درمان افسردگی با مشاوران مجیب

درمان افسردگی
   

راه های زیادی برای درمان افسردگی وجود دارد. افسرده شدن می تواند باعث ناراحتی شما شود. گاهی اوقات با دارو می توانید با خود مبارزه کنید اما درمان به وسیله مشاوران روانشناسی می تواند کمک شایانی به شما کند .

مشاورای تلفنی سایت زندگی ما, جز مراکز مشاوره ای می باشند که همه روزه و همه ساعات در خدمت پاسخ گویی به شما عزیزان برای حل مشکلاتتان می باشند.

درمان افسردگی و ساختار درست زندگی

افسردگی می تواند ساختار زندگی شما را دچار مشکل کند. به همین دلیل تنظیم یک برنامه روزانه منظم توسط مشاوران روانشناسی می تواند به شما در مسیر بازگشت و درمان افسردگی شما کمک کند .وقتی شما افسرده می شوید ممکن است احساس کنید که دیگر نمی توانید کاری انجام دهید. این موضوع باعث می شود که شما احساس بدی در خود داشته باشید. به همین دلیل با کمک گرفتن از مشاورین روانشناس شما می توانید با برنامه ریزی های آنها برای زندگیتان روش های خود در زندگی را دوباره از سر بگیرید.

مشاوران روانشناس به شما در خصوص درمان افسردگی, ورزش کردن و تغذیه سالم را پیشنهاد می دهند. زیرا ورزش منظم مغز را تشویق می کند تا راه های بازنگری خود را پیدا کند و خوردن سالم هم به شما در کنترل غذا خوردن کمک می کند.

روان درمانی, یک درمان موثر برای درمان افسردگی

شاید به تنهایی روان درمانی کافی نباشد اما نقش مهمی را در هنگام استفاده از درمان های دیگر از جمله داروها بازی می کند.

روان درمانی به کمک روانشناسان متخصص به افراد کمک می کند تا راه هایی را برای مقابله با استرس روزمره  پیدا کنند. هم چنین مراکز روانشناسی می تواند شما رابه استفاده درست از داروها در درمان افسردگی تشویق کند.

مطالعات بسیار نشان می دهد که ترکیب داروهای افسردگی همزمان با روان درمانی می تواند بسیار موثرتر باشد.

مزایای کمک گرفتن از مشاوران روانشناسی در درمان افسردگی

صحبت کردن با روان درمان ها می تواند به کاهش استرس شما کمک کنند. که این موضوع می تواند دیدگاه جدید را در مورد مشکلاتتان به شما بدهد. که این موضوع درمان شما را آسانتر می کند.

انواع مختلف درمان به کمک روانشناسان در درمان افسردگی

درمان افسردگی

درمان شناختی, درمان رفتاری و درمان رفتاری شناختی به کمک مشاوران روانشناس صورت می گیرد. درمانگر به شما کمک می کند که شیوه های واکنش به عوامل را بیا موزید و پیش نیازهایتان را به چالش بکشید. شما و درمانگرتان ممکن است با اهداف مشخصی پیش بروید که این باعث می شود که شما یاد بگیرید که رفتارهای ناسالم خود را مشخص کنید و آنها را تغییر دهید.

مراکز مشاوره به شما می تواند در تعیین تنش و عوامل خاصی که باعث افسردگی شما می شود کمک کند. یک درمانگر می تواند به شما در خصوص مساعل مربوط به خانه و یا در محل کارتان کمک کند  تا شما بتوانید ارتباط سالم تری را با خانواده و دوستان خود برقرار کنید.

مشاوره خانواده همیشه تمام خانواده را در نظر می گیرد, زیرا نه تنها فرد مبتلا به افسردگی خودش تحت تاثیر قرار می گیرد بلکه خانواده آن فرد هم این افسردگی را احساس می کند. و متاسفانه هرچند اعضای خانواده ممکن است بهترین نیت ها را داشته باشند, اما بدون راهنمایی حرفه ای, گاهی اوقات ممکن است درمان بدتر شود. به همین دلیل راهنمایی گرفتن از مراکز مشاوره می تواند به شما در خصوص مساعل افسردگی و هر چیز دیگری کمک کند. و از طرفی شما ممکن است که احساس راحتی بیشتری در صحبت کردن با درمانگر خود داشته باشید تا اعضای خانواده خود.

چگونه برای درمان افسردگی یک مرکز مشاوره خوب پیدا کنیم؟

اگر شما می خواهید یک متخصص معالج را پیدا کنید. معمولا روانپزشک, روانشناس, کارمند اجتماعی, مشاور روانشناس. در صورت امکان, فردی را پیدا کنید که دارای افسردگی مقاوم در برابر درمان باشد. سایت زندگی ما با کمک گرفتن از متخصصین زبده در زمینه درمان افسردگی بهترین مرکز مشاوره ای خواهد بود که به شما در خصوص مساعل و مشکلات زندگیتان کمک خواهد کرد. از طرفی این مرکز به دلیل مشاوره آنلاین از سراسر کشور و پاسخ گویی همه روزه ای که دارد بهترین گزینه می باشد که شما در هر زمان و هر کجای دنیا که باشید بتوانید از راهنمایی های این مرکز بهره مند شوید و مشکل خود را در اسرع وقت برطرف کنید.

درمان افسردگی با مراکز مشاوره چقدر طول می کشد؟

کسانی که دچار افسردگی مقاوم به درمان هستند نیاز به درمان طولانی تری با مشاوران روانشناس دارند. مطالعالت نشان می دهد که درمان طولانی مدت برای این شرایط منجر به بهبود بیشتر علاعم افسردگی و رضایت زندگی بهتر و عملکرد اجتماعی بهتری می شود. هم چنین ممکن است خطر ابتلا به عود را پس از بهبودی کاهش دهد.

چگونه می توان یک درمانگر خوب برای درمان افسردگی پیدا کرد؟

درمان افسردگی

اگر درمان شما توسط درمانگرتان جوابگوی نیازهای شما نیست بهتر است که مرکز مشاوره و درمانگر خود را عوض کنید. شما باید اطمینان حاصل کنید که درمانگر شما دارای تخصص در زمینه روان درمانی باشد که مخصوص درمان افسردگی است. اگر مشاور شما بر روی درمان شما کلیک نکند, درمان بعید است که اتفاق بیفتد.

به همین دلیل ما به شما سایت زندگی ما را پیشنهاد می کنیم که به دلیل اینکه سال های زیادی را در این زمینه فعالیت داشته است برای هر درمانی متخصص مخصوص به خود را دارد. و به کمک آنها شما بی شک بهترین نتیجه ها را از درمان خود خواهید گرفت.

شما می توانید جهت دریافت مشاوره روانشناسی و خانواده خود با برترین متخصصان کشور در مرکز مشاوره تلفنی مجیب تماس بگیرید و مشکلات خود را با آنها در میان بگذارید.

ارتباط با مرکز مشاور تلفنی مجیب از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره

zendeghima.ir

مرکز مشاور تلفنی مجیب, از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب در تمامی ایام هفته و حتی در روزهای تعطیل در خدمت شما عزیزان خواهد بود.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه