بهترین مشاوره روانشناسی تلفنی

بهترین مشاوره روانشناسی تلفنی
   

مشاوره روانشناسی تلفنی تحت چهارچوب مسائل سلامت روان قرار می گیرد. این روز ها از مشاوره روانشناسی تلفنی حتی به عنوان خدمات تکمیلی مشاوره حضوری نیز استفاده می شود. بهترین مشاوره روانشناسی تلفنی ، توسط مشاورانی خبره ، با تجربه و با تحصیلات دانشگاهی تخصصی داده می شود. علاوه بر آن بهترین مشاوره روانشناسی تلفنی ، آن مشاوره ای است که علاوه بر اطمینان از تخصص مشاور در حوزه مورد نظر، امکان دسترسی به مشاور را در بیشتر اوقات شبانه روز به شما بدهد.

مشاوره روانشناسی تلفنی برای هر فردی که برای مقابله با مسکلات نیازمند کمک است، می تواند مناسب باشد. سرویس مشاوره روانشناسی تلفنی مرکز تخصصی مشاوره روانشناسی مجیب، به تماس گیرندگان با طیف وسیعی از نگرانی ها، کمک می کند. اگر شما شخصا نمی توانید در جلسات مشاوره شرکت کنید، و به دنبال بهترین مشاوره روانشناسی تلفنی هستید، سرویس مشاوره روانشناسی تلفنی سایت زندگی ما می تواند یک گزینه موثر و مناسب برای شما باشد.

برای بهرمندی از خدمات سایت زندگی ما میتوانید

 در تمامی روزهای هفته حتی ایام تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب

از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد یا صفر با شماره ی ده رقمی zendeghima.ir تماس حاصل فرمایید

بهترین مشاوره روانشناسی تلفنی

چرا مشاوره روانشناسی تلفنی را انتخاب می کنید؟

مشاوره روانشناسی تلفنی، به نسبت مراجعه حضوری، مزیت هایی مانند:

  • راحتی مخاطبان در مشاوره روانشناسی تلفنی. ( در هر محلی که راحت هستید می توانید با مشاور تماس بگیرید. )
  • نداشتن نگرانی از این مسئله که ممکن است کسانی که نمی خواهید شما را در مرکز مشاوره ببینند.
  • محرمانه بودن. ( تحقیقات نشان می دهد به دلیل اینکه فرد، شرکت حضوری در جلسات مشاوره ندارد و چهره اش دیده نمی شود. می تواند راحتتر و با اطمینان بیشتر صحبت کند. )
  • امکان گذاشتن وقت تماس تلفنی با راحتی بیشتری نسبت به وقت مشاوره حضوری
  • در دسترس بودن در زمان دلخواه
  • افراد می توانند به یک سرویس با کیفیت بالا و با هزینه پایین تر دسترسی داشته باشند.
  • در جلسات اجتماعی کاربرد زیادی دارد. زیرا فرد در صورت بروز علائم خاصی از جمله اضطراب می تواند تماس حاصل نماید.
  • بدون محدودیت جغرفیایی است.
  • عدم نگرانی از مسائل مربوط به حمل و نقل، ترافیک و پارکینگ
  • دسترسی بین المللی. ایده آل برای آن دسته از افرادی که در خارج از کشور زندگی می کنند و نیاز به دریافت مشاوره از متخصص فارسی زبان دارند.
  • و …

را به مخاطبان خود می دهد.

بهترین مشاوره روانشناسی تلفنی

جلسات مشاوره روانشناسی تلفنی آیا موثر است؟

محققان دانشگاه کمبریج همراه با موسسه ملی تحقیقات بهداشتی دریافتند که مشاوره روانشناسی تلفنی می تواند همانند روان درمانی حضوری، موثر باشد. تحقیقات نشان دهنده بهبود شرایط افرادی که از روان درمانی تلفنی استفاده می کرده اند، به میزانی برابر با افرادی که از مشاوره حضوری استفاده می کرده اند، بوده است.

تمام مشاوران مرکز مشاوره تخصصی روانشناسی مجیب، به صورت حرفه ای و آکادمیک آموزش دیده هستند. این مشاوران از میان اساتید خبره دانشگاهی و مشاوران با تجربه انتخاب شده اند. مشاوران سایت زندگی ما برای گوش دادن و صحبت کردن از طریق تلفن نیز آموزش داده می شوند. آنها با استفاده از روش های متداول و آزمایش شده (اغلب به نام رویکرد مبتنی بر شواهد ) برای ارائه مراقبت و خدمات بهتر، عمل می کنند.

بهترین مشاوره روانشناسی تلفنی ، آن مشاوره ای است که علاوه بر تخصص و زبده بودن فرد مشاور، بتوانید در زمان دلخواه، در شرایط مورد نیاز، از هر کجا بدون نگرانی با او تماس بگیرید.

مرکز مشاوره تخصصی روانشناسی مجیب خدمات خود را در حوزه های مختلف گسترش داده است. این خدمات مشاوره علاوه بر مشاوره حضوری، سرویس مشاوره تلفنی را نیز شامل می شود.

برای بهرمندی از خدمات سایت زندگی ما میتوانید

 در تمامی روزهای هفته حتی ایام تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب

از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد یا صفر با شماره ی ده رقمی zendeghima.ir تماس حاصل فرمایید

بهترین مشاوره روانشناسی تلفنی

مشاوره روانشناسی تلفنی سرویس مناسبی برای افراد در سفر است.

همانطور که قبلا نیز اشاره کردم مشاوره روانشناسی تلفنی مرکز مشاوره تخصصی مجیب نه تنها برای افرادی که می خواهند به مشاوره خبره از هر نقطه کشور دسترسی داشته باشند می تواند مفید باشد. بلکه برای افرادی که از جلسات مشاوره حضوری تخصصی مرکز روانشناسی مجیب استفاده کرده اند نیز مفید است. اگر افراد به هر دلیلی مانند:

  • مسائل خانوادگی
  • مشغله کاری
  • سفرهای زیاد کاری
  • و …

نتوانند در جلسات مشاوره حضوری خود شرکت کنند. می توانند در زمان دلخواه خود با مرکز مشاوره تخصصی مجیب برای دریافت مشاوره تلفنی با روانشناس متخصص خود تماس حاصل نمایند. این مزیت برای افرادی که بیشتر وقت خود را در سفر هستند نیز می تواند بسیار مفید باشد. زیرا که سایت زندگی ما با قابلیت تماس تلفنی حتی از خارج از کشور برای ارائه خدمات مشاوره روانشناسی به مخاطبان و مراجعان خود آماده است.

من به عنوان مشاور با چندین سال تجربه موفق، از بیشتر مراجعانم که پس از پندین جلسه مشاوره حضوری، از مشاوره تلفنی به دلیل مشغولیت هایشان استفاده کرده اند. نظراتشان را جویا شده ام. اکثر مراجعان به یکسان بودن کیفیت مشاوره تلفنی و حضوری اشاره کرده اند. و از این خدمات بسیار راضی بوده اند. به طوری که اکثر آنها پس از مشاوره امتحان مشاوره تلفنی روانشناسی تصمیم به مراجعه کمتر حضوری و استفاده از سرویس مشاوره روانشناسی تلفنی را داشته اند.

برای بهرمندی از خدمات سایت زندگی ما میتوانید

 در تمامی روزهای هفته حتی ایام تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب

از طریق تلفن ثابت با شماره ی ده رقمی zendeghima.ir تماس حاصل فرمایید

بهترین مشاوره روانشناسی تلفنی خدمات خود را به حوزه های مختلف توسعه می دهد.

اگر به دنبال بهترین مشاوره روانشناسی تلفنی هستید. علاوه بر در نظر گرفتن فاکتور های اشاره شده در بخش های قبلی به حوزه های پوشش داده شده توسط مرکزی که از آن خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی را دریافت می کنید، نیز دقت کنید. این روزها بازار کلا بردارن داغ شده است. اکثر این افراد کلاه بردار تخصص کافی برای ارائه خدمات در بیشتر حوزه های روانشناسی را نداشته اند. از این رو در چند حوزه خاص در حال فعالیت می باشند. همچنین به شماره تماس آنها دقت کنید. شماره تلفن های ثابت از مراکز مشاوره روانشناسی قطعا مطمئن تر و مورد اعتماد تر هستند.

مرکز مشاوره تخصصی روانشناسی مجیب خدمات خود را در حوزه های مختلف گسترش داده است. این خدمات مشاوره علاوه بر مشاوره حضوری، سرویس مشاوره تلفنی را نیز شامل می شود. از مهمترین این خدمات می توان به :

  • مشاوره روانشناسی تلفنی پیش از ازدواج
  • مشاوره روانشناسی تلفنی روابط عاطفی با جنس مخالف
  • مشاوره روانشناسی تلفنی مشکلات زناشویی
  • مشاوره روانشناسی تلفنی مسائل جنسی
  • مشاوره روانشناسی تلفنی خیانت همسر
  • مشاوره روانشناسی تلفنی طلاق
  • و …

اشاره نمود. این گستردگی در پوشش حوزه های مختلف روانشناسی حاصل تلاش شبانه روزی متخصصان در مرکز مشاوره محیب است. ما برای کمک به شما در هر ساعت از روزهای هفته، حتی روزهای تعطیل آماده هستیم.

برای بهرمندی از خدمات سایت زندگی ما میتوانید

 در تمامی روزهای هفته حتی ایام تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب

از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد یا صفر با شماره ی ده رقمی zendeghima.ir تماس حاصل فرمایید

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه