برای افزایش سریع سطح انرژی چه باید کرد؟

افزایش سریع سطح انرژی
   

بسیاری از عوامل می توانند سبب افزایش سریع سطح انرژی در بدن شما شوند، اما هنگامی که انرژی شما تمام شده و تمرکز برای شما دشوار است، راه های مختلفی برای افزایش سطح انرژی بدن وجود دارد. یکی از راه های افزایش انرژی، نگه داشتن آب بدن استو در ادامه، شما برخی از روش های صرفه جویی در انرژی طبیعی و ساده را پیدا خواهید کرد. این تکنیک های تقویت کننده انرژی طبیعی بدن شما را روز به روز حفظ می کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با سایت زندگی ما تماس حاصل فرمائید و از خدمات برترین مشاوران به صورت تلفنی بهره مند شوید.

چگونگی افزایش سریع سطح انرژی

نگاه کردن به چیز های قرمز رنگ، سعی کنید از اقلامی که در منزل و دفترتان قرمز هستند استفاده کنید. به عنوان مثال، شما می توانید از آثار هنری یا گل های قرمز استفاده کنید. هنگام خوابیدن، به این ها نگاه کنید. مطالعات نشان داده اند که نگاه کردن به رنگ قرمز می تواند برای ایجاد تمرکز و بالا بردن سطح انرژی مفید باشد.

  • جویدن آدامس جویدن

هنگامی که شما احساس می کنید سطح انرژی شما در حال سقوط و کاهش است، یک آدامس بگیرید و شروع به جویدن کنید.

این یک روش اثبات شده برای مبارزه با خواب آلودگی در طول روز و افزایش سریع سطح انرژی است.

هنگام خوابیدن، سعی کنید نور اتاق را افزایش دهید یا پرده ها را بکشید و پنجره ها را باز کنید. قرار گرفتن در معرض نور می تواند باعث از بین رفتن خواب آلودگی شما و افزایش سریع سطح انرژی شود.

  • چرت زدن کوتاه مدت

اگر می توانید روزانه ۱۵ دقیقه چرت بزنید و چشم ها را ببندید.

این باعث می شود بدن شما سطح انرژی مورد نیاز برای فعالیت های مختلف را برآورده کند.

فقط مطمئن شوید که بیش از ۳۰ دقیقه به خواب نروید زیرا باعث خواب آلودگی و خستگی می شود.

افزایش سریع سطح انرژی

بررسی موارد افزایش سریع سطح انرژی

حرکت و استفاده از تمرینات کششی.

این حرکت ها به شما کمک می کند تا سطح انرژی خود را به سرعت افزایش دهید.

برخی از حرکت های یوگا نیز می توانند با افسردگی و اضطراب مبارزه کنند.

  • صاف نشستن

با توجه به مطالعات انجام شده در سانفرانسیسکو، دانش آموزانی که صحیح و درست نشسته بودند، کمترین خواب آلودگی و حالت خستگی را داشتند.

  • بیرون رفتن

آیا شما یکی از افرادی هستید که بیش از هشت ساعت در روز به صفحه رایانه نگاه می کنید؟

بنابراین نباید از خستگی و بی حوصلی خود شگفت زده شوید.

برای از بین بردن چراغ روی صفحه نمایش، بیرون بروید این کار می تواند سبب افزایش سریع سطح انرژی شما نیز شود.

  • تماشای یک فیلم سرگرم کننده و کمدی

هیچ کس هنگام تماشای یک فیلم جالب و خنده دار خوابش نمی برد. بنابراین سعی کنید فیلم های کمدی و سرگرم کننده را هنگامی که بیکار هستید، تماشا کنید. مطالعات نشان می دهد که خنده باعث بیدار شدن شما می شود. برای دریافت اطلاعات لازم در این خصوص با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس حاصل فرمائید و از خدمات آن ها از سراسر ایران بهره مند شوید.

نکاتی برای افزایش سریع سطح انرژی

گرما را پایین بیاورید، وقتی احساس خستگی می کنید، گرمای اتاق را چند درجه پایین تر بیاورید. این مانع از خواب شما می شود.

  • افزایش روشنایی اتاق

هنگام خوابیدن، سعی کنید نور اتاق را افزایش دهید یا پرده ها را بکشید و پنجره ها را باز کنید.

قرار گرفتن در معرض نور می تواند باعث از بین رفتن خواب آلودگی شما و افزایش سریع سطح انرژی شود.

  • خوردن بادام

آجیل حاوی معادن غنی انرژی است و همان مواد به بدن شما کمک می کند گلوکز بیشتری تجزیه کند.

بهتر است از بادام خام و بدون نمک به عنوان میان وعده استفاده کنید.

  • حرکات ریتمیک

حرکات ریتمیک و حرکات هوازی می تواند سطح انرژی بدن شما را به سرعت افزایش دهد.

  • خوردن سیب

سیب دارای قندهای طبیعی است که می تواند انرژی بالایی برای بدن به ارمغان بیاورد. یک سیب اثر مشابهی با یک فنجان قهوه دارد، اما هیچ اثر جانبی از دست دادن انرژی ندارد. هر نوع سیب (به هر نوعی که در طبیعت وجود دارد) پر انرژی است و می تواند منجر به افزایش سریع سطح انرژی بدن شما نیز شود.

رابطه ورزش کردن با انرژی

۶-۷ بار شنا بر روی زمین بروید. هنگامی که شما خسته هستید، ممکن است غیرعادی باشد، اما شگفت آور است که وقتی احساس خستگی می کنید و می خواهید انرژی خود را افزایش دهید، شنا در زمین، خون را در سراسر بدن شما جریان می دهد. با انجام این کار، بدن شما اکسیژن را به مغز و بافت می رساند و باعث می شود افزایش سریع سطح انرژی را تجربه کنید.

مقالات پیشنهادی مجیب
  • یک فنجان چای سبز بخورید.

یکی از دلایلی که مردم احساس کمبود انرژی می کنند این است که بدن آنها واقعا فقیر از منابع غنی است. تامین آب برای بدن انرژی طبیعی است. بهتر است بدن خود را با یک فنجان چای سبز یا چای سفیدی که از شاخه های چای ساخته شده است بازیافت کنید. چای سبز دارای مقدار کمی از کافئین است و چای سفید کافئین حتی کمتر از کافئین در چای سبز است، اما می تواند منبع مایع باشد که بدن شما را جوان سازی کند. حتی نوشیدن آب ساده می تواند در تامین انرژی شما مفید باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با برترین مشاوران و روانشناسان کشور که در سایت زندگی ما حاضر هستند در تماس باشید.

افزایش سریع سطح انرژی

ارتباط نور خورشید با افزایش سریع سطح انرژی

نور خورشید به شما انرژی می دهد زیرا شما ویتامین D را در خورشید دریافت می کنید و ویتامین D می تواند عملکرد ذهنی و بدنی شما را افزایش دهد. با این حال، چهره خود را در برابر نور خورشید قرار ندهید و خودتان را خیس عرق نکنید و همیشه از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش مضر جلوگیری کنید. تنها ۱۰ تا ۱۵ دقیقه استفاده از نور خورشید در خارج از منزل به شما امکان می دهد با نگاه پر جنب و جوش و پر انرژی به محل کار خود بازگردید.

مشترکین و عزیزانی که می خواهند در تمام طول روز  حتی در ایام تعطیل و به صورت آنلاین مشاوره تلفنی دریافت نمایند می توانند با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب تماس حاصل نمایند و از خدمات مشاوران و روانشناسان برتر کشور از طریق تلفن ثابت بهره مند شوند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی لازم در خصوص افزایش سریع سطح انرژی می توانید به صورت همه روزه از سراسر نقاط کشور با این مرکز با شماره زیر تماس حاصل فرمائید. شماره تماس:zendeghima.ir

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه