بدون عذاب وجدان افراد منفی را از زندگیتان پاک کنید.

New Project 36 بدون عذاب وجدان افراد منفی را از زندگیتان پاک کنید.
   

حذف افراد منفی از زندگی یکی از مهم ترین مسائلی است که برای زندگی همه ی ما ضروری است. افراد منفی، کم و بیش در زندگی همه وجود دارند. دوری کردن از افراد منفی گاهی اوقات سخت به نظر می­ رسد و ممکن است آن­ ها با زندگی کاری و خانوادگی ما درهم آمیخته شده باشند. اما تاثیر منفی این افراد در زندگی، روحیات، خلق و خو و پیشرفت شما، بسیار قابل توجه است.

با این حال، گام های عملی هوشمندانه ای وجود دارد که می توان از خود در برابر این افراد منفی محافظت نمود. نباید آن­ها را مجبور به تغییر کنید. برای گذشتن از رابطه با افراد منفی باید به این واقعیت توجه نمود که شما نمی توانید افراد منفی را تغییر دهید.

ممکن است امید داشته باشید که شما می ­توانید آن­ ها را تغییر بدهید، اما این امر معمولا یک پروژه ناامید کننده است. زیرا افراد منفی برای آنچه که برای آن­ ها مناسب است، انگیزه ای ندارند.آن ­ها با مشکلات و نیاز های پیچیده خود انگیزه می­ گیرند.

برای حذف افراد منفی از زندگی خود، اگر به دنبال راه کار هایی هستید که آن ها از دست شما دلخور نشوند، با کمک بهترین مشاوران می توانید این افراد را از زندگی خود پاک نمایید.

مرکز مشاوره تلفنی مجیب یکی از برگزیده ترین مراکز مشاوره ایران می باشد. برای تماس با مرکز مشاوره تلفنی مجیب می توانید با شماره  zendeghima.ir تماس حاصل فرمایید.

حذف افراد منفی از زندگی با شناسایی آن ها

حذف افراد منفی بدون عذاب وجدان

افراد منفی مواقعی که احساس کنند نیاز و خواسته آن­ ها مهم تر از شماست؛ تمایل دارند زمان و انرژی شما را به خاطر خودشان هدر بدهند. در حالی که یک گفت و گو، اشتراک گذاری و گوش دادن به تجارب همدیگر است، پس شما باید احساس کنید که برای نیازهای خود نیز فضای کافی دارید. اما اگر چنین احساسی نداشته باشید، این رابطه، یک رابطه منفی است که باید از آن دوری کنید.

اگر فردی در زندگی شما، فقط برای شکایت و ابراز نارضایتی از هر موضوعی، با شما ارتباط برقرار می­ کند، سعی کنید به او بگویید: “من به شما احترام می گذارم و خوشحال می­ شوم که به شما کمک کنم اما احساس می­ کنم که من فرصتی برای به اشتراک گذاشتن مشکلات و اهدافم در هنگام صحبت با شما ندارم و با گفتن این جملات بدون هیچ عذاب وجدانی، افراد منفی زندگیتان را کنار بگذارید.

 

از بین بردن افراد منفی از زندگی، می تواند شدیدا دردناک باشد، زیرا برخی از این افراد بسیار برای شما مهم هستند. اما تلاش آگاهانه برای محدود کردن رابطه با این افراد منفی لازم است.

 

افرادی که بسیار به شما انتقاد می ­کنند را شناسایی کنید

ممکن است افرادی در زندگی وجود داشته باشند که همیشه از ظاهر، اعمال و اهداف شما انتقاد کنند و تمام اعمال شما را اشتباه بدانند. سعی کنید این افراد، را از زندگی خود دور کنید.

به خاطر داشته باشید انتقاد سازنده ای که به شما کمک می کند رشد کنید، انتقادی مفید است اما انتقاد منفی، برای ایجاد خجالت و احساس شرم در طرف مقابل انجام می شود.

هر فردی که همیشه با دیدگاه منفی به همه چیز نگاه می کند، در مواجهه با اغلب پدیده ­ها، بدترین حالت را در نظر می­ گیرد.

چشم انداز منفی این افراد منفی، باعث قضاوت منفی آن­ ها می­ شود و قادر به دیدن پتانسیل هر موقعیت نیستند و مانع پیشرفت در شغل و زندگی خود و شما می ­شوند.

پس سعی کنید از دیدگاه این افراد به زندگی نگاه نکنید و رابطه خود با این افراد منفی را محدود نمایید و نسبت به حذف افراد منفی از زندگی خود زودتر اقدام نمایید.

با شناسایی افرادی که خیلی زیاد از شما انتقاد می کنند می توانید آن ها را جزء افراد منفی زندگی خود دانسته و از زندگی خود پاک نمایید. مرکز مشاوره تلفنی مجیب در تمامی روز های هفته حتی روزهای تعطیل از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی به تماس های شما عزیزان می باشد. برای تماس با مرکز مشاوره تلفنی مجیب می توانید با شماره  zendeghima.ir   در تماس باشید.

با روابط سالم خود را محاصره کنید

حذف افراد منفی از زندگی، می تواند شدیدا دردناک باشد، زیرا برخی از این افراد بسیار برای شما مهم هستند. اما تلاش آگاهانه برای محدود کردن رابطه با این افراد منفی لازم است.

در مقابل کسانی که به شما احساس امنیت می دهند و باعث خوشحالی شما می ­شوند برای رابطه انتخاب کنید. آن ها افراد مثبتی هستند که دوستی و روابط سالم­تری را مد نظر قرار می دهند.

همچنین می­ توانید وقتی که صرف رابطه با افراد منفی می­ کردید، برای انجام کاری که از آن لذت می­ برید، استفاده کنید. مانند نقاشی یا خواندن یک کتاب و اقداماتی که می تواند به سلامتی شما کمک کند.

حذف افراد منفی از زندگی

 از تأیید مثبت استفاده کنید

سعی کنید نگرش مثبت خود را حفظ کنید و روز خود را با گفتن حداقل پنج تا ده تایید مثبت برای خودتان شروع کنید.

تأییدهای مثبتی همانند “شما همان کسی هستید که فکر می کنید”، “من می توانم”، “من می توانم لبخند بزنم و با انتخاب هایم خوشحال باشم.”، “من مهارت جدیدی را به دست خواهم گرفت و اهدافم را به دست خواهم آورد.”

مقالات پیشنهادی مجیب

در انتها باید تمرین کنید تا بتوانید بدون عذاب وجدان، به رابطه با یک دوست منفی پاسخ رد بدهید ممکن است در ابتدا کار دشواری باشد و باعث ناراحتی او شود، اما فراموش نکنید در این صورت زندگی شاد و سالم به دور از افراد منفی خواهید داشت که می توانید از آن لذت کافی ببرید و به اهداف خود برسید.

نتیجه گیری

با نگه داشتن آدم های منفی در زندگی خود، باعث می شود که شما هم دیدگاه منفی پیدا نمایید و با افکار منفی سراغ اتفاقات ناگوار بروید. بنابراین توصیه مشاوران مرکز مشاوره تلفنی مجیب به شما عزیزان این است نسبت به حذف افراد منفی از زندگی خود اقدام نمایید و به سراغ افرادی مثبت اندیش بروید تا شاهد بهترین اتفاقات در زندگی خود باشید.

اگر نمی دانید باید برای حذف افراد منفی از زندگی چه کاری انجام دهید کافیست با بهترین و معتبرترین مرکز مشاوره تلفنی ایران، مرکز مشاوره تلفنی مجیب تماس حاصل فرمایید. برای تماس با مرکز مشاوره تلفنی مجیب می توانید با شماره  zendeghima.ir  تماس برقرار نمایید.

همچنین شایان ذکر است که این مرکز مشاوره در تمامی رو زهای هفته حتی رو زهای تعطیل از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی به تماس های شما مردم عزیز هستند.

بنابراین نگران این نباشید که امروز، روز تعطیل است و یا ساعت اداری تمام شده است. مرکز مشاوره تلفنی مجیب برای یاری شما عزیزان اماده ارائه بهترین خدمات می باشد.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه