چگونگی تشخیص جنسیت جنین با ترفندهای عجیب

تشخیص جنسیت جنین
   

تشخیص جنسیت جنین از چه روش هایی ممکن است؟ پسر یا دختر؟ این یکی از اولین سوالاتی است که مردم از زنان باردار در میان دیگر سوالات رایج می پرسند، پیش بینی جنسیت سرگرم کننده است و شما را به عنوان والدین کنجکاو می کند، شما در مورد خود و دیگران کنجکاو هستید. شما می توانید برخی از حوادث را اندازه گیری کنید، اما آیا می توانید جنس کودک خود را به سادگی با نگاه کردن به علائم و روش های قدیمی بدون سونوگرافی یا سایر تکنیک های پزشکی پیش بینی کنید؟

جالب است بدانید که در دوران باستان بسیاری از زنان به رحم نگاه می کردند، ما درباره شیوع بارداری صحبت نمی کردیم، اما فرم و وضعیت رحم در دوران بارداری مهم است؛ من به یاد می آورم کسی که به من می گوید که آیافرم شکم  شما بیضوی یا دایره ای است ، نمی دانم چگونه جنسیت کودک را توضیح می دهد و چگونه از لحاظ پزشکی یا منطقی اثبات شده است، اما حتی در مورد حدس زدن جنسیت کودک نیز جدی تر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تشخیص جنسیت جنین می توانید به صورت روزانه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با سایت زندگی ما تماس حاصل نمائید.

روش های تعیین جنسیت جنین

تشخیص جنسیت جنین

چگونه می توان به طور منظم بیشتر حدس زد، حتی قبل از اینکه روش هایی مانند اولتراسوند وجود دارد؟ آیا این یک راز خانواده است که فقط در یک خانواده نگهداری می شود؟ آیا هنر است؟ آیا نوعی تحمل فیزیولوژیک و یا فقط یک تظاهرساده وجود دارد؟ در حالی که در زمینه پزشکی به اندازه کافی برای از بین بردن این داستان های قدیمی، دلیل و شواهد شکسته شده اند، اما این داستان ها فراموش نمی شوند. میدونی چرا؟

خوب، گاهی اوقات آنها به دلایلی پیش بینی شده اند، فقط به شانس؟ هیچ کس نمی داند، اما در این قسمت ، چند راه جالب برای پیش بینی جنس کودک شما وجود دارد که توصیه می کنیم آن را بخوانید و شگفت زده شوید.

اگر جنین شما خیلی زیاد بزرگ نیست که اولتراسوند آن را تشخیص دهد، می توانید از این روش قدیمی تعیین جنسیت استفاده کنید و در اولین هفته های بارداری، متوجه شوید که جنین شما یک دختر است یا یک پسر.

روش های خانگی برای تعیین جنسیت جنین

۱٫ آزمون مخلوط Drano یک تمیزکننده لوله و درب بازکن

تقریبا دو قاشق غذاخوری ازدرانو روی یک شیشه ی ادرار صبحگاهی بریزید، منتظر واکنش شیمیایی باشید و اگر یک مخلوط قهوه ای باشد، آن یک پسر است، اما اگر مخلوط تغییر نکند، دختر است. در موارد خاص، مخلوط می تواند زرد یا آبی با توجه به مخلوط ادرار و مواد شیمیایی باشد، اما آنچه که از رنگ نهایی متوجه می شوید مهم است. علاوه بر این، زنان باردار توصیه می شود از این واکنش های شیمیایی اجتناب کنند.

۲٫با تست سیر، جنس جنین را تعیین کنید

این آزمون برای کسانی که از سیر متنفر هستند مناسب نیست بوته های سیر را بخور اگر پوست شما برای مدت طولانی بو می دهد،پسر است اما اگر کودک شما بوی بدی نداشته باشد، دختر دارید. تست سیر یک روش کاربردی برای تعیین جنس جنین است.

۳٫چگونگی تشخیص جنسیت جنین با جوش شیرین

ادرار خود را در یک فنجان شفاف حاوی دو قاشق غذا خوری پودر کنید. اگر مخلوط مانند یک نوشیدنی گازدار باشد، شما یک پسر دارید. اگر مخلوط صاف باشد، به این معنی است که شما یک دختر دارید.

۴٫چگونگی تشخیص جنسیت جنین با آزمایش کلم قرمز

تکه های آن را در یک کاسه قرار دهید آب جوشان را در یک کاسه که حاوی کلم قرمز است پخش کنید، به طوری که آب همه مواد تشکیل دهنده را پوشش دهد و اجازه دهید تا ۱۰ دقیقه باقی بماند. انتقال آب به یک شیشه روشن و اضافه کردن کمی ادرار به آن. اگر رنگ بنفش تغییر داد، یک پسر خواهید داشت، اگر صورتی تغییر کرد، شما یک دختر دارید!

۵٫حلقه یک راه ساده برای تعیین جنسیت جنین است

این آزمون مورد علاقه دختران جوان است که  حکمت خود را از مادر بزرگ خود گرفته اند. همه چیزهایی که شما باید انجام دهید اتصال یک حلقه به یک نخ است، بگذارید حلقه روی نخ آویزان شود و به حالت تعلیق درآید. شما می توانید از دوست خود برای کمک استفاده کنید و نخ را در بالای شکم خود ببرید؛ اگر حلقه مانند یک آونگ حرکت کند، پسر است،اگر یک حرکت دایره ای چرخید، این یک دختر بچه است.

۶٫کلید مناسب برای تعیین جنس جنین

این بسیار ساده تر از آن است که آن را یک آزمون نامید؛ همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که از مادر یا مادربزرگ خود بپرسید از خانم باردار بخواهید کلید را بگیرد. اگر پایان کلید گرفته شود، دختر است اگر کلید را با انتهای دایره بگیرد، او پسر است.

۷٫آزمون آکنه برای تعیین جنس جنین

گفته شده است که اگر شما یک دختر جنین داشته باشید، تمام زیبایی های شما را از بین می برد، به همین دلیل برخی زنان باردار در دوران بارداری تیره تر می شوند، پوست آنها تیره شده یا پر از آکنه و جوش است. اگر پوست شما صاف و زیبا باشد، شما یک پسر دارید.

۸٫مایاها یک روش برای تعیین جنس جنین

مایاها روش پیش بینی جنسیت کودک است که براساس سن زن در حین بارداری و سال تولد است و اگر هر دو آنها فرد و یا حتی زوج باشند،دختر است اگر یک عدد زوج باشد و دیگری فرد باشد، ، کودک یک پسر است.

مقالات پیشنهادی مجیب

۹٫با استفاده از روش تقویم چینی جنس جنین را تعیین کنید

در حال حاضر این کمی مانند سیستم مایاها است، و زنان سوگند یاد می کنند؛ تقویم چینی برای سن شما در دوران بارداری و ماه بارداری محاسبه شده و سپس طبق تقویم شما نتیجه می شود و به طور معمول ۹۰٪ دقیق است. این و خیلی بیشتر از اینها، اسطوره ها یا روش های اسرارآمیز پیش بینی جنسیت کودک است، بخشی از آن ها فرهنگ مناطق مختلف جهان هستند – برخی از آنها جهانی هستند، اما برخی از آنها در فرهنگ مردمی ریشه دارند. به نظر می رسد عجیب و غریب است، اما اگر آزمون شما به درستی یک پیش بینی را نشان داد، شگفت انگیز است که شما روش های غیر قابل توضیح برای پیش بینی جنسیت نوزاد خود را، که آیا کودک یک پسر یا یک دختر است دارید.

مشاوره مجیب چگونگی تشخیص جنسیت جنین

تشخیص جنسیت جنین

راههایی وجود دارد که سالمندان و مادربزرگهای ما بتوانند جنسیت جنین را تشخیص دهند وقتی که سونوگرافی برای تشخیص جنین وجود نداشت و اغلب این حدس ها درست از آب در می آمد.

اگر جنین شما خیلی زیاد بزرگ نیست که اولتراسوند آن را تشخیص دهد، می توانید از این روش قدیمی تعیین جنسیت استفاده کنید و در اولین هفته های بارداری، متوجه شوید که جنین شما یک دختر است یا یک پسر. شما می توانید این شیوه های قدیمی را با متخصصان مشاوره مجیب یاد بگیرید و به راحتی جنسیت کودک خود را شناسایی کنید.

برای تماس با کارشناسان متخصص سایت زندگی ما برای چگونگی تشخیص جنسیت جنین طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره  zendeghima.irاز سراسر ایران تماس بگیرید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه