ریشه های خیانت زنان و بررسی علت های آن

ریشه های خیانت زنان
   

ریشه های خیانت زنان اغلب به دلیل فقدان ارتباط عاطفی عمیق و موثر است. معمولا زنانی که احساس ناخوشایند یا ناسازگاری عاطفی دارند احساس گناه نمی کنند. این دلایل نیز وجود دارد، مانند بیماری روحی، اعتیاد و فقر. معمولا زنانی که خیانت کرده اند، رفتارهای تهاجمی بیشتری را نشان می دهند و نشان می دهند که آنها رازدار و در نتیجه اضطراب بیشتری دارند. سایت زندگی ما با برترین متخصصان در سطح کشور برای دادن خدمات همه روزه در دسترس شما است تا ز خود را برطرف نمایید.

کلمات کلیدی( خیانت زنان|ریشه های خیانت زنان| خیانت زنان |درمان خیانت زنان| بهترین مرکز مشاوره زناشویی )
زمان مطالعه تخمینی : ۶ دقیقه

دلایل و ریشه های خیانت زنان

اختلالات روانپزشکی، یک اختلال روانپزشکی وجود دارد که باعث می شود افراد از روابط موازی پیروی کنند. اختلال افسردگی دوقطبی می تواند مهم ترین اختلال باشد. یکی از ریشه های خیانت زنان این اختلال می باشد که در واقع دارای دو مرحله مختلف است. یک مرحله از افسردگی و دیگر شیدایی. هنگامی که یک فرد در فاز افسردگی شیدایی باشد، میل زیادی به ارتباط دارد و قادر به کنترل خشم و تحریکات جنسی نیست.

ریشه های خیانت زنان

اختلال شخصیتی از ریشه های خیانت زنان

اختلالات شخصیتی انواع دیگر از بیماری های روانی است که به دلیل اهمیت و وضعیت بالا در جامعه به عنوان یک طبقه جداگانه در نظر گرفته می شوند. افرادی که اختلالات شخصیتی مانند اختلال شخصیت مرزی دارند نیز روابط چندگانه دارند اما اهداف متفاوت دارند. آنها برای رسیدن به ارتباط امنیتی ارتباط چند گانه و متعدد با افراد مختلف برقرار می کنند؛ که از جمله ریشه های خیانت زنان بشمار می رود. برای بهره مندی از خدمات مشاوره ای تخصصی با سایت زندگی ما تماس حاصل فرمائید و از تجربه و علم بهترین متخصصان کشور به صورت تلفنی استفاده کنید.

نارضایتی یکی دیگر از ریشه های خیانت زنان

عدم رضایت و رابطه احساسی ضعیف در این مورد، زنان می توانند با یک شریک تازه وارد روابط شوند، اما این روابط معمولا بیشتر غیر جنسی و وابسته به احساسات هستند. وقتی زنان از ارتباط با شریک زندگی خود بی میل هستند، با دیگران در مورد آن صحبت می کنند. یکی دیگر از ریشه های خیانت زنان اگر فرد جنس مخالف باشد، می تواند حالت های عاطفی دیگری را فعال کند و صمیمی تر شود. در این حالت، معمولا دو نفر زمان بیشتری را صرف هم می کنند و احساس طرد شدن در زن از بین می رود، اما در عین حال زن سرد تر می شود از رابطه خود با همسرش.

از ریشه های خیانت زنان مخفی کاری، افرادی که در حال برقراری ارتباط هستند، اضطراب بیشتری را نشان می دهند و بیشتر نگران محرمانه بودن آن هستند.

بررسی فقر و موقعیت کاری

فقر و موقعیت شغلی یکی دیگر از ریشه های خیانت زنان است، متأسفانه، با افزایش فقر و مسائل مشابه، ما شاهد گسترش خیانت هستیم. می توان دید که بعضی از زنان به علت مشکلات مالی یا ارتقاء در محل کار خیانت را تشکیل می دهند. در ابتدا، اکثر این زنان فکر می کنند که با ارائه خدمات جنسی می توانند مشاغل خود را حفظ کنند یا موقعیت خود را در شرایط کار بهبود دهند اما بعد از مدتی از احساس گناه و خشم رنج می برند و نمی توانند محیط کار را تحمل کنند.

بررسی نشانه های خیانت زنان

سرد شدن، سردی در زنان، فقط در رابطه جنسی نمی انجامد. این سردی به احتمال زیاد در روابط عاطفی و روحی اتفاق می افتد که از ریشه های خیانت زنان نیز است. برعکس، مردانی که در رابطه خود سرد هستند ممکن است نشانه ای از بی احترامی باشد. در زنان سردی، گرایش احساسی و ارتباط عاطفی به جنس مخالف زیاد است. ضمنا جهت دریافت مشاوره از سایت زندگی ما نیازی به حضور شما نخواهد بود. تنها به صورت تلفنی شما می توانید از بهترین کیفیت مشاوره ای تخصصی بهره مند شوید.


در رابطه با خیانت زنان بیشتر بدانید:

برای درمان وابستگی ناسالم از دیگران توقع بیجا نداشته باشیم

کشف خیانت زنان و چگونگی تشخیص آن

عکس العمل در برابر خیانت زنان و چگونگی نحوه برخورد


مخفی کاری و پنهان کاری

از ریشه های خیانت زنان مخفی کاری، افرادی که در حال برقراری ارتباط هستند، اضطراب بیشتری را نشان می دهند و بیشتر نگران محرمانه بودن آن هستند. درنتیجه، آنها انرژی بیشتری را برای پنهان کردن صرف می کنند و ممکن است در مورد محیط هایی که در آنها هستند و همچنین وسایلی که این رابطه با آن ها شکل گرفته و ادامه دارد، مراقب باشند.

عوض شدن رفتار نمونه ای از ریشه های خیانت زنان

تغییر چرخه های رفتاری، این تغییر در چرخه های رفتاری نشان می دهد که تنها مسافرت کردن، تفریح و سرگرمی تنهایی، دیر آمدن و موارد دیگر که غیر قابل توضیح است. وقتی که در مورد این رفتارها صحبت می شود، معمولا آنها را رد می کنند یا حساسیت زیادی در مورد این مسائل دارند.

جلوگیری از ریشه های خیانت زنان

اگر ارتباط عاطفی شما غنی نیست، احتمال دارد که همسرتان از یک منبع دیگر درخواست کند که برای جلوگیری از ریشه های خیانت زنان اگر احساس می کنید که همسر شما نسبت به شما بی تفاوت است و زندگی شما گرم نیست، شما باید رابطه خود را بازسازی کنید. معمولا بهترین راه برای بازگرداندن این رابطه، دریافت کمک از مشاوره است. مشاور خانواده در حال تلاش برای حل مشکلات با کمترین زمان است. این مشاوران علاوه بر یافتن علل ریشه ای مشکلات شما، می توانند راه حل هایی برای بازسازی و بازگرداندن روابط را پیشنهاد دهند (مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب– مشاوره خانواده)

ریشه های خیانت زنان

دلایل خیانت زنان به مردان

ریشه های فرهنگی، یکی از ریشه های خیانت زنان است که در برخی از فرهنگ ها، این عمدتا تابو است و باعث می شود فرد از خانواده و گاهی جامعه رد شود. بدون تردید عواقب این رفتار در این فرهنگ ها بسیار بالاتر از فرهنگ هایی است که بیشتر به این موضوع نگاه می کنند. خیانت در هر نوع برای ارتباط عاطفی مضر است. وقتی مشخص شد که کسی عاطفی خیانت می کند، علاوه بر ایجاد حس عدم اعتماد در ارتباط او، در دیگر ارتباطات نیز معمولا طرد می شود. به عنوان مثال، اغلب اوقات زمانی که یک زن به شوهرش خیانت می کند، حتی دوستان او نیز او را رد می کند.

ریشه یابی دلایل خیانت زن

هیچ چیز برای شوهر بدتر از خیانت نیست و این به معنای شکستن قرارداد ازدواج است که بر زندگی تأثیر می گذارد. یکی از علل ریشه های خیانت زنان این است که خیانت ها بیشتر در افرادی دیده می شود که دارای منافع صریح تر جنسیتی هستند، ارزش های جنسی کمتری دارند، رضایت کمتری نسبت به شریک زندگی شان دارند و روابط اجتماعی کمتری با همسرشان دارند. اکثر افراد در معرض خیانت در قالب یک آسیب جسمانی یا به اصطلاح «تروما» قرار می گیرند. این یک آسیب دردناک است که فراتر از طاقت اکثر مردم است؛ آسیب مانند زلزله و یا مرگ عزیزان ما در مقابل چشم ما.

برای اطلاعات راجع به ریشه های خیانت زنان و همچنین مشاوره خانواده و روابط زناشویی می توانید با مرکز مشاوره ورانشناسی مجیب که در ایام تعطیل هم فعالیت می کند تماس حاصل فرمائید. برای برقراری ارتباط می توانید همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با شماره تلفن زیر تماس برقرار نمائید و از خدمات برترین روانشناسان کشوره بهره مند شوید. شماره تماس:zendeghima.ir

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه