گروه خونی افراد موفق چه گروه خونی است؟

گروه خونی
   

گروه خونی با موفقیت افراد چه ارتباطی دارد ؟ هر انسان به طور معمول یکی از چهار گروه خونی را  دارد. به عنوان مثال، فرد مبتلا به گروه خون A آنتی ژن A را بر روی گلبول های قرمز خود نشان می دهد و آنتی بادی) را در برابر سایر آنتی بادی های گروه خون (B) ایجاد می کند. فرد مبتلا به نوع خون B دارای آنتی ژن B. فرد مبتلا به نوع خون AB دارای هر دو آنتی ژن A و B است و کسی که با گروه O هیچ یک از دو آنتی ژن را ندارد و آنتی بادی ها در برابر هر دو آنها تولید می شود. اکثر مردم جهان دارای نوع خون O هستند.

کلمات کلیدی:(گروه خونی افراد موفق|گروه خونی| روانشناسی گروه خونی)
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

 

گروه خونی افراد موفق چیست؟

گروه خونی

افرادی که دارای گروه خونی O هستند در موقعیت های مهم کار می کنند و موفق هستند، اما حقیقت چیست؟ گروه های خون راه برای تقسیم خون بر اساس وجود یا عدم وجود آنتی ژن های ارثی خاص بر روی سطح سلول های قرمز خون دارند. بر اساس مهم ترین این تقسیم ها، خون انسان به چهار گروه AB، B، A و O تقسیم می شود و بر اساس بخش های دیگر تقسیم بر گروه های مثبت و منفی می شود.

تحقیقات اخیر نشان می دهد که گروه های خون مختلف افراد می توانند ویژگی های فیزیکی خاصی ایجاد کنند. افراد مبتلا به گروه های خون مشابه به غذاهای خاصی علاقه مند هستند و سیستم ایمنی بدن آنها شبیه به هم هست طوری که در رستوران های ژاپنی میزهایی است که غذاهای مخصوص افراد مبتنی بر گروه خونی مشابه را ارائه می دهند.

افرادی که نوع خون آنها O است، مردم این گروه اولین انسان بودند که وارد قلمرو این جهان شدند. غارنشینان در زمان قدیم با شکار و با استفاده از گوشت و پوست حیوانات زندگی می کردند. این نوع خون بیشترین نوع خون در جهان است. افراد دارای نوع خون O اهدا کنندگان عمومی هستند، زیرا گروه های دیگر خون از آن ها استخراج می شوند. بنابراین همه می توانند آن را دریافت کنند.

مطالعات نشان داده است که خطر بیماری قلبی عروقی در افراد مبتلا به نوع خون O 23٪ کمتر است. همچنین، اگر گروه خون شما O باشد، احتمال ابتلا به سرطان پانکراس ۳۷ درصد کمتر است. مطالعات اخیر نتیجه گرفته اند که پروتئین منتشر شده از انگل هایی که باعث مالاریا می شود، به گروه خون O ختم نمی شود، که در برابر بیماری محافظت می کند. از سوی دیگر، افرادی که دارای این نوع خون هستند بیشتر به باکتری های هلیکوباکتر پیلوری آسیب پذیر هستند. این باکتری باعث زخم معده می شود.

 

حدود ۳۸٪ از مردم جهان دارای گروه خونی O + و ۶٪ O + هستند.

ویژگی ها: بی پروا، شجاع، متکبر، سخاوتمندانه، اجتماعی، پر انرژی، سخاوتمندانه، صادقانه و واقع گرایانه، واقع گرایانه، دراماتیک، عمومی، مثبت، مخاطره آمیز، نافرک، بی اعتبار، مشتاق و خود محور است. آنها به راحتی می توانند با فرصت ها ارتباط برقرار کرده و با آن کنار بیایند. آنها در فعالیت های سازمان یافته کار می کنند. در برخی موارد، آنها بسیار دقیق نیستند و احساسات قوی و محکم نشان می دهند.

آنها ممکن است به سرعت ابراز مخالفت عمیق خود را به یک نظر ارائه دهند، اما این معمولا یک مخالفت ماندگار نیست. کمی لاف زن هستند. احساسات آنها بسیار آشکار است، اما در برخورد با گروه های دیگر خونی این عبارت معتبر است. برخی ها ظرافت ذاتی دارند. شخصیت های اجتماعی و پر زرق و برق می تواند به حوادث و بحران ها سازگار باشند. کلمات به راحتی قابل دسترسی برای آنها است. آنها جنایتکار نیستند و احساسات درونی خود را نشان می دهند. عمیق، اما گاهی اوقات با جزئیات. آنها علاقه مند به حفظ روابط هستند و در این زمینه کار می کنند.

حدود ۳۴٪ ​​افراد دارای گروه خونی + A و ۶٪ دارای نوع خون _A هستند.

ویژگی ها: مات و آرام، دقیق، دلسوز و دلسوز، خودخواه، مودب، صادق، وفادار، احساساتی، درونگرا و تا حدودی گیج. حتی در حالت هرج و مرج و خشم، آنها آرام و سرد هستند. به افکار عمومی حساس هستند اغلب درونگراها با دیگران خجالتی هستند و حتی بیمار به نظر می رسد این کمی بد است. برای روابط، آنها ارزش زیادی دارند و در مورد تغییرات شک دارند. دوستداران طبیعت و گریزان از شلوغی هستند. آنها به یک مکان شخصی یا یک پناهگاه امن برای خود نیاز دارند. به طور کلی دودل و غیر قاطع هستند. آنها آماده حضور در کار گروهی هستند، به ویژه هنگامی که به آنها دستور داده می شوند. آنها علاقه مند به ساخت یک رابطه نیستند و برای این کار خیلی تمایل ندارند.

حدود ۹٪ از جمعیت جهان دارای گروه خونی + B و ۲۵٪ دارای نوع خون _B هستند.

ویژگی ها: بشاش و خوش بینانه، خوش بین، فعال، حساس، نوعی، فراموش نشدنی، آشفته، غیر سازماندهی، پر سر و صدا، خودخواهانه و خودکفا، پر انرژی و جدی در راه رسیدن به هدف. معمولا آنها یکی از بهترین تیم ها هستند و فردی عمل می کنند. آنها بیشترین چیز را به شیوه خودشان انجام می دهند و خودکفا هستند. شخصیت های ماجراجویانه، شجاع، علاقه مند به داشتن یک راه خاص و ویژه، موجودات اجتماعی و مهمان نواز هستند. آنها می خواهند روابط خود را حفظ کنند و خودشان کار کنند.

حدود ۴٪ از جمعیت جهان دارای گروه خونی + AB و ۱٪ از گروه خون _AB است.

ویژگی ها: اجتماعی، سخت هسته ای، دلسوز، دیپلماتیک، گشت و گذار، خلاق، غیر قابل پیش بینی، هنری، انعطاف پذیر، ترش و در خود! مخلوطی از تناقضات، خجالت زده در برابر بعضی ها، و ناخوشایند و غم انگیز با دیگران، بی نظیر و درونگرا هستند، گاهی غیر قابل پیش بینی و گاه به نظر می رسد آرام و سرد. آنها خلاقیت زیادی دارند، آنها به راحتی از پیدا کردن مشکلات و دور زدن آنها ماهرند، به محیط شهری علاقه مند هستند. به نظر می رسد که هر کاری که انجام می شود از روی اجبار است. هرگز چیزی را برای قدردانی نمی کنید. به نظر می رسد مرموز است. در فعالیت های اجتماعی می تواند هماهنگ ظاهر شود. آنها علاقه مند به ساخت یک رابطه نیستند و برای این کار خیلی تلاش نمی کنند.

مقالات پیشنهادی مجیب

مشاوره مجیب برای گروه خونی

گروه خونی

تحقیقات اخیر نشان می دهد که گروه های خون مختلف افراد می توانند ویژگی های فیزیکی خاصی ایجاد کنند. افراد مبتلا به گروه های خون مشابه به غذاهای خاصی علاقه مند هستند و سیستم ایمنی بدن آنها شبیه به هم هست طوری که در رستوران های ژاپنی میزهایی است که غذاهای مخصوص افراد مبتنی بر گروه خونی مشابه را ارائه می دهند. اما این همه نیست. افراد مبتلا به گروه خون مشابه نیز ویژگی های شخصیتی خاص را نشان می دهند. رفتار آنها در محیط های مختلف مشابه و خاص است. برای تماس با کارشناسان متخصص سایت زندگی ما برای گروه خونی از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره  zendeghima.irاز سراسر ایران تماس بگیرید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه