بررسی مراحل هفت تا یازده ماهگی نوزاد

هفت تا یازده ماهگی نوزاد
   

هفت تا یازده ماهگی نوزاد شامل بسیاری از مهارت های حرکتی خوب است که می توانند آن ها را یاد بگیرند. گرفتن دو دستی اشیاء به تدریج به دست گرفتن ظریف با یک دست تبدیل می شود و آنها می توانند با انگشت شست و اشاره اشیاء را بگیرند. متاسفانه، در این سن، تمایل به قرار دادن اجسام کوچک در دهان بسیار شدید است، بنابراین شما باید اقدامات ایمنی را انجام دهید. بهتر است بر روی دست ها و پاهای خود ایستاده و مانند چهار پای بچه گام بردارید و جهان را در چشمان او ببینید و اشیای خطرناک را از دسترس کودک خارج کنید. اشیاء کوچک، سکه ها، سنگ ها، اشیاء ریز به طور بالقوه کشنده و خفه کننده باید خارج از دسترس کودکان باشند.

کلمات کلیدی:(هفت تا یازده ماهگی نوزاد|رشد نوزاد |زندگی نوزاد|مشاوره کودک)

مدت زمان مطالعه: ۷ دقیقه

هشت ماهگی یکی از ماه های هفت تا یازده ماهگی نوزاد

بسیاری از نوزادان ۸ ماهه یاد می گیرند که بلند شوند. اکنون وقت آن است که حصار را در امتداد تخت بلند کنیم، هر چیزی را که کودک می تواند زیر پای خود بگذارد و بلند شود تا بچه را از گهواره بیرون بیاورد دور کنید. علاوه بر این، قرار دادن یک کابین یا صندلی کودک در کنار مبلمان، به کودک اجازه می دهد تا زیر آن را کشف کند و اجسام کوچک را که زیر مبلمان و راحتی هستند را پیدا کند و ببلعد که احتمال خفگی وجود دارد. جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با هفت تا یازده ماهگی نوزاد شما والدین عزیز می توانید با سایت زندگی ما تماس گرفته و از خدمات متخصصین با تجربه به صورت همه روزه حتی در روزهای تعطیل بهره مند شوید.

هفت تا یازده ماهگی نوزاد

بررسی نه ماهگی نوزاد

در سن ۹ ماهگی، بسیاری از بچه ها از کشف صورت والدین خود لذت می برند و از نوک انگشتان خود برای کشیدن چشمان، بینی و دهان والدین بهره می برند و مهارت های خود را بالا می برند. همچنین، بسیاری از بچه ها با دست زدن به صورت والدین خود به صورت سیلی لذت می برند. آنها همچنین از حذف اشیاء در داخل محفظه بزرگ لذت می برند. استفاده از یک سبد پر از اسباب بازی های بزرگ می تواند مهارت های نسبیت و اندازه آنها را بالا ببرد. همچنین، با ضربه زدن به اشیاء در این سن که یکی از ماه های هفت تا یازده ماهگی نوزاد است برای نوزاد ها لذت زیادی دارد.

رشد نوزاد در سن ده ماهگی

یکی از تحولات چشمگیر نوزاد ده ماهه این است که بچه ها متقاعد شده اند که چیزهایی وجود دارد، حتی اگر آنها نمی توانند آنها را ببینند یا لمس کنند. کودکان ۱۰ ماهه در سن هفت تا یازده ماهگی نوزاد می فهمند که مادرشان هنوز در آنجا است اگر او او را نمی بینند و یا با او بازی نمی کنند. این باعث ایجاد اضطراب در کودک می شود. بچه ممکن است احساس کند رها شده است. بازی قایم موشک می تواند به کودک آموزش دهد که مادر و سایر چیزهای مهم بازگردند و این کار اضطراب او را کاهش می دهد.

یکی از تحولات چشمگیر نوزاد ده ماهه این است که بچه ها متقاعد شده اند که چیزهایی وجود دارد، حتی اگر آنها نمی توانند آنها را ببینند یا لمس کنند.

بررسی یازده ماهگی از هفت تا یازده ماهگی نوزاد

در سن یازده ماهگی، کودک بیشتر و بیشتر یاد می گیرد. کودکان در این سن نیاز به شنیدن مکالمات، موسیقی و حرکات دست برای توسعه مهارت های زبان دارند. اگر در خانه شما در دو زبان صحبت شود، مهم نیست، اما از کلمات هر دو زبان استفاده کنید، مثلا بگویید پسر من این گربه یا کت است. بازی ها، تماشای تلویزیون و رسانه های دیجیتال نمی توانند تجربه واقعی انسانی را برای یادگیری زبان جایگزین کنند. بچه شما بیش از هر اسباب بازی شما را دوست دارد و می خواهد با شما صحبت کند. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هفت تا یازده ماهگی نوزاد با بهترین مرکز مشاوره تخصصی یعنی سایت زندگی ما که خدمات تلفنی با کیفیتی دارد استفاده کنید.


شما می نوانید از مقاله های زیر نیز بهره بگیرید:

تغذیه مناسب کودکان اوتیسم

کنترل خشم کودکان پیش فعال

درمان تیک کودکان

تفسیر نقاشی کودکان چه کمک هایی می کند؟

مراحل شش گانه تقلید نوزاد


علائم رشد کودک در یازده ماهگی

نوزادان در سن هفت تا یازده ماهگی نوزاد مهارت های زیادی کسب می کنند؛ اما در سن یازده ماهگی می توانید این موارد را در او ببینید:

  • می تواند اشیا را در ظرف قرار دهد.
  • درک دستورات ساده
  • ایستادن در خم شدن
  • در این سن، کودک بیشتر در پاهای خود اعتماد به نفس دارد.
  • کودک می تواند با یک کلمه قابل فهم صحبت کند.
  • آنها ممکن است چیزهایی را به پدر و مادر در کتاب نشان دهند.
  • به طور مداوم اسباب بازی های خود را پرتاب می کند.
  • او به تدریج مفهوم داخل و خارج را درک می کند.
  • توانایی درک آنچه که گفته می شود و آنچه که در اطراف او اتفاق می افتد.
  • با پشتیبانی و کمک، می توانند راه بروند.

مشتاقانه به دنبال اشیاء سریع حرکت می کنند.

هفت تا یازده ماهگی نوزاد

ویژگی های ظاهری در یازده ماهگی

وزن برای دختران حدود ۸٫۷ کیلوگرم و برای پسرها ۹٫۴ کیلوگرم است. قد برای دختران حدود ۷۲٫۸ سانتی متر و برای پسران ۷۴٫۵ سانتی متر است. کودک در حال حاضر در ماه یازدهم زندگی خود است و علاقه مند به دانستن این که چگونه اسباب بازی های خود را حرکت می دهد، چگونه آنها را جفت یا تماس می دهد. اکنون مهارت های دست او بهتر است، او می تواند همه چیز را هر جا که بخواهد باشد قرار دهد، بنابراین به او ابزارهایی برای تقویت این مهارت بدهید. برای کسب آگاهی در خصوص هفت تا یازده ماهگی نوزاد شما پدر مادر های عزیز می توانید از هر کجای ایران با سایت زندگی ما ارتباط برقرار نمایید و از خدمات متخصصین به صورت آنلاین و تلفنی استفاده کنید.

مهارت ها در سن هفت تا یازده ماهگی نوزاد

هنگامی که کودک یاد می گیرد که ورق های کتاب را باز کند، تعداد زیادی کتاب در دسترس او قرار دهید، مخصوصا کتاب هایی با کارتن های ضخیم، برای نگاه کردن به آنها. داشتن مجموعه ای از کتاب های مختلف، کودک را به دیدگاه جدیدی از جهان می رساند. این کتاب منبع مهمی از سرگرمی و آموزش و پرورش برای کودکان است، صرف وقت و زمان در کتاب ها هر روز برای ایجاد مهارت در بخشی از زندگی روزمره او ضروری است. کودک از اسباب بازی های خود مانند چیز های واقعی استفاده می کند؛ مانند یک گوشی اسباب بازی، به خصوص اگر این یک تلفن صدادار باشد. با ارائه این اسباب بازی ها در سنین هفت تا یازده ماهگی نوزاد، شما می توانید علاقه مندی به جهان بزرگسالان را در او ایجاد کنید.

والدین و پدرمادرهای گرامی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در خصوص هفت تا یازده ماهگی نوزادان خود با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب ارتباط برقرار کنند و از خدمات با کیفیت مشاوران با تجربه در این زمینه استفاده کنند. ضمنا جهت برقراری تماس نیاز به گرفتن کد یا زدن صفر نخواهد بود و شما عزیزان می توانید همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی در ایام تعطیل با این مرکز در ارتباط باشید. شماره تماس:zendeghima.ir

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه