بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در آبادان

بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در آبادان
   

مرکز مشاوره روانشناسی آبادان, به  بررسی یک رویه عمومی و تخصصی اراعه دهنده خدمات بهداشتی در روانشناسی حرفه ای می پردازد. این مشاوره روانشناسی در آبادان  بر اینکه چگونه افراد به طور شخصی و در روابط خود در تمام سنین کار کنند متمرکز است.

کلمات کلیدی(  بهترین مرکز مشاوره|مشاوره روانشناسی در آبادان |مشاوره  )

زمان مطالعه تخمینی : ۶ دقیقه

مشاوره روانشناسی, به مشکلاتی از قبیل, سلامت عاطفی, اجتماعی, کار, مدرسه و سلامت جسمانی افراد در مراحل مختلف زندگی خود می پردازد, و مشاوره روانشناسی به این افراد در برخورد با این مساعل کمک می کند تا سلامت خود را بهبود بخشیده, و احساسات پریشانی آنها را کاهش دهند و بحران ها را حل کنند. آنها هم چنین ارزیابی, تشخیص و درمان علاعم شدید روانی را ارعه می دهند.

مرکز مشاوره روانشناسی آبادان به بررسی چه مشکلاتی می پردازد؟

مشاوره روانشناسی مشکلات مربوطه را از دیدگاهای مختلف مورد بررسی قرار می دهند.

مشکلاتی مربوط به نگرانی های مربوط به مدرسه و کار را که ممکن است برای مردم آبادان پیش بیاید را موردد بررسی قرار می دهد.

تصمیم گیری در مورد حرفه و کار, و مقابله با انتقال مدرسه, مقابله با کار و بازنشستگی

مشکلات ارتباطی, از جمله مشکلات زناشویی و خانوادگی

مدیریت استرس و مقابله با حوادث منفی زندگی

مشکلات سازمانی

مقابله با سازگاری با معلولیت های فیزیکی, بیماری یا آسیب دیدگی

توسعه هدایت فردی

مشکلات مکرر مربوط به افراد دیگر

اختلالات روانی

از آنجاییکه مردم آبادان بسیار مردمانی خونگرم و دلسوز هستند این مرکز مشاوره روانشناسی را راه اندازی کرده اند که هموظنان آباد انی بتوانند به صورت تلفنی با این مرکز تماس گرفته و راهنمایی های لازم را از مشاوران بگیرند.

مهارت هایی که در مرکز مشاوره روانشناسی آبادان استفاده می شود؟

روش ها و تکنیک های مورد استفاده در مشاوره روانشناسی شامل موارد زیر می باشد.

مشاوره فردی, خانوادگی, گروهی و روان درمانی

مداخلات بحران, مدیریت فاجعه و تروما

تکنیک های ارزیابی برای تشخیص اختلالات روانی

برنامه ها و کارگاه های آموزشی که آموزش و اطلاع رسانی را به مردم آبادان در مورد مساعل بهداشت روان, مدرسه, خانواده و ارتباطات و مساعل مربوط به محل کار را قبل از این که مشکلاتی در این خصوص برای آنها پیش بیاید به آنها می دهند.

مشاوره با سازمانها

ارزیابی برنامه و نتیجه درمان

آموزش

نظارت بالینی

روش تحقیق برای تحقیقات علمی


جهت دریافت مشاوره تخصصی روانشناسی در این زمینه از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر و از سراسر ایران با شماره ی zendeghima.ir از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی در روز های تعطیل تماس حاصل فرمایید تا روانشناسان متخصص ما در خدمت شما باشند.


بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در آبادان

مشاوره روانشناسی چیست و چگونه به کمک مردم آبادان می آید؟

مشاوره روانشناسی مجیب بیشتر به بررسی بیماران سالمی که مشکلات روانشناختی دارند می پردازد. کار آنها بیشتر بر مساعل عاطفی, اجتماعی و فیزیکی متمرکز است. که از تنش های معمول زندگی یا مساعل جدی تر مربوط به تنظیمات مدرسه, کار و یا خانوادگی است.

بنابراین کار آنها بیشتر مشتری محور است, کار مشاوران روانشناس, تمرکز بر سلامت و پیشگیری به جای آسیب شناسی است.

مشاوران روانشناس, ممکن است بیماران را برای مساعل مربوط به رابطه, مشورت در مورد مواد مخدر, مشاوره شغلی, سازگاری با تغییرات زندگی و سایر مساعل دیگر ببینند. علاوه بر این به دنبال سنت های انسانی, مشاوره روانشناس ممکن است تمایل به آموزش چند فرهنگی داشته باشد و آموزش جامعتری را اراعه دهد.

مشاوران روانشناس اغلب در دانشگاه های آبادان, به ویژه در مراکز مشاوره دانشگاه, همچنین به عنوان معلم, ناظر و محقق مشغول به کار هستند. بسیاری دیگر از روانشناسان مشاوره نیز در تنظیمات خدمات انسان مانند مراکز بهداشت روان, خدمات خانواده و مراکز توانبخشی در آبادان مشغول به فعالیت می باشند.

انتظارات از مراکز مشاوره روانشناسی آبادان

مشاوره روانشناسی فرایند توسعه و یادگیری در مورد خود فرد, احساسات, روابطش با دیگران و غیره را می آموزد. در هر نقطه ای از زندگی ممکن است که یک مشکلی ظاهر شود و حضور آن مشکل باعث ناراحتی شما شود در اینجا نیاز است که حتما با مشاوره روانشناس مشکل خود را مطرح نموده و بهترین راه حل را برای آن پیدا کنید.

شما می توانی فرایند های مشاوره روانشناختی را با مشارکت در جلسات به صورت مداوم و بدون وقفه با روانشناس خود پیش ببرید .

مشاوره روانشناس در مرکز مشاوره روانشناسی آبادان, یکی از کارهایی که انجام می دهد این است که ابتدا به شما گوش می دهد, ارزیابی های لازم را انجام می دهد و با تعیین اهداف برای شما به طور حرفه ای در صدد مشکل شما برمی آید.

در این جلسات روانشناختی ابتدا در اولین جلسه, اطلاعاتی درباره مشکلات, احساسات, رفتار, اهداف, گذشته و … جمع آوری می شود. با ارزیابی این اطلاعات با یک رویکرد جامع, یک هدف و روش کار ایجاد و به اشتراک گذاشته خواهد شد.

دریافت مشاوره روانشناسی در مرکز مشاوره آبادان یک انتخاب شخصی است. شما می توانید در هر زمان که نیاز داشتید با مراکز مشاوره تماس بگیرید و با مشاوران صحبت کنید. زیرا ممکن است بعد از یک بحث متقابل بهترین راه حل را بیابید, یا در صورت لزوم شما را به روانشناسان متخصص تر در حوزه مشکلات مربوطه ارجاع می دهند, تا تخصصی تر به مشکل شما رسیدگی شود.

خدمات مشاوره روانشناسی در مرکز مشاوره آبادان

مشاوره شخصی

مشاوره زوجین

مداخله بحران

علاقه, توانایی ها و تست شخصیت

برگزاری کارگاه های آموزشی و سخنرانی می باشد.

برای مراجعه به مشاوره روانشناس ابتدا لازم است که یک جلسه یا مصاحبه تلفنی با مشاور در مرکز مشاوره روانشناسی آبادان ( مجیب ) برقرار کنیم هدف از این قرار این است که فرصتی را برای شما برای بحث در مورد نگرانی هایتان فراهم آورید تا بتوانید به کمک مشاور به رسیدگی در مورد نگرانی های خود بپردازید. گاهی اوقات یک جلسه کافی نمی باشد و باید بین سه تا هشت جلسه با مشاوره روانشناس در مورد مشکلاتتان ملاقات داشته باشید تا بتوانید رویکرد قابل قبولی را برای رسیدگی به مشکلات خود پیدا کنید. مشاوره معمولا بین ۴۵ تا ۵۰ دقیقه به طول می انجامد.

ما انسان ها برای حل هر مشکلی به یک مشاور احتیاج داریم تا با مشکلا تمان بهتر روبرو شویم و بهترین راه حل ها را برای آنها بیابیم. مرکز مشاوره روانشناسی آبادان با همکاری برترین مشاوران زبده در سراسر کشور همه روزه در خدمت مشتریان عزیز می باشد تا پاسخگوی نیاز های شما در هر ساعتی از شبانه روز باشند.

مزایایی که مرکز مشاوره روانشناسی آبادان (مجیب ) دارد این است که به صورت آنلاین می باشد و شما عزیزان می توانید به راحتی در شهر آبادان که هستید به صورت تلفنی بدون اتلاف وقت با مشاوران در تماس باشید . از مزایای دیگری که سایت زندگی ما دارد انتخاب مشاوره روانشناس به عهده خودتان است و می توانید در صورت تمایل مشاوره خانم و یا آقا را انتخاب کنید.

امکان تماس در طول روز برای شما برقرار است و هزینه آن هم طبق تعرفه سال قبل می باشد و هزینه اضافی برای شما دربر ندارد.

تماس از طربق تلفن ثابت بدون گرفتن کد یا پیش شماره با شماره ی zendeghima.ir از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی در ایام تعطیل برای شما عزیزان مقدور می باشد.


جهت دریافت مشاوره تخصصی روانشناسی در این زمینه از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر و از سراسر ایران با شماره ی zendeghima.ir از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی در روز های تعطیل تماس حاصل فرمایید تا روانشناسان متخصص ما در خدمت شما باشند.


 

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه