رابطه خیانت زنان و بی توجهی مرد به رابطه زناشویی

خیانت زنان و بی توجهی مرد
   

 خیانت زنان و بی توجهی مرد

طبق آمارهای قبل، تعداد مردهایی که به همسر خود خیانت می کنند از تعداد زنانی که به شوهر خود خیانت می کنند بیشتر است. اما مطالعات اخیر نشان می دهد که در سال های جاری، تعداد زنانی که به همسرانشان خیانت کرده اند بیشتر شده است. خیانت زنان و بی توجهی مرد رابطه مستقیمی دارد.
در اکثر موارد، خیانت زنان از احساس نادیده گرفته شدن یا بی توجهی همسر، نشأت می گیرد. روث هوستون، می گوید: عموما زنان ابتدا سعی می کنند به شوهرشان بفهمانند که مشکلی وجود دارد و مسأله ای آنها را ناراحت کرده است. اما اگر شوهر متوجه این تذکرهای غیرمستقیم نشود و به همسر خود بی توجهی کند یا او را جدی نگیرد، زن به خیانت متوسل می شود، چون احساس می کند راه دیگری برایش باقی نمانده است.

کلمات کلیدی(خیانت |علت خیانت زنان | خیانت زنان |بی توجهی مردان|علایم خیانت|مشاوره جنسی و زناشویی )
زمان مطالعه تخمینی : ۶ دقیقه

علائم و نشانه های خیانت زنان و بی توجهی مردان چیست؟

علائم و نشانه های متعددی برای خیانت زنان و بی توجهی مردان وجود دارد که به تعدادی از آن ها بسنده می کنیم.

سرد شدن زنان

سردی در زنان فقط مختص سردی در روابط جنسی نیست. این سردی می تواند در محبت کردن و روابط عاطفی نیز اتفاق بیفتد.

بیماری های جنسی

مبتلا شدن به بیماری های جنسی که فرد قبلا به آن ها مبتلا نبوده می تواند اصلی ترین نشانه برای خیانت زنان و بی توجهی باشد.

پنهان کاری در زندگی و روابط

افراد در روابط دیگر خود اضطراب بیشتری را نشان می دهند و نگرانی بیشتری به خاطر آشکار شدن رازهای زندگی و روابط خود دارند. درنتیجه انرژی زیادی را صرف پنهان کاری می کنند.

عصبانیت یا رسیدگی های بی دلیل

ممکن است زن خیانتکار بعد از داشتن رابطه احساس گناه کند و یار خود را مقصر بداند. در نتیجه با او بد خلقی کرده و با عصبانیت رفتار می کند. همچنین، برای جبران احساس گناهی که از خیانت خود دارد، محبت و رسیدگی های غیرمعمولی را نسبت به همسر خود نشان می دهد.

معمولا زوج هایی که برای مدت طولانی با هم زندگی کرده اند، به مرور زمان احساس می کنند آن حرارت و عشق روزهای اول را ندارند. البته تکنیک ها و روش هایی برای مبارزه با احساس یکنواختی و تولید دوباره هورمون های عاشقانه در زوجین وجود دارد. مثلاً می توانید هر روز همسر خود را ۲۰ ثانیه در آغوش بگیرید و با او حرف های عاشقانه بزنید.

عوض شدن اخلاق و رفتار زن

تغییر در اخلاق و رفتار زنانی که مبتلا به خیانت شده اند، به صورت مسافرت ها و یا تفریحات مجردی، دیر آمدن به خانه و … نشان داده می شود. زمانی که همسر این افراد درمورد این رفتارها صحبت می کند، معمولا زن آن ها را انکار کرده و یا حساسیت بسیاری نشان می دهد.

برای مشاوره روانشناسان مرکز مجیب در زمینه ی خیانت زنان در محیطی امن و با آرامش از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره ی zendeghima.ir از سراسر ایران و از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب تماس حاصل فرمایید.

 

 خیانت زنان و بی توجهی مرد

 

رابطه خیانت زنان و بی توجهی مرد به رابطه زناشویی چیست؟

معمولا زوج هایی که برای مدت طولانی با هم زندگی کرده اند، به مرور زمان احساس می کنند آن حرارت و عشق روزهای اول را ندارند. البته تکنیک ها و روش هایی برای مبارزه با احساس یکنواختی و تولید دوباره هورمون های عاشقانه در زوجین وجود دارد. مثلاً می توانید هر روز همسر خود را ۲۰ ثانیه در آغوش بگیرید و با او حرف های عاشقانه بزنید. نکته جالبی که وجود دارد این است که عدم وجود اختلاف و دعوا همیشه نشانه خوبی در زندگی نیست. بحث و جدل گاهی عشق همسران را به یکدیگر بیشتر می کند. آمارها نشان می دهد زوج هایی که همیشه رابطه ای آرام و بدون تنش و مشاجره دارند بیشتر در معرض خطر خیانت هستند.

زمانی که بین زوجین، روابط زناشویی خوبی وجود نداشته باشد، این احتمال وجود دارد که زن به شوهر خود خیانت کند. زنانی که محبت خوب و لازم را از همسرخود گرفته اند و همچنین روابط زناشویی خوبی بین آنها برقرار است، احتمال خیانت آن ها به شوهرانشان بسیار کم است.

مشکل برطرف نشدن نیاز جنسی هم از مواردی است که گاها روی آوردن به خیانت را در برخی زنان موجب می شود. امروزه با پیشرفت علم پزشکی و تکنولوژی های فراوان در علوم مختلف، اکثر مشکل ها و کمبودهای جنسی چه در مردان و چه در زنان به راحتی و به سرعت قابل درمان است.

شما هم اکنون می توانید برای مشاوره با متخصصان خیانت و آگاهی از نحوه ی مقابله با خیانتکار از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره ی zendeghima.ir از سراسر ایران و از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب تماس حاصل فرمایید.


ارتباط بین خیانت زنان و رابطه جنسی را کشف کنید.

درمورد عکس العمل درمقابل خیانت زنان و نحوه برخورد با آن بیشتر بخوانید.

شاید مطالعه ارتباط بین خیانت زنان و غرور برای شما جالب باشد.


خیانت زنان و بی توجهی عاطفی مردان چه رابطه ای با هم دارند؟

زنان به صورت غریزی نیاز دارند که دوست داشته شوند و مورد تحسین قرار گیرند. به همین دلیل، خیانت زنان به همسرانشان معمولاً زمانی اتفاق می افتد که زنی احساس کند آن طور که باید و شاید مورد علاقه و توجه عاطفی همسرش قرار نمی گیرد و همسرش او را تحسین نمی کند. در این مواقع، زنان به سمت مردهایی جذب می شوند که آن ها را مورد توجه و تحسین قرار دهند. تعریف ها و تحسین هایی را می شنوند که از زبان شوهر خود نشنیده اند.

 

 خیانت زنان و بی توجهی مرد

 

راه های درمان خیانت زنان و بی توجهی مردان در زندگی زناشویی

بهترین راه درمان خیانت زنان و بی توجهی مردان در زندگی زناشویی، ارتباط گرفتن با اشخاص باتجربه و خبره برای مشاوره، در مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب است. مشکوک شدن به خیانت مشکلی است که تنها از راه صحبت و مشاوره حل می شود. و اگر این امر توسط شخص ماهر و متخصصی انجام نشود، ممکن است فرد بیمار را دچار مشکلات بیشتری کرده و نتواند او را درمان کند. مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب، با بهره گیری از بهترین و خبره ترین روانشناسان کشور، در تمامی طول روز و ایام هفته، حتی روزهای تعطیل، پاسخگوی تماس های شما دوستان محترم است. متخصصان سایت زندگی ما، با استفاده از جدیدترین و به روزترین متد های علم روانشناسی، به بررسی و صحبت با بیماران می پردازند و در نهایت پس از تشخیص درست مشکل، مراحل درمان را آغاز می کنند. مشاورین سایت زندگی ما، مانند خواهر و برادری دلسوز، برای مراجعین خود وقت گذاشته و با حوصله فراوان پای صحبت های شما مراجعین محترم می نشینند. آن ها بدون هیچ محدودیت زمانی پاسخگوی شما هستند و مشکلاتتان را حل می کنند. یکی از مزیت های مرکز مشاوره تلفنی مجیب این است که شما عزیزان، بدون هیچ اتلاف وقتی، بدون اینکه زمان خود را صرف ماندن در ترافیک های سنگین شهری کنید، در منزل خود تلفن را برداشته و با شماره های مرکز مشاوره تلفنی مجیب تماس می گیرید. همچنین می توانید مشاور یا روانشناس موردنظرتان را باتوجه به مشکل خود انتخاب کرده و با مشاورین آقا یا خانم صحبت کنید. هزینه مشاوره در سایت زندگی ما، برای رعایت حال شما عزیزان طبق تعرفه سال گذشته نظام روانشناسی و مشاوره کشور می باشد. شعار ما : آرامش سهم همه مردم ایران زمین است.

برای صحبت با روانشناسان ما از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب در تمامی روزهای هفته و حتی ایام تعطیل با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره ی zendeghima.ir تماس بگیرید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • پرواز
    5 سال پیش

    سلام و درود…
    .
    .
    با این خانم های احمق که شوهر رو جز میدن باید چکار کنیم؟
    بنده سه ساله ازدواج کردم اوایل ازدواج خوب بود رابطه جنسیمون..
    الان نزدیک چند ماهه خانم رابطه رو نمیزاره بیش از ۱۵ الی ۳۰دقیقه طولانی تر بشه گریه ناله و زاری میکنه..
    خداروشکر سالم و سلامتم نه قرص میخورم نه موادی نه چیزی حتی تو عمرم لبم به سیگار نخورده قبلا رابطه ما ۴ الی ۸بار در هفته و زیر یک ساعت نبود و خیلی راضی و خوشحال بودم..
    الان اعصابم بشدت خورد میشه که زن سالم (پریود نیست)اونوقت من شوهر باید هفته ای یه بار کار اصلی رو انجام بدم بقیه رو بصورت غیر مستقیم (لاپا و..)

    .
    خدایی ظلم نیست در حق من که زن دارم ولی انگار مجردم و خودارضایی میکنم؟؟ایا لاپا گزاشتن همون خود ارضایی نیست؟::