای موفقیت در آینده در نظر بگیرید

از زمانی که اولین گام های خود را به عنوان یک کودک نوپا شروع می کنید و تا بزرگسالی آن را به پایان می رسانید, ممکن است شکست هایی را در زندگی تجربه کنید. یادگیری از شکست ها موجب می شود که در مسیر موفقیت در زندگی گام بردارید و یاد بگیرید که چگونه بهتر زندگی کنید و از این طریق می توانید راه های بهتر زندگی کردن را بیاموزید و وابستگی های ناسالم خود را کاهش دهید.

به رویاهای خود تحقق ببخشید و به دنبالشان بروید

تا از این طریق لذت بیش تری از زندگی ببرید و وابستگی های ناسالم خود را کاهش دهید. من معتقدم که خداوند به هر کدام از انسان ها استعداد ها و هدایای خاصی بخشیده است. اگر رویایی دارید آن را از بین نبرید شاید این رویای شما باعث شود تا دنیا به جای بهتری برای زندگی تبدیل شود. شما باید شروع به ساختن برنامه ای برای رسیدن به رویاهایتان کنید. و افرادی را پیدا کنید که بتوانند در این زمینه به شما کمک کنند تا بهتر بتوانید به آنها دست یابید. این کار باعث می شود تا بهتر از زندگی خود لذت ببرید و زندگی هدفمندتری را داشته باشید.

 روابط سمی را کنار بگذارید

بعضی از مردم سیاه چاله ههای احساسی هستند. آنها نمی توانند ستایش, کنترل, توجه و عشق را به شما انتقال دهند. آنها اغلب هنگامی که شما را برای اولین بار ملاقات می کنند بسیار جذاب هستند اما با گذشت زمان متوجه می شوند که این افراد منفی و مضر است. این افراد نمی گذارند که شما از زندگی لذت ببرید برای همین بهتر است که روابط ناسالم را بیاموزید تا درگیر آن روابط نشوید تا بهتر بتوانید وابستگی های ناسالم را کنار بگذارید.

سایت زندگی ما با کمک روانشناسان زبده در این زمینه تمام روش های زندگی بهتر را به شما آموزش می دهد و برای شما باید ها و نباید ها را در زندگیتان مشخص می کند و تمرین های روزانه ای را برای شما مهیا می کند تا بتوانید میزان احساس شادی و لذت را در خود تقویت کنید و وابستگی های ناسالم را از خود دور کنید.

 هر روز شکرگزاری کنید

سپاس گزاری در پایان هر روز سبب می شود که اضطراب کاهش یابد و شادی فرد در روز افزایش یابد.

غلبه بر ترس و اضطراب برای بیشتر لذت بردن از زندگی و ترک وابستگی های ناسالم

در هر روز چیزهای نگران کننده ای ممکن است وجود داشته باشند. شناسایی این نگرانی های واقعی باعث می شود تا بتوانید بهتر آنها را کنترل کنید و احساس ترس خود را از بین ببرید.و وابستگی های ناسالم خود را کاهش دهید.

کسی باشید که همیشه یاد میگیرید

این بسیار مهم است که شما بیشتر سعی کنید که از دیگران یاد بگیرید به جای اینکه فرض کنید که همه چیز را می دانید. هنگامی که چیز جدیدی را یاد می گیرید, باعث می شود که احساس موفقیت کنید. همین امر موجب می شود که حس شادی و خوشحالی شما افزایش یابد و بهتر بتوانید وابستگی های ناسالم خود را ترک کنید.

مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب راه کار های دیگری را هم به شما برای داشتن زندگی بهتر میدهد. راه هایی مانند, غلبه بر خود باوری, یادگیری ارزشهایتان, داشتن تصمصم گیری های هوشمند برای زندگیتان و … .

این مر کز با برنامه ریزی های این راه ها شما را برای داشتن یک زندگی شادتر آماده می کند. سایت زندگی ما همه روزه حتی در ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشد. تماس از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب با تلفن zendeghima.ir می باشد.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه